Je bent het verkleine vergeten, hij zegt echt achter alles tje..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:56 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hmm..deze hakkûhparty is vrij kansloos. Hier word ik niet vrolijk van. Ik blijf het herhalen: coderen die XTC-pillen! En denk goed om de rubbertjes van die koelkasten waar de energy-drinks in opgeslagen zijn! Nee, hier op Thunderdome geen Smaakpolitie-keurmerk...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:56 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hmm..deze hakkûhparty is vrij kansloos. Hier word ik niet vrolijk van. Ik blijf het herhalen: coderen die XTC-pillen! En denk goed om de rubbertjes van die koelkasten waar de energy-drinks in opgeslagen zijn! Nee, hier op Thunderdome geen Smaakpolitie-keurmerk...
[afbeelding]
Waar is deel 5 dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:37 schreef Acryl het volgende:
moet dit niet deel 6 zijn?
Fist banden.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:01 schreef master_X het volgende:
wat is die ene aan doen met die rode banden om zijn armen dan![]()
Om ene te fistenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:24 schreef master_X het volgende:
en waar gebruik je dat voor dan ?
same herequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:11 schreef Twanstra het volgende:
tvp.
Ik moet echt huilen van het lachen!
quote:
Geweldigquote:Op woensdag 6 september 2006 00:38 schreef Creature het volgende:
Enkele kandidaten uit Hollands Next Top Model:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die sylvia echt zo fout whahaha :L:SKGKLSGKSquote:Op woensdag 6 september 2006 00:38 schreef Creature het volgende:
Enkele kandidaten uit Hollands Next Top Model:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Rofl!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:12 schreef Acryl het volgende:je bent betrapt!
[afbeelding]
ja erg matig
die linkerquote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef thomaslueks22 het volgende:
Erg mooi weer allemaal, hier nog een van mij, wel even klikken om hem goed te zien, hij is wat groot namelijk:
[afbeelding]
'Flying' (high on dope) Circusquote:Op woensdag 6 september 2006 22:18 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
My bwain huwts! Awe you the bwainspecialst?
[afbeelding]
quote:
die eerstequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Begieltie het volgende:
Tvp!!! Met 5 van de 52 soeps die ik gemaakt heb![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
omg, op welke sites kom jij allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |