Klopt, maar Ursel stelde voor om in het weekend van SF de zondag te gebruiken voor EF/AF, ipv een aparte dag, maar goed, dat zou ook in jouw voorstel passenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Het Grote BoF BF2 Topic: Het weekend van special forces!
Zo stond het er ook al, moet nog een paar mensen spreken en dan kan het officieel gelanceerd worden
Wees er maar trots opquote:Op zondag 16 juli 2006 13:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gisteren wel 404 uit de lucht gehaald... maar wazza zal voor mij wel lastig worden
[afbeelding]
laden kan wat langer duren, xfire maakt er png's van![]()
ik ben er ook nog of ben je het rondje op Kubra Dam vergeten en wijs wzza er maar op dat EA het account kan resettenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef Robo0 het volgende:
[..]
Wees er maar trots opik was apestoned en had geen eens een gunner (zelf ben ik zeer matig met tv)
![]()
wzza is een gier die op elke manier geld probeert te verdienen![]()
jullie zullen me wel eens vaker op de bof server zien, zonder waza, dus op de grond ipv "veilig in de lucht"![]()
alsof iemand zo leip is om het te kopen...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:47 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik ben er ook nog of ben je het rondje op Kubra Dam vergeten en wijs wzza er maar op dat EA het account kan resetten
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef Robo0 het volgende:
[..]
alsof iemand zo leip is om het te kopen...
hooguit een gefrusteerde bofer die intresse toont![]()
nee Udenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:33 schreef staticdata het volgende:
wat is dat? de kermis van boekel?
Donequote:Op maandag 17 juli 2006 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij even een Gmail invite sturen naar nocturne31 (at) hotmail.com?
Thanks.
Is jullie verkering uit??!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef Robo0 het volgende:
alsof iemand zo leip is om het te kopen...
hooguit een gefrusteerde bofer die intresse toont![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef -chiel- het volgende:
Is jullie verkering uit??!
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik dacht eerst vanavond geen tijd meer te hebben maar ik ben vanavond eerder terug in Arnhem dan verwachtZal vanavond nog wel even een rondje mee komen spelen vloeken
quote:
He Arie, ben je vanavond nog online ik Adje heeft nog een vraag voor jequote:
adjequote:Op maandag 17 juli 2006 17:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
He Arie, ben je vanavond nog online ik Adje heeft nog een vraag voor je
Dit slaat op het feit dat we elke dag de sever moeten herstarten omdat we niet kunnen lopen of de ammo niet op gaatquote:De problemen wijzen op een probleem in de software van de game server.
Deze zou ik graag willen updaten / vervangen door de originele software er nogmaals overheen te zetten.
Graag hoor ik wanneer dit jullie uit komt.
Haha droom je ook over BF2?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
verslaafd ben ik niet maar toch even een verhaaltje
hier in r'dam kijk ik uit op het price waterhouse coopersgebouw vlakbij de brienenoordbrug. daarachter zijn ze aan het bouwen en staan er volop kranen.
Vorige week zat ik in de auto daar naar toe te kijken en het eerste wat ik dacht. " zo daar zou je goed vanaf kunnen snipen"![]()
Wil ik ook nog heen, zal me vriendin voor zaterdag een voorstel doen, dan kan ik je eens meeten als ze zin heeft..quote:
en ik maar denken dat hij heel lief naar zijn computer praattquote:Op maandag 17 juli 2006 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DAblijft ziek.
in september willen we een weekje naar new york en dan six flags new jersey meepakken.quote:
Goliath RULESquote:
focals icm een infinity wooferquote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Chiel, heb je MSN? Heb advies nodig mbt tot nieuwe autospeakers
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:15 schreef Veerie het volgende:
[..]
hihi ziet er wel grappig uit:P
@ sickert
t was leuk deze 2 weken en mis je nu al weer![]()
Dat msn is toch voor als je vrienden hebt?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Chiel, heb je MSN? Heb advies nodig mbt tot nieuwe autospeakers
domme vragen bestaan niet,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |