de meeste hebben al een permban omdat ze vaak denken dat het klonen zijn van al gebande users.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wat minder (wat wil je anders met 89 per dag) maar posten met een kloon is wel tof opzich.
De meesten wat ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de meeste hebben al een permban omdat ze vaak denken dat het klonen zijn van al gebande users.![]()
klooncheck werkt dus nog niet helemaal![]()
ah, ik gebruik gewoon @home en delete 1 account reg snel ff een kloon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee toen kon je nog met Wanadoo Free inbel abbo een reg krijgen.![]()
veel klonen die ik had aangemaakt zijn geband.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De meesten wat ?
Klonen met heel veel posts ?
quote:The_Terminator
Gepost op 09-04-2006 om 23:55 Fok!king insane
Hoi, je bent mooi
ik hoop dat dit geen kloon van dribbel is
quote:Allure_
Gepost op 09-04-2006 om 15:33 C'est la vie.
Dit is wel de slechtste kloon die ik ooit heb gezien. Niks dan lof voor de mongeaul die dit heeft aangemaakt.
Die aandacht van The_terminator en paultjuhhh was best wel ergquote:paultjuhhh
Gepost op 24-04-2006 om 01:26 Utreg
H0t Chickhttp://images.fok.nl/s/nietzmile.gif
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ah, ik gebruik gewoon @home en delete 1 account reg snel ff een kloon.
ect..
maarja, ik heb eigelijk niet veel kloon's .
een irritante was toch wel bitchx3
opwindendquote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
veel klonen die ik had aangemaakt zijn geband.![]()
Ach gut.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
veel klonen die ik had aangemaakt zijn geband.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:06 schreef Sebasser het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/Bitchx3/1/25
[..]
[..]
[..]
Die aandacht van The_terminator en paultjuhhh was best wel erg
ik heb het zelfs via MSN zo ver kunnen krijgen dat The_terminator een dagje vrij zou nemen van zijn werkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
en zo zijn er nog vele accounts van users die zich voordoen als vrouw en zo de mannelijke hartjes weten te beroeren.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb het zelfs via MSN zo ver kunnen krijgen dat The_terminator een dagje vrij zou nemen van zijn werk
Ik sta er nooit zo bij stil maar deze heeft al redelijk wat nietszeggende shit op dit forum gezet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
aan 1 was ik toch wel gehecht. dat had best wat kunnen worden.![]()
Oaah, herinner me niet aan die vragen van hem over dat gedoequote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
zou die zijn handboeien ook meenemen?![]()
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik sta er nooit zo bij stil maar deze heeft al redelijk wat nietszeggende shit op dit forum gezet.![]()
Inderdaad het is net graaien in de bak met snoepjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Ja, hm.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Inderdaad het is net graaien in de bak met snoepjes.![]()
Zouden Muggen wat te maken hebben met Graancircels?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, hm.
apart wel trouwens.
6:15 en weinig users online.
stom, dat wel.
Ja, die muggen hebben de spoedmeeting doen samenkomen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zouden Muggen wat te maken hebben met Graancircels?![]()
![]()
het is zaterdag, alle lieve fokkkertjes hebben nu geen school en werk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, hm.
apart wel trouwens.
6:15 en weinig users online.
stom, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |