Er is een nieuwe EU subsidie regeling om duurzamer vissen te stimuleren. Misschien helpt dat wat. Vis is namelijk wel lekkerquote:Op zondag 16 juli 2006 14:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
We zullen wel weer zien. De waters zullen wel weer eerst helemaal leeg moeten zijn voordat we echt wat gaan veranderen.
Ik heb helaas niet zoveel geloof in de positieve effecten van subsidies. De neveneffecten zijn vaak zeer nadelig. Bovendien is de visserij zeer moeilijk te controleren. Oorsprong van de vis en manier van vissen zijn nauwelijks te achterhalen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is een nieuwe EU subsidie regeling om duurzamer vissen te stimuleren. Misschien helpt dat wat. Vis is namelijk wel lekker.
Dit ging voornamelijk over methoden om de hoeveelheid bijvangst te beperken en de netten lichter te maken zodat er minder diesel verstookt hoeft te worden. Dus en vrij technische aanpak om de Nederlandse visserij minder afhankelijk te maken van de vangst op platvis. Waarbij de sector zelf ook wel merkt dat vangsten afnemen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet zoveel geloof in de positieve effecten van subsidies. De neveneffecten zijn vaak zeer nadelig. Bovendien is de visserij zeer moeilijk te controleren. Oorsprong van de vis en manier van vissen zijn nauwelijks te achterhalen.
Wat doe jij in POL?quote:
Laten zien hoe slecht "links" weer eens is natuurlijk.quote:
Wanneer de tijd daar rijp voor is.quote:
Een domme, kortzichtige actie zul je bedoelen. Als de actievoerders aangifte doen bij de politie loopt de visboer het risico te worden vervolgd. Verder kan hij, als het hier gaat om een viskraam op openbaar terrein, zijn vergunning verliezen.quote:
Ach, dezelfde figuren die zo voor agressie zijn keuren toch zeker ook de acties van Volkert goed?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef du_ke het volgende:
Tja geweld aanmoedigen het is maar net hoe je over het leven denkt zullen we maar zeggen.
Moet het verhaal wel waar zijn. Ik vind het een tamelijk onschuldige actie als iemand dat zou doen.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:10 schreef NewOrder het volgende:
Een domme, kortzichtige actie zul je bedoelen. Als de actievoerders aangifte doen bij de politie loopt de visboer het risico te worden vervolgd. Verder kan hij, als het hier gaat om een viskraam op openbaar terrein, zijn vergunning verliezen.
Als hij zo met zijn product omgaat moet hij inderdaad wel hard werken om nog wat te verdienen.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:34 schreef Kadesh het volgende:
Ik had liever gezien dat die visboer ook nog flink klappen had uitgedeelt. Maar ja, je kan niet alles hebben. Hard voor zijn geld werkende visboerBetweterige steuntrekkende kut hippie
![]()
daar denken een boel mensen anders geheel anders over .. en gezien het "gelijke monniken gelijke kappen" verhaal moet of de een of andere politicus zich niet zo aanstellen of de visboer moet net zo aan de schandpaal als de actievoerder met een taart (of zo)quote:Op zondag 16 juli 2006 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Moet het verhaal wel waar zijn. Ik vind het een tamelijk onschuldige actie als iemand dat zou doen.
die gast van groen links had gewoon na moeten denken en niet vlak bij die viskraam moeten staan en verkapt zeggen van "koop niet bij hem"quote:Op zondag 16 juli 2006 17:06 schreef moussie het volgende:
[..]
daar denken een boel mensen anders geheel anders over .. en gezien het "gelijke monniken gelijke kappen" verhaal moet of de een of andere politicus zich niet zo aanstellen of de visboer moet net zo aan de schandpaal als de actievoerder met een taart (of zo)
Dus de openbare straat vóór de winkel danwel kraam is tegenwoordig ook al van die winkel danwel kraam. Is dat gratis voor ze ofzo?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:24 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
die gast van groen links had gewoon na moeten denken en niet vlak bij die viskraam moeten staan en verkapt zeggen van "koop niet bij hem"
als jij voor de albert heijn folders uit gaat delen over wat er allemaal mis is met albert heijn word je ook verwijderd door het personeel
nee maar het ligt behoorlijk in de lijn der verwachting dat meneer de visboer er allerminst verheugd over isquote:Op zondag 16 juli 2006 17:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus de openbare straat vóór de winkel danwel kraam is tegenwoordig ook al van die winkel danwel kraam. Is dat gratis voor ze ofzo?
En dan z'n viskraam krakenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die visboer mag wel oppassen nu. Dat linkse tuig is niet vies van extreem geweld.
En dus mag hij zijn agressie loslaten? Ken ik ook nog wel zat dingen waar ik allerminst verheugd over ben.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:53 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nee maar het ligt behoorlijk in de lijn der verwachting dat meneer de visboer er allerminst verheugd over is
Inderdaad, een mooie ludieke aktie van die visboer.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Moet het verhaal wel waar zijn. Ik vind het een tamelijk onschuldige actie als iemand dat zou doen.
Een 'rechtse 'visboer ook nietquote:Op zondag 16 juli 2006 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die visboer mag wel oppassen nu. Dat linkse tuig is niet vies van extreem geweld.
extreem rechts zeker?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Hij islinks
dus dan heb je geen argumenten nodig.
Volkert? Je bedoelt die Groen Links-knakker?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, dezelfde figuren die zo voor agressie zijn keuren toch zeker ook de acties van Volkert goed?
Maar dat geeft hem nog niet het recht om wat te doenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:53 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nee maar het ligt behoorlijk in de lijn der verwachting dat meneer de visboer er allerminst verheugd over is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |