abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39909433
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:51 schreef Toeps het volgende:
OF 4) Je HUURT een zwembad/pretpark.

Oh wacht, dat doen ze!
Nee dat gebeurt dus niet...de gemeente stelt het zwembad beschikbaar.
  maandag 17 juli 2006 @ 15:55:12 #152
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_39909494
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:57 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk.

Dat er letterijk staat dat het ALLEEN voor moslims is en niet-moslims geweigerd worden betekent natuurlijk niet dat er alleen moslims mogen komen.
Gelukkig is jouw Engels blijkbaar zo goed dat je niet opgeschreven tekst kan lezen!
Hee Raymond

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_39910423
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef ratava het volgende:

[..]

Nee dat gebeurt dus niet...de gemeente stelt het zwembad beschikbaar.
Ja en ook voor kinderen (schoolzwemmen voor zover het nog bestaat )
Voor (zwangere) vrouwen
Voor groepen (aqua joggen )
Voor gehandicapten (IIG hier in de gemeente)

Dus wat is het probleem ?
pi_39910446
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef ratava het volgende:
Middeleeuwen of 50 jaar terug, daar moeten we dus maar naar terug op kosten van de belastingbetaler.
Laten we wel wezen, het is de belastingbetaler die openbare zwembaden bekostigt. En daar een klein gedeelte van de belastingbetaler allochtoon is zie ik niet in waarom we dus aan dit soort grillen moeten toegen.
We willen toch dat ze integreren, wel in Nederland zijn er geen apparte zwemtijden voor mannen of vrouwen. Dus integratie bestaat uit 2 keuzes
1 Je zwemt gemeenschappelijk
2 Je zwemt niet
3] Je begint een prive niet openbaar zwembad
dat zullen de bejaarden je anders niet in dank afnemen hoor .. vooral die oude besjes vinden het heerlijk, een uurtje watertrappen zonder die zemelaars

daarnaast .. bij het gebruik maken van een zwembad, al dan niet gebouwd door belastingsgeld, koop je ook een kaartje of je reserveerd als groep cq je betaald voor het gebruik .. het business principe is hetzelfde als in de pretpark
pleased to meet you
pi_39912705
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:24 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Ja en ook voor kinderen (schoolzwemmen voor zover het nog bestaat )
Voor (zwangere) vrouwen
Voor groepen (aqua joggen )
Voor gehandicapten (IIG hier in de gemeente)

Dus wat is het probleem ?
Dat er gedurende al die activiteiten geen onderscheid gemaakt wordt op kleur en religie
Het zou eens moeten gebeuren dat het alleen zwemmen voor autochtone jeugd zou zijn of autochtone gehandicapten...dan is het hek van de linkse dam.

Discriminatie mag alleen als het gericht is tegen blanke christelijke/atheistische nederlanders (of engelsen.... Discriminatie mag tegen iedereen behalve tegen de leden van de sekte die zich islam noemt.
pi_39914836
Misschien gaan ze wel boem doen
pi_39915237
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:49 schreef moussie het volgende:

[..]

verrek, dus ik ben in de middeleeuwen opgegroeid ?
het was 50 jaar geleden nl nog heel normaal dat jongens en meiden gescheiden zwommen .. samen in het zwembad was een revolutie .. mogen zwemmen op zondag ook ..
Zeg, jij had toch kleine kinderen thuis? En nu ben je opeens al 50+?
Het wordt wel steeds mooier he?

Verder blij dat je toegeeft dat die sukkels ons dus een halve eeuw terug de tijd in trekken. Misschien moeten we ook wat andere dingen die we een halve eeuw geleden nog deden maar weer gaan invoeren
  maandag 17 juli 2006 @ 19:23:19 #158
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39915567
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:45 schreef -IksRee- het volgende:
Lekker terug de middeleeuwen in. Wat een verrijking
Kwestie van vraag en aanbod. Blijkbaar is er een behoefte onder moslimvrouwen om gescheiden te zwemmen, net zoals er een behoefte bestaat bij senioren en bij gezinnen met kleine kinderen om niet tegelijkertijd met opgeschoten pubers te hoeven zwemmen.
pi_39916200
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:23 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Kwestie van vraag en aanbod. Blijkbaar is er een behoefte onder moslimvrouwen om gescheiden te zwemmen, net zoals er een behoefte bestaat bij senioren en bij gezinnen met kleine kinderen om niet tegelijkertijd met opgeschoten pubers te hoeven zwemmen.
Aha. Maar als iemand, let's say, de behoefte heeft om niet met hoofddoeken en bebaarde jurkdragers in de supermarkt te komen, dan is het zeker heel erg he?
pi_39918191
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:36 schreef ratava het volgende:

[..]

Dat er gedurende al die activiteiten geen onderscheid gemaakt wordt op kleur en religie
Kleur?..zijn alle Moslims blank (of juist zwart)?
En ach, als het kerkkoor samen wil zwemmen mogen ze van mij hoor
quote:
Het zou eens moeten gebeuren dat het alleen zwemmen voor autochtone jeugd zou zijn of autochtone gehandicapten...dan is het hek van de linkse dam.
Alsof er geen Autochtone Moslims zijn of Autochtone Christenen
Als je met de 'katholiek 'basis school gaat zwemmen mag je er vrij zekler van zijn dat er geen Moslims tussen zitten hoor
quote:
Discriminatie mag alleen als het gericht is tegen blanke christelijke/atheistische nederlanders (of engelsen.... Discriminatie mag tegen iedereen behalve tegen de leden van de sekte die zich islam noemt.
Discriminatie mag helemaal niet ..dat het gebeurt is weer wat anders (Drugshandel gebeurt ook )
pi_39918254
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:47 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Aha. Maar als iemand, let's say, de behoefte heeft om niet met hoofddoeken en bebaarde jurkdragers in de supermarkt te komen, dan is het zeker heel erg he?
Nee hoor maar wel onrealistisch ..ik zou zeggen begin een supermarkt waar ze alleen 'nederlands' eten verkopen en alleen varkensvlees
pi_39918641
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:11 schreef -IksRee- het volgende:
Zeg, jij had toch kleine kinderen thuis? En nu ben je opeens al 50+?
Het wordt wel steeds mooier he?
hmz .. heb ik hem klein genoemd, dacht het niet, zou niet durfen (voor het geval die meeleest) ..
maar mijn jongste is 14, het is maar hoe je het bekijkt, het is niet klein maar ook niet echt groot
quote:
Verder blij dat je toegeeft dat die sukkels ons dus een halve eeuw terug de tijd in trekken. Misschien moeten we ook wat andere dingen die we een halve eeuw geleden nog deden maar weer gaan invoeren
hehe .. halve eeuw is wel even iets anders dan de middeleeuwen .. scheelt een 0

en was het niet dit jaar dat een in de tweede kamer zittende partij onder dwang vrouwen als volwaardig lid moest accepteren .. dus hoe voorlijk zijn we echt ?
pleased to meet you
  maandag 17 juli 2006 @ 20:56:56 #163
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39918770
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:47 schreef -IksRee- het volgende:
Je bedoelt speciale openingstijden voor bepaalde doelgroepen? Dat is niet eens zo'n slecht idee. Kunnen we meteen de bejaardenterreur uitbannen.
pi_39918843
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:56 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Je bedoelt speciale openingstijden voor bepaalde doelgroepen? Dat is niet eens zo'n slecht idee. Kunnen we meteen de bejaardenterreur uitbannen.
hehe idd .. al die hangbejaarden in de winkelcentra, hebben die niets beters te doen, zoals werken bvb
pleased to meet you
pi_39919084
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:58 schreef moussie het volgende:

[..]

hehe idd .. al die hangbejaarden in de winkelcentra, hebben die niets beters te doen, zoals werken bvb
En de arme jeugd die zich daardoor zo onveilig voelt he
Ze durven de deur haast niet meer uit
Het moest verboden worden ,ik ben voor een' zero tolerance ' beleid voor bejaarden
pi_39921234
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:42 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Als je met de 'katholiek 'basis school gaat zwemmen mag je er vrij zekler van zijn dat er geen Moslims tussen zitten hoor
[..]
Yeah right. In welk jaartal leef jij?
pi_39921317
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:08 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Yeah right. In welk jaartal leef jij?
Aan jouw opmerkingen te zien : Ongeveer 2 eeuwen na jou (het is nu 2006 ,weet je dat ook weer )
pi_39921340
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:53 schreef moussie het volgende:

en was het niet dit jaar dat een in de tweede kamer zittende partij onder dwang vrouwen als volwaardig lid moest accepteren .. dus hoe voorlijk zijn we echt ?
Je bedoelt die mongolenpartij met 2 zetels?
Ja: die zwarte kousenkerk mag van mij ook aan het gas, dus whats your point?
Ja, wij lopen veel, heel veel voor en dat zie je iedere dag weer in die landen die zuchten onder het juk der religieuze dogma's.

En voordat je WEER met een afgezaagd riedeltje over 'kolonisatie en uitbuiting door het Westen' komt (terwijl het halve MO eeuwenlang door de Turken bezet was en slechts een kleine 20 jaar gedeeltelijk onder Brits/Frans bestuur stond): dat ligt toch echt aan het feit dat religie en dogmas boven rede zegevieren daar.

En ik pas ervoor meegezogen te worden in de debieliteit van een nutteloos werelddeel dat maar niet volwassen kan worden.
pi_39921368
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:11 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Aan jouw opmerkingen te zien : Ongeveer 2 eeuwen na jou (het is nu 2006 ,weet je dat ook weer )
Nou, ik raad je aan dan eens een katholieke school hier te bezoeken en hetgeen wat je zei nog eens te herhalen.
pi_39921487
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:13 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nou, ik raad je aan dan eens een katholieke school hier te bezoeken en hetgeen wat je zei nog eens te herhalen.
Hebben ze geen Moslim scholen bij jou in de buurt dan ?
Is dat misschien de verklaring
'Echte 'Moslims stoppen hun kids op zo'n school anders raken ze 'beinvloed' door westerse ideeen
pi_39922179
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Je bedoelt die mongolenpartij met 2 zetels?
Ja: die zwarte kousenkerk mag van mij ook aan het gas, dus whats your point?
aan het gas nog wel .. zo zo ..
maar mijn point is dat er blijkbaar toch meer mensen op stemmen dan op Wilders .. het gedachtengoed leeft en tot er iemand aan de bel gaat hangen wordt dat algemeen geaccepteerd
quote:
Ja, wij lopen veel, heel veel voor en dat zie je iedere dag weer in die landen die zuchten onder het juk der religieuze dogma's.
uhm .. zou je even "voor lopen"voor mij willen definiëren .. en welke landen je bedoelt ..
quote:
En voordat je WEER met een afgezaagd riedeltje over 'kolonisatie en uitbuiting door het Westen' komt (terwijl het halve MO eeuwenlang door de Turken bezet was en slechts een kleine 20 jaar gedeeltelijk onder Brits/Frans bestuur stond): dat ligt toch echt aan het feit dat religie en dogmas boven rede zegevieren daar.
hmz .. middenoosten komt meer door de puinhoop die de britten daar hebben achtergelaten na al dat israëlische terrorisme .. da's dus een ander verhaal dan arm afrika dat we eerst leeg hebben geplunderd en daarna op krediet wapens hebben verkocht zodat ze stammenoorlogen alsnog konden uitvechten
quote:
En ik pas ervoor meegezogen te worden in de debieliteit van een nutteloos werelddeel dat maar niet volwassen kan worden.
als je het nu over het middenoosten hebt ben jij diegene die debiel is door hun werelddeel nutteloos te noemen
pleased to meet you
pi_39922897
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:36 schreef moussie het volgende:

[..]

aan het gas nog wel .. zo zo ..
maar mijn point is dat er blijkbaar toch meer mensen op stemmen dan op Wilders .. het gedachtengoed leeft en tot er iemand aan de bel gaat hangen wordt dat algemeen geaccepteerd
[..]

uhm .. zou je even "voor lopen"voor mij willen definiëren .. en welke landen je bedoelt ..
In vrijheden, welvaart, gelijkheid voor man en vrouw, wetenschap.
Welke landen?
Nou, deze gele ellende:

quote:
hmz .. middenoosten komt meer door de puinhoop die de britten daar hebben achtergelaten na al dat israëlische terrorisme .. da's dus een ander verhaal dan arm afrika dat we eerst leeg hebben geplunderd en daarna op krediet wapens hebben verkocht zodat ze stammenoorlogen alsnog konden uitvechten
Oh, het komt door de Britten dat Iran een fundistaat is? Het komt door de Britten dat Saudi-Arabie 's werelds grootste exporteur van wahabitisme met alle bijbehorende haat en geweld is? Nou, vertel me eens: wanneer waren die landen precies bezet?
En als we het over de overige landen hebben: die zijn eeuwenland Turks bezit geweest dus je mag bij hun gaan klagen.
quote:
als je het nu over het middenoosten hebt ben jij diegene die debiel is door hun werelddeel nutteloos te noemen
Wouw, wat een enorm goede redenatie en wat een fantastisch argument.
Dat hele gedeelte is waardeloos, nutteloos en nog geen stuiver waard. Het enige wat nuttig is wat er vandaan komt is olie en dat kunnen ze niet eens zelf oppompen

Voor de rest: waardeloze zandbak die alleen maar ellende veroorzaakt. Mag hopen dat dit flink uit de klauwen gaat lopen zodat het alternatief voor olie echt goed van de grond komt. Kunnen we een groot hek erom gooien en ze lekker elkaar af laten maken, zoals in Egypte, Irak, Iran, Jemen, Sudan etc etc etc al gebeurt.
pi_39926348
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:55 schreef -IksRee- het volgende:
In vrijheden, welvaart, gelijkheid voor man en vrouw, wetenschap.
Welke landen?
Nou, deze gele ellende
dus jij wil een ander opleggen dat die moet leven volgens jouw model van vrijheid, gelijkheid, kapitalisme .. alles wat zich niet aanpast aan jouw patroon verklaar jij tot minderwaardig en daarmee is de kous af .. wel makkelijk zo, zo kan je elke discussie wel winnen
quote:
Oh, het komt door de Britten dat Iran een fundistaat is? Het komt door de Britten dat Saudi-Arabie 's werelds grootste exporteur van wahabitisme met alle bijbehorende haat en geweld is? Nou, vertel me eens: wanneer waren die landen precies bezet?
zijn ze dat niet nog steeds .. nu door Israël en Amerika .. en ja, het heeft er een aardig handje in gehad ..
Iran, nope, dat waren de amerikanen met hun sjah herinstalleren .. ze waren bang dat Iran communistisch zou worden dus dan maar liever een tyrannieke dictator steunen
quote:
En als we het over de overige landen hebben: die zijn eeuwenland Turks bezit geweest dus je mag bij hun gaan klagen.

hehe .. die hebben zich anders samen met de britten van de ottomannen bevrijdt hoor .. en vreemd genoeg concentreren de oorlogen zich toch op voormalig brits mandaatsgebied en komt daar ook het moslimterrorisme vandaan ..
behalve het conflict Iran-Amerika dan dat ook zo zijn voorgeschiedenis heeft
quote:
Wouw, wat een enorm goede redenatie en wat een fantastisch argument.
Dat hele gedeelte is waardeloos, nutteloos en nog geen stuiver waard. Het enige wat nuttig is wat er vandaan komt is olie en dat kunnen ze niet eens zelf oppompen

Voor de rest: waardeloze zandbak die alleen maar ellende veroorzaakt. Mag hopen dat dit flink uit de klauwen gaat lopen zodat het alternatief voor olie echt goed van de grond komt. Kunnen we een groot hek erom gooien en ze lekker elkaar af laten maken, zoals in Egypte, Irak, Iran, Jemen, Sudan etc etc etc al gebeurt.
het hoeft voor mij niet uit de klauw te lopen .. ajb niet .. ik zit niet te wachten op een nucleaire winter en evenmin op de zoveelste kruistocht ..
maar dat we iets anders moeten hebben dan die olie piept deze muis al sinds de oliecrisis

daarnaast vind ik dat je wel behoorlijk doorschiet vanuit je waarschijnlijk beperkte belevingswereld ..
hartje Den Haag toch ? .. maar er komt wel een boel verlicht denken uit de arabische wereld, net zoals dat er (nog steeds !!) een boel bekrompen denken komt uit de westerse wereld .. je zou haast kunnen zeggen dat de abrahamistische godsdiensten zitten in de diverse bevrijdingsfase's ..
"we" hebben wat dat aangaat meer gemeen dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen
pleased to meet you
pi_39941010
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:13 schreef moussie het volgende:

[..]

dus jij wil een ander opleggen dat die moet leven volgens jouw model van vrijheid, gelijkheid, kapitalisme .. alles wat zich niet aanpast aan jouw patroon verklaar jij tot minderwaardig en daarmee is de kous af .. wel makkelijk zo, zo kan je elke discussie wel winnen
[..]

zijn ze dat niet nog steeds .. nu door Israël en Amerika .. en ja, het heeft er een aardig handje in gehad ..
Iran, nope, dat waren de amerikanen met hun sjah herinstalleren .. ze waren bang dat Iran communistisch zou worden dus dan maar liever een tyrannieke dictator steunen
Saoudie Arabie, maar dan omgekeerd. Lijkt me ergens een goed idee want anders wordt west europa een fazalstaat van voornoemde
quote:
hehe .. die hebben zich anders samen met de britten van de ottomannen bevrijdt hoor .. en vreemd genoeg concentreren de oorlogen zich toch op voormalig brits mandaatsgebied en komt daar ook het moslimterrorisme vandaan ..
behalve het conflict Iran-Amerika dan dat ook zo zijn voorgeschiedenis heeft
Het is namelijk altijd gezeik met die moslims, toen nu en het zal nog wel effe zo blijven ook.
Er is namelijk geen religie terwereld (behalve de linkse kerk) die ik ooit maar iets pro mohammedaans heb horen zeggen

het hoeft voor mij niet uit de klauw te lopen .. ajb niet .. ik zit niet te wachten op een nucleaire winter en evenmin op de zoveelste kruistocht ..
maar dat we iets anders moeten hebben dan die olie piept deze muis al sinds de oliecrisis
quote:
daarnaast vind ik dat je wel behoorlijk doorschiet vanuit je waarschijnlijk beperkte belevingswereld ..
U zegt
quote:
hartje Den Haag toch ? ..
Nee maar ik heb daar een tijdje gewoond?
quote:
maar er komt wel een boel verlicht denken uit de arabische wereld,

Verlichte denker
quote:
net zoals dat er (nog steeds !!) een boel bekrompen denken komt uit de westerse wereld .. je zou haast kunnen zeggen dat de abrahamistische godsdiensten zitten in de diverse bevrijdingsfase's ..
"we" hebben wat dat aangaat meer gemeen dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen

[ Bericht 5% gewijzigd door ratava op 18-07-2006 15:12:02 ]
pi_39944147
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef ratava het volgende:
Saoudie Arabie, maar dan omgekeerd. Lijkt me ergens een goed idee want anders wordt west europa een fazalstaat van voornoemde
die snap ik even niet
quote:
Het is namelijk altijd gezeik met die moslims, toen nu en het zal nog wel effe zo blijven ook.
Er is namelijk geen religie terwereld (behalve de linkse kerk) die ik ooit maar iets pro mohammedaans heb horen zeggen
euhm .. imho is er geen enkele religie in de wereld die iets positiefs zegt of ooit heeft gezegd over een andere religie .. als dat er wel mocht zijn is het zo sporadisch dat het niet opvalt ..
quote:
U zegt
[..]

Nee maar ik heb daar een tijdje gewoond?
ik had het tegen -IksRee-
quote:
[afbeelding]
Verlichte denker
[..]

[afbeelding]
wauw .. een paar spotprentjes .. ik word verondersteld die serieus te nemen ?
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')