Nietz ook!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:32 schreef nietzman het volgende:
Annie heeft een SteveHops tshirt.
Gaaf die van de Apple!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:52 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
De volgende keer druk ik 'm alleen eventjes op een iets dikker shirt, ik heb ook een ander -dikker- shirt gedrukt en daar zit de print veel strakker op:
[afbeelding]
Hax!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:33 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Ik zoek een keylogger voor intel Mac. Google helpt me niet.
Wil weten wat m'n zusje op m'n Macbook uitspookt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:01 schreef Jerommeke.nl het volgende:
hoj
geen idee voor keyloggers nee. wat moet je loggen dan?
speel dan af in de pc!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:41 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid bepaalde .avi films afgespeeld, met VLC niet en WMP niet QT niet
Krijg deze ook niet naar een andere codec getramsformeerd3ivx helpt ook niet
![]()
Sommige andere avi's spelen wel, maar die het niet doen deden het wel op mijn pc
perfert!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:01 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Wil weten wat m'n zusje op m'n Macbook uitspookt.
- safari historyquote:
'k heb geen pc meerquote:
Leer eerst maar 'es spellen.quote:
Nietzquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:52 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
De volgende keer druk ik 'm alleen eventjes op een iets dikker shirt, ik heb ook een ander -dikker- shirt gedrukt en daar zit de print veel strakker op:
Het blijft een persoonlijke kwestie. Wat wil je ermee doen, wat doe je nu met een pc, wat is je budget? Als je voor ruim 1000 euro moeite moet doen en voor 750 euro niet, dan valt de MacBook wel ongeveer af. Als je je graag Windows ernaast wilt draaien, hetzij in Dual Boot hetzij in een venster, dan valt de iBook al af. Persoonlijk zou ik, als ik op dit moment voor jouw keuze stond, voor de MacBook gaan. De 'oude' architectuur wordt steeds meer uitgefaseerd, nieuwe ontwikkelingen zullen hoe langer hoe meer alleen voor de Intels uit gaan komen, en het nieuwe model is nu eenmaal een stuk sneller. Als je toch, om financiële of andere reden, voor een iBook wilt gaan, dan zou ik die van die vriend over nemen - en proberen een beetje af te dingen. Hangt er ook weer een beetje van af hoe erg die vriend te vertrouwen is, maar qua snelheid zal het niet veel schelen en je lijkt een grotere harde schijf en meer geheugen te krijgen voor minder geld. Succes met je aankoop in ieder geval.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef Lemijn het volgende:
Ik ben van plan om komende week een iBook te gaan kopen. Zowel in Utrecht als in Amsterdam heb ik de 12'' gezien voor ronde ¤820. Maar nu zijn de opties:
1. Een nieuwe iBook kopen (zie boven).
2. Een iBook van een vriend overkopen: 1 jaar oud, 80 GB, 768 mb geheugen, ¤750
3. Een MacBook kopen. Duurder, maar het nieuwste, sneller, beter (?)
Nou moet ik het natuurlijk zelf weten, maar ik ben op zoek naar ervaringen.
- wat vind je van macbook vs. ibook? de heren in de winkel wilden daar niet echt iets over zeggen.
- zou je een tweedehands iBook kopen (van iemand die je kent), waarom (niet)?
- extra garantie, 3 jaar ipv 1 jaar, is dat wat? want dat is hier en daar ook in de aanbieding.
Bij voorbaat dank.
Ik wil er eigenlijk gewoon graag over pratenIk wil er een, dat sowieso. Maar wat en hoe... help.
Wat ik ermee wil doen is hetzelfde als nu met de pc: het 'gewone' internetten, veel tegelijk, maar geen ingewikkelde grafische programma's.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:43 schreef De_Hertog het volgende:
Het blijft een persoonlijke kwestie. Wat wil je ermee doen, wat doe je nu met een pc, wat is je budget? Als je voor ruim 1000 euro moeite moet doen en voor 750 euro niet, dan valt de MacBook wel ongeveer af. Als je graag Windows ernaast wilt draaien, hetzij in Dual Boot hetzij in een venster, dan valt de iBook al af.
Kijk, dat soort persoonlijke verhalen zoek ik. Vriend is prima te vertrouwen, maar onder 750 euro wil hij niet gaan, omdat ie zelf een jaar geleden 1300 euro betaalde. Tja...quote:Persoonlijk zou ik, als ik op dit moment voor jouw keuze stond, voor de MacBook gaan. De 'oude' architectuur wordt steeds meer uitgefaseerd, nieuwe ontwikkelingen zullen hoe langer hoe meer alleen voor de Intels uit gaan komen, en het nieuwe model is nu eenmaal een stuk sneller. Als je toch, om financiële of andere reden, voor een iBook wilt gaan, dan zou ik die van die vriend over nemen - en proberen een beetje af te dingen. Hangt er ook weer een beetje van af hoe erg die vriend te vertrouwen is, maar qua snelheid zal het niet veel schelen en je lijkt een grotere harde schijf en meer geheugen te krijgen voor minder geld.
Dank! Ik dub rustig verder en ben natuurlijk blij met meer adviezenquote:Succes met je aankoop in ieder geval.
Ik wist niet of je Windows wilde of nodig had vanwege schoolprogramma's en dat soort dingen. Op de nieuwe MacBooks kun je namelijk gewoon Windows draaien, en voor sommigen is dat een voordeel.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:59 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Wat ik ermee wil doen is hetzelfde als nu met de pc: het 'gewone' internetten, veel tegelijk, maar geen ingewikkelde grafische programma's.
Ik heb op zich ook wel 1000 euro.
Ik hoef geen Windows te draaien, ik heb juist zin om met Mac OS te leren werken.
Nee, ik bedoelde dat die iBook van die vriend waarschijnlijk sneller is dan de iBook die de winkels nu aanbieden. Althans, ik neem aan dat die gewoon het standaard model aanbieden, en dan krijg je minder geheugen en minder schijfruimte. Voor meer geld. Het enige verschil is dat je waarschijnlijk geen garantie meer hebt.quote:Kijk, dat soort persoonlijke verhalen zoek ik. Vriend is prima te vertrouwen, maar onder 750 euro wil hij niet gaan, omdat ie zelf een jaar geleden 1300 euro betaalde. Tja...
Bedoel je dus dat de upgraded iBook van die vriend niet veel langzamer zal zijn dan de MacBook?
Bij dezequote:Dank! Ik dub rustig verder en ben natuurlijk blij met meer adviezen![]()
Ach, dan heb ik altijd nog dit brave slome oude ding. Op zich heb ik voor studie wel website nodig die het niet met opera doen en wel met IE, hoe dat uitpakt moet natuurlijk blijken.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:17 schreef De_Hertog het volgende:
Ik wist niet of je Windows wilde of nodig had vanwege schoolprogramma's en dat soort dingen. Op de nieuwe MacBooks kun je namelijk gewoon Windows draaien, en voor sommigen is dat een voordeel.
Dat klopt. Het is nieuw, 40GB, 512mb geheugen tegen oud, 80GB, 768mb geheugen.quote:Nee, ik bedoelde dat die iBook van die vriend waarschijnlijk sneller is dan de iBook die de winkels nu aanbieden. Althans, ik neem aan dat die gewoon het standaard model aanbieden, en dan krijg je minder geheugen en minder schijfruimte. Voor meer geld. Het enige verschil is dat je waarschijnlijk geen garantie meer hebt.
Ja, vertel eens MacBook-eigenaar, wat vind jij van de kinderziektes het glossy scherm en het toetsenbord?quote:De MacBook is qua snelheid sneller dan welk iBook- (of PowerBook-) model dan ook. Als je voor snelheid gaat, en het geld geen probleem is, zou ik voor de MacBook gaan. Maar misschien kun je voor de zekerheid nog even met een MacBook eigenaar praten, over de kinderziektes, het glossy scherm en het toetsenbord.
Harde schijfruimte raakt altijd op, en een externe schijf is snel gekocht. Overigens, ik had zelf nog een vrij nieuwe, snelle werkpc toen ik deze Mac kocht. De bedoeling was om een compacte laptop voor onderweg te nemen - deze 12" is zo klein dat hij op vakantie zelfs in het kluisje van het appartement paste, tot ieders verbazing - terwijl ik ging blijven werken op die hoofd-pc, en zo kon ik meteen eens met 'dat andere platform' spelen. En een maand later zette ook ik dat andere ding nauwelijks meer aan. Al moet ik wel zeggen dat ik op mijn werk nog wel veel met Windows werk.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:31 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik altijd nog dit brave slome oude ding. Op zich heb ik voor studie wel website nodig die het niet met opera doen en wel met IE, hoe dat uitpakt moet natuurlijk blijken.
Al moet ik zeggen dat veel mensen die ik ken na de aanschaf van een apple hun oude pc zelden meer aan hebben gezet. Dan is veel mogelijkheden (en veel harde schijf ruimte!) toch wel erg handig.
Zit er nog verschil tussen processorsnelheden, toevallig? En is het in beide varianten het 12" model?quote:Dat klopt. Het is nieuw, 40GB, 512mb geheugen tegen oud, 80GB, 768mb geheugen.
Garantie is, analoog aan Murphy's Law, alleen nodig als je het niet koopt, en niet nodig als je het hebt.quote:Maar garantie, hoe fijn is dat? Ik bedoel, gaat het meestal mis in het eerste jaar of juist later? Het voordeel van nieuw is dat je 3 jaar garantie kan krijgen voor 140 euro.
Die wilde waarschijnlijk de MacBook verkopenquote:De jongen in de winkel zei dat het iBook-scherm ook spiegelde in de zon.
Oeh.. leetquote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef FLIPNEUS het volgende:
Visor is gaaf, een soort van Quake-terminal voor je operating system:
[afbeelding]
Kijk, en dat vertelt iedereen dusquote:Op zondag 16 juli 2006 23:50 schreef De_Hertog het volgende:
...En een maand later zette ook ik dat andere ding nauwelijks meer aan. Al moet ik wel zeggen dat ik op mijn werk nog wel veel met Windows werk.
Gelijke processor, beide 12''.quote:Zit er nog verschil tussen processorsnelheden, toevallig? En is het in beide varianten het 12" model?
Hm ja. En ik maar denken dat ze echt zo jong en lief zijn als ze eruit zienquote:Die wilde waarschijnlijk de MacBook verkopen
kan je niet beter de print op een eigen-strijkpapier tekening aanbieden?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vijftien euro, een shirt en een gefrankeerde retourenvelop.
Als je zo redeneert is 750 euro dus veel te veel. Hm. Ik ga vanmiddag maar eens terug naar de machouse/apple centre (zal vast niet uitmaken) en vragen of ze een iBook en MacBook naast elkaar willen zetten. Dan ga ik eens goed uitzoeken of die toetsenborden verschillend zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 04:47 schreef vleeshal het volgende:
@lemijn, gezien de diverse ontwikkelingen op mac & intel gebied mag er wel wat van de prijs af..
g4 en ook 5 verouderd nu erg snel...apple gaat op een nieuwe koers.
500 lijkt me ok, liever minder natuurlijk....
voor 750 heb je al bijna een nieuwe...
Dat was vroeger niet een echt probleem, voor dat verschil kocht je een megahertz verschil.
momenteel is het echter een nieuw platform-verschil...en ik verzeker je, een intel is echt wel 2 x zo snel als een g4 (of 3x, of 4x)
volgens mijn eigen-bescheiden benchmarks is momenteel een mini ( en dus ook een macbook) even snel als een g5 dual...(in de meeste gevallen)(wel zonder rosetta)
mmm trek ik die lijn door, mag een oude g4 book niet meer kosten dan 100 euro dus..nah ff wachten.....
Wow, hadden ze bij de MacHouse iets op voorraad?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, nu met een iMac 17" en 1.5 Gb geheugen.
*pimp*
Gebeld en ze hadden het op voorraad. Klaargezet en 's middags opgehaald. Geen problemen mee. Tot nu toe hadden ze al mijn Macs op voorraadquote:Op maandag 17 juli 2006 17:30 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Wow, hadden ze bij de MacHouse iets op voorraad?.
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Hallo liefjes, ik ben ook weer terug uit dat oorlogsgebied dat Wallonie heet
OSX op 640kb? Dat wil ik zien.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:42 schreef Q. het volgende:
"Niemand heeft toch ooit meer dan 640 Kb nodig."
Heheh ja ik ben een weekendje naar het goorste maar toch wel tofste festival van Europa geweest, altijd leuk, een midweekje afkicken van technische hulpmiddelenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:49 schreef oor het volgende:
[..]ik ben ook een weekendje daar in de buurt geweest
familiehuisje in de buurt van malvoisin
Tjonge... een parodie maken op die reclames die pro-windows is zou idioot simpel zijn, maar deze is wel erg slecht.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:31 schreef Xilantof het volgende:
is deze hier al voorbij gekomen?
http://www.tuaw.com/2006/(...)ofs-the-new-mac-ads/
De eerste serie vond ik erg sterk, de tweede serie erg gezocht.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind de originele reclames sowieso slecht.
Eens. Ik vind ze ook niet okee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind de originele reclames sowieso slecht.
Sjah als je 20 bent voel je je nou eenmaal zo mans denk ik. Maar dan heeft hij ons dus ook niet nodigquote:
Doe de groeten aan je zusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:19 schreef H-blast het volgende:
he dames, ik zoek de plugin om itunes in die balk bovenin je scherm te hebben (dus waar ook de tijd en datum staan).
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
H-blast
Doe dan maar aan die griet op ski's in je fotoboekquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:19 schreef XL het volgende:
[..]
Doe dan maar aan die griet op ski's in je fotoboek
Als je maar niet denkt dat jij nou de groeten aan die ski-babe mag doen, hij bedoelde Synergyquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
nog handiger én gratis én volop in ontwikkeling is:
sizzlingkeys
http://www.yellowmug.com/sk4it/
Volgens mij zijn ze nog nergens op voorraad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:15 schreef Lemijn het volgende:
Dus ik een kwartier voor sluitingstijd weer hijgend daar aangekomen, blijkt ie niet op voorraad. Dàt hadden ze niet verteld 's ochtends![]()
Nog steeds niet! Die dingen moeten echt een succes zijn dan.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog nergens op voorraad.
In Den Haag bij LJS of iets dergelijks hadden ze er vorige week nog 15 liggen. Inmiddels maximaal 14 daarvan nog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 07:01 schreef Q. het volgende:
ZipIt of Stuffitquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:53 schreef H-blast het volgende:
He weer een vraagje
is er ook een soort van WinRar voor OSX, maar dan met GUI.
hij is gewoon superexclusiefquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:53 schreef joriszss het volgende:
Hij staat niet meer in de store voor het onderwijs, dus op die manier niet te bestellen. US en andere landen trouwens ook niet.
heb je nu van die geile rode plekken op je been?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:34 schreef XL het volgende:
vandaag een paar uur op mijn iBook gewerkt zonder airco en zonder iCurve, maar wel op een houten tafel. Daarnet even buiten gaan zitten, ding op schoot.... korte broek aan... dat was toch wel even oncomfortabel warm op de knieen. Verbazingwekkend wat voor een verschil zo'n iCurve dan maakt!
hm.. tja ik ken de "geschiedenis" van de ACD's niet echt. Hoeveel tijd zat er bijv. tussen die "glazen" en de huidige ontwerpen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:43 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil dat er nieuwe ACD's komen
Als je nu een 'oud' OSX koopt met de MacBook, kun je die dan niet zelf upgraden naar 10.5, via internet ofzo?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
10.5 wordt voor het eerst vertoond op de wwdc in augustus. dus levering zal nog wel even duren, op z'n vroegst misschien maart?
macbook is niets over bekend. misschien hooguit een snellere processor.
Nee, upgrades naar verbeterde versies ('servicepacks') zijn gratis, zoals van 10.4.5 naar 10.4.6. Upgrades van nieuwe versies, van 10.4 naar 10.5 dus, kosten geld (129 euro). Alleen als je een Mac hebt gekocht net vóór de aankondiging kun je vaak voor de prijs van een cd (ik meen rond de 19 euro) naar de nieuwe versie overstappen. Dat gaat dus om de aankondiging van de officiële leverdatum, niet de preview die we waarschijnlijk op WWDC (7 augustus) te zien gaan krijgenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als je nu een 'oud' OSX koopt met de MacBook, kun je die dan niet zelf upgraden naar 10.5, via internet ofzo?
17 euroquote:Op zondag 23 juli 2006 10:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]Alleen als je een Mac hebt gekocht net vóór de aankondiging kun je vaak voor de prijs van een cd (ik meen rond de 19 euro) naar de nieuwe versie overstappen. Dat gaat dus om de aankondiging van de officiële leverdatum, niet de preview die we waarschijnlijk op WWDC (7 augustus) te zien gaan krijgen
Daarmee zul je in percentages toch helemaal niet ver achterblijven bij bijv. Dell, Toshiba en HP?? Zijn daar cijfers van?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:15 schreef Tijn het volgende:
Hey, dit is ook wel tof: Apple heeft in de VS nu 12% marktaandeel in de notebook-markt.
Dat is wel eens minder geweest
Apple is Dell toch voorbij gestreefd als hardware fabrikant een tijdje geleden?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:23 schreef XL het volgende:
[..]
Daarmee zul je in percentages toch helemaal niet ver achterblijven bij bijv. Dell, Toshiba en HP?? Zijn daar cijfers van?
In ieder geval een van de grootste.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Maar wel de grootste, toch?
Staat in je Airport Express wel het AirTunes vinkje aan? En daaronder het vinkje "Allow AirTunes over network" ?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:04 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nou m'n JBL speakers aan m'n Airport Express gehangen, en in iTunes een vinkje gezet bij 'Zoek naar luidsprekers die zijn verbonden met AirTunes' maar waar kan ik nou de speakers selecteren in iTunes?
ik weet dat ik zo iets zou moeten zien:
[afbeelding]
maar ik zie niks dat daar op lijkt?
Kijk, dat was het!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Staat in je Airport Express wel het AirTunes vinkje aan? En daaronder het vinkje "Allow AirTunes over network" ?
Ja, maar hoeveel jaar zitten er nu bijvoorbeeld steeds tussen de laptops?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef tonks het volgende:
Wat apple over een jaar allemaal heeft weten wij natuurlijk ook niet, niemand niet.. daar kunnen we dus ook niks van zeggen. Het is nooit slim om een apple product te kopen als er een keynote aan zit te komen
Buyer's guide: http://buyersguide.macrumors.com/quote:Op maandag 24 juli 2006 16:00 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel jaar zitten er nu bijvoorbeeld steeds tussen de laptops?
(Ongeveer)
Dankjewel.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:02 schreef ChOas het volgende:
[..]
Buyer's guide: http://buyersguide.macrumors.com/
Dus het valt ook niet te schatten. Jammer.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef tonks het volgende:
Tja ongeveer, dat dachten de mensen bij de iMac ook, kopen ze een iMac g5 heb je 2 maanden er 1 met isight erin kopen ze er 1 met isight heb je 2 maanden later een intel iMac.
Ja, maar toch zou ik wel balen als een maand na mijn aankoop iets nieuws uitkomt.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:05 schreef tonks het volgende:
Ach je koopt sowieso een fantastisch product dus.
Veel goede apple programma's zijn eigenlijk freeware, en als je al moet betalen ben je meestal rond de 15/20 euro kwijt.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:08 schreef JanisJoplin het volgende:
Oh ja, nog iets. Programma's. Kopen jullie deze allemaal? Of valt er wel een hoop te downloaden () voor de Appeltjes?
En zoiets als Adobe Photoshop? Betaal je daar ook gewoon 15/20 euro voor?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Veel goede apple programma's zijn eigenlijk freeware, en als je al moet betalen ben je meestal rond de 15/20 euro kwijt.
Nee daar nietquote:Op maandag 24 juli 2006 16:12 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
En zoiets als Adobe Photoshop? Betaal je daar ook gewoon 15/20 euro voor?
En dit zijn dan weer dingen die me weerhouden om een Apple te kopen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee daar niet. maar bijvoorbeeld Gimpshop is gratis, soort photoshop is dat.
Kijk dat is natuurlijk altijd illegaal te vinden, maar dat mogen we hier niet bespreken hequote:Op maandag 24 juli 2006 16:13 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
En dit zijn dan weer dingen die me weerhouden om een Apple te kopen..
Ik móet gewoon photoshop hebben..
Ik hoef ook niet te weten waar.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Kijk dat is natuurlijk altijd illegaal te vinden, maar dat mogen we hier niet bespreken he
Ja hoor, niet zo goed als bij windows programma's maar er komen steeds meer mac gebruikers dus er is steeds meer aanbod.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te weten waar.. Ik wil alleen het aanbod een beetje weten, maar dat zit dus wel goed?
Mooi.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja hoor, niet zo goed als bij windows programma's maar er komen steeds meer mac gebruikers dus er is steeds meer aanbod.
je was me voor... ik kwam m ook tegen en dacht.... die moet op fok ;-)quote:Op maandag 24 juli 2006 16:09 schreef ChOas het volgende:
WWDC-Keynote bingo
http://arstechnica.com/staff/fatbits.ars/2006/7/23/4730
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |