We hadden het over Putin toch? De relatie met Tjetjenie en de val de van de BERLIJNSE muur lijkt me makkelijk gelegd, toch? Ik wilde van jou weten wat je denkt dat Putin had kunnen en moeten doen om de burgeroorlog in Tjetjenie te voorkomen of te beheersenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
En wat heeft dat met nep-aanslagen en Tsjetjenie te maken?
mmm, ik moest maar eens een boek in de prullenbak gaan gooien.quote:
en vervolgens vind Poetje dat Israel veels te hard ingrijpt. Of dat nu terecht is of niet, maar Jezus, het lef moet je maar hebben om dat hardop te beweren terwijl je Poetin heet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:17 schreef Monidique het volgende:
Hij had bijvoorbeeld niet als een nazi -ja, ja!- het land kunnen binnenvallen. Vrouwen verkrachten, executies, martelingen. Niet zo slim. Poetin heeft het heel traditioneel Russisch opgelost, met middelen waar de Israëliërs niet eens aan zouden durven denken.
O? Mag nooit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:22 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
mmm, ik moest maar eens een boek in de prullenbak gaan gooien.
Het is een dictator met een glimlach.quote:en vervolgens vind Poetje dat Israel veels te hard ingrijpt. Of dat nu terecht is of niet, maar Jezus, het lef moet je maar hebben om dat hardop te beweren terwijl je Poetin heet.
wat ik ervan herinner is dat de FSB door de Russische politie betrapt is met het vullen van een kelder van een appartementenblok met explosieven. Het was een buschauffeur die langs zijn eigen appartement reed en iemand verdacht bezig zag, en de politie belde.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:22 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij is niet bewezen dat Poetin die appartementen opgeblazen heeft.
Het heeft natuurlijk niet zo zeer met de val van de Berlijnse Muur te maken, maar met het dreigend uiteenvallen van de Sovjet-Unie - wat niet bepaald hetzelfde is, vandaar mijn vraag. De burgeroorlog was inderdaad rond die tijd al in wording, daar treft Putin geen blaam.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:21 schreef Harry_Sack het volgende:
We gaan gewoon autonoom door, alsof er geen weerstand bestaat
[..]
We hadden het over Putin toch? De relatie met Tjetjenie en de val de van de BERLIJNSE muur lijkt me makkelijk gelegd, toch? Ik wilde van jou weten wat je denkt dat Putin had kunnen en moeten doen om de burgeroorlog in Tjetjenie te voorkomen of te beheersen
en ik heb zelfs een tijdlang de bijbel in m'n toiletkastje gelegd, leek me een geschikte plek, mede met het oog op noodgevallen. (+/- 1400 velletjesquote:
En die glimlach wordt steeds brederquote:Het is een dictator met een glimlach.
ga naar bed, en als je een kwartiertje eerder opstaat kun je fijn nog even checken hoeveel raketten er weer afgeschoten zijn deze nacht.quote:
Zeker weten van wel dat de val van de muur alles op z'n kop heeft gezet. Denk je dat een euro bijvoorbeeld mogelijk was als die muur nu nog overeind wat gebleven?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk niet zo zeer met de val van de Berlijnse Muur te maken, maar met het dreigend uiteenvallen van de Sovjet-Unie - wat niet bepaald hetzelfde is, vandaar mijn vraag. De burgeroorlog was inderdaad rond die tijd al in wording, daar treft Putin geen blaam.
De explosies waar M. op doelt zijn inderdaad niet met overweldigend bewijs aan Putin te wijten - ze zijn ook niet de enige uitingen van Tsjetjeens separatisme - , maar ze zijn wel verdacht.
Maar de Tsjetjeense kwestie heeft met andere dingen van doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zeker weten van wel dat de val van de muur alles op z'n kop heeft gezet. Denk je dat een euro bijvoorbeeld mogelijk was als die muur nu nog overeind wat gebleven?
mm, jij hebt niet veel slaap nodig? das handig!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:35 schreef Monidique het volgende:
Nog even wat lezen, dan ga ik inderdaad op bed wat televisie kijken.
Ik heb het wel nodig, maar zes of vijf uur kan wel een keertje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:38 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
mm, jij hebt niet veel slaap nodig? das handig!
Met welke dingen dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar de Tsjetjeense kwestie heeft met andere dingen van doen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |