abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39839512
Muslim-only day at Britain's biggest fun park

Unlike the Muslims' Day at Six Flags, this one really is for Muslims only. "Muslim-only Alton Towers," from The Sun (which cluelessly bills this as a "race row"), with thanks to all who sent this in:

BRITAIN’S biggest fun park has sparked a race row — with a MUSLIMS-ONLY day.
Up to 28,000 are expected at Alton Towers on September 17 when there will be no music, booze or gambling.

Instead there will be prayer areas, Muslim stalls and all food served will be HALAL.

Organisers Islamic Leisure have billed it the First National Muslim Fun Day and tickets can only be bought through their website.

Non-Muslims phoning the Staffordshire park have been refused tickets.

One, George Hughes, 19, who rang up for 15 tickets for a pal’s birthday, said: “I couldn’t believe it.

“It’s the only day we can go, yet I can’t because I’m not Muslim. Can you imagine all the fuss if there was a Christians-only day?”

George, of Crayford, Kent, added: “My Muslim friends think it’s outrageous.

“What’s the world coming to when people are being banned from flying the St George’s flag yet this sort of day is allowed? If it must be held, then why not on a weekday rather than a busy weekend?”

The event is widely promoted on the internet and the Muslim Public Affairs Committee declared it “exclusively for our brothers and sisters”.

But some Muslims have condemned the idea. One university student on a Muslim website forum said: “It’s hardly encouraging integration.”

Another said: “What next . . . an all Muslims shopping day out in the Trafford Centre in Manchester?”

Abid Hussan of Islamic Leisure insisted the day was open to all faiths, although Islamic laws would apply.

Dhimmis welcome. Just don't dare openly display wine or pork.

He added: “There will be no smoking, no alcohol and halal food only.
“We’re trying to get Muslims to go to this day because they wouldn’t normally go somewhere like Alton Towers. We’re trying to integrate Muslims into the wider community. People can come down and see the way we live. It will be a peaceful family environment.”

Except people can't come down and see the way they live, because they won't be able to get in.

Bron: http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/archives/012079.php

Korte vertaling voor de mensen die niet de middelbare school hebben afgemaakt:

alleen-moslims dag in Engelands grootste pretpark

op 17 september hebben een islamitische organisatie het grootste pretpark van Engeland genaamd het Staffordshire pretpark afgehuurd, op die dag is het hele pretpark verboden voor niet-moslims, roken is verboden, alcohol is verboden, muziek is verboden en er is alleen halal voedsel, en de islamitische wet is van kracht, jaja je leest het goed, ze maken die dag hun eigen wetten...
pi_39839531
Jaja, je leest het goed, hier is al een topic over .
ijs_beer fan!
pi_39839585
Gaan we weer
pi_39839596
plaats de url van het eerste topic aub, dan ga ik daar heen
pi_39839622
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:06 schreef dodegod het volgende:
plaats de url van het eerste topic aub, dan ga ik daar heen
Zoeken.fok.nl, doe je best mien jong .
ijs_beer fan!
pi_39839660
http://www.jihadwatch.org

Deze site is echt populair hier op Fok
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39839875
Als mensen de bron maar niks vinden omdat het niet ''poltiek correct'' is heb ik hier de originele bron:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006300314,00.html
pi_39840315
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:16 schreef dodegod het volgende:
Als mensen de bron maar niks vinden omdat het niet ''poltiek correct'' is heb ik hier de originele bron:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006300314,00.html
Mooi toch, marktwerking in actie. Als jij morgen Alton Towers afhuurt en alleen mensen met groen haar wilt toe laten dan mag en kan dat ook. Big deal.
pi_39840384
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mooi toch, marktwerking in actie. Als jij morgen Alton Towers afhuurt en alleen mensen met groen haar wilt toe laten dan mag en kan dat ook. Big deal.
haha denk je nou echt dat dat wel ineens mag ? het is altijd zo dat moslims meer rechten kunnen opeisen dan wie dan ook door die politiek correcte idioten, moet je eens een all-white-day proberen, krijg je gelijk de hele wereld op je nek.
  Donald Duck held zaterdag 15 juli 2006 @ 01:38:31 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_39840478
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:04 schreef NanKing het volgende:
Jaja, je leest het goed, hier is al een topic over .
is al vol
Britse moslims huren Britse pretpark af
of er moet een vervolg zijn, maar die zie ik niet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_39840493
ach dan maken we van deze een deel 2
  Donald Duck held zaterdag 15 juli 2006 @ 01:39:22 #12
46149 __Saviour__
pi_39840497
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:35 schreef dodegod het volgende:

[..]

haha denk je nou echt dat dat wel ineens mag ? het is altijd zo dat moslims meer rechten kunnen opeisen dan wie dan ook door die politiek correcte idioten, moet je eens een all-white-day proberen, krijg je gelijk de hele wereld op je nek.
Ja, dat kan. Je kunt een pretpark huren en alleen de mensen die je wilt binnen laten. Veel grote bedrijven doen dat wel eens.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_39840510
Ik eis dan maar een alleen-Westers dag in pretparken in islamitische landen (als ze die daar hebben)

ohnee wacht, ik moet respect hebben voor hun landen en dus me gedragen en aanpassen, hun hoeven dat natuurlijk niet want bij hun is het maar een weg...
pi_39840535
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:39 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Je kunt een pretpark huren en alleen de mensen die je wilt binnen laten. Veel grote bedrijven doen dat wel eens.
Maar iedereen mag nog steeds komen, kijk maar naar die christelijke dagen in die pretparken, iedereen is nog steeds welkom
pi_39840537
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:35 schreef dodegod het volgende:

Ja, ik weet wel zeker dat als ik een amusements park afhuur ik ook mag bepalen wie er die dag binnenmag.
pi_39840559
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:40 schreef dodegod het volgende:

Maar iedereen mag nog steeds komen, kijk maar naar die christelijke dagen in die pretparken, iedereen is nog steeds welkom
Dat is hun keuze, degene die Alton Towers heeft afgehuurd heeft voor een andere insteek gekozen. Alweer dus, big deal.
  Donald Duck held zaterdag 15 juli 2006 @ 01:43:10 #17
46149 __Saviour__
pi_39840585
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:40 schreef dodegod het volgende:
Niet altijd. Het pretpark kan opengesteld zijn voor een speciale groep. Geloof lijkt al een raar onderscheid, maar wat dacht je van wat je internetprovider is? De nederlandse provider @home heeft eens sixflags afgehuurd en alleen opgesteld voor abonnee's
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_39840629
Oh btw, volgende keer ook het ontbrekende deel posten he?
quote:
Abid Hussan of Islamic Leisure insisted the day was open to all faiths, although Islamic laws would apply.

“We’re trying to get Muslims to go to this day because they wouldn’t normally go somewhere like Alton Towers. We’re trying to integrate Muslims into the wider community. People can come down and see the way we live. It will be a peaceful family environment.”

Alton Towers said any organisation could hire the park for a day.

A spokeswoman said “We make no distinction regarding sexuality, religious, ethnic or lifestyle choices.”

She confirmed tickets for the day were now available only through Islamic Leisure. And Alton Towers would promote the fact that the day had been booked.

She added: “As a general rule, there will be no admission on the day to guests who have not booked through the organisation in advance.”
Niet-moslims mogen dus wel degelijk komen echter loopt de kaartverkoop via de organisatie die het park heeft afgehuurd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2006 01:46:05 ]
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:59:18 #19
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39840905
Ik heb het in het vorige/andere topic ook al gemeld, dat ik vind dat dit een goede zaak is. Er ontbreekt, mijn inziens, binnen de moslimgemeenschap een collectieve gezelligheid, ontspanning waar daarentegen het kraken van ingewikkelde theologische vraagstukken een grotere hobby lijkt.
Een beetje meer lol is beter voor de beeldvorming, dunkt mij.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_39840929
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:39 schreef dodegod het volgende:
Ik eis dan maar een alleen-Westers dag in pretparken in islamitische landen (als ze die daar hebben)

ohnee wacht, ik moet respect hebben voor hun landen en dus me gedragen en aanpassen, hun hoeven dat natuurlijk niet want bij hun is het maar een weg...
hmz .. ik denk dat je met eisen niet ver komt ..
doe het net als hun, betaal ervoor en kijk wat er gebeurd
pleased to meet you
pi_39843443
Fantastisch he? En maar zeuren dat ze gediscrimineerd worden maar ze doen zelf keihard hun best zich te onderscheiden.

Ik vind het prachtig, hoe meer van dit soort shit gebeurt, hoe meer ze hun eigen graf graven.
pi_39843447
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, ik weet wel zeker dat als ik een amusements park afhuur ik ook mag bepalen wie er die dag binnenmag.
Ik weet zeker dat je heeeeel wat over je heen krijgt als je er een niet-moslimdag van maakt.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:01:52 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39843569
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:35 schreef -IksRee- het volgende:
Fantastisch he? En maar zeuren dat ze gediscrimineerd worden maar ze doen zelf keihard hun best zich te onderscheiden.

Ik vind het prachtig, hoe meer van dit soort shit gebeurt, hoe meer ze hun eigen graf graven.
Blijkbaar is je engels slecht. Iedereen is welkom alleen mag er niet gerookt en gedronken worden. En broodjes donner zijn echt lekker kan ik je zeggen. Als ik een zaal afhuur of een pretpark gelden mijn wetten en regels en bepaal ik wie er wel en niet komen. Ik vindt wat ze doen een prima idee. Het geeft mensen van verschillende culturen weer een kans elkaar te onmoeten. Ik snap niet wat de TS met het topic wil bereiken. En zou het zelfs goed vinden als de moslim gemeenschap hier het zelfde deed. Maar dan ben jij met je lonsdale kleding en dergelijke te bekrompen voor om dat te snappen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_39843578
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:01 schreef Megumi het volgende:

[..]

Blijkbaar is je engels slecht. Iedereen is welkom alleen mag er niet gerookt en gedronken worden.
Blijkbaar beter als jouw kennis ervan:
quote:
Unlike the Muslims' Day at Six Flags, this one really is for Muslims only. "Muslim-only Alton Towers," from The Sun (which cluelessly bills this as a "race row"), with thanks to all who sent this in:

BRITAIN’S biggest fun park has sparked a race row — with a MUSLIMS-ONLY day.

quote:
Als ik een zaal afhuur of een pretpark gelden mijn wetten en regels en bepaal ik wie er wel en niet komen. Ik vindt wat ze doen een prima idee. Het geeft mensen van verschillende culturen weer een kans elkaar te onmoeten. Ik snap niet wat de TS met het topic wil bereiken. En zou het zelfs goed vinden als de moslim gemeenschap hier het zelfde deed. Maar dan ben jij met je lonsdale kleding en dergelijke te bekrompen voor.
Aha, verschillende culturen ontmoeten elkaar als niet-moslims niet binnen mogen?
WIe is er hier nu bekrompen en wie draagt er Lonsdale?
Ga jij nu maar anime en manga bekijken, laat me raden, vooral de kleine meisjes vind je lekker zeker?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:08:29 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39843592
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:04 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Blijkbaar beter als jouw kennis ervan:
[..]

[..]

Aha, verschillende culturen ontmoeten elkaar als niet-moslims niet binnen mogen?
Ga jij nu maar anime en manga bekijken, laat me raden, vooral de kleine meisjes vind je lekker zeker?
Nee maar uit je uitspraak blijkt blijkbaar dat jij dus wel wat ervaring hebt met pedofilie. Maar het is vroeg. En heb geen zin in een discussie met racisten zoals jij.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_39843598
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:01 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als ik een zaal afhuur of een pretpark gelden mijn wetten en regels en bepaal ik wie er wel en niet komen
quote:
. Ik vindt wat ze doen een prima idee. Het geeft mensen van verschillende culturen weer een kans elkaar te onmoeten
.

Alleen jammer dat het weer (onbedoelt) negatief in de media komt
quote:
Ik snap niet wat de TS met het topic wil bereiken..
Dat wat iedereen wil die een topic opent ?
Een reaktie vragen (positief of negatief)
quote:
En zou het zelfs goed vinden als de moslim gemeenschap hier het zelfde deed. Maar dan ben jij met je lonsdale kleding en dergelijke te bekrompen voor om dat te snappen
Ik ben bang dat de reakties hier hetzelfde zouden zijn
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:17:37 #27
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39843643
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:09 schreef Limburger_noord het volgende:

Ik ben bang dat de reakties hier hetzelfde zouden zijn
Ik ook. Grappig is wel vaak dat de meeste mensen die dit soort kritiek hebben niet op een plek wonen zoals Amsterdam waar de problemen spelen. Ik heb eigenlijk zelf geen slechte ervaringen met moslims. Zal een voorbeeld geven de Marokaanse groenteman daar kan ik ook al is hij bezig al om zeven uur binnen lopen en een boodschap doen. Zelfde geld voor de Turkse slager. Mensen werken dus hard en doen hun best. Denk dat mensen als Verdonk en Geert Wilders dat niet kennen. I
pi_39843982
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nee maar uit je uitspraak blijkt blijkbaar dat jij dus wel wat ervaring hebt met pedofilie. Maar het is vroeg. En heb geen zin in een discussie met racisten zoals jij.
Ja je hebt gelijk.

Dat er letterijk staat dat het ALLEEN voor moslims is en niet-moslims geweigerd worden betekent natuurlijk niet dat er alleen moslims mogen komen.
Gelukkig is jouw Engels blijkbaar zo goed dat je niet opgeschreven tekst kan lezen!
pi_39844000
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik ook. Grappig is wel vaak dat de meeste mensen die dit soort kritiek hebben niet op een plek wonen zoals Amsterdam waar de problemen spelen.
Midden in Den Haag. Lekker tussen de Murken
Gelukkig ben ik bijna weg: ik laat m'n dochter niet tussen Mohammed en Rachid opgroeien.

En laat mijn afkeer van die religie nou in deze wijk (Laak) tot extreme hoogtes gegroeid zijn vanuit ervaring.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:02:52 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39844052
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:57 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk.

Dat er letterijk staat dat het ALLEEN voor moslims is en niet-moslims geweigerd worden betekent natuurlijk niet dat er alleen moslims mogen komen.
Gelukkig is jouw Engels blijkbaar zo goed dat je niet opgeschreven tekst kan lezen!

Alton Towers said any organisation could hire the park for a day.

A spokeswoman said “We make no distinction regarding sexuality, religious, ethnic or lifestyle choices.”

She confirmed tickets for the day were now available only through Islamic Leisure. And Alton Towers would promote the fact that the day had been booked.

She added: “As a general rule, there will be no admission on the day to guests who have not booked through the organisation in advance.”

Iedereen is dus welkom. Mits ze de kaartjes via de organisator kopen. Idd lezen kan je dus niet. Hier trouwens een handige site waar je eens moet gaan kijken. Klik
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:05:17 #31
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39844075
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:58 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik bijna weg: ik laat m'n dochter niet tussen Mohammed en Rachid opgroeien.

En laat mijn afkeer van die religie nou in deze wijk (Laak) tot extreme hoogtes gegroeid zijn vanuit ervaring.
Maar Den Haag is ook gewoon de kutste stad van Nederland. Waar ook de kutste mensen wonen. Wat jij maar eens weer bewijst.
pi_39844101
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:05 schreef Megumi het volgende:

[..]

Maar Den Haag is ook gewoon de kutste stad van Nederland. Waar ook de kutste mensen wonen. Wat jij maar eens weer bewijst.
En jij noemt anderen 'bevooroordeeld '
pi_39844107
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:05 schreef Megumi het volgende:

[..]

Maar ik ben tenminste niet dik en lelijk. Dat is toch ook weer wat waard.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:08:08 #34
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_39844120
foutje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:09:02 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39844133
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:07 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Maar ik ben tenminste niet dik en lelijk. Dat is toch ook weer wat waard.
Ik ook niet.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:10:56 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39844165
Maar wat ik al zij het is vroeg. En aangezien je dus ervaring hebt met pedofilie -IksRee- zal je het straks weer druk hebben met je dochter denk ik zo
pi_39844168
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:02 schreef Megumi het volgende:

Het zou dus de integratie bevorderen. Omdat moslims normaal niet naar zulke parken gaan ? Waarom doen ze dat niet dan ? Waarom gaan ze alleen naar dat park als er alleen moslims naar toe gaan en niet ook andere 'soorten mensen'.

Dat lijkt mij juist nog beter voor de integratie. Wie zegt dat zij de volgende keer wél naar het park gaan want de volgende keer lopen er ook 'onreine' mensen daar. En dat kan niet.
pi_39844398
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Het zou dus de integratie bevorderen. Omdat moslims normaal niet naar zulke parken gaan ? Waarom doen ze dat niet dan ? Waarom gaan ze alleen naar dat park als er alleen moslims naar toe gaan en niet ook andere 'soorten mensen'.

Dat lijkt mij juist nog beter voor de integratie. Wie zegt dat zij de volgende keer wél naar het park gaan want de volgende keer lopen er ook 'onreine' mensen daar. En dat kan niet.
Maar ze hebben een goede PR want ze kunnen altijd verwijzen naar de tekst 'ook niet Moslims zijn welkom ' hoewel je weet dat je daar in de praktijk als niet-moslim niet binnenkomt
En als je twijfelt ,probeer het en vertel ons van je dagje uit ...ben erg benieuwd
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:49:27 #39
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39844858
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:24 schreef Limburger_noord het volgende:
dat je daar in de praktijk als niet-moslim niet binnenkomt
Hoe zie je aan de buitenkant of iemand niet-moslim is?
pi_39844954
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:49 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Hoe zie je aan de buitenkant of iemand niet-moslim is?
Aan de buitenkant niet (hoewel sommige kledingvoorschriften wel een hint zijn ) maar dat is ook niet nodig want zonder kaartje kom je er niet in
En waar koop je die kaartjes?
Via de website en daar zitten vast wel mensen die dat kunnen controlen of je Moslim bent of denk je van niet?
pi_39844990
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:04 schreef -IksRee- het volgende:

Psst? Volgende keer mischien ook de rest van het artikel lezen en niet alleen het deel wat je goed uitkomt?
quote:

zaterdag 15 juli 2006 @ 10:57:59 #42
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39845051
Gelukkig zien vele moslims in, dat dit niet de weg is om te bewandelen, dat figuren hier op Fok nog goed praten onder de noemer marktwerking en andere totaal irrelevante zaken, is natuurlijk lachwekkend, maar typisch Fok.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_39845077
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:45 schreef Tijger_m het volgende:
Oh btw, volgende keer ook het ontbrekende deel posten he?
[..]

Niet-moslims mogen dus wel degelijk komen echter loopt de kaartverkoop via de organisatie die het park heeft afgehuurd.
De twee stukjes die jij vetdrukt vertellen volgens mij alleen maar dat andere bevolkingsgroepen op een andere dag ook best een keer het hele park mogen "innemen".

D'r staat dan later wel "She confirmed tickets for the day were now available only through Islamic Leisure.", maar volgens jou accepteren die dus reserveringen van niet-moslims?

[edit] Ah, die quote van Tijger_m is nuttiger.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:03:00 #44
92279 N.icka
Windforce 11
pi_39845154
Leuk als zo'n rollercoster over de kop gaat , zakken al die burkas naar benee
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:06:19 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39845229
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:57 schreef Pracissor het volgende:
Gelukkig zien vele moslims in, dat dit niet de weg is om te bewandelen, dat figuren hier op Fok nog goed praten onder de noemer marktwerking en andere totaal irrelevante zaken, is natuurlijk lachwekkend, maar typisch Fok.
Ze huren een park af. Wat is daar mis mee. Dit is zo een opgeblazen verhaal. Als een kerk hetzelfde zou doen en dat doen ze weet ik was er geen ophef.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:07:09 #46
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39845253
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:06 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ze huren een park af. Wat is daar mis mee. Dit is zo een opgeblazen verhaal. Als een kerk hetzelfde zou doen en dat doen ze weet ik was er geen ophef.
Over christenen-only day zou geen ophef zijn geweest? Dan was het land te klein geweest.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:07:14 #47
92279 N.icka
Windforce 11
pi_39845258
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:06 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou?
pi_39845270
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:57 schreef Pracissor het volgende:
Ach man, lul niet, Christelijke dagen in pretparken bestaan al jaren in de VS en UK. Maar oh wee als moslims een pretpark afhuren, dan is het gehuil niet van de lucht.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:12:51 #49
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39845378
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach man, lul niet, Christelijke dagen in pretparken bestaan al jaren in de VS en UK. Maar oh wee als moslims een pretpark afhuren, dan is het gehuil niet van de lucht.
Dagen, dat de kaarten alleen in kerken worden verkocht, harde 'onchristelijke' muziek, niet welkom is, evenals als drank en andere 'onchristelijke' zaken? Bron?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:21:32 #50
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39845565
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:53 schreef Limburger_noord het volgende:
Aan de buitenkant niet (hoewel sommige kledingvoorschriften wel een hint zijn ) maar dat is ook niet nodig want zonder kaartje kom je er niet in
En waar koop je die kaartjes?
Via de website en daar zitten vast wel mensen die dat kunnen controlen of je Moslim bent of denk je van niet?
Hoe wil je dat controleren?
pi_39845755
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:58 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ik verhuis volgende maand weer terug naar Laak . Want bij die zelfde "Murken" kun je tot 's avonds laat boodschappies doen, en verkopen ze lekker brood en cake en alles.
pi_39845830
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:07 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Over christenen-only day zou geen ophef zijn geweest? Dan was het land te klein geweest.
Goh, een stel Christenen heeft laatst een stadion afgehuurd en daar een feest gehouden met de naam EO jongerendag. En groep Christenen heeft laatst een festivalterrein afgehuurd bij Biddinghuizen, en daar een feest gehouden met de naam Opwekking. Een accountantskantoor genaamd KPMG heeft ooit SixFlags afgehuurd.

Gut, ik heb de ophef gemist!
pi_39846285
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

duh .. lezen is echt moeilijk blijkbaar .. alle geloven zijn welkom zolang ze zich maar aan de islamietische regels houden
het gaat erom dat die ouderwetse moslims er nooit zullen komen door de muziek, het roken etc, dat strookt niet met hun sobere leefregels .. nu kunnen de kids hun vaders en moeders wel meeslepen, pa heeft gen excuus meer, hij moet in de achtbaan ..
en wie weet vindt die het nog leuk ook .. bereikt dat ene daggie pretpark zonder muzek en drank toch heel wat meer dan zo'n droge discussie, al was het allleen maar begrip voor zijn kids, waarom die het wel zo leuk vinden
pleased to meet you
pi_39846392
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:21 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Hoe wil je dat controleren?
Sta je niet ingeschreven als Moslim dan ?
Als katholiek sta je toch ook ingeschreven ?.

BTW als je even op hun website kijkt staat daar iets wat volgens mij toch zegt dat alleen Moslims welkom zijn \verwacht worden ?

http://www.islamicleisure.co.uk/

[ Bericht 25% gewijzigd door Limburger_noord op 15-07-2006 12:12:09 ]
pi_39846575
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

het is toch ook irrelevant welk geloof je hebt, je hoeft alleen de regels die op die dag gelden te accepteren en te respecteren

wat ik me btw wel afvraag .. hoe gaan ze om met de diverse kledingvoorschriften binnen dat geloof .. zo mag de tunesische moslima nog niet eens een hoofddoek dragen terwijl anderen bestaan op tenten met kijkgaatje
pleased to meet you
pi_39846621
Ik heb alleen de OP gelezen, ronduit schandalig.......als er een dag zou zijn dat alleen NIET moslims toegang kregen dan was het weer discriminatie!

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_39846672
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:11 schreef moussie het volgende:

[..]

het is toch ook irrelevant welk geloof je hebt, je hoeft alleen de regels die op die dag gelden te accepteren en te respecteren
Kijk even op hun site (heb mijn vorige post even geupdate ) en ik zie daar toch duidelijk staan 'dag voor Moslims ' ? dus hoezo niet relevant ?
Staat niets over 'als je de regels maar volgt ' en let wel dit is de site van de organisatie (dus geen partijdige website ofzo )
quote:
wat ik me btw wel afvraag .. hoe gaan ze om met de diverse kledingvoorschriften binnen dat geloof .. zo mag de tunesische moslima nog niet eens een hoofddoek dragen terwijl anderen bestaan op tenten met kijkgaatje
Hoop dat ze daar aan gedacht hebben ...
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:15:44 #58
92279 N.icka
Windforce 11
pi_39846680
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:34 schreef Toeps het volgende:

[..]

Goh, een stel Christenen heeft laatst een stadion afgehuurd en daar een feest gehouden met de naam EO jongerendag. En groep Christenen heeft laatst een festivalterrein afgehuurd bij Biddinghuizen, en daar een feest gehouden met de naam Opwekking. Een accountantskantoor genaamd KPMG heeft ooit SixFlags afgehuurd.

Het verschil is dat bij de christenen iedereen welkom is , en bij de moslims niet .
pi_39846696
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:12 schreef vosss het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen, ronduit schandalig.......als er een dag zou zijn dat alleen NIET moslims toegang kregen dan was het weer discriminatie!

hallo .. iedereen is welkom .. alle geloven .. het is alleen maar een dag met streng islamitiesche leefregeles, geen drank, geen muziek, niet roken en halal voedsel .. that's all .. jij bent ook welkom zolang je die regels maar respecteerd
pleased to meet you
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:16:53 #60
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_39846706
quote:

[..]

zeg aandachtshoer, op dat terrein waren wel moslims welkom die mochten komen zoals ze dat willen.
dat is het verschil even.
From feudal serf to spender.
pi_39846739
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:16 schreef moussie het volgende:

[..]

hallo .. iedereen is welkom .. alle geloven .. het is alleen maar een dag met streng islamitiesche leefregeles, geen drank, geen muziek, niet roken en halal voedsel .. that's all .. jij bent ook welkom zolang je die regels maar respecteerd
Dat is netzo schandalig!
Waarom zou ik me hier aan moeten passen aan een cultuur en regels daar?"

Zij zijn hier en zij passen zich maar aan en als zij niet willen eten en roken dan doen ze dat maar niet!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:18:25 #62
92279 N.icka
Windforce 11
pi_39846744
quote:

[..]

Heb je de site van hun gelezen , daar wordt het toch wel iets anders neergezet hoor.

Ik denk dat ik kaartjes ga proberen te regelen
pi_39846798
quote:

[..]

EN je als Moslim kleed
pi_39846910
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:15 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Kijk even op hun site (heb mijn vorige post even geupdate ) en ik zie daar toch duidelijk staan 'dag voor Moslims ' ? dus hoezo niet relevant ?
Staat niets over 'als je de regels maar volgt ' en let wel dit is de site van de organisatie (dus geen partijdige website ofzo )
[..]

Hoop dat ze daar aan gedacht hebben ...
yup .. niet duidelijk omschreven maar wel aan gedacht ..
http://www.islamicleisure.co.uk/Page.aspx?Type=L&MenuId=8
pleased to meet you
pi_39846994
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:21 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

EN je als Moslim kleed
hehe .. idd, voor mij als vrouw tellen extra regels .. maar ja, als ze maar eens hun deur uitkomen en merken dat een achtbaan vetjes is neem je dat toch op de koop toe .. anything om die achterlijke status quo te doorbreken die we nu al jaren hebben
pleased to meet you
pi_39847013
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:26 schreef moussie het volgende:

[..]

yup .. niet duidelijk omschreven maar wel aan gedacht ..
quote:
Dress code
To maintain an Islamic and family friendly environment we request all guests to dress appropriately as Muslims.
Ride segregation
Designated adult ride areas will be rotated between men and women throughout the day.
Hou daar rekening mee als je met je gezinnetje erheen wilt
quote:
No smoking policy
A no smoking policy will apply to the event.
Kan ik mee leven
quote:
Women travelling to the event
In keeping with Islamic regulations females of adult age must be accompanied by a male relative (Mahram) when journeying to the event.
Dus je vrouw even met de kinderen sturen gaat niet
pi_39847183
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:03 schreef dodegod het volgende:

op 17 september hebben een islamitische organisatie het grootste pretpark van Engeland genaamd het Staffordshire pretpark
Het heet niet Staffordshire Park maar Alton Towers. Het ligt in Staffordshire

Ga eerst zelf maar je middelbare school afmaken
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:39:10 #68
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_39847266
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:36 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Het heet niet Staffordshire Park maar Alton Towers. Het ligt in Staffordshire

Ga eerst zelf maar je middelbare school afmaken
ja, dit is ook info die jij kreeg op de middelbare school
pi_39847315
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef Limburger_noord het volgende:
Dus je vrouw even met de kinderen sturen gaat niet
wat zal die strikte moslimman balen .. geen excuus meer om niet te hoefen gaan
pleased to meet you
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:42:00 #70
92279 N.icka
Windforce 11
pi_39847347
Belachelijk dat vrouwen niet zelfstandig mogen reizen.
pi_39847391
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:40 schreef moussie het volgende:

[..]

wat zal die strikte moslimman balen .. geen excuus meer om niet te hoefen gaan
Klopt maar we hadden het hier over het feit dat ook 'niet Moslims welkom waren '
\
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:52:14 #72
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39847627
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef Limburger_noord het volgende:
Is die informatie, als die al bestaat, voor hun toegankelijk? In Nederland wordt de kerkelijke gezindte al jarenlang niet meer vastgelegd in het bevolkingsregister. Bovendien hebben kerken geen toegang tot het bevolkingsregister. Ik weet niet hoe dit in Engeland werkt, maar ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen het bevolkingsregister mag doorspitten.
quote:
BTW als je even op hun website kijkt staat daar iets wat volgens mij toch zegt dat alleen Moslims welkom zijn \verwacht worden ?

http://www.islamicleisure.co.uk/
Ja, maar men beperkt zich tot het stellen van een aantal regels. Of men ook daadwerkelijk moslim is valt niet te controleren. Als een niet-moslim zich kleed als moslim en zich gedraagt als moslim, dan kan ie gewoon naar binnen.
pi_39847662
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:16 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

zeg aandachtshoer, op dat terrein waren wel moslims welkom die mochten komen zoals ze dat willen.
dat is het verschil even.
Je hoeft niet te gaan schelden hoor.

Een ieder die een terrein afhuurt mag daarbij zijn eigen regels opstellen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:00:24 #74
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_39847842
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef Toeps het volgende:

[..]

Je hoeft niet te gaan schelden hoor.

Een ieder die een terrein afhuurt mag daarbij zijn eigen regels opstellen.
daar gaat het nu niet om. het gaat er wel om dat op die christelijke festijnen moslims van harte welkom waren, op wat voor manier dan ook.
bij dit moslimfeestje zitten er allemaal regels aan verbonden waaraan je weer eens duidelijk kunt zien dat ze inderdaad nog steeds in een achterlijke cultuur leven.
pi_39847910
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:00 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

daar gaat het nu niet om. het gaat er wel om dat op die christelijke festijnen moslims van harte welkom waren, op wat voor manier dan ook.
bij dit moslimfeestje zitten er allemaal regels aan verbonden waaraan je weer eens duidelijk kunt zien dat ze inderdaad nog steeds in een achterlijke cultuur leven.
Nou en. Als zij dat nou willen... Als ik een zaaltje huur en ik wil graag dat iedereen daar komt een blauw ruimtepak aan heeft en de polka gaat dansen, so what?!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:04:21 #76
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_39847941
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:03 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nou en. Als zij dat nou willen... Als ik een zaaltje huur en ik wil graag dat iedereen daar komt een blauw ruimtepak aan heeft en de polka gaat dansen, so what?!
meisje meisje, je kunt inderdaad maar beter niets zeggen en gewoon proberen mooi te zijn op die foto's van je.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:13:48 #77
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39848207
quote:
Who cares? Het is hun feestje, als zij er maar plezier aan beleven. Ik begrijp werkelijk niet waar men zich druk over maakt. Stel dat er een groep naturisten het park had afgehuurd en er alleen naturisten welkom zouden zijn, zou er dan ook zoveel ophef over zijn? Nee, waarschijnlijk niet. Maar zodra er verband is met de Islam dan is het ineens wereldnieuws.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:16:39 #78
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39848281
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:13 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Who cares? Het is hun feestje, als zij er maar plezier aan beleven. Ik begrijp werkelijk niet waar men zich druk over maakt. Stel dat er een groep naturisten het park had afgehuurd en er alleen naturisten welkom zouden zijn, zou er dan ook zoveel ophef over zijn? Nee, waarschijnlijk niet. Maar zodra er verband is met de Islam dan is het ineens wereldnieuws.
Jup. En elk argument wat je dan hebt, om te laten zien dat het gewoon marktwerking is, wordt weer afgedaan als een nog-argument, een dhimmi-gedrag, of wat dan ook. Men gaat er niet eens op in, want oeh! het is erg hoor. Verschrikkelijk, de dag erna wordt de sharia ingevoerd en geven we onze rechtsstaat op. Echt hoor. Verdoemenis en angst, Sodom en Gomorra.
quote:

[..]

Ik ben het met je eens dat je aan de hoeveelheid regels wel af kunt lezen hoe achterlijk een cultuur is, en hoe slecht men elkaar vertrouwd. Alles voor het collectieve, en niets voor het individu. Maar daar gaat het nu ook niet om.

Nu, tenminste, dat begrijp ik uit de tegenstand, hoort het weer niet te kunnen, dat men dit park afhuurd.
En dan kom je op de paradox, dat men regels op wil leggen dat sommigen geen park af mogen huren, omdat die cultuur / organisatie dus te strenge regels op zou leggen. Even erbuiten gelaten of het niet mag, of dat het achterlijk gevonden wordt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Yildiz op 15-07-2006 13:22:22 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_39848497
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:58 schreef moussie het volgende:

[..]

duh .. lezen is echt moeilijk blijkbaar .. alle geloven zijn welkom zolang ze zich maar aan de islamietische regels houden
het gaat erom dat die ouderwetse moslims er nooit zullen komen door de muziek, het roken etc, dat strookt niet met hun sobere leefregels .. nu kunnen de kids hun vaders en moeders wel meeslepen, pa heeft gen excuus meer, hij moet in de achtbaan ..
en wie weet vindt die het nog leuk ook .. bereikt dat ene daggie pretpark zonder muzek en drank toch heel wat meer dan zo'n droge discussie, al was het allleen maar begrip voor zijn kids, waarom die het wel zo leuk vinden
Goed, mijn vraag dus nogmaals: waarom zou dit goed zijn voor de integratie.
Omdat andere gelovigen zich aan moslims aanpassen, die zich op hun beurt niet/nauwelijks hebben aangepast aan het land waarin zij terecht zijn gekomen ?

Trouwens, het organiseren van dagen in stadions/festivalterreinen/zaaltje vind ik net iets anders. Je gaat eerder met je gezin naar een pretpark dan naar een (leeg) stadion/festivalterrein....

edit: ook als het om christenen, budisten, nudisten, etc zou gaan zou ik het vreemd vinden om het op integratie te gooien.
pi_39848628
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:13 schreef NewOrder het volgende:

[..]

hehe .. wat een idee .. wel heel "tochtig"
maar eerlijk gezegd denk ik dat de ophef ook vrij groot zou zijn en dat je in zo'n geval de christenen en moslims in dezelfde hoek zou vinden met kreten alà "verloedering van zeden" etc ..
ik bedoel maar .. de uiterst "voorlijke" paus heeft pas geleden besloten dat je condooms mag gebruiken nadat je met aids bent besmet dus al die ongeklede lijven ..
maar ja, het zou wel een leuk idee zijn om al die gelovigen eens te laten beseffen dat ze meer overeenkomsten hebben dan tegenstellingen
pleased to meet you
pi_39848924
pi_39848963
quote:

[..]

Maar daar mag je als niet-christen wel komen en dat is nu het grote verschil

bij die moslim dag kan jij er niet in, en daar gaat het hem er nu net juist om, dat het verboden is voor jouw en mij en iedereen

stel ik huur het park af voor alleen arische mensen, krijg je gelijk problemen met zowat iedereen, maar dit mag dan ineens wel ? lekker hypocriet weer
pi_39849028
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:24 schreef Dwaashaas het volgende:
Goed, mijn vraag dus nogmaals: waarom zou dit goed zijn voor de integratie.
ten eerste, de achtergrond van moslimcommunity daar verschild van de onze, het merendeel is wat hier de antillianen/surinamers zijn

en het is goed voor de integratie van die oudere strikte moslim die er anders nooit zou komen .. door het park 1 dag aan te passen aan zijn leefregels kan die zelf bekijken, en belangrijker nog, voelen, wat de charme, de kick is van dit soort attracties .. en dat begrip, daar gaat het om

wat hier trouwens ook meespeeld en denk ik gedeeltelijk voor onbegrip zorgt is het verschil in levenshouding .. in de westerse gemeenschappen blijven ouderen niet "het hoofd" van de familie met de meeste zeggenschap, dat speelt daar dus wel.
en het zijn nu eenmaal hoofdzakelijk de ouderen die vasthouden aan de "oude leefregels", zo heb je bvb hier nog heel wat ouderen die het nog steeds vreselijk vinden dat zwembaden op zondag geopend zijn
pleased to meet you
pi_39849083
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:47 schreef dodegod het volgende:

[..]

Maar daar mag je als niet-christen wel komen en dat is nu het grote verschil

bij die moslim dag kan jij er niet in, en daar gaat het hem er nu net juist om, dat het verboden is voor jouw en mij en iedereen

stel ik huur het park af voor alleen arische mensen, krijg je gelijk problemen met zowat iedereen, maar dit mag dan ineens wel ? lekker hypocriet weer
pff .. je mag er wel in zolang je je aan hun regels houdt .. moeilijk hé .. lezen
pleased to meet you
pi_39849526
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:53 schreef moussie het volgende:

[..]

pff .. je mag er wel in zolang je je aan hun regels houdt .. moeilijk hé .. lezen

moeilijk heh lezen
pi_39849569
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik verhuis volgende maand weer terug naar Laak . Want bij die zelfde "Murken" kun je tot 's avonds laat boodschappies doen, en verkopen ze lekker brood en cake en alles.
nog een verslaafde van het kapitalistische consumptie industrie
pi_39849814
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:09 schreef dodegod het volgende:

[..]

moeilijk heh lezen
Ja, ze moeten ook niet naar het park bellen maar naar de organisatie hè.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:33:05 #89
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_39850233
quote:
IEDEREEN die het park belt wordt geweigerd. Nogal logisch niet, je moet ze namelijk bij de organisatie kopen die het park heeft afgehuurd die dag.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_39850320
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:20 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja, ze moeten ook niet naar het park bellen maar naar de organisatie hè.
je hoeft niet te bellen hoor .. je kan gewoon online bestellen en daar wordt je ook niet gevraagd of je nou wel of niet moslim bent .. je moet je alleen aan de terms&conditions houden
pleased to meet you
pi_39855396
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik heb nog een leuk appartement voor je te koop!

Alsof je alleen daar tot laat boodschappen kan doen trouwens, het stikt hier van de door Hindoes en Suris gedreven avondwinkels.

Daar haal ik wel boodschappen, kan ik tenminste wel ham halen
pi_39855541
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:28 schreef moussie het volgende:

[..]

hehe .. idd, voor mij als vrouw tellen extra regels ..
Oh wat leuk zeg hehe leuk zeg extra regels he he

Gewoon een stel mongolen dit, klaar. En als ze zich zo af willen zonderen doen ze het maar lekker, maar dan NIET janken dat ze ook anders behandeld gaan worden.

Dat gezeik over dat spuugsprookjesboek genaamd knoran/bijbel/thora heeft al lang genoeg geduurd.

Maar goed, wel straks hypocriet gaan janken he moussie als de SGP weer eens van zich laat spreken.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:11:14 #93
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_39856230
quote:
En als ze zich zo af willen zonderen doen ze het maar lekker, maar dan NIET janken dat ze ook anders behandeld gaan worden.
Wat lul je? Als je een pretpark afhuurt mag je gediscrimineerd worden?

Moet je per se in de rij lopen met de modale Nederlander om het recht te hebben op gelijke behandeling? Leuke mening. Komt gelukkig niet overeen met het recht.

Overigens zie ik hier vooral kaalkopjes janken eigenlijk...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_39856992
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:11 schreef soylent het volgende:

[..]

Wat lul je? Als je een pretpark afhuurt mag je gediscrimineerd worden?
Is het weigeren van niet-moslims opeens geen discriminatie dan?
Wie in een glazen huis woont kan beter geen stenen gooien.
Als mensen hetzelfde behandelt als anderen willen worden is het misschien verstandiger je niet expres af te gaan zonderen.
quote:
Moet je per se in de rij lopen met de modale Nederlander om het recht te hebben op gelijke behandeling? Leuke mening. Komt gelukkig niet overeen met het recht.
Och, als het allemaal nog een jaar of 10 a 20 zo doorgaat komt dat ook wel in het recht. Goedschiks of kwaadschiks.
quote:
Overigens zie ik hier vooral kaalkopjes janken eigenlijk...
Tja, dat krijg je in die achterbuurt van je.
pi_39857040
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:43 schreef -IksRee- het volgende:
Tja, dat krijg je in die achterbuurt van je.
Baarden vallen niet op.
Beiroet: de gekste!
pi_39857066
Whehehe, dit wordt een burgeroorlog binnen 30 jaar.

Whehehe, rennen met je kinderen en iedereen die je lief is. Whehe.
pi_39857349
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:44 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Oh wat leuk zeg hehe leuk zeg extra regels he he

Gewoon een stel mongolen dit, klaar. En als ze zich zo af willen zonderen doen ze het maar lekker, maar dan NIET janken dat ze ook anders behandeld gaan worden.

Dat gezeik over dat spuugsprookjesboek genaamd knoran/bijbel/thora heeft al lang genoeg geduurd.

Maar goed, wel straks hypocriet gaan janken he moussie als de SGP weer eens van zich laat spreken.
met dat in het bold ben ik het roerend eens .. al die ellende die voort is gekomen uit de abrahamistische godsdiensten .. pff

maar ja, het feit dat ik dat voor mij persoonlijk afwijs is mijn zaak, ik wil daarin gerespecteerd worden en ik zou dan ook niet willen dat iemand mij zijn leefregels oplegd op hetgeen ik beschouw als "mijn territorium" ..
en tja, respect is wederzijds, als zij dat van mij respecteren dan ik dat van hun .. dat houdt dus in dat ik in een japans huis m'n schoenen uitdoe, een italilaanse kerk niet betreed in minirok en zonder doekie op m'n hoofd, of in dit geval dus mij zou moeten laten begeleiden door echtgenoot of andere mannelijke familie en me normaal kleden, dus geen kort rokje ed .. en als ik daarmee zo'n oude sok als mijn toenmalige buurman en zijn gezin mee zou krijgen naar een pretpark heb ik dat er graag voor over ..

en wat de SGP aangaat .. hmz .. er zijn momenten dat ik denk dat ze wel iets hebben met hun "geen vrouwen op bestuurlijke functies" ..
maar ja, als die een pretpark willen gaan afhuren en je mag daar alleen binnen als je van die dikke zwarte kousen aanhebt zou ik precies hetzelfde zeggen .. Jehova's getuigen, die doen ook niet aan muziek en drank, ook hetzelfde .. het is hun geld, we leven in een vrij land, toch ?
pleased to meet you
pi_39857368
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:59 schreef moussie het volgende:

en wat de SGP aangaat .. hmz .. er zijn momenten dat ik denk dat ze wel iets hebben met hun "geen vrouwen op bestuurlijke functies" ..
Is achterhaald. Zelfs de SGP heeft dit aangepast. Kan je nagaan.
pi_39857450
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:01 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Is achterhaald. Zelfs de SGP heeft dit aangepast. Kan je nagaan.
dat is niet verandert hoor .. ze mogen volwaardig lid worden, afgedwongen door de rechter door te dreigen met de stopzetting van de subsidie ..
pleased to meet you
pi_39857591
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:04 schreef moussie het volgende:
stopzetting van de subsidie ..
De enige oplossing. Eens kijken wat er overblijft..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')