Jij hebt licht nodig om bij te schijten?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:09 schreef Jaguarized het volgende:
Ah hier is de stroom van de gang en sanitaire voorzieningen gehaald en er zijn nu kaarsjes in de gang. Reden: er zou water lekken en water en stroom gaat niet goed samen. Dus is de stroom op sommige locaties er af gehaald.Pissen met een zaklantaarn in je mond gaat nog wel, schijten wordt wat moeilijker.
Beetje licht is wel makkelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt licht nodig om bij te schijten?
Om je gat af te vegen misschienquote:
Koffiequote:
Ik weet niet hoe lenig jij bent, maar daar kijk ik nooit bij hoor.quote:
Yeah fuck itquote:
Mooi hčquote:
T is nog niet eens fatsoenlijk licht buiten toch?quote:
iets te ver weg, ik wilde wel naar de waalkade lopenquote:Op zondag 16 juli 2006 11:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand mee een biertje doen op het leidseplein?
halloquote:Op zondag 16 juli 2006 11:22 schreef Pheno het volgende:
hallo
Hmm, gulden midden weg?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets te ver weg, ik wilde wel naar de waalkade lopen
Pils?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:25 schreef Pheno het volgende:
En mijn favo drankje staat weer in de koelkast, het leven kan goed zijn
nah, ik ga wel naar de waalkadequote:
Limoncelloquote:
Goedemorgen, ik ga nog even douchenquote:
Nah, okequote:
Italiaans drankje met als basis citroen en aardig wat alcohol. Zoek maar op googlequote:
Ik moet wat Koreaanse alcohol meenemen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Italiaans drankje met als basis citroen en aardig wat alcohol. Zoek maar op google
je vergeet erbij te zeggen dat het lekker isquote:Op zondag 16 juli 2006 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Italiaans drankje met als basis citroen en aardig wat alcohol. Zoek maar op google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |