abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39945161
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 16:45 schreef moussie het volgende:

[..]

die snap ik even niet
Dat is duidelijk, ben alleeen niet zeker van het even
quote:
euhm .. imho is er geen enkele religie in de wereld die iets positiefs zegt of ooit heeft gezegd over een andere religie .. als dat er wel mocht zijn is het zo sporadisch dat het niet opvalt ..
Budhisten, hindus, Joden Christenen Katholieken hebben onderling altijd wat te zeiken onderling, ok uitgezonderd de budhisten, maar vraag ze naar het meest verachtelijke en het antwoord is:
quote:
ik had het tegen -IksRee-
In een quote van mijn post ???? Je snapt wel meer niet dus
quote:
wauw .. een paar spotprentjes .. ik word verondersteld die serieus te nemen ?
Die mag je van mij net zo serieus nemen als ik jouw intelligentie doe
  dinsdag 18 juli 2006 @ 17:15:11 #177
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39945227
En op een drukke dag:

chanceless
pi_39946284
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 17:13 schreef ratava het volgende:
Dat is duidelijk, ben alleeen niet zeker van het even
gut gut
quote:
Budhisten, hindus, Joden Christenen Katholieken hebben onderling altijd wat te zeiken onderling, ok uitgezonderd de budhisten, maar vraag ze naar het meest verachtelijke en het antwoord is:
idd .. de boedhisten geven niet af .. de abrahamistische godsdiensten schuiven elkaar de zwarte piet toe en wat de hindu's aangaat .. zijn die niet verdeeld geraakt onder brits beheer na eeuwen in vrede naast elkaar te hebben geleefd .. misschien de geschiedenisboeken eens nalezen voor je iets blaat
quote:
In een quote van mijn post ???? Je snapt wel meer niet dus

Die mag je van mij net zo serieus nemen als ik jouw intelligentie doe
hehe .. voor iemand die meent een oordeel te mogen vormen over andermans intelligentie kan je wel erg slecht lezen .. ik zat -IskRee- te quoten en niet jou
pleased to meet you
pi_39975059
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:13 schreef moussie het volgende:
het hoeft voor mij niet uit de klauw te lopen .. ajb niet .. ik zit niet te wachten op een nucleaire winter en evenmin op de zoveelste kruistocht ..
Ja laten we dat vooral niet vergeten
pi_39977877
pi_39978464
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:33 schreef ratava het volgende:

[..]

Ja laten we dat vooral niet vergeten
[afbeelding]
zouden die westerse moeders dat ook hebben gezegd in de tijd dat we bezet waren door de duitsers .. of zouden ze hun kids dan andere vermaningen mee op pad hebben gegeven .. zoiets als "alle moffen zijn zwijnen" ?
pleased to meet you
pi_39978499
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef Evil_Jur het volgende:
[afbeelding]
ik mis de paus aan de andere kant
pleased to meet you
pi_39978604
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef moussie het volgende:

[..]

ik mis de paus aan de andere kant
Dan snap je de grap niet, want de paus bestaat echt...
pi_39978943
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dan snap je de grap niet, want de paus bestaat echt...
pff .. flauw .. dus omdat jij ze niet kent bestaan ze niet .. die gedachtensprong had ik idd niet gemaakt
pleased to meet you
pi_39979026
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:28 schreef moussie het volgende:

[..]

pff .. flauw .. dus omdat jij ze niet kent bestaan ze niet .. die gedachtensprong had ik idd niet gemaakt
Ken jij gematigde moslims dan? Ik denk vaak dat ik er eentje heb leren kennen, maar al gauw laten ze zien dat hun mondje het enige is dat gematigd is, totdat er een incident is.
pi_39979376
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ken jij gematigde moslims dan? Ik denk vaak dat ik er eentje heb leren kennen, maar al gauw laten ze zien dat hun mondje het enige is dat gematigd is, totdat er een incident is.
yup .. die ken ik .. net als het christendom kent de islam ook stromingen namelijk ..
het treurige is dat je ook die mensen na verloop van jaren ziet verharden omdat ze aangevallen worden op het hebben van standpunten die de hunne niet zijn .. maar zelfs dan is het eindresultaat nog minder extreem als sommige "rechtse" uitspraken die ik hier lees

/edit .. stukje leesvoer

[ Bericht 8% gewijzigd door moussie op 19-07-2006 16:54:20 ]
pleased to meet you
pi_39981067
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik ken ze wel maar dat is inderdaad een gevalletje

de echt westerse Moslims herken je niet eens en schamen zich kapot voor de baarddragende hoofdoekjes en burka's, en worden door de "echte" moslims verkettert
pi_39981182
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef moussie het volgende:

[..]

zouden die westerse moeders dat ook hebben gezegd in de tijd dat we bezet waren door de duitsers .. of zouden ze hun kids dan andere vermaningen mee op pad hebben gegeven .. zoiets als "alle moffen zijn zwijnen" ?
Oi is Nederland een moslimland bezet door westerlingen ????
Probeer je dat te zeggen
Is Europa een Islamitisch continent, bezet door honden?
Probeer je dat te zeggen
Of zeg je gewoon dat de Moslims in oorlog zijn met ons???
pi_39982018
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:24 schreef ratava het volgende:

[..]

Probeer je dat te zeggen
Probeer je dat te zeggen
Waar slaat dit op ?
Zelf kom je met plaatjes en als iemand erop reageert kom je met zo'n reaktie ?

Dus jij denkt dat alle Moslim moeders met geweren lopen en hun kinderen ophitsen ?
pi_39982263
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:24 schreef ratava het volgende:

[..]

Probeer je dat te zeggen
Probeer je dat te zeggen
nee, nee en nee
ik zei dat de moeders hun kinderen ten tijde van de duitse bezetting op pad stuurden met de vermaning om op te letten voor de moffen-zwijnen

en voor het geval het je niet is opgevallen .. palestina, iraq, de landen waar "moeders hun kinderen" zo "op pad sturen" als je prentje suggereerd .. die zijn bezet door amerika en israël en iran heeft een door amerika gesteunde dictatuur gekend .. dus zo gek is het niet dat ze daar vechten tegen - en een hekel hebben aan de bezetters
pleased to meet you
pi_39982487
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:58 schreef moussie het volgende:

[..]

nee, nee en nee
ik zei dat de moeders hun kinderen ten tijde van de duitse bezetting op pad stuurden met de vermaning om op te letten voor de moffen-zwijnen

en voor het geval het je niet is opgevallen .. palestina, iraq, de landen waar "moeders hun kinderen" zo "op pad sturen" als je prentje suggereerd .. die zijn bezet door amerika en israël en iran heeft een door amerika gesteunde dictatuur gekend .. dus zo gek is het niet dat ze daar vechten tegen - en een hekel hebben aan de bezetters
En in Nederland worden ze ook zo de straat opgestuurd:
het gejuich van het tuig op 11 september, toen van gogh vermoord werd....
Landen als Iran Syrie zijn verder niet bezet dus wat is daar de reden om je kinderen zo de straat op te sturen?

Verder is er ook verschil dat een Nederlandse moeder toch verdomt stom geweest zal zijn "moffenzwijn" aan haar kinderen te leren. de gevolgen daarvan zouden kort en bondig geweest zijn.

Duidelijk verschijnsel van stereopenisme
pi_39983034
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:21 schreef ratava het volgende:

de echt westerse Moslims herken je niet eens en schamen zich kapot voor de baarddragende hoofdoekjes en burka's, en worden door de "echte" moslims verkettert
Wat maakt een Moslim westers?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39983102
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat maakt een Moslim westers?
Ze gedragen zich als NL christenen
Religie neemt niet meer de eerste plaats in in het leven
Laten we wel Wezen Moslim Moslims, zijn net zo welkom als Jehova'sgetuigen
pi_39984461
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:06 schreef ratava het volgende:

[..]

En in Nederland worden ze ook zo de straat opgestuurd:
het gejuich van het tuig op 11 september, toen van gogh vermoord werd....
tja, fortuyn heeft er een gevecht van gemaakt en h. ali heeft het voortgezet .. en van gogh heeft ook weinig goed gedaan met zijn uitspraken (nog maar afgezien van het feit dat het de griekse zeelieden waren die dat deden maar da's een ander verhaal)
en uiteraard reageert de opstandige puber die overal buitenvalt en met de nek wordt aangekeken er het heftigst op .. omgekeerd dito, waren er niet scholen in de fik gestoken bvb .. redelijk extreem voor nederlandse maatstaven imho
quote:
Landen als Iran Syrie zijn verder niet bezet dus wat is daar de reden om je kinderen zo de straat op te sturen?
de laatste sjah die in iran zat, die van de savaq .. die zat er dankzij en met hulp van de amerikanen ..
en ook syrië was mandaatsgebied .. samen met een paar andere landen een van de eerste leden van de arabische liga
quote:
Verder is er ook verschil dat een Nederlandse moeder toch verdomt stom geweest zal zijn "moffenzwijn" aan haar kinderen te leren. de gevolgen daarvan zouden kort en bondig geweest zijn.
hmz .. ik heb toch het idee dat je er na een kleine 100 jaar hijgende duitsers in je nek anders over zou denken
quote:
Duidelijk verschijnsel van stereopenisme
U hebt gezocht op stereopenisme:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
pleased to meet you
pi_40007118
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:18 schreef moussie het volgende:

[..]

tja, fortuyn heeft er een gevecht van gemaakt en h. ali heeft het voortgezet .. en van gogh heeft ook weinig goed gedaan met zijn uitspraken (nog maar afgezien van het feit dat het de griekse zeelieden waren die dat deden maar da's een ander verhaal)
en uiteraard reageert de opstandige puber die overal buitenvalt en met de nek wordt aangekeken er het heftigst op .. omgekeerd dito, waren er niet scholen in de fik gestoken bvb .. redelijk extreem voor nederlandse maatstaven imho
Het is altijd de fout van een ander, arme onderdrukte allochtonen.
Een topic waar dus blijkt dat allochtonen meer rechten lijken te hebben dan autochtonen is alweer veranderd in een huil huil arme mohammed verafgoder.

Fortuin gaf die marokaanjes niets dan liefde, toegeven meestal rectaal, maar je moet een pijpende schandknaap ook niet in de bek kijken.

En hirsi kun je verwijten dat het een liegende asielzoekster is, maar ze heeft wel het een enn ander bijgedraggen waar het betreft rechten van de vrouw in het vrije westen
quote:
de laatste sjah die in iran zat, die van de savaq .. die zat er dankzij en met hulp van de amerikanen ..
en ook syrië was mandaatsgebied .. samen met een paar andere landen een van de eerste leden van de arabische liga
Laatste Sjah, dat is nogal een tijdje geleden, Maar iran nu isd iran nu en dat moet de bevolking daar zelf maar uitzoeken. Daar hoeft de US zich niet mee te bemoeien tenzij gevraagd door een meerderheid van de bevolking
quote:
hmz .. ik heb toch het idee dat je er na een kleine 100 jaar hijgende duitsers in je nek anders over zou denken
Niet als we over een paar honderd jaar geleden praten. De 100 jarige oorlog heeft toch ook geen effect, en je kan ook niet zeggen dat wij de spanjaarden onheus bejegenen, en die hebben nogal wat gemoord verkracht en verkettert hier?
quote:
U hebt gezocht op stereopenisme:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
Gelul in de ruimte

[ Bericht 4% gewijzigd door ratava op 20-07-2006 12:40:20 ]
pi_40010216
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:24 schreef ratava het volgende:
Het is altijd de fout van een ander, arme onderdrukte allochtonen.
nope, beiden zitten fout, of denk je dat dat "rechtse" gehuil dat het allemaal de schuld is van de allochtonen ook maar iets helpt om de situatie te verbeteren ?
quote:
Een topic waar dus blijkt dat allochtonen meer rechten lijken te hebben dan autochtonen is alweer veranderd in een huil huil arme mohammed verafgoder.
en waaruit blijkt in dit topic dat een allochtoon meer rechten heeft .. mag jij soms geen pretpark huren en de kaarten verkopen aan wie jij wil .. sterker nog, zou jij niet een stuk minder commentaar krijgen ?
quote:
Fortuin gaf die marokaanjes niets dan liefde, toegeven meestal rectaal, maar je moet een pijpende schandknaap ook niet in de bek kijken.
nee stel je voor hij hapt .. pff
maar ja, als die nog geleefd had denk ik dat die het nu niet meer zou durfen doen met jonge marokkaantjes, na die haat die hij gezaaid heeft bij de bevolking onderling ..

een ding heeft die iig duidelijk gemaakt .. verdeel en heers werkt nog steeds, daar kan zelfs een goede opleiding niets aan veranderen
quote:
En hirsi kun je verwijten dat het een liegende asielzoekster is, maar ze heeft wel het een enn ander bijgedraggen waar het betreft rechten van de vrouw in het vrije westen
laat dat liegen nou het enige zijn wat ik haar niet verwijt .. dat vind ik nou begrijpelijk voor een vrouw in haar situatie
en welke vrouw in het vrije westen bedoel je .. de moslima neem ik aan ?
toch vreemd dan dat de meeste moslima hier haar absoluut niet zien zitten, zelfs moslima die ook boeken schrijven over dezelfde onderwerpen wijzen haar werkwijze af ..
zij heeft ons gebruikt om haar persoonlijke oorlog tegen zichzelf te vechten .. en er is nog steeds een gedeelte van mij dat zo zijn vraagtekens heeft bij de oprechtheid van haar motivatie
quote:
Laatste Sjah, dat is nogal een tijdje geleden, Maar iran nu isd iran nu en dat moet de bevolking daar zelf maar uitzoeken. Daar hoeft de US zich niet mee te bemoeien tenzij gevraagd door een meerderheid van de bevolking
tja, zoals ik al zei, het leek erop dat Iran communistisch zou worden dus ze hebben de sjah daar terug gezet na een staatsgreep in 53, hij is blijven zitten tot 79 .. en ze willen het graag zelf uitzoeken, het is alleen dat amerika zich constant met alles bemoeit ..
stukje leesvoer over amerika in het middenoosten
quote:
Niet als we over een paar honderd jaar geleden praten. De 100 jarige oorlog heeft toch ook geen effect, en je kan ook niet zeggen dat wij de spanjaarden onheus bejegenen, en die hebben nogal wat gemoord verkracht en verkettert hier?
ja hallo zeg, da's een kleine 400 jaar geleden, spanje .. en ik meen mij toch te herinneren dat er een boel schilderijen/tekeningen bestaan die de nederlandse opstand tegen de bezetters tonen ..
de duitsers zijn wat dat aangaat wat dichterbij (in de tijd dus) en er zijn nog steeds een boel mensen die de duitsers scheef aankijken voor wat er toen is gebeurd .. en dat na hoeveel jaar bezetting ?
dat daar in Palestina is nu al een kleine 100 jaar aan de gang en zoals je misschien hebt opgemerkt is het nog steeds gaande en wordt alleen maar erger ipv rustiger ..
quote:
Gelul in de ruimte
aah .. thnx .. nieuw stukkie turbotaal ?
pleased to meet you
pi_40010378
Belachelijk, dit soort taferelen. Je moet als pretpark niet lenen voor het bevorderen van maatschappelijke scheiding van groepen mensen. Niemand is hier bij gebaat.
pi_40011619
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:56 schreef moussie het volgende:
en waaruit blijkt in dit topic dat een allochtoon meer rechten heeft .. mag jij soms geen pretpark huren en de kaarten verkopen aan wie jij wil .. sterker nog, zou jij niet een stuk minder commentaar krijgen ?
Aleen Fir Blanken?
Nee dat gaat geen problemen geven hoor
quote:
ja hallo zeg, da's een kleine 400 jaar geleden, spanje .. en ik meen mij toch te herinneren dat er een boel schilderijen/tekeningen bestaan die de nederlandse opstand tegen de bezetters tonen ..
de duitsers zijn wat dat aangaat wat dichterbij (in de tijd dus) en er zijn nog steeds een boel mensen die de duitsers scheef aankijken voor wat er toen is gebeurd .. en dat na hoeveel jaar bezetting ?
dat daar in Palestina is nu al een kleine 100 jaar aan de gang en zoals je misschien hebt opgemerkt is het nog steeds gaande en wordt alleen maar erger ipv rustiger ..
Lees je eigen gebrabbel even terug voordat je begint over hoe lang geleden het was:

Hoelang geleden zijn de kruistochten? (De engelsen mogen geen st georges kruisjes op het werk dragen)
Palestina is 60 jaar aan de gang, daarvoor was het onderling gezeik van egypte met een lastige provincie (Zie het als Friesland tot de macht 20)
De fout is dat Israel niet gedwongen wordt zich binnen zijn gestelde grenzen terug te trekken.
Palestina is verder niet bezet door westerlingen.

Van waar oh waar dus dat haatdragende en zaaiende in de moslims
pi_40012773
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:32 schreef ratava het volgende:
Aleen Fir Blanken?
Nee dat gaat geen problemen geven hoor
zou het uberhaupt in het nieuws komen ?
quote:
Lees je eigen gebrabbel even terug voordat je begint over hoe lang geleden het was:
dito .. ik had het over de duitsers, jij haalt de spanjaarden erbij
quote:
Hoelang geleden zijn de kruistochten? (De engelsen mogen geen st georges kruisjes op het werk dragen)
zo'n 700 jaar geleden .. maar wat heeft dat met de mandaatsgebieden van de vorige eeuw te maken .. of met de spanjaarden die jij erbij haalde ?
quote:
Palestina is 60 jaar aan de gang, daarvoor was het onderling gezeik van egypte met een lastige provincie (Zie het als Friesland tot de macht 20)
ik denk dat je je geschiedenis even moet bij spijkeren .. oa over de balfour verklaring en de irgun
quote:
De fout is dat Israel niet gedwongen wordt zich binnen zijn gestelde grenzen terug te trekken.
Palestina is verder niet bezet door westerlingen.
nope, maar ze zijn wel bezet dankzij en met behulp van westerlingen .. of dacht je dat israël er ook zo voor zou staan zonder amerikaanse steun ?
quote:
Van waar oh waar dus dat haatdragende en zaaiende in de moslims
wij helpen de bezetter ergo zijn wij ook vijand .. zoiets ?
pleased to meet you
pi_40014162
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:00 schreef moussie het volgende:

[..]

zou het uberhaupt in het nieuws komen ?
Wat denk je zelf nu echt
Alleen voor blanken, als ik de Efteling afhuur?
Durf je het aan zonder zelf kloontjes te maken, een topic te openen dat stormfront de beekse bergen afgehuurd heeft allen voor blanken? Lijkt me een leuke test
Open dat topic eens en dan gaan we gewoon reacties kijken
quote:
dito .. ik had het over de duitsers, jij haalt de spanjaarden erbij
We zijn bezet geweest door de duitser, er is geen moeder die haar kinderen de straat opstuurt met duitsers zijn zwijnen.
Toen haalde je aan dat die arme moslims 100en jaren onderdrukt zijn.
Zo ook de protestanten in Nederland
Europa heeft net zo niet langere oorlogen gehad als die kant van de wereld, en hoewel niet alles koek en ei is, die langdurige rancune is er echt af bij ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')