Ja, maar hoeveel jaar zitten er nu bijvoorbeeld steeds tussen de laptops?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef tonks het volgende:
Wat apple over een jaar allemaal heeft weten wij natuurlijk ook niet, niemand niet.. daar kunnen we dus ook niks van zeggen. Het is nooit slim om een apple product te kopen als er een keynote aan zit te komen
Buyer's guide: http://buyersguide.macrumors.com/quote:Op maandag 24 juli 2006 16:00 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel jaar zitten er nu bijvoorbeeld steeds tussen de laptops?
(Ongeveer)
Dankjewel.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:02 schreef ChOas het volgende:
[..]
Buyer's guide: http://buyersguide.macrumors.com/
Dus het valt ook niet te schatten. Jammer.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef tonks het volgende:
Tja ongeveer, dat dachten de mensen bij de iMac ook, kopen ze een iMac g5 heb je 2 maanden er 1 met isight erin kopen ze er 1 met isight heb je 2 maanden later een intel iMac.
Ja, maar toch zou ik wel balen als een maand na mijn aankoop iets nieuws uitkomt.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:05 schreef tonks het volgende:
Ach je koopt sowieso een fantastisch product dus.
Veel goede apple programma's zijn eigenlijk freeware, en als je al moet betalen ben je meestal rond de 15/20 euro kwijt.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:08 schreef JanisJoplin het volgende:
Oh ja, nog iets. Programma's. Kopen jullie deze allemaal? Of valt er wel een hoop te downloaden () voor de Appeltjes?
En zoiets als Adobe Photoshop? Betaal je daar ook gewoon 15/20 euro voor?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Veel goede apple programma's zijn eigenlijk freeware, en als je al moet betalen ben je meestal rond de 15/20 euro kwijt.
Nee daar nietquote:Op maandag 24 juli 2006 16:12 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
En zoiets als Adobe Photoshop? Betaal je daar ook gewoon 15/20 euro voor?
En dit zijn dan weer dingen die me weerhouden om een Apple te kopen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee daar niet. maar bijvoorbeeld Gimpshop is gratis, soort photoshop is dat.
Kijk dat is natuurlijk altijd illegaal te vinden, maar dat mogen we hier niet bespreken hequote:Op maandag 24 juli 2006 16:13 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
En dit zijn dan weer dingen die me weerhouden om een Apple te kopen..
Ik móet gewoon photoshop hebben..
Ik hoef ook niet te weten waar.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Kijk dat is natuurlijk altijd illegaal te vinden, maar dat mogen we hier niet bespreken he
Ja hoor, niet zo goed als bij windows programma's maar er komen steeds meer mac gebruikers dus er is steeds meer aanbod.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te weten waar.. Ik wil alleen het aanbod een beetje weten, maar dat zit dus wel goed?
Mooi.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja hoor, niet zo goed als bij windows programma's maar er komen steeds meer mac gebruikers dus er is steeds meer aanbod.
je was me voor... ik kwam m ook tegen en dacht.... die moet op fok ;-)quote:Op maandag 24 juli 2006 16:09 schreef ChOas het volgende:
WWDC-Keynote bingo
http://arstechnica.com/staff/fatbits.ars/2006/7/23/4730
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |