Jij hebt licht nodig om bij te schijten?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:09 schreef Jaguarized het volgende:
Ah hier is de stroom van de gang en sanitaire voorzieningen gehaald en er zijn nu kaarsjes in de gang. Reden: er zou water lekken en water en stroom gaat niet goed samen. Dus is de stroom op sommige locaties er af gehaald.Pissen met een zaklantaarn in je mond gaat nog wel, schijten wordt wat moeilijker.
Beetje licht is wel makkelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt licht nodig om bij te schijten?
Om je gat af te vegen misschienquote:
Koffiequote:
Ik weet niet hoe lenig jij bent, maar daar kijk ik nooit bij hoor.quote:
Yeah fuck itquote:
Mooi hčquote:
T is nog niet eens fatsoenlijk licht buiten toch?quote:
iets te ver weg, ik wilde wel naar de waalkade lopenquote:Op zondag 16 juli 2006 11:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand mee een biertje doen op het leidseplein?
halloquote:Op zondag 16 juli 2006 11:22 schreef Pheno het volgende:
hallo
Hmm, gulden midden weg?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets te ver weg, ik wilde wel naar de waalkade lopen
Pils?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:25 schreef Pheno het volgende:
En mijn favo drankje staat weer in de koelkast, het leven kan goed zijn
nah, ik ga wel naar de waalkadequote:
Limoncelloquote:
Goedemorgen, ik ga nog even douchenquote:
Nah, okequote:
Italiaans drankje met als basis citroen en aardig wat alcohol. Zoek maar op googlequote:
Ik moet wat Koreaanse alcohol meenemen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Italiaans drankje met als basis citroen en aardig wat alcohol. Zoek maar op google
je vergeet erbij te zeggen dat het lekker isquote:Op zondag 16 juli 2006 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Italiaans drankje met als basis citroen en aardig wat alcohol. Zoek maar op google
Alles goedquote:
Leoquote:Op zondag 16 juli 2006 11:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hey JagDa's ook al een tijdje geleden
Hoe gaat het met jou? Waar zit je nu precies?
Wat een ervaringen die je allemaal opdoet, moet echt fantastisch zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
LeoLong time no see idd. Afgelopen drie weken door NZ gereisd en donderdagavond in Seoul, Zuid Korea aangekomen. Heb alleen nog niks van de stad gezien afgezien van de supermarkt omdat het nogal regent de afgelopen dagen.
![]()
nju al BBQ?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat een ervaringen die je allemaal opdoet, moet echt fantastisch zijn![]()
En nu bbq gaan eten
Hoiquote:
Het is al de derde keer dit seizoen.. Stilletjesaan genoeg geweestquote:
BBQ is bij ons meestal rond zessen ofzo, niet 's middagsquote:Op zondag 16 juli 2006 11:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is al de derde keer dit seizoen.. Stilletjesaan genoeg geweest![]()
Of bedoel je zo vroeg op de dag? Schoonzus vertrekt op vakantie om 15u vanuit zaventem, dus het is wat vroeger dan eerst gepland
Ik ben niet zo gek op bbq, maar bij het idee van om deze tijd al licht verkoold vlees naar binnen te moeten werken draait mijn maag zich acuut omquote:Op zondag 16 juli 2006 11:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is al de derde keer dit seizoen.. Stilletjesaan genoeg geweest![]()
Of bedoel je zo vroeg op de dag? Schoonzus vertrekt op vakantie om 15u vanuit zaventem, dus het is wat vroeger dan eerst gepland
die van mij ook, maar dan met de opening naar boven zodat er veel in pastquote:Op zondag 16 juli 2006 12:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op bbq, maar bij het idee van om deze tijd al licht verkoold vlees naar binnen te moeten werken draait mijn maag zich acuut om.
Eet smakelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat een ervaringen die je allemaal opdoet, moet echt fantastisch zijn![]()
En nu bbq gaan eten
Om deze tijdquote:Op zondag 16 juli 2006 12:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
die van mij ook, maar dan met de opening naar boven zodat er veel in past
ja hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Om deze tijd. Ik ben al blij dat Pat vanmiddag alleen gaat (zwager geeft een bbq)
.
Ben jij een beetje een vreetzakjequote:
als het lekker eten is welquote:
Ik zat gewoon om 6 uur al recht in bedquote:
Die klote ritmes ook altijdquote:Op zondag 16 juli 2006 13:04 schreef Sjowhan het volgende:
Ik werd weer uit mezelf rond 8.45 wakker.
Heb nog een uur kunnen liggen, toen moest ik er wel uit van mezelf
daar zou het ook aan liggen ja; ik sta elke dag rond 6uur op (ene dag wat later als de andere), dus dan kom je wel in een ritmequote:
De hitte danquote:Op zondag 16 juli 2006 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
daar zou het ook aan liggen ja; ik sta elke dag rond 6uur op (ene dag wat later als de andere), dus dan kom je wel in een ritme
Niet zoveel last daarnvan; alhoewel het wel behoorlijk warm is op mijn kamer momenteelquote:Op zondag 16 juli 2006 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De hitte dan
Of nog erger, een combinatie van beide
Van genieten dan,quote:Op zondag 16 juli 2006 13:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet zoveel last daarnvan; alhoewel het wel behoorlijk warm is op mijn kamer momenteel
Ik ga zo weer lekker naar buiten, 't weer roept me
K heb hier nog een boek liggen,quote:Op zondag 16 juli 2006 13:17 schreef qu63 het volgende:
[Outlook XP] regels aan waarschuwingen iedere x uur draaien?
misschien welquote:Op zondag 16 juli 2006 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
K heb hier nog een boek liggen,
programmeren in Outlook,
niets voor jou
Ik negeer gewoon het weerquote:Op zondag 16 juli 2006 13:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet zoveel last daarnvan; alhoewel het wel behoorlijk warm is op mijn kamer momenteel
Ik ga zo weer lekker naar buiten, 't weer roept me
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:23 schreef es70 het volgende:
[afbeelding]
De oudste en de jongste boef.
"Pap, we zijn zo net tweelings met hetzelfde haar."
Ik heb nu alleen borsthaarquote:
Ja. Tondeuze hanteren in een hemmetje was misschien niet zo'n slim planquote:
Blond en zwart, best stoer hoorquote:
hemmetjequote:Op zondag 16 juli 2006 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Tondeuze hanteren in een hemmetje was misschien niet zo'n slim plan.
Hemdje/topjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |