Klopt, maar Ursel stelde voor om in het weekend van SF de zondag te gebruiken voor EF/AF, ipv een aparte dag, maar goed, dat zou ook in jouw voorstel passenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Het Grote BoF BF2 Topic: Het weekend van special forces!
Zo stond het er ook al, moet nog een paar mensen spreken en dan kan het officieel gelanceerd worden
Wees er maar trots opquote:Op zondag 16 juli 2006 13:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gisteren wel 404 uit de lucht gehaald... maar wazza zal voor mij wel lastig worden
[afbeelding]
laden kan wat langer duren, xfire maakt er png's van![]()
ik ben er ook nog of ben je het rondje op Kubra Dam vergeten en wijs wzza er maar op dat EA het account kan resettenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef Robo0 het volgende:
[..]
Wees er maar trots opik was apestoned en had geen eens een gunner (zelf ben ik zeer matig met tv)
![]()
wzza is een gier die op elke manier geld probeert te verdienen![]()
jullie zullen me wel eens vaker op de bof server zien, zonder waza, dus op de grond ipv "veilig in de lucht"![]()
alsof iemand zo leip is om het te kopen...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:47 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik ben er ook nog of ben je het rondje op Kubra Dam vergeten en wijs wzza er maar op dat EA het account kan resetten
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef Robo0 het volgende:
[..]
alsof iemand zo leip is om het te kopen...
hooguit een gefrusteerde bofer die intresse toont![]()
nee Udenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:33 schreef staticdata het volgende:
wat is dat? de kermis van boekel?
Donequote:Op maandag 17 juli 2006 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij even een Gmail invite sturen naar nocturne31 (at) hotmail.com?
Thanks.
Is jullie verkering uit??!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef Robo0 het volgende:
alsof iemand zo leip is om het te kopen...
hooguit een gefrusteerde bofer die intresse toont![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef -chiel- het volgende:
Is jullie verkering uit??!
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik dacht eerst vanavond geen tijd meer te hebben maar ik ben vanavond eerder terug in Arnhem dan verwachtZal vanavond nog wel even een rondje mee komen spelen vloeken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |