Jahowl!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:21 schreef Hagelkaas het volgende:
Eins Zwei Drei Vier Fünf Sechs Sieben Acht Neun Zehn.
Bij mij gaan ze altijd in m'n oor zitten, en als je ze dan dood wil meppen sla je jezelf op je oor en heb je muggenmoes in je oorquote:
Foutje mên..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:23 schreef Huizilopochtli het volgende:
Waarom niet gewoon nog een keer 11 ?
Ja ik ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:24 schreef Sebasser het volgende:
zo, nu ben ik helemaal niet blij.
ik ben boos.
ja, ik ben boos.
heel erg boos.
bozer dan boos..
ik ben het aller boost
en als je afgekoeld bent van je boosheid....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:24 schreef Sebasser het volgende:
zo, nu ben ik helemaal niet blij.
ik ben boos.
ja, ik ben boos.
heel erg boos.
bozer dan boos..
ik ben het aller boost
Alsof de vorige 11 goed wasquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:26 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde echt zo van, retro, gewoon nog een keer 11...
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.quote:
11bisquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:26 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde echt zo van, retro, gewoon nog een keer 11...
Jamaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en als je afgekoeld bent van je boosheid....
dan is de sex het lekkerst
JE zit er wel mee, hé?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
sex is het lekkerst als je allebei tot over je oren verliefd bentquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en als je afgekoeld bent van je boosheid....
dan is de sex het lekkerst
of met een condoom die goed is, en niet scheurdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:29 schreef remlof het volgende:
[..]
sex is het lekkerst als je allebei tot over je oren verliefd bent
of met een jointje
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jamaar
Ik heb eens per ongeluk toen ik dat deed een gat uitgescheurd
Ze heeft het me nooit vergeven, ze was ook nog maar 11
dat klopt ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:29 schreef remlof het volgende:
[..]
sex is het lekkerst als je allebei tot over je oren verliefd bent
of met een jointje
Kom eens online ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:34 schreef remlof het volgende:
[..]
laat ik em maar niet inkoppen inkloppen
veel plezier met je bordspelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:36 schreef fraubitch het volgende:
ik ga slapen
alleen
helemaal eenzaam
zonder gezelschap
niemand om vast te houden
alleen
truste
Ik gaat ook... Trustequote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:36 schreef fraubitch het volgende:
ik ga slapen
alleen
helemaal eenzaam
zonder gezelschap
alleen
truste
*checkt fotoboek...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:36 schreef fraubitch het volgende:
ik ga slapen
alleen
helemaal eenzaam
zonder gezelschap
alleen
truste
ohquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
*checkt fotoboek...
Welterusten!![]()
Meanwhile wilde ik klagen over de TT die duidelijk een verkapte oproep tot genocide op Haarlemmers is
Ik ben geboren haarlemmer maar waar ik nu woon is een mug hetzelfde als in haarlem.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
*checkt fotoboek...
Welterusten!![]()
Meanwhile wilde ik klagen over de TT die duidelijk een verkapte oproep tot genocide op Haarlemmers is
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
*checkt fotoboek...
Welterusten!![]()
Ahh mooi. Komen ze hier ook?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:42 schreef Sebasser het volgende:
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je report kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het invul formulier van de gemeente muggenverdelgdienst.
Ik heb het blijkbaar gewoon verdientquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:45 schreef remlof het volgende:
ik heb waar nu woon nog nooit 1 mug gezien
*gaat met een gerust hart naar bed
Wat is dan een Newbie? Ik heb de scheidslijn hier nog steeds niet kunnen ontdekken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
be n ik eens positief over een newbie is het weer niet goed.
Ja, ook wel benieuwd eigelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is dan een Newbie? Ik heb de scheidslijn hier nog steeds niet kunnen ontdekken?![]()
mensen die zich nieuw hebben aangemeld op een forum o.i.dquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is dan een Newbie? Ik heb de scheidslijn hier nog steeds niet kunnen ontdekken?![]()
zelfs de oldbies (quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ook wel benieuwd eigelijk.
de ene keer is het de aantal posts, dan weer de datum.
dan weer de kennis die men overal van heeft..
o rlyquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die zich nieuw hebben aangemeld op een forum o.i.d![]()
zo zijn we allemaal begonnen![]()
een alien met een snor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zelfs de oldbies () nemen een kloon om weer newbie te kunnen zijn
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat blijft het toch ook een lelijke kutsmilie
Nee hoor ik ben nog steeds Newbie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die zich nieuw hebben aangemeld op een forum o.i.d![]()
zo zijn we allemaal begonnen![]()
rightquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben nog steeds Newbie.check aanmeldingsdatum.
![]()
Goed plan, dat postcount's omzetten naar 0.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
right
ik denk na een maandje intensief op het forum zitten dat je dan wel newbie af bent.
je kent de meest bekende gebruikers wel, weet waar je kunt slowchatten en baggeren en heb t je favorieten ook wel.
ik snap alleen niet dat vooral die oldbies zich zo druk kunnen maken over postaantallen, usernummers enzo![]()
wat mij betreft zetten ze mijn postcount weer op 0, ik kijk er toch niet naar![]()
ik zag vanavond een link van een vent die een drol opvratquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
soort van tubgirl alleen dan in staande man vorm
die krijg je als je op goatse of op tubgirl zoekt iddquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik zag vanavond een link van een vent die een drol opvrat![]()
damnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:57 schreef Sebasser het volgende:
Aantal posts: 16433 (gemiddeld 89 per dag)![]()
Mijn eerste user ben ik kwijt omdat mail niet meer bestaat en wachtwoord helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
right
ik denk na een maandje intensief op het forum zitten dat je dan wel newbie af bent.
je kent de meest bekende gebruikers wel, weet waar je kunt slowchatten en baggeren en heb t je favorieten ook wel.
ik snap alleen niet dat vooral die oldbies zich zo druk kunnen maken over postaantallen, usernummers enzo![]()
wat mij betreft zetten ze mijn postcount weer op 0, ik kijk er toch niet naar![]()
Ik wat minder (wat wil je anders met 89 per dagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
damn![]()
al moet ik zeggen dat ik ook regelmatig met een kloon post![]()
hotmail ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn eerste user ben ik kwijt omdat mail niet meer bestaat en wachtwoord helemaal vergeten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |