Ik vind een heel weekend EF of AF wel lang!! Oftewel een heel weekend maar 3 (vlieg of tank)mappen spelenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:46 schreef ursel het volgende:
Of 2 weekenden Vanilla.
De andere 2 weken verdelen als volgt:
Vrijdag + Zaterdag SF, zondag ene weekend EF, andere weekend AF..??
De server message zie je pas als je op join heb geklikt. Ja natuurlijk kan je dan weer snel terug door op ESC te drukken dat is het punt niet maar je biedt op het moment dat er Karkand als map staat een verwachting (een Vanilla server) die je daarna niet waar kan maken (want een mixed server). Dat zal spelers eerder afstoten dan aantrekken en dat is denk ik niet de bedoeling.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:44 schreef staticdata het volgende:
misschien heb je gelijk. ik ging er van uit dat op onze server mensen komen die nog enigzins kunnen lezen. want als je het duidelijk maakt dat het combined vanilla+sf is dan weten ze wat er te wachten staat. maar aangezien 80% achterlijk is.![]()
Je bent niet de enigequote:Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef UnleashMitch het volgende:
In de verdeling 2 weekenden Vanilla & 2 weekend packs kan ik me wel vinden, natuurlijk zie ik liever 24/7 Vanilla maar goed dat is puur omdat ik de packs niet heb of ik ze zo slecht vind dat ik ze niet meer speel. Dat is dus puur persoonlijk en niet in de best interest van andere spelers
daar zit ik echt niet aan te denken hoor. maar goed er zijn ook mogelijkheden om dat bandoffokkers plaatje te vervangen voor iets anders waarin per datum staat aangegeven wat er op welk moment draait.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja dan verander je de servernaam hoor ik je denken,
De server message zie je pas als je op join heb geklikt. Ja natuurlijk kan je dan weer snel terug door op ESC te drukken dat is het punt niet maar je biedt op het moment dat er Karkand als map staat een verwachting (een Vanilla server) die je daarna niet waar kan maken (want een mixed server). Dat zal spelers eerder afstoten dan aantrekken en dat is denk ik niet de bedoeling.
Dan gaat bij de AF/EF weekend de server niet volkomen hoor ..quote:Op maandag 17 juli 2006 11:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
daar zit ik echt niet aan te denken hoor. maar goed er zijn ook mogelijkheden om dat bandoffokkers plaatje te vervangen voor iets anders waarin per datum staat aangegeven wat er op welk moment draait.
maar we proberen gewoon wat escape voorstelt, geen zin om hier verder over te discussieren.
Daar is toch een forum voor ?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:04 schreef staticdata het volgende:
maar we proberen gewoon wat escape voorstelt, geen zin om hier verder over te discussieren.
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:09 schreef staticdata het volgende:
maar ik zet nu twee dingen hier op het forum neer en blijkbaar slaat het niet aan, dan stop ik toch met de discussie
Wow, wat verwoord je dat mooiquote:Op maandag 17 juli 2006 11:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Je post een voorstel en ik geef aan waarom ik zelf denk dat dat minder/niet zal werken. Het hele doel van een discussie is dan toch juist dat jij aan kunt geven waarom het wel zou werken en we daarna gezamenlijk tot een eindconclusie en dus een plan van aanpak kunnen komen ?
Het plaatje veranderen zou inderdaad een oplossing kunnen zijn.
Misschien heb je hem aan het twijfelen gebracht?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Je post een voorstel en ik geef aan waarom ik zelf denk dat dat minder/niet zal werken. Het hele doel van een discussie is dan toch juist dat jij aan kunt geven waarom het wel zou werken en we daarna gezamenlijk tot een eindconclusie en dus een plan van aanpak kunnen komen ?
Grote bak koffie op vanmorgenquote:
Als we een vast schema hebben is een plaatje misschien niet nodig.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Het plaatje veranderen zou inderdaad een oplossing kunnen zijn.
Daar kan ik mee levenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Als we een vast schema hebben is een plaatje misschien niet nodig.
Aan de reacties te zien komen we tot het volgende
2 x SF
2 x Vanilla
en 1 x in de maand een AF / EF dag als er animo voor is
Vast wel.. het is alleen ff wennenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben al aan het kijken of ik SF ergens vandaan kan toveren voor weinig geldHopen dat t beter bevalt dan EF.
quote:
Moet ik dan ook maar doen, voor beide delen, dan boeit de planning mij eigenlijk verder ook niet..quote:Op maandag 17 juli 2006 11:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben al aan het kijken of ik SF ergens vandaan kan toveren voor weinig geldHopen dat t beter bevalt dan EF.
nee moet helaas aanwezig zijn op de school waar ik werk, er zijn altijd mensen die in de vakanties doorwerken om strepen te verdienen en hielen te likken, maar dat neemt niet weg dat ik lekker nog 2 weken betaald kan internettenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:35 schreef RudyCarell het volgende:
Nog mensen vrij vandaag?
Ziet er leuk uit.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:57 schreef escape_nl het volgende:
http://www.gamershell.com/download_14389.shtml![]()
![]()
![]()
Ziet er kei geil uit, is dat Battlefield?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:57 schreef escape_nl het volgende:
http://www.gamershell.com/download_14389.shtml![]()
![]()
![]()
Armed Assault staat er tochquote:Op maandag 17 juli 2006 12:06 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ziet er kei geil uit, is dat Battlefield?
morge puni, alles goed??quote:Op maandag 17 juli 2006 12:23 schreef staticdata het volgende:
blablabla
Ik vind dit eigenlijk nog het beste idee, zo heb je 2 weekenden BF2 en 2 weekenden SF en toch ook nog een keer EF en een keer AF in de maandquote:Op maandag 17 juli 2006 10:46 schreef ursel het volgende:
Of 2 weekenden Vanilla.
De andere 2 weken verdelen als volgt:
Vrijdag + Zaterdag SF, zondag ene weekend EF, andere weekend AF..??
Ik snap hem nog steeds niet?quote:
Het Grote BoF BF2 Topic: Het weekend van special forces!quote:Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nog het beste idee, zo heb je 2 weekenden BF2 en 2 weekenden SF en toch ook nog een keer EF en een keer AF in de maand![]()
Nu weer verder werken, wil vandaag wat extra uren maken, zodat ik de Alpen ritten kan zien in de tour![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ie aan een kwakkie vastgeplakt zitquote:Op maandag 17 juli 2006 12:40 schreef staticdata het volgende:
volgens mij moet het iets van eigeel voorstellen wat erui wil komen ofzo![]()
suicides gebeuren door vage dingen in het spel, wil je uit een auto gaan maar die staat klem, kom je tegen de muur dan ben je dood.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:20 schreef ursel het volgende:
http://bf2s.com/compare/33424945,43889007
![]()
Zie dat een hoop mensen erg veel suicides hebben. waarom dat eigenlijk??![]()
klopt niet, dan zou die bij mij ook veel stuk hoger moeten zijn dan 15..quote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
suicides gebeuren door vage dingen in het spel, wil je uit een auto gaan maar die staat klem, kom je tegen de muur dan ben je dood.
volgens mij is een " is no more" ook een suicide. dus dan kan het hard gaan.
dus dat is niet echt geloofwaardig
Oohja.. natuurlijk..quote:Op maandag 17 juli 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
15 stuks maar denk als je het doortrek in het aantal uren naar wat wij hebben gespeeld dat je ook in de buurt komt.
mja maar jij bent niet verslaafd aan BF2quote:Op maandag 17 juli 2006 13:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Oohja.. natuurlijk...
Mja, even alleen naar Escape gekeken ligt zijn gemiddelde wel hoger. 1x per 1.8 uur, tegenover mijn 1x per 3.33 uur.
verslaafd ben ik niet maar toch even een verhaaltjequote:Op maandag 17 juli 2006 13:39 schreef escape_nl het volgende:
[..]
mja maar jij bent niet verslaafd aan BF2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |