De hoeveelheid ge-twitter/sms/facebook van iedereen om me heen was inderdaad weer te absurd voor woordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:19 schreef Darkestrah het volgende:
Projecties waren inderdaad erg mooi gedaan!
Kippenvel was er bij mij ook niet, ik zat niet echt in de concertsfeer ofzo. Drukke dag achter de rug, op de tijd letten omdat ik dus eerder weg moest, licht in je ogen van een medewerker () of omstanders die gewoon aan het twitteren zijn tijdens het concert..
Van die lui die met hun telefoon foto's met flits gaan lopen maken inderdaad..verschrikkelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef Thijsssss het volgende:
Inderdaad, en wat stoor ik me aan die bejaarden (no offence) die maar niet in de gaten hebben dat een foto met flits per definitie mislukt! De eerste keer is dat al duidelijk, maar dan hoef je niet nog vijf keer vaker te proberen. Tijdens de Hope drone werd een kerel vooraan er nog wel door één van de bandleden op aangesproken dacht ik
wowquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:37 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
"Gohoho, wat een dekselse band. Deze muziektovenaars laten zich niet bij de neus nemen door de corporate megalomanen! En die klanken, alsof ze hun instrument aan een touwtje hebben! Het zal nog lang onrustig blijven in de popzaal."
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:37 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
"Gohoho, wat een dekselse band. Deze muziektovenaars laten zich niet bij de neus nemen door de corporate megalomanen! En die klanken, alsof ze hun instrument aan een touwtje hebben! Het zal nog lang onrustig blijven in de popzaal."
Hey, leven!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:44 schreef On het volgende:
Het is al bijna een jaar geleden dat er een nieuw album werd vermoed. Heeft er nog iemand nieuws?
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef nr.126 het volgende:
Mijn meest favoriete stukje van GYBE is toch wel het begin van Sleep. Waarin in een oude man mijmert over het verleden en praat over Coney Island. En hoe daarna de muziek zachtjes begint.....
Van internet geplukt:
this next piece are spoke words from the song by an older man
speaking of past memories. this is also written in out to match
the man's dialect. hence, Coney Allen and not Coney Island.
And-ah... Anyways, lets see what else I-I, eh..
It was Coney Allen, they called Coney Allen the playground of the world.
There was no place like it, in the whole world.., like Coney Allen when I was a youngster.
No place in the world like it!
It was so fabulous, now it's shrunk down to almost nothing, you see, eh-heh.
And I still remember, in my mind how things used to be.
And-ah you know I feel very bad.
But people from all over the world came here, from all over the world.
There was a playground they called the playground of the worlds, over here.
Anyways, so but I-ah you know.
i even got, when I was very small I even got lost in Coney Allen.
But they found me. On the beach.
And we used to sleep on the beach here, sleep over night.
They don't do it anymore.. things changed.
They dont sleep anymore on the beach...
![]()
Hehe zo is het wat minder mooiquote:
Ik vind het niksquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:33 schreef Lidlchips het volgende:
Ben je gek? Antennas is het beste album allertijden! Wat een emotie!
Ik doe wel mee. Scheelt weer iets.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:19 schreef Gehenna het volgende:
Ik wou hem pre-orderen, maar vanuit Canada zit er iets van ¤25 verzendkosten op, dan wacht ik nog wel eventjes op een Nederlandse
en dat ze oplopen naarmate je er meer besteld helemaalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef On het volgende:
Je zou denken dat verzendkosten rekenen veel te corporate voor GYBE is.
Ach ja, Constellation is nog zo aardig om te vermelden dat het voor mensen goedkoper is om te wachten op een pre-order buiten Noord-Amerika, en voor mensen in de VS op een pre-order daar vanwege USPS.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef On het volgende:
Je zou denken dat verzendkosten rekenen veel te corporate voor GYBE is.
gaat snel, vanmorgen las ik de aankondiging, vanmiddag was de leak er en over een week of 2 ligt ie al in de winkelquote:
En dan vergeet je Neurosis nogquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Aschkael het volgende:
wow...converge, autechre, scott walker en nu ook al een nieuwe gsybe...hij klinkt erg goed
Komt er ook een nieuwe Autechre?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Aschkael het volgende:
wow...converge, autechre, scott walker en nu ook al een nieuwe gsybe...hij klinkt erg goed
Ja las iets over iemand die artwork voor een nieuw Autechre album aan het maken was oid...quote:
oh damn, zelfs als reactie op mijn eigen post, nooit gelezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja las iets over iemand die artwork voor een nieuw Autechre album aan het maken was oid...
Staat in het Autechre topic![]()
Werd wel eens tijd... zo lang wachten ze normaal nooit met een release.
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]Met een kortharige Bosbeetle op 4:10
En On rechts op 4:40.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]Met een kortharige Bosbeetle op 4:10
En On rechts op 4:40.
quote:
quote:
| 1 | youtube.com/watch?v=IFdOhztEUW2 |
Mladic is ook mijn favoriet.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
Ik vind de nieuwe toch ook wel sterk hoor, Mladic![]()
't Gaat kriebelen voor woensdag
Tofquote:Op donderdag 8 november 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
2 Uur gespeeld![]()
![]()
Mladic live
Maar wat is Brussel een fokking mierennest zeg
Druk en onoverzichtelijk. Auto's die continu midden op de weg stilstaan, zodat je langs de trambaan moet (zullen wel stilstaan voor hun witwaswinkeltje, gezien de types...) wegwerkzaamheden, 3 verschillende banen, kies maar de juiste... hoge gebouwen, wegen waar je niet in mag etcetc...quote:Op donderdag 8 november 2012 01:52 schreef emokid het volgende:
[..]
Tof
Wat is trouwens een mierennest in zo'n context?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Godspeed You! Black Emperor komt naar Nederland. De band speelt op woensdag 14 augustus in de grote zaal van Paradiso. Eerder werd al bekend dat de groep op festivals als Oya en OFF speelt.
Kaarten zijn vanaf 4 mei verkrijgbaar en gaan voor 25 euro over de toonbank.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:01 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/(...)eror_naar_Amsterdam/
[..]
As. woensdag dus, zie dat er nog kaarten zijn. Loopt het niet zo storm dit keer?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:01 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/(...)eror_naar_Amsterdam/
[..]
Kennelijk niet. Zag vanmiddag een poster hiervan hangen in de stad. Eerst pissig omdat ik dacht dat het al geweest was en ik het gemist had terwijl ik ze altijd al een keer live heb willen zien. Blijkt het morgen te zijn. Net ticket gekocht, dus nog genoeg plaats kennelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:47 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
As. woensdag dus, zie dat er nog kaarten zijn. Loopt het niet zo storm dit keer?
Storm![]()
Het was al een tijdje bekent hoor, ik had het al maanden in mijn agenda staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Leuk dat ik met dit soort dingen er altijd zo laat achter kom
True, maar dan vergeet ik het te noteren en ben ik het alweer kwijt als het zover is. Nu geen geld/tijd helaasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het was al een tijdje bekent hoor, ik had het al maanden in mijn agenda staanmaar je kunt nog steeds kaartjes kopen hoor
Ik weet nog van vorig jaar in Brussel dat de intro wel heel erg lang duurde. Ook zeker 15 minuten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
Was er gisteren bij, voor mij de eerste keer om ze live te zien. Absoluut de moeite waard, ook al ging het op een gegeven moment echt over het randje van 'artsy-fartsy pretentious bullshit'. Ik ben een liefhebber van muziek, maar een kwartier lang op de grond zitten en met rare effecten spelen gaat mij toch iets te ver.
Verder erg tof, ga ze zeker weer zien als ik de kans nog eens krijg.
op ATP (hun eerste concert na de reünie) begonnen ze met de intro op het moment dat de deuren open gingen, toen de zaal vol was, begon het eerste nummerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet nog van vorig jaar in Brussel dat de intro wel heel erg lang duurde. Ook zeker 15 minuten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |