quote:Op maandag 17 juli 2006 19:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Hallo liefjes, ik ben ook weer terug uit dat oorlogsgebied dat Wallonie heet
OSX op 640kb? Dat wil ik zien.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:42 schreef Q. het volgende:
"Niemand heeft toch ooit meer dan 640 Kb nodig."
Heheh ja ik ben een weekendje naar het goorste maar toch wel tofste festival van Europa geweest, altijd leuk, een midweekje afkicken van technische hulpmiddelenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:49 schreef oor het volgende:
[..]ik ben ook een weekendje daar in de buurt geweest
familiehuisje in de buurt van malvoisin
Tjonge... een parodie maken op die reclames die pro-windows is zou idioot simpel zijn, maar deze is wel erg slecht.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:31 schreef Xilantof het volgende:
is deze hier al voorbij gekomen?
http://www.tuaw.com/2006/(...)ofs-the-new-mac-ads/
De eerste serie vond ik erg sterk, de tweede serie erg gezocht.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind de originele reclames sowieso slecht.
Eens. Ik vind ze ook niet okee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind de originele reclames sowieso slecht.
Sjah als je 20 bent voel je je nou eenmaal zo mans denk ik. Maar dan heeft hij ons dus ook niet nodigquote:
Doe de groeten aan je zusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:19 schreef H-blast het volgende:
he dames, ik zoek de plugin om itunes in die balk bovenin je scherm te hebben (dus waar ook de tijd en datum staan).
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
H-blast
Doe dan maar aan die griet op ski's in je fotoboekquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:19 schreef XL het volgende:
[..]
Doe dan maar aan die griet op ski's in je fotoboek
Als je maar niet denkt dat jij nou de groeten aan die ski-babe mag doen, hij bedoelde Synergyquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
nog handiger én gratis én volop in ontwikkeling is:
sizzlingkeys
http://www.yellowmug.com/sk4it/
Volgens mij zijn ze nog nergens op voorraad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:15 schreef Lemijn het volgende:
Dus ik een kwartier voor sluitingstijd weer hijgend daar aangekomen, blijkt ie niet op voorraad. Dàt hadden ze niet verteld 's ochtends![]()
Nog steeds niet! Die dingen moeten echt een succes zijn dan.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog nergens op voorraad.
In Den Haag bij LJS of iets dergelijks hadden ze er vorige week nog 15 liggen. Inmiddels maximaal 14 daarvan nog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 07:01 schreef Q. het volgende:
ZipIt of Stuffitquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:53 schreef H-blast het volgende:
He weer een vraagje
is er ook een soort van WinRar voor OSX, maar dan met GUI.
hij is gewoon superexclusiefquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:53 schreef joriszss het volgende:
Hij staat niet meer in de store voor het onderwijs, dus op die manier niet te bestellen. US en andere landen trouwens ook niet.
heb je nu van die geile rode plekken op je been?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:34 schreef XL het volgende:
vandaag een paar uur op mijn iBook gewerkt zonder airco en zonder iCurve, maar wel op een houten tafel. Daarnet even buiten gaan zitten, ding op schoot.... korte broek aan... dat was toch wel even oncomfortabel warm op de knieen. Verbazingwekkend wat voor een verschil zo'n iCurve dan maakt!
hm.. tja ik ken de "geschiedenis" van de ACD's niet echt. Hoeveel tijd zat er bijv. tussen die "glazen" en de huidige ontwerpen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:43 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil dat er nieuwe ACD's komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |