Wat is dan een Newbie? Ik heb de scheidslijn hier nog steeds niet kunnen ontdekken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
be n ik eens positief over een newbie is het weer niet goed.
Ja, ook wel benieuwd eigelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is dan een Newbie? Ik heb de scheidslijn hier nog steeds niet kunnen ontdekken?![]()
mensen die zich nieuw hebben aangemeld op een forum o.i.dquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is dan een Newbie? Ik heb de scheidslijn hier nog steeds niet kunnen ontdekken?![]()
zelfs de oldbies (quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ook wel benieuwd eigelijk.
de ene keer is het de aantal posts, dan weer de datum.
dan weer de kennis die men overal van heeft..
o rlyquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die zich nieuw hebben aangemeld op een forum o.i.d![]()
zo zijn we allemaal begonnen![]()
een alien met een snor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zelfs de oldbies () nemen een kloon om weer newbie te kunnen zijn
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat blijft het toch ook een lelijke kutsmilie
Nee hoor ik ben nog steeds Newbie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die zich nieuw hebben aangemeld op een forum o.i.d![]()
zo zijn we allemaal begonnen![]()
rightquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben nog steeds Newbie.check aanmeldingsdatum.
![]()
Goed plan, dat postcount's omzetten naar 0.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
right
ik denk na een maandje intensief op het forum zitten dat je dan wel newbie af bent.
je kent de meest bekende gebruikers wel, weet waar je kunt slowchatten en baggeren en heb t je favorieten ook wel.
ik snap alleen niet dat vooral die oldbies zich zo druk kunnen maken over postaantallen, usernummers enzo![]()
wat mij betreft zetten ze mijn postcount weer op 0, ik kijk er toch niet naar![]()
ik zag vanavond een link van een vent die een drol opvratquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
soort van tubgirl alleen dan in staande man vorm
die krijg je als je op goatse of op tubgirl zoekt iddquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik zag vanavond een link van een vent die een drol opvrat![]()
damnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:57 schreef Sebasser het volgende:
Aantal posts: 16433 (gemiddeld 89 per dag)![]()
Mijn eerste user ben ik kwijt omdat mail niet meer bestaat en wachtwoord helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
right
ik denk na een maandje intensief op het forum zitten dat je dan wel newbie af bent.
je kent de meest bekende gebruikers wel, weet waar je kunt slowchatten en baggeren en heb t je favorieten ook wel.
ik snap alleen niet dat vooral die oldbies zich zo druk kunnen maken over postaantallen, usernummers enzo![]()
wat mij betreft zetten ze mijn postcount weer op 0, ik kijk er toch niet naar![]()
Ik wat minder (wat wil je anders met 89 per dagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
damn![]()
al moet ik zeggen dat ik ook regelmatig met een kloon post![]()
hotmail ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn eerste user ben ik kwijt omdat mail niet meer bestaat en wachtwoord helemaal vergeten.![]()
de meeste hebben al een permban omdat ze vaak denken dat het klonen zijn van al gebande users.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wat minder (wat wil je anders met 89 per dag) maar posten met een kloon is wel tof opzich.
De meesten wat ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de meeste hebben al een permban omdat ze vaak denken dat het klonen zijn van al gebande users.![]()
klooncheck werkt dus nog niet helemaal![]()
ah, ik gebruik gewoon @home en delete 1 account reg snel ff een kloon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee toen kon je nog met Wanadoo Free inbel abbo een reg krijgen.![]()
veel klonen die ik had aangemaakt zijn geband.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De meesten wat ?
Klonen met heel veel posts ?
quote:The_Terminator
Gepost op 09-04-2006 om 23:55 Fok!king insane
Hoi, je bent mooi
ik hoop dat dit geen kloon van dribbel is
quote:Allure_
Gepost op 09-04-2006 om 15:33 C'est la vie.
Dit is wel de slechtste kloon die ik ooit heb gezien. Niks dan lof voor de mongeaul die dit heeft aangemaakt.
Die aandacht van The_terminator en paultjuhhh was best wel ergquote:paultjuhhh
Gepost op 24-04-2006 om 01:26 Utreg
H0t Chickhttp://images.fok.nl/s/nietzmile.gif
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ah, ik gebruik gewoon @home en delete 1 account reg snel ff een kloon.
ect..
maarja, ik heb eigelijk niet veel kloon's .
een irritante was toch wel bitchx3
opwindendquote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
veel klonen die ik had aangemaakt zijn geband.![]()
Ach gut.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
veel klonen die ik had aangemaakt zijn geband.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:06 schreef Sebasser het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/Bitchx3/1/25
[..]
[..]
[..]
Die aandacht van The_terminator en paultjuhhh was best wel erg
ik heb het zelfs via MSN zo ver kunnen krijgen dat The_terminator een dagje vrij zou nemen van zijn werkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
en zo zijn er nog vele accounts van users die zich voordoen als vrouw en zo de mannelijke hartjes weten te beroeren.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb het zelfs via MSN zo ver kunnen krijgen dat The_terminator een dagje vrij zou nemen van zijn werk
Ik sta er nooit zo bij stil maar deze heeft al redelijk wat nietszeggende shit op dit forum gezet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
aan 1 was ik toch wel gehecht. dat had best wat kunnen worden.![]()
Oaah, herinner me niet aan die vragen van hem over dat gedoequote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
zou die zijn handboeien ook meenemen?![]()
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik sta er nooit zo bij stil maar deze heeft al redelijk wat nietszeggende shit op dit forum gezet.![]()
Inderdaad het is net graaien in de bak met snoepjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Ja, hm.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Inderdaad het is net graaien in de bak met snoepjes.![]()
Zouden Muggen wat te maken hebben met Graancircels?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, hm.
apart wel trouwens.
6:15 en weinig users online.
stom, dat wel.
Ja, die muggen hebben de spoedmeeting doen samenkomen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zouden Muggen wat te maken hebben met Graancircels?![]()
![]()
het is zaterdag, alle lieve fokkkertjes hebben nu geen school en werk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, hm.
apart wel trouwens.
6:15 en weinig users online.
stom, dat wel.
hehe, ik weet zeker dat er mensen zijn die op zaterdag werkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het is zaterdag, alle lieve fokkkertjes hebben nu geen school en werk.![]()
mijn god.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehe, ik weet zeker dat er mensen zijn die op zaterdag werken
ook op fok [afbeelding]
Je vergeet strippersquote:Op zondag 16 juli 2006 00:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaa
Sex
bier
drugs
rock
roll
hoeren
bondage (T_T)
Heb ik alquote:Op zondag 16 juli 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij moet ook eens een fotoboek aanmaken
Hmmmm, goed punt!quote:Op zondag 16 juli 2006 00:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je vergeet strippers.
Of heb je strippende hoeren?
Hoi snakeysquote:Op zondag 16 juli 2006 00:08 schreef Snakey het volgende:
Euj, stelletje baggerhoeren.
http://fotoboek.fok.nl/user/153543 Heeft ze al.. Vaag dat ze geen foto icoon heeftquote:Op zondag 16 juli 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij moet ook eens een fotoboek aanmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |