Wat is dan een Newbie? Ik heb de scheidslijn hier nog steeds niet kunnen ontdekken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
be n ik eens positief over een newbie is het weer niet goed.
Ja, ook wel benieuwd eigelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is dan een Newbie? Ik heb de scheidslijn hier nog steeds niet kunnen ontdekken?![]()
mensen die zich nieuw hebben aangemeld op een forum o.i.dquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is dan een Newbie? Ik heb de scheidslijn hier nog steeds niet kunnen ontdekken?![]()
zelfs de oldbies (quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ook wel benieuwd eigelijk.
de ene keer is het de aantal posts, dan weer de datum.
dan weer de kennis die men overal van heeft..
o rlyquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die zich nieuw hebben aangemeld op een forum o.i.d![]()
zo zijn we allemaal begonnen![]()
een alien met een snor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zelfs de oldbies () nemen een kloon om weer newbie te kunnen zijn
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat blijft het toch ook een lelijke kutsmilie
Nee hoor ik ben nog steeds Newbie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die zich nieuw hebben aangemeld op een forum o.i.d![]()
zo zijn we allemaal begonnen![]()
rightquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben nog steeds Newbie.check aanmeldingsdatum.
![]()
Goed plan, dat postcount's omzetten naar 0.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
right
ik denk na een maandje intensief op het forum zitten dat je dan wel newbie af bent.
je kent de meest bekende gebruikers wel, weet waar je kunt slowchatten en baggeren en heb t je favorieten ook wel.
ik snap alleen niet dat vooral die oldbies zich zo druk kunnen maken over postaantallen, usernummers enzo![]()
wat mij betreft zetten ze mijn postcount weer op 0, ik kijk er toch niet naar![]()
ik zag vanavond een link van een vent die een drol opvratquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
soort van tubgirl alleen dan in staande man vorm
die krijg je als je op goatse of op tubgirl zoekt iddquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik zag vanavond een link van een vent die een drol opvrat![]()
damnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:57 schreef Sebasser het volgende:
Aantal posts: 16433 (gemiddeld 89 per dag)![]()
Mijn eerste user ben ik kwijt omdat mail niet meer bestaat en wachtwoord helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
right
ik denk na een maandje intensief op het forum zitten dat je dan wel newbie af bent.
je kent de meest bekende gebruikers wel, weet waar je kunt slowchatten en baggeren en heb t je favorieten ook wel.
ik snap alleen niet dat vooral die oldbies zich zo druk kunnen maken over postaantallen, usernummers enzo![]()
wat mij betreft zetten ze mijn postcount weer op 0, ik kijk er toch niet naar![]()
Ik wat minder (wat wil je anders met 89 per dagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
damn![]()
al moet ik zeggen dat ik ook regelmatig met een kloon post![]()
hotmail ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn eerste user ben ik kwijt omdat mail niet meer bestaat en wachtwoord helemaal vergeten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |