?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:09 schreef Recovering het volgende:
De enige oplossing. Eens kijken wat er overblijft..
= Stoppen met geld geven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:14 schreef moussie het volgende:
?
maar ze blijven dus wel geld krijgen .. dat is het hem nou juist .. of te wel, er gaat geld van jou en mij naar een partij die vrouwen op godsdienstige redenen buiten bepaalde functies houdt ..quote:
wat zou ik graag een vliegje zijn op de muur in zo'n mannenruimte op die dag ..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef Glasnosteraar het volgende:
dat zal wel een dolle boel zijn, zo'n Mohammedag.
Maar er staat niet in hun regels dat je je moet kleden als Christen neem ik aan ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:53 schreef moussie het volgende:
[..]
pff .. je mag er wel in zolang je je aan hun regels houdt .. moeilijk hé .. lezen
BV Dat je er als vrouw alleen niet inkomtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:35 schreef moussie het volgende:
[..]
je hoeft niet te bellen hoor .. je kan gewoon online bestellen en daar wordt je ook niet gevraagd of je nou wel of niet moslim bent .. je moet je alleen aan de terms&conditions houden
Heeeeeel lang ,hoezo ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:58 schreef Toeps het volgende:
Sjonge jonge jonge, hoe lang kun je doorzeuren over een feestje waar je tóch niet heen wilt?
en nou is het grappige, vervang moslim voor acteur, toegang nog exclusiever dan bij dit gebeuren .. die willen misschien ook eens een dag ongestoord pretparken zonder al die pottenkijkers .. wedden dat niemand dat erg vindtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:58 schreef Toeps het volgende:
Sjonge jonge jonge, hoe lang kun je doorzeuren over een feestje waar je tóch niet heen wilt?
Daar zie ik ook het positieve wel van in...alle akteurs van de straat ..geen GTST op TVquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:03 schreef moussie het volgende:
[..]
en nou is het grappige, vervang moslim voor acteur, toegang nog exclusiever dan bij dit gebeuren .. die willen misschien ook eens een dag ongestoord pretparken zonder al die pottenkijkers .. wedden dat niemand dat erg vindt
neuh .. die moslim wordt lastig gevallen door de muziek, de speelhallen, het zuipen etc .. de acteur door de kudde fans .. wie ben jij om te bepalen wat voor wie erger is .. ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef Limburger_noord het volgende:
Dus zoek maar een ander voorbeeld
Ik weet wel wie jij bent dat je het verschil niet ziet maar goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:35 schreef moussie het volgende:
[..]
neuh .. die moslim wordt lastig gevallen door de muziek, de speelhallen, het zuipen etc .. de acteur door de kudde fans .. wie ben jij om te bepalen wat voor wie erger is .. ?
Nee de akteurs uit het voorbeeld willen gewoon rustquote:beide groepen huren het park voor een dag om niet lastig te worden gevallen door <vul in> , situatie is precies dezelfde
Ben ik ook op tegen (helaas hoor je dat waarschijnlijk niet op TV of in de krant want de meeste kranten en TV magnaten zijn zelf ook Milionairs dus zullen hun personeel vertellen weg te blijvenquote:maar voor het geval je erop bestaat .. een dag voor millionairs only, daarvan heb je er ook een boel, de meesten zijn onbekend dus die zouden in principe ook iedere dag erna toe kunnen
jij neemt jouw visie als uitgangspunt om zijn ervaring te minimaliseren .. merk je dat ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:54 schreef Limburger_noord het volgende:
Ik weet wel wie jij bent dat je het verschil niet ziet maar goed
Een Moslim wordt niet 'lastig gevallen 'door muziek, de speelhallen, het zuipen etc ' maar hij ervaart het als storend als JIJ naast hem zou lopen zou je het waarschijnlijk niet eens niet merken maar je zou je wel storen (en de Moslim ook ) als er elke 5 minuten een Camera flitste of een idioot kwam zeuren om een handtekening
dacht dat te maken heeft met een verbod, het niet op plekken mogen komen waar alcohol geschonken wordt of gegokt .. dus negeren werkt nietquote:Geen idee in welke parken jij komt maar ik zie zelden zuipende mensen rondlopen (hooguit in de restaurants ) en die plekken kun je gemakkelijk vermijden als je wilt (zelfde geld voor de gokhallen )
de muziek niet ?quote:maar die idioten met hun cam KUN je niet ontlopen (die lopen jou nl achterna !)
hehe .. dat wil die moslim nou ook, rustquote:Nee de akteurs uit het voorbeeld willen gewoon rust
De moslims willen het park zoals het volgens hun zou moeten (vandaar dat het volgens hun regels MOET !)
En weer geen reden om zich aan te passen aan het land waar ze wonen (UK in dit geval )
bij ons wonen hoofdzakelijk marokkaanse en turkse moslims en die hebben daar geen last van, dus de kans dat zoiets hier gebeurd is minimaalquote:Aan de andere kant...waar hebben we het over ?...het is in Engeland ...als het hier gebeurt (of misschien is het al gebeurt en weten we het niet ) kijken we wel verder
tja, en dit is dan nou juist bedoelt om die religieuze sok uit zijn stoel te krijgen dus dat kan je niet stil houden .. anders krijg je weer gel*l dat je iets stiekum doet en dat is nog erger ..quote:Ben ik ook op tegen (helaas hoor je dat waarschijnlijk niet op TV of in de krant want de meeste kranten en TV magnaten zijn zelf ook Milionairs dus zullen hun personeel vertellen weg te blijvenen het stil te houden
Goed idee ,kan ik wel wat meequote:Op zondag 16 juli 2006 00:12 schreef moussie het volgende:
[..]
jij neemt jouw visie als uitgangspunt om zijn ervaring te minimaliseren .. merk je dat ?
Ja zou ik last van hebben ...quote:vraagje, als je buurman de hele dag bikkelhard muziek zou draaien waar jij een hekel aan hebt, zou jij dat als storend ervaren ?
[..]
Dat is idd een verbod...(op het GEBRUIK niet op het zien van ) maar waarom kun je het dan niet negeren?quote:dacht dat te maken heeft met een verbod, het niet op plekken mogen komen waar alcohol geschonken wordt of gegokt .. dus negeren werkt niet
Walkman of headset opzetten ?quote:de muziek niet ?
Ze negeren het het hele jaar maar waneer precies passen ze zich dan aan ?quote:hehe .. dat wil die moslim nou ook, rust![]()
maar omdat het 1 dag op hun manier gaat betekend dat meteen dat ze zich niet aanpassen ? en de rest van het jaar dan, dat ze gewoon hun werk doen etc ?
[..]quote:bij ons wonen hoofdzakelijk marokkaanse en turkse moslims en die hebben daar geen last van, dus de kans dat zoiets hier gebeurd is minimaal
Denk je ECHT dat het helpt ?quote:tja, en dit is dan nou juist bedoelt om die religieuze sok uit zijn stoel te krijgen dus dat kan je niet stil houden ..
Klopt (helaas moet ik zeggen )quote:.. anders krijg je weer gel*l dat je iets stiekum doet en dat is nog erger
Helemaal mee eensquote:maar ja, op het moment is alles wat moslims doen toch verkeerd .. als er een negatieve uitleg aan gegeven kan worden zal men zeker niet nalaten om dat te doen
Ja ...quote:maar begrijp ik het goed, dat je tegen het dagverhuur van zo'n park bent, maakt niet uit aan wie ?
er zijn wel meer mensen die dingen verdragen die zij eigenlijk liever niet zouden willen ondergaan, maar ja, er moet toch brood op de plank komen .. daarentegen, wat je in je vrije tijd doet, daar heeft niemand zich mee te bemoeien als het niet tegen de wet isquote:Op zondag 16 juli 2006 01:46 schreef Limburger_noord het volgende:
Wedervraag :hoe lossen Moslims dat op in hun dagelijks leven ?
Horen ze op hun werk ,buiten en tijdens het uitgaan (sociaal he die Moslims) geen muziek (die ze evt niet mooi vinden ) ?
Als het ze het lukt om die (vanuit hun geloof ) te negeren wat is dan het probleem tijdens 1 dag pretpark ?
tja, je hebt maar weinig van dit soort moslims in nederland, en wat er hier woont maakt eerder zelf teveel herrie dan omgekeerdquote:BTW ze kunnen in NL bv naar de Efteling gaan daar hoor je zelden 'keiharde 'muziek
dat is de moslim in het algemeen, dit is de zuidoost aziatische oude garde en die mogen dus niet in openbare gelegenheden komen waar dit soort verderfelijke vermaak wordt aangeboden .. en gewoon negeren dusquote:Dat is idd een verbod...(op het GEBRUIK niet op het zien van ) maar waarom kun je het dan niet negeren?
Als ze over straat wandelen (want dat doen ze ook ) in een gemiddelde drukke stad zien ze toch ook drinkende mensen zitten op een terras ?
Hoe lossen ze dat dan op ?
doordeweeks, op de momenten dat ze de dingen die ze eigenlijk storen negeren .. net als bvb de nudist die zich in het openbare leven netjes aanpast (maar dan wel zonder onderbroek) en in zijn vrije tijd lekker in zijn blote bast doet wat die wil doenquote:Ze negeren het het hele jaar maar waneer precies passen ze zich dan aan ?
denk dat dat nog even lang gaat duren als de volledige acceptatie van het condoom of enig andere soort geboorteregeling bij de roomse club ..quote:Ze zouden zich volgens mij pas aanpassen als ze gewoon in een pretpark gingen terwijl het gewoon open was
bij alleen blanken, als het zo geadverteerd werdt zou ik zeggen dat het absurd is, er bestaan ook blanke moslims namelijkquote:En (om maar weer eens een geeikte opmerking erbij te halen) zou je zeggen als een groep blanken (wil ze niet racistisch noemen
) een dagje 'rust willen hebben in een park waar ze niet gehinderd worden door Moslim invloeden ' ?
zoals ik al zei, het is hoofdzakelijk de oude garde die zo strikt is .. maar die mensen hebben ook hart voor hun kinderen en kleinkinderen .. ik denk dat men hoopt/ik hoop dat de glimlach van het kind of kleinkind die brug kan slaan tussen werelden die woorden van politici alleen maar kunnen afbrekenquote:Denk je ECHT dat het helpt ?
Want hij gaat MISSCHIEN naar zo'n park onder die voorwaarden maar echt niet opnieuw als er ook niet-moslims komen (m.a.w op een gewone 'open 'dag)
wat moet je dan doen, stilletjes in de hoek gaan zitten en op de volgende klap wachten of een klein wonder proberen te bewerkstelligen door die oude sok een pretpark in te sleurenquote:Maar met deze 'move' en de aandacht die het krijgt wordt het er niet beter op
Je weet eigenlijk al dat het negatief in het nieuws gaat komen
yup .. idd prachtig geregeld voor gehandicapten in de efteling, sixflags trouwens ook ..quote:Ja ...
Ik zou misschien een uitzondering willen maken voor gehandicapten
Want die kunnen ECHT niet van de meeste parklen gebruik maken (en dat is geen kwestie van niet WILLEN )
Er zijn gelukkig uitzonderingen (o.a De Efteling![]()
![]()
) dus die sluiten voor gehandicapten zou niet hoeven van mij
ghehe .. heb ik ook weleens last vanquote:Sorry dat ik wat langdradig was maar soms kan ik niet meer stoppen![]()
![]()
Die informatie bestaat niet. Iedereen kan zich moslim noemen, ongeacht woorden of daden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:52 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Is die informatie, als die al bestaat, voor hun toegankelijk? In Nederland wordt de kerkelijke gezindte al jarenlang niet meer vastgelegd in het bevolkingsregister. Bovendien hebben kerken geen toegang tot het bevolkingsregister. Ik weet niet hoe dit in Engeland werkt, maar ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen het bevolkingsregister mag doorspitten.
Of je nu echt Moslim bent of doet alsof, je moet wel een kaartje hebbenquote:Op zondag 16 juli 2006 11:28 schreef zoalshetis het volgende:
gewoon keihard het pretpark inrennen met een rugzak en de woorden "allah akbar!"
Heb je eigenlijk wel gelijk in ..dus opgelostquote:Op zondag 16 juli 2006 03:25 schreef moussie het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die dingen verdragen die zij eigenlijk liever niet zouden willen ondergaan, maar ja, er moet toch brood op de plank komen .. daarentegen, wat je in je vrije tijd doet, daar heeft niemand zich mee te bemoeien als het niet tegen de wet is
Dus misschien een muziekloze zondag invoeren ?quote:tja, je hebt maar weinig van dit soort moslims in nederland, en wat er hier woont maakt eerder zelf teveel herrie dan omgekeerd
Die ken ik gelukkig niet maar hoe komen die aan de informatie ?quote:dat is de moslim in het algemeen, dit is de zuidoost aziatische oude garde en die mogen dus niet in openbare gelegenheden komen waar dit soort verderfelijke vermaak wordt aangeboden .. en gewoon negeren dus
[..]quote:doordeweeks, op de momenten dat ze de dingen die ze eigenlijk storen negeren .. net als bvb de nudist die zich in het openbare leven netjes aanpast (maar dan wel zonder onderbroek) en in zijn vrije tijd lekker in zijn blote bast doet wat die wil doen
Klopt maar dat vind ik net zo erg ....stelletje roomse bejaardenquote:denk dat dat nog even lang gaat duren als de volledige acceptatie van het condoom of enig andere soort geboorteregeling bij de roomse club ..
Maar dus ook niet-blanke Moslims (wat een woord he ) ...ik maakte deze opmerking dan ook met een reden (juist omdat je niet aan de huidskleur kunt zien dat je Moslim bent (of niet-Moslim )quote:bij alleen blanken, als het zo geadverteerd werdt zou ik zeggen dat het absurd is, er bestaan ook blanke moslims namelijk
Hoop ik ook...maar heb er weing vertrouwen inquote:zoals ik al zei, het is hoofdzakelijk de oude garde die zo strikt is .. maar die mensen hebben ook hart voor hun kinderen en kleinkinderen .. ik denk dat men hoopt/ik hoop dat de glimlach van het kind of kleinkind die brug kan slaan tussen werelden die woorden van politici alleen maar kunnen afbreken
Hem het pretpark in sleuren werkt idd niet...maar ik vraag me toch af of die uberhaupt komenquote:wat moet je dan doen, stilletjes in de hoek gaan zitten en op de volgende klap wachten of een klein wonder proberen te bewerkstelligen door die oude sok een pretpark in te sleuren
Dat van Sixflags wist ik niet ...maar die bestond toen (15 jaar geleden ) nog nietquote:yup .. idd prachtig geregeld voor gehandicapten in de efteling, sixflags trouwens ook ..
Prima toch ,parken verdienen eraan en de gehandicapte medemens is ook blij (en er zijn ook gehandicapte Moslims dus twee vliegen in 1 klapquote:maar ja, het is natuurlijk wel iets wat de parken aanbieden en waarvan de klant gebruik maakt ..
en zeker voor het park is zo'n overeenkomst toch wel aantrekkelijk .. zelfs al is het prutweer, ze hebben wel inkomsten
En vele met ons maar die geven het niet allemaal toequote:ghehe .. heb ik ook weleens last van![]()
hehe, als we dat combineren met een autoloze zondag .. wat heerlijk rustig was datquote:Op zondag 16 juli 2006 17:58 schreef Limburger_noord het volgende:
Dus misschien een muziekloze zondag invoeren ?
Hebben we allemaal voordeel van (behalve misschien die 'mensen ' die het leuk vinden om keiharde muziek te draaien en geen koptelefoon kunnen betalen![]()
goeie vraag .. weet ik eigenlijk niet .. zelfde principe als bij het werken ?quote:Die ken ik gelukkig niet maar hoe komen die aan de informatie ?
Ik neem aan dat die dan ook geen PC mogen hebben ?
(Veel verderfelijker dan het Internet kun je niet tegenkomen toch ?![]()
ghehe .. wat zouden terrasjes goeie business doen ..quote:Wat mij betreft mogen de (knappe ,vrouwelijke ) nudisten best elke dag als het weer het toelaat naakt lopen he...en just in case ze weer over discriminatie beginnen ,de nadere nudisten ook (alleeen kijk ik dan niet)
![]()
hokjes denken viert hoogtijquote:Maar dus ook niet-blanke Moslims (wat een woord he ) ...ik maakte deze opmerking dan ook met een reden (juist omdat je niet aan de huidskleur kunt zien dat je Moslim bent (of niet-Moslim )
hmz .. in onze westerse cultuur neigen we er steeds meer naar om ancienniteit niet meer te waarderen .. bij hun is dat dus nog wel zo ..quote:Hoop ik ook...maar heb er weing vertrouwen in
Werk bv ook niet bij de SGP![]()
als het maar het gesprek van de dag is .. wordt die oude sok zo nieuwsgierig dat die vraagt om een herhaling ..quote:Hem het pretpark in sleuren werkt idd niet...maar ik vraag me toch af of die uberhaupt komen
Ik denk toch eerder dat er heel veel 'verlichtte Moslims ' komen die het wel 'cool' vinden
dat van mij is ook alweer een jaartje of 6 geleden, ook zo'n groepsreserving btw, zijn de kaartjes goedkoper .. maar ik neem aan dat hun policy niet verandert isquote:Dat van Sixflags wist ik niet ...maar die bestond toen (15 jaar geleden ) nog niet![]()
euhm .. ik had het eigenlijk over alle groepenquote:Prima toch ,parken verdienen eraan en de gehandicapte medemens is ook blij (en er zijn ook gehandicapte Moslims dus twee vliegen in 1 klap)
hihi ..quote:En vele met ons maar die geven het niet allemaal toe![]()
Ga ik weer![]()
Was idd heerlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 19:42 schreef moussie het volgende:
roflol ..
[..]
hehe, als we dat combineren met een autoloze zondag .. wat heerlijk rustig was dat![]()
dan besef je eigenlijk pas hoeveel achtergrondgeluid er is
Bedoelde idd dit geval ja en opnieuw zal je wel gelijk hebben (gaat het niet altijd zo ?)quote:goeie vraag .. weet ik eigenlijk niet .. zelfde principe als bij het werken ?
of bedoel je in dit specifieke geval ?
alweer via de kids natuurlijk, die horen het op school en gaan opa gek zeuren
Ik denk dat het langer duurt voor ze dat 'normaal 'vinden dan dat ze vreemd opkijken tegen Moslims die een pretpark afhuren wat dus positief is voor die Moslims en jammer voor de Nudistenclub (en voor veel niet-Nudistenquote:ghehe .. wat zouden terrasjes goeie business doen ..
maar aan de andere kant, als iedereen er gewoon over doet is het dat ook binnen de kortste keren
Ik denk niet in hokjes hoor (hoop ik ) maar gaf slechts een voorbeeldquote:hokjes denken viert hoogtij
Dus daar heb je je wijsheid vandaan en ik maar denken dat je het van jezelf hadquote:hmz .. in onze westerse cultuur neigen we er steeds meer naar om ancienniteit niet meer te waarderen .. bij hun is dat dus nog wel zo ..
dus sleep ik er maar een stukje wijsheid van mijn moeder bij .. niet geschoten is altijd mis![]()
DAT weet ik niet maar ook hierop is je vorige stelling van toepassingquote:als het maar het gesprek van de dag is .. wordt die oude sok zo nieuwsgierig dat die vraagt om een herhaling ..
Okquote:dat van mij is ook alweer een jaartje of 6 geleden, ook zo'n groepsreserving btw, zijn de kaartjes goedkoper .. maar ik neem aan dat hun policy niet verandert is
Oeps ,ik nietquote:euhm .. ik had het eigenlijk over alle groepen
quote:hihi ..![]()
Oeps diep ....wel leuk trouwens hahahahaquote:Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Fata Morgana, voelen ze zich thuis, de standaard grappen.
hehe .. ik bedoelde jou niet, meer algemeenquote:Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Limburger_noord het volgende:
Ik denk niet in hokjes hoor (hoop ik ) maar gaf slechts een voorbeeld
vieze vuile racist!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:44 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Oeps diep ....wel leuk trouwens hahahaha
Nu krijg ik vast commentaar![]()
Ik als Moslim voel me altijd thuis in het sprookjesbosquote:Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe .. ik bedoelde jou niet, meer algemeen
de min of meer automatische aanname dat het bij moslims over kleurlingen gaat, of dat iemand die ecologie belangrijk vindt wel links moet zijn bvb
we zitten maar verschillen te zoeken om ons tegen de ander af te zetten ipv naar gemeenschappelijke belangen te kijken, en dat doen we door de ander in een hokje te plaatsen en van daaruit verder te redeneren
en dan vaak zonder verder te horen wat de ander nog te zeggen heeft , want "dat weten we toch wel", behalve als het in het straatje van bevestigen valt, dan is het "zie je wel"
ik denk btw dat iedereen in hokjes denkt, da's heel normaal .. je hebt gewoon een referentiekader nodig .. maar dat hoort aan veranderingen onderhevig te zijn, de eerste indruk klopt niet altijd
waar het meer om gaat is het starre, haast ziekelijke vasthouden aan het idee dat iemand in een bepaald hokje hoort .. no matter what
zoiets als een professor in een djellaba, die moet wel primitief zijn ..
Nee DAT mag niet ...maar alleen voor Katholieken , Christenen of nudistenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:18 schreef Refragmental het volgende:
Misschien eens een keer een zwembad in Amsterdam of Rotterdam afhuren en dan moslims weigeren.
Oh wacht... volgens mij mag dat dan weer NIET!
Volgens mij mag dat best, zolang je het hebt afgehuurd. Er is ook zwemmen voor moslimvrouwen, waar dus geen mannen mogen komen, zodat de dames zonder hoofddoek kunnen.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:18 schreef Refragmental het volgende:
Misschien eens een keer een zwembad in Amsterdam of Rotterdam afhuren en dan moslims weigeren.
Oh wacht... volgens mij mag dat dan weer NIET!
Lekker terug de middeleeuwen in. Wat een verrijkingquote:Op maandag 17 juli 2006 09:28 schreef Toeps het volgende:
Er is ook zwemmen voor moslimvrouwen, waar dus geen mannen mogen komen, zodat de dames zonder hoofddoek kunnen.
Het lijkt een klein verschil (en dat is het ook ) maar volgens mij mag je niet zeggen : verboden voor....(vrouwen ,mannen ,Christenen ,Moslims ,Neo-Nazi's ,Toepsquote:Op maandag 17 juli 2006 09:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat best, zolang je het hebt afgehuurd. Er is ook zwemmen voor moslimvrouwen, waar dus geen mannen mogen komen, zodat de dames zonder hoofddoek kunnen.
Toen zwommen er geen Moslim vrouwen in NL hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 09:45 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Lekker terug de middeleeuwen in. Wat een verrijking
Ja maar gelukkig verdwijnt een fata morgana als je te dichtbij komt.....quote:Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
verrek, dus ik ben in de middeleeuwen opgegroeid ?quote:Op maandag 17 juli 2006 09:45 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je rond de 40 wasquote:Op maandag 17 juli 2006 12:49 schreef moussie het volgende:
[..]
verrek, dus ik ben in de middeleeuwen opgegroeid ?
het was 50 jaar geleden nl nog heel normaal dat jongens en meiden gescheiden zwommen .. samen in het zwembad was een revolutie .. mogen zwemmen op zondag ook ..
hehe .. dat gebeurd me wel vaker, en niet alleen onlinequote:Op maandag 17 juli 2006 13:46 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je rond de 40 was![]()
Je maakt me nieuwsgierig ....quote:Op maandag 17 juli 2006 14:09 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe .. dat gebeurd me wel vaker, en niet alleen online
Nee dat gebeurt dus niet...de gemeente stelt het zwembad beschikbaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:51 schreef Toeps het volgende:
OF 4) Je HUURT een zwembad/pretpark.
Oh wacht, dat doen ze!
Hee Raymondquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:57 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.
Dat er letterijk staat dat het ALLEEN voor moslims is en niet-moslims geweigerd worden betekent natuurlijk niet dat er alleen moslims mogen komen.
Gelukkig is jouw Engels blijkbaar zo goed dat je niet opgeschreven tekst kan lezen!
Ja en ook voor kinderen (schoolzwemmen voor zover het nog bestaat )quote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef ratava het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt dus niet...de gemeente stelt het zwembad beschikbaar.
dat zullen de bejaarden je anders niet in dank afnemen hoor .. vooral die oude besjes vinden het heerlijk, een uurtje watertrappen zonder die zemelaarsquote:Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef ratava het volgende:
Middeleeuwen of 50 jaar terug, daar moeten we dus maar naar terug op kosten van de belastingbetaler.
Laten we wel wezen, het is de belastingbetaler die openbare zwembaden bekostigt. En daar een klein gedeelte van de belastingbetaler allochtoon is zie ik niet in waarom we dus aan dit soort grillen moeten toegen.
We willen toch dat ze integreren, wel in Nederland zijn er geen apparte zwemtijden voor mannen of vrouwen. Dus integratie bestaat uit 2 keuzes
1 Je zwemt gemeenschappelijk
2 Je zwemt niet
3] Je begint een prive niet openbaar zwembad
Dat er gedurende al die activiteiten geen onderscheid gemaakt wordt op kleur en religiequote:Op maandag 17 juli 2006 16:24 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ja en ook voor kinderen (schoolzwemmen voor zover het nog bestaat )
Voor (zwangere) vrouwen
Voor groepen (aqua joggen )
Voor gehandicapten (IIG hier in de gemeente)
Dus wat is het probleem ?
Zeg, jij had toch kleine kinderen thuis? En nu ben je opeens al 50+?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:49 schreef moussie het volgende:
[..]
verrek, dus ik ben in de middeleeuwen opgegroeid ?
het was 50 jaar geleden nl nog heel normaal dat jongens en meiden gescheiden zwommen .. samen in het zwembad was een revolutie .. mogen zwemmen op zondag ook ..
Kwestie van vraag en aanbod. Blijkbaar is er een behoefte onder moslimvrouwen om gescheiden te zwemmen, net zoals er een behoefte bestaat bij senioren en bij gezinnen met kleine kinderen om niet tegelijkertijd met opgeschoten pubers te hoeven zwemmen.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:45 schreef -IksRee- het volgende:
Aha. Maar als iemand, let's say, de behoefte heeft om niet met hoofddoeken en bebaarde jurkdragers in de supermarkt te komen, dan is het zeker heel erg he?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:23 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Kwestie van vraag en aanbod. Blijkbaar is er een behoefte onder moslimvrouwen om gescheiden te zwemmen, net zoals er een behoefte bestaat bij senioren en bij gezinnen met kleine kinderen om niet tegelijkertijd met opgeschoten pubers te hoeven zwemmen.
Kleur?..zijn alle Moslims blank (of juist zwart)?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:36 schreef ratava het volgende:
[..]
Dat er gedurende al die activiteiten geen onderscheid gemaakt wordt op kleur en religie
Alsof er geen Autochtone Moslims zijn of Autochtone Christenenquote:Het zou eens moeten gebeuren dat het alleen zwemmen voor autochtone jeugd zou zijn of autochtone gehandicapten...dan is het hek van de linkse dam.
Discriminatie mag helemaal niet ..dat het gebeurt is weer wat anders (Drugshandel gebeurt ook )quote:Discriminatie mag alleen als het gericht is tegen blanke christelijke/atheistische nederlanders (of engelsen.... Discriminatie mag tegen iedereen behalve tegen de leden van de sekte die zich islam noemt.
Nee hoor maar wel onrealistisch ..ik zou zeggen begin een supermarkt waar ze alleen 'nederlands' eten verkopen en alleen varkensvleesquote:Op maandag 17 juli 2006 19:47 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Aha. Maar als iemand, let's say, de behoefte heeft om niet met hoofddoeken en bebaarde jurkdragers in de supermarkt te komen, dan is het zeker heel erg he?
hmz .. heb ik hem klein genoemd, dacht het niet, zou niet durfen (voor het geval die meeleest) ..quote:Op maandag 17 juli 2006 19:11 schreef -IksRee- het volgende:
Zeg, jij had toch kleine kinderen thuis? En nu ben je opeens al 50+?
Het wordt wel steeds mooier he?
hehe .. halve eeuw is wel even iets anders dan de middeleeuwen .. scheelt een 0quote:Verder blij dat je toegeeft dat die sukkels ons dus een halve eeuw terug de tijd in trekken. Misschien moeten we ook wat andere dingen die we een halve eeuw geleden nog deden maar weer gaan invoeren
Je bedoelt speciale openingstijden voor bepaalde doelgroepen? Dat is niet eens zo'n slecht idee. Kunnen we meteen de bejaardenterreur uitbannen.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:47 schreef -IksRee- het volgende:
Aha. Maar als iemand, let's say, de behoefte heeft om niet met hoofddoeken en bebaarde jurkdragers in de supermarkt te komen, dan is het zeker heel erg he?
hehe idd .. al die hangbejaarden in de winkelcentra, hebben die niets beters te doen, zoals werken bvbquote:Op maandag 17 juli 2006 20:56 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je bedoelt speciale openingstijden voor bepaalde doelgroepen? Dat is niet eens zo'n slecht idee. Kunnen we meteen de bejaardenterreur uitbannen.
En de arme jeugd die zich daardoor zo onveilig voelt hequote:Op maandag 17 juli 2006 20:58 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe idd .. al die hangbejaarden in de winkelcentra, hebben die niets beters te doen, zoals werken bvb
Yeah right. In welk jaartal leef jij?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:42 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Als je met de 'katholiek 'basis school gaat zwemmen mag je er vrij zekler van zijn dat er geen Moslims tussen zitten hoor![]()
[..]
Aan jouw opmerkingen te zien : Ongeveer 2 eeuwen na jou (het is nu 2006 ,weet je dat ook weer )quote:Op maandag 17 juli 2006 22:08 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Yeah right. In welk jaartal leef jij?
Je bedoelt die mongolenpartij met 2 zetels?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:53 schreef moussie het volgende:
en was het niet dit jaar dat een in de tweede kamer zittende partij onder dwang vrouwen als volwaardig lid moest accepteren .. dus hoe voorlijk zijn we echt ?
Nou, ik raad je aan dan eens een katholieke school hier te bezoeken en hetgeen wat je zei nog eens te herhalen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:11 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Aan jouw opmerkingen te zien : Ongeveer 2 eeuwen na jou (het is nu 2006 ,weet je dat ook weer )
Hebben ze geen Moslim scholen bij jou in de buurt dan ?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:13 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nou, ik raad je aan dan eens een katholieke school hier te bezoeken en hetgeen wat je zei nog eens te herhalen.
aan het gas nog wel .. zo zo ..quote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Je bedoelt die mongolenpartij met 2 zetels?
Ja: die zwarte kousenkerk mag van mij ook aan het gas, dus whats your point?
uhm .. zou je even "voor lopen"voor mij willen definiëren .. en welke landen je bedoelt ..quote:Ja, wij lopen veel, heel veel voor en dat zie je iedere dag weer in die landen die zuchten onder het juk der religieuze dogma's.
hmz .. middenoosten komt meer door de puinhoop die de britten daar hebben achtergelaten na al dat israëlische terrorisme .. da's dus een ander verhaal dan arm afrika dat we eerst leeg hebben geplunderd en daarna op krediet wapens hebben verkocht zodat ze stammenoorlogen alsnog konden uitvechtenquote:En voordat je WEER met een afgezaagd riedeltje over 'kolonisatie en uitbuiting door het Westen' komt (terwijl het halve MO eeuwenlang door de Turken bezet was en slechts een kleine 20 jaar gedeeltelijk onder Brits/Frans bestuur stond): dat ligt toch echt aan het feit dat religie en dogmas boven rede zegevieren daar.
als je het nu over het middenoosten hebt ben jij diegene die debiel is door hun werelddeel nutteloos te noemenquote:En ik pas ervoor meegezogen te worden in de debieliteit van een nutteloos werelddeel dat maar niet volwassen kan worden.
In vrijheden, welvaart, gelijkheid voor man en vrouw, wetenschap.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:36 schreef moussie het volgende:
[..]
aan het gas nog wel .. zo zo ..
maar mijn point is dat er blijkbaar toch meer mensen op stemmen dan op Wilders .. het gedachtengoed leeft en tot er iemand aan de bel gaat hangen wordt dat algemeen geaccepteerd
[..]
uhm .. zou je even "voor lopen"voor mij willen definiëren .. en welke landen je bedoelt ..
Oh, het komt door de Britten dat Iran een fundistaat is? Het komt door de Britten dat Saudi-Arabie 's werelds grootste exporteur van wahabitisme met alle bijbehorende haat en geweld is? Nou, vertel me eens: wanneer waren die landen precies bezet?quote:hmz .. middenoosten komt meer door de puinhoop die de britten daar hebben achtergelaten na al dat israëlische terrorisme .. da's dus een ander verhaal dan arm afrika dat we eerst leeg hebben geplunderd en daarna op krediet wapens hebben verkocht zodat ze stammenoorlogen alsnog konden uitvechten
Wouw, wat een enorm goede redenatie en wat een fantastisch argument.quote:als je het nu over het middenoosten hebt ben jij diegene die debiel is door hun werelddeel nutteloos te noemen
dus jij wil een ander opleggen dat die moet leven volgens jouw model van vrijheid, gelijkheid, kapitalisme .. alles wat zich niet aanpast aan jouw patroon verklaar jij tot minderwaardig en daarmee is de kous af .. wel makkelijk zo, zo kan je elke discussie wel winnenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:55 schreef -IksRee- het volgende:
In vrijheden, welvaart, gelijkheid voor man en vrouw, wetenschap.
Welke landen?
Nou, deze gele ellende
zijn ze dat niet nog steeds .. nu door Israël en Amerika .. en ja, het heeft er een aardig handje in gehad ..quote:Oh, het komt door de Britten dat Iran een fundistaat is? Het komt door de Britten dat Saudi-Arabie 's werelds grootste exporteur van wahabitisme met alle bijbehorende haat en geweld is? Nou, vertel me eens: wanneer waren die landen precies bezet?
quote:En als we het over de overige landen hebben: die zijn eeuwenland Turks bezit geweest dus je mag bij hun gaan klagen.
het hoeft voor mij niet uit de klauw te lopen .. ajb niet .. ik zit niet te wachten op een nucleaire winter en evenmin op de zoveelste kruistocht ..quote:Wouw, wat een enorm goede redenatie en wat een fantastisch argument.
Dat hele gedeelte is waardeloos, nutteloos en nog geen stuiver waard. Het enige wat nuttig is wat er vandaan komt is olie en dat kunnen ze niet eens zelf oppompen![]()
Voor de rest: waardeloze zandbak die alleen maar ellende veroorzaakt. Mag hopen dat dit flink uit de klauwen gaat lopen zodat het alternatief voor olie echt goed van de grond komt. Kunnen we een groot hek erom gooien en ze lekker elkaar af laten maken, zoals in Egypte, Irak, Iran, Jemen, Sudan etc etc etc al gebeurt.
Saoudie Arabie, maar dan omgekeerd. Lijkt me ergens een goed idee want anders wordt west europa een fazalstaat van voornoemdequote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:13 schreef moussie het volgende:
[..]
dus jij wil een ander opleggen dat die moet leven volgens jouw model van vrijheid, gelijkheid, kapitalisme .. alles wat zich niet aanpast aan jouw patroon verklaar jij tot minderwaardig en daarmee is de kous af .. wel makkelijk zo, zo kan je elke discussie wel winnen
[..]
zijn ze dat niet nog steeds .. nu door Israël en Amerika .. en ja, het heeft er een aardig handje in gehad ..
Iran, nope, dat waren de amerikanen met hun sjah herinstalleren .. ze waren bang dat Iran communistisch zou worden dus dan maar liever een tyrannieke dictator steunen
Het is namelijk altijd gezeik met die moslims, toen nu en het zal nog wel effe zo blijven ook.quote:hehe .. die hebben zich anders samen met de britten van de ottomannen bevrijdt hoor .. en vreemd genoeg concentreren de oorlogen zich toch op voormalig brits mandaatsgebied en komt daar ook het moslimterrorisme vandaan ..
behalve het conflict Iran-Amerika dan dat ook zo zijn voorgeschiedenis heeft
U zegtquote:daarnaast vind ik dat je wel behoorlijk doorschiet vanuit je waarschijnlijk beperkte belevingswereld ..
Nee maar ik heb daar een tijdje gewoond?quote:hartje Den Haag toch ? ..
quote:maar er komt wel een boel verlicht denken uit de arabische wereld,
quote:net zoals dat er (nog steeds !!) een boel bekrompen denken komt uit de westerse wereld .. je zou haast kunnen zeggen dat de abrahamistische godsdiensten zitten in de diverse bevrijdingsfase's ..
"we" hebben wat dat aangaat meer gemeen dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen
die snap ik even nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef ratava het volgende:
Saoudie Arabie, maar dan omgekeerd. Lijkt me ergens een goed idee want anders wordt west europa een fazalstaat van voornoemde
euhm .. imho is er geen enkele religie in de wereld die iets positiefs zegt of ooit heeft gezegd over een andere religie .. als dat er wel mocht zijn is het zo sporadisch dat het niet opvalt ..quote:Het is namelijk altijd gezeik met die moslims, toen nu en het zal nog wel effe zo blijven ook.
Er is namelijk geen religie terwereld (behalve de linkse kerk) die ik ooit maar iets pro mohammedaans heb horen zeggen
ik had het tegen -IksRee-quote:U zegt
[..]
Nee maar ik heb daar een tijdje gewoond?
wauw .. een paar spotprentjes .. ik word verondersteld die serieus te nemen ?quote:
Dat is duidelijk, ben alleeen niet zeker van het evenquote:
Budhisten, hindus, Joden Christenen Katholieken hebben onderling altijd wat te zeiken onderling, ok uitgezonderd de budhisten, maar vraag ze naar het meest verachtelijke en het antwoord is:quote:euhm .. imho is er geen enkele religie in de wereld die iets positiefs zegt of ooit heeft gezegd over een andere religie .. als dat er wel mocht zijn is het zo sporadisch dat het niet opvalt ..
In een quote van mijn post ???? Je snapt wel meer niet dusquote:ik had het tegen -IksRee-
Die mag je van mij net zo serieus nemen als ik jouw intelligentie doequote:wauw .. een paar spotprentjes .. ik word verondersteld die serieus te nemen ?
gut gutquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:13 schreef ratava het volgende:
Dat is duidelijk, ben alleeen niet zeker van het even
idd .. de boedhisten geven niet af .. de abrahamistische godsdiensten schuiven elkaar de zwarte piet toe en wat de hindu's aangaat .. zijn die niet verdeeld geraakt onder brits beheer na eeuwen in vrede naast elkaar te hebben geleefd .. misschien de geschiedenisboeken eens nalezen voor je iets blaatquote:Budhisten, hindus, Joden Christenen Katholieken hebben onderling altijd wat te zeiken onderling, ok uitgezonderd de budhisten, maar vraag ze naar het meest verachtelijke en het antwoord is:
hehe .. voor iemand die meent een oordeel te mogen vormen over andermans intelligentie kan je wel erg slecht lezen .. ik zat -IskRee- te quoten en niet jouquote:In een quote van mijn post ???? Je snapt wel meer niet dus
Die mag je van mij net zo serieus nemen als ik jouw intelligentie doe
Ja laten we dat vooral niet vergetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:13 schreef moussie het volgende:
het hoeft voor mij niet uit de klauw te lopen .. ajb niet .. ik zit niet te wachten op een nucleaire winter en evenmin op de zoveelste kruistocht ..
zouden die westerse moeders dat ook hebben gezegd in de tijd dat we bezet waren door de duitsers .. of zouden ze hun kids dan andere vermaningen mee op pad hebben gegeven .. zoiets als "alle moffen zijn zwijnen" ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:33 schreef ratava het volgende:
[..]
Ja laten we dat vooral niet vergeten
[afbeelding]
pff .. flauw .. dus omdat jij ze niet kent bestaan ze niet .. die gedachtensprong had ik idd niet gemaaktquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan snap je de grap niet, want de paus bestaat echt...
Ken jij gematigde moslims dan? Ik denk vaak dat ik er eentje heb leren kennen, maar al gauw laten ze zien dat hun mondje het enige is dat gematigd is, totdat er een incident is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:28 schreef moussie het volgende:
[..]
pff .. flauw .. dus omdat jij ze niet kent bestaan ze niet .. die gedachtensprong had ik idd niet gemaakt
yup .. die ken ik .. net als het christendom kent de islam ook stromingen namelijk ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ken jij gematigde moslims dan? Ik denk vaak dat ik er eentje heb leren kennen, maar al gauw laten ze zien dat hun mondje het enige is dat gematigd is, totdat er een incident is.
Ik ken ze wel maar dat is inderdaad een gevalletjequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ken jij gematigde moslims dan? Ik denk vaak dat ik er eentje heb leren kennen, maar al gauw laten ze zien dat hun mondje het enige is dat gematigd is, totdat er een incident is.
Oi is Nederland een moslimland bezet door westerlingen ????quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef moussie het volgende:
[..]
zouden die westerse moeders dat ook hebben gezegd in de tijd dat we bezet waren door de duitsers .. of zouden ze hun kids dan andere vermaningen mee op pad hebben gegeven .. zoiets als "alle moffen zijn zwijnen" ?
Waar slaat dit op ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:24 schreef ratava het volgende:
[..]
Oi is Nederland een moslimland bezet door westerlingen ????
Probeer je dat te zeggen
Is Europa een Islamitisch continent, bezet door honden?
Probeer je dat te zeggen
Of zeg je gewoon dat de Moslims in oorlog zijn met ons???
nee, nee en neequote:Op woensdag 19 juli 2006 17:24 schreef ratava het volgende:
[..]
Oi is Nederland een moslimland bezet door westerlingen ????
Probeer je dat te zeggen
Is Europa een Islamitisch continent, bezet door honden?
Probeer je dat te zeggen
Of zeg je gewoon dat de Moslims in oorlog zijn met ons???
En in Nederland worden ze ook zo de straat opgestuurd:quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:58 schreef moussie het volgende:
[..]
nee, nee en nee
ik zei dat de moeders hun kinderen ten tijde van de duitse bezetting op pad stuurden met de vermaning om op te letten voor de moffen-zwijnen
en voor het geval het je niet is opgevallen .. palestina, iraq, de landen waar "moeders hun kinderen" zo "op pad sturen" als je prentje suggereerd .. die zijn bezet door amerika en israël en iran heeft een door amerika gesteunde dictatuur gekend .. dus zo gek is het niet dat ze daar vechten tegen - en een hekel hebben aan de bezetters
Wat maakt een Moslim westers?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:21 schreef ratava het volgende:
de echt westerse Moslims herken je niet eens en schamen zich kapot voor de baarddragende hoofdoekjes en burka's, en worden door de "echte" moslims verkettert
Ze gedragen zich als NL christenenquote:
tja, fortuyn heeft er een gevecht van gemaakt en h. ali heeft het voortgezet .. en van gogh heeft ook weinig goed gedaan met zijn uitspraken (nog maar afgezien van het feit dat het de griekse zeelieden waren die dat deden maar da's een ander verhaal)quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:06 schreef ratava het volgende:
[..]
En in Nederland worden ze ook zo de straat opgestuurd:
het gejuich van het tuig op 11 september, toen van gogh vermoord werd....
de laatste sjah die in iran zat, die van de savaq .. die zat er dankzij en met hulp van de amerikanen ..quote:Landen als Iran Syrie zijn verder niet bezet dus wat is daar de reden om je kinderen zo de straat op te sturen?
hmz .. ik heb toch het idee dat je er na een kleine 100 jaar hijgende duitsers in je nek anders over zou denkenquote:Verder is er ook verschil dat een Nederlandse moeder toch verdomt stom geweest zal zijn "moffenzwijn" aan haar kinderen te leren. de gevolgen daarvan zouden kort en bondig geweest zijn.
U hebt gezocht op stereopenisme:quote:Duidelijk verschijnsel van stereopenisme
Het is altijd de fout van een ander, arme onderdrukte allochtonen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:18 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, fortuyn heeft er een gevecht van gemaakt en h. ali heeft het voortgezet .. en van gogh heeft ook weinig goed gedaan met zijn uitspraken (nog maar afgezien van het feit dat het de griekse zeelieden waren die dat deden maar da's een ander verhaal)
en uiteraard reageert de opstandige puber die overal buitenvalt en met de nek wordt aangekeken er het heftigst op .. omgekeerd dito, waren er niet scholen in de fik gestoken bvb .. redelijk extreem voor nederlandse maatstaven imho
Laatste Sjah, dat is nogal een tijdje geleden, Maar iran nu isd iran nu en dat moet de bevolking daar zelf maar uitzoeken. Daar hoeft de US zich niet mee te bemoeien tenzij gevraagd door een meerderheid van de bevolkingquote:de laatste sjah die in iran zat, die van de savaq .. die zat er dankzij en met hulp van de amerikanen ..
en ook syrië was mandaatsgebied .. samen met een paar andere landen een van de eerste leden van de arabische liga
Niet als we over een paar honderd jaar geleden praten. De 100 jarige oorlog heeft toch ook geen effect, en je kan ook niet zeggen dat wij de spanjaarden onheus bejegenen, en die hebben nogal wat gemoord verkracht en verkettert hier?quote:hmz .. ik heb toch het idee dat je er na een kleine 100 jaar hijgende duitsers in je nek anders over zou denken
Gelul in de ruimtequote:U hebt gezocht op stereopenisme:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
nope, beiden zitten fout, of denk je dat dat "rechtse" gehuil dat het allemaal de schuld is van de allochtonen ook maar iets helpt om de situatie te verbeteren ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:24 schreef ratava het volgende:
Het is altijd de fout van een ander, arme onderdrukte allochtonen.
en waaruit blijkt in dit topic dat een allochtoon meer rechten heeft .. mag jij soms geen pretpark huren en de kaarten verkopen aan wie jij wil .. sterker nog, zou jij niet een stuk minder commentaar krijgen ?quote:Een topic waar dus blijkt dat allochtonen meer rechten lijken te hebben dan autochtonen is alweer veranderd in een huil huil arme mohammed verafgoder.
nee stel je voor hij hapt .. pffquote:Fortuin gaf die marokaanjes niets dan liefde, toegeven meestal rectaal, maar je moet een pijpende schandknaap ook niet in de bek kijken.
laat dat liegen nou het enige zijn wat ik haar niet verwijt .. dat vind ik nou begrijpelijk voor een vrouw in haar situatiequote:En hirsi kun je verwijten dat het een liegende asielzoekster is, maar ze heeft wel het een enn ander bijgedraggen waar het betreft rechten van de vrouw in het vrije westen
tja, zoals ik al zei, het leek erop dat Iran communistisch zou worden dus ze hebben de sjah daar terug gezet na een staatsgreep in 53, hij is blijven zitten tot 79 .. en ze willen het graag zelf uitzoeken, het is alleen dat amerika zich constant met alles bemoeit ..quote:Laatste Sjah, dat is nogal een tijdje geleden, Maar iran nu isd iran nu en dat moet de bevolking daar zelf maar uitzoeken. Daar hoeft de US zich niet mee te bemoeien tenzij gevraagd door een meerderheid van de bevolking
ja hallo zeg, da's een kleine 400 jaar geleden, spanje .. en ik meen mij toch te herinneren dat er een boel schilderijen/tekeningen bestaan die de nederlandse opstand tegen de bezetters tonen ..quote:Niet als we over een paar honderd jaar geleden praten. De 100 jarige oorlog heeft toch ook geen effect, en je kan ook niet zeggen dat wij de spanjaarden onheus bejegenen, en die hebben nogal wat gemoord verkracht en verkettert hier?
aah .. thnx .. nieuw stukkie turbotaal ?quote:Gelul in de ruimte
Aleen Fir Blanken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:56 schreef moussie het volgende:
en waaruit blijkt in dit topic dat een allochtoon meer rechten heeft .. mag jij soms geen pretpark huren en de kaarten verkopen aan wie jij wil .. sterker nog, zou jij niet een stuk minder commentaar krijgen ?
Lees je eigen gebrabbel even terug voordat je begint over hoe lang geleden het was:quote:ja hallo zeg, da's een kleine 400 jaar geleden, spanje .. en ik meen mij toch te herinneren dat er een boel schilderijen/tekeningen bestaan die de nederlandse opstand tegen de bezetters tonen ..
de duitsers zijn wat dat aangaat wat dichterbij (in de tijd dus) en er zijn nog steeds een boel mensen die de duitsers scheef aankijken voor wat er toen is gebeurd .. en dat na hoeveel jaar bezetting ?
dat daar in Palestina is nu al een kleine 100 jaar aan de gang en zoals je misschien hebt opgemerkt is het nog steeds gaande en wordt alleen maar erger ipv rustiger ..
zou het uberhaupt in het nieuws komen ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:32 schreef ratava het volgende:
Aleen Fir Blanken?
Nee dat gaat geen problemen geven hoor![]()
dito .. ik had het over de duitsers, jij haalt de spanjaarden erbijquote:Lees je eigen gebrabbel even terug voordat je begint over hoe lang geleden het was:
zo'n 700 jaar geleden .. maar wat heeft dat met de mandaatsgebieden van de vorige eeuw te maken .. of met de spanjaarden die jij erbij haalde ?quote:Hoelang geleden zijn de kruistochten? (De engelsen mogen geen st georges kruisjes op het werk dragen)
ik denk dat je je geschiedenis even moet bij spijkeren .. oa over de balfour verklaring en de irgunquote:Palestina is 60 jaar aan de gang, daarvoor was het onderling gezeik van egypte met een lastige provincie (Zie het als Friesland tot de macht 20)
nope, maar ze zijn wel bezet dankzij en met behulp van westerlingen .. of dacht je dat israël er ook zo voor zou staan zonder amerikaanse steun ?quote:De fout is dat Israel niet gedwongen wordt zich binnen zijn gestelde grenzen terug te trekken.
Palestina is verder niet bezet door westerlingen.
wij helpen de bezetter ergo zijn wij ook vijand .. zoiets ?quote:Van waar oh waar dus dat haatdragende en zaaiende in de moslims
Wat denk je zelf nu echtquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:00 schreef moussie het volgende:
[..]
zou het uberhaupt in het nieuws komen ?
We zijn bezet geweest door de duitser, er is geen moeder die haar kinderen de straat opstuurt met duitsers zijn zwijnen.quote:dito .. ik had het over de duitsers, jij haalt de spanjaarden erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |