Dit klinkt wel licht soft erotischquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je moet oppassen, anders zal ik jouw spek eens in de boter stippen
Wat onzin is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Luinge "vergeet" een penalty te geven voor Lazovic en even later een rode kaart te geven aan Opdam. Na doorgebroken speler.
Wat lul je nou dom man. Je hele verhaal slaat nergens op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat onzin is.
Lazovic loopt door tot in het strafschopgebied en gaat dan neer. Regel luidt: geen voordeel geven indien in de buurt van strafschopgebied. De overtreding was erbuiten. Dus vrije trap. Dat Luinge het zelfs dat niet vond, kan komen door eerdere acties van Lazovic. Zo werkt het in voetbal.
Doorgebroken speler? Als je Talpa wilt geloven wel, men doet of er nog nooit zoiets is voor gekomen in de wereld. Jaliens was in de buurt en in beweging. Dus geen sprake van doorgebroken speler. Had men een camerabeeld vanachter de goal en/of vanaf de zijlijn getoond, dan hadden we tenminste argumenten gehad om het geval nauwkeurig te beoordelen. Nu klonk het vooringenomen, mede omdat de arbitrage het gehele verslag anti-Vitesse scheen.
Ga de beelden maar opvragen, twijfel houd je toch met zo'n beeldregistratiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom man. Je hele verhaal slaat nergens op.
Dan ben je niet objectief en mag je daar niet over oordelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:24 schreef Smeich het volgende:
En als je in het stadion zat niet ver van waar het gebeurde? Wat dan... he?
![]()
ben ik het mee eens....en Danko zal steeds moeilijker een vrije trap mee gaan krijgen gedurende het seizoen !!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
Rood was op zijn plaats geweest voor Opdam.
Pingel voor Lazovic zou onzin geweest zijn aangezien ie zelf ook aardig vasthield.
dit is een reactie op......... ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij geeft als reden dat het mogelijk is dat het heel misschien kan dat het wellicht ooit zou kunnen dat het door eerdere acties van Lazovic zou komen. Jij hebt er echt geen verstand van.
Als ik Smeich heette, alleen dán kon ik oordelen of dat het geval was. Uit een samenvatting gaat dat natuurlijk niet. Maar Luinge kennende, durf ik daar wel op te spelen. En verstand, tja, voetbal begeleiden is grotendeels interpretatie, en dat gaat echt niet zonder verstand.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij geeft als reden dat het mogelijk is dat het heel misschien kan dat het wellicht ooit zou kunnen dat het door eerdere acties van Lazovic zou komen. Jij hebt er echt geen verstand van.
Vanmiddag heb ik WFB-Strijen zal wel een lekkere pot worden.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:31 schreef methodmich het volgende:
En we houden in dit topic de scheidsrechters van FOK! in de gaten natuurlijk.
Stan al gevorderd in zijn revalidatie en al een idee wat ie mag gaan fluiten?
Hier dan even een verslag,quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef DeSiever het volgende:
edje.als je het overleeft doe dan even een verslagje
Ook toch tot op zekere hoogte??quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:58 schreef DeSiever het volgende:
Scheidsrechter mag alles zeggen toch?
Klopt heb je helemaal gelijk in maar als er in 10 minuten tijd meer geouwehoer is geweest dan balcontacten mag ik toch zeker wel optreden of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Persoonlijk vind ik het een beetje triest als je gelijk met geel gaat wapperen wanneer een opmerking naar je toe geschreeuwd wordt als er een vrije trap tegen wordt gegeven; een beetje inleven mag best. Je hoeft je niet helemaal verrot te laten schelden, maar als scheidsrechter moet je wel een beetje kunnen incasseren qua kritiek en opmerkingen.
Helpt niet want dan krijg je weer gezeik dat de vrije trap te snel word genomen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dan zeg je "man ga spelen", dan blaas je op je fluitje, neemt de tegenpartij de vrije trap al en heeft die andere ploeg een probleem omdat ze allemaal om je heen staan... Dan is het toch hun eigen schuld en zullen ze het minder snel doen. Lijkt mij dan - puur hypothetisch.
Tja, we kennen de kaarttrekker, daar houdt niemand van. Het ene protest is het andere niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Persoonlijk vind ik het een beetje triest als je gelijk met geel gaat wapperen wanneer een opmerking naar je toe geschreeuwd wordt als er een vrije trap tegen wordt gegeven; een beetje inleven mag best. Je hoeft je niet helemaal verrot te laten schelden, maar als scheidsrechter moet je wel een beetje kunnen incasseren qua kritiek en opmerkingen.
Kijk goed gesprokenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:06 schreef okee6 het volgende:
[..]
Tja, we kennen de kaarttrekker, daar houdt niemand van. Het ene protest is het andere niet.
Maar vind je de voetballer an sich ook niet een beetje eigenaardig? Waarom zou de scheidsrechter uberhaupt moeten opvoeden of worden lastig gevallen? De kaarten moet je in dit verband ook als een secundaire arbeidsvoorwaarde zien. Als kinderen schelden, zet je ze ook apart. Voor hen leerzaam en wel zo rustig voor jou.
Ik zou zeggen, als men voortaan de Gilles de la Tourette-voetballer behandelt voor zijn probleem, dan wordt het een stuk gezelliger op de velden en de stadions.
Ik maak voor de wedstr duidelijke afspr met beide aanvoerders in hoeverre ik commentaar accepteer,aan hun de taak om te bepalen of ik moet optreden of niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lichteraan; ik weet niet hoe de situaties zijn. Maar als je eerst gewaarschuwd hebt en dergelijke, dan moet je uiteindelijk wel geel trekken. Maar zelf heb ik een beetje een hekel wanneer scheidsrechters, zeker in lagere klassen, echt de baas gaan spelen. Het maakt het er echt niet leuker op.
Lichteraan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lichteraan; ik weet niet hoe de situaties zijn. Maar als je eerst gewaarschuwd hebt en dergelijke, dan moet je uiteindelijk wel geel trekken. Maar zelf heb ik een beetje een hekel wanneer scheidsrechters, zeker in lagere klassen, echt de baas gaan spelen. Het maakt het er echt niet leuker op.
Heeft niks te maken met het feit of je nu HFD klasse 4e klasse of reserve 3e klasse speeld,de voetbalregels zijn overal het zelfde en daar diend men zich ook aan te houden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tuurlijk fluit nu al voor het 7 seizoen. Op het moment dat ik mijn auto instap en van het sportcomplex ben,gaat de knop bij mij weer om. Wanneer ik voor de wedstr aan mijn voorbereidingen begin ben ik heel geconcentreerd bezig. Ik kan me ook heel makkelijk afsluiten als ik wil .Maar ik hoor en zie bijna alles.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef DeSiever het volgende:
Edje, heb je er nog wel een beetje plezier in?
Ik fluit nog steeds met plezier zolang ik dat heb blijf ik het doen,andere waren allang gestopt na wat ik vorig seizoen heb meegemaakt. maar zoals ik al eerder zei,wanneer ik van het complex af ben gaat bij mij de knop weer om en ben ik weer me zelf. Dat ben ik ook als scheids maar op en andere manier.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:17 schreef DeSiever het volgende:
Ja, dat laatste is niet altijd een zegen natuurlijk.
Heel belangrijk kijk ook ik hou ook liever de kaarten op zak je spekt alleen de KNVB maar,en voor het geld dat je tegenwoordig moet betalen voor een kaart kan je toch lekker een paar biertjes pakken in de kantine. We komen allemaal voor ons plezier naar het voetbalveld,maar toch zijn er spelers die ondanks de gemaakte afspraken het verpesten. Nou dan kunnen ze het krijgen ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:13 schreef DeSiever het volgende:
Sowieso respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |