Nee moeten zij weten, als ze maar dokken toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze huren het park af dus dan mogen ze ook beslissen wie er op hun feestje komen. Dat is toch niet zo raar
Jij vind dat zelf reel? Een jaartje Alton Towers afhuren, dat kan je dus écht niet met 25000 (normale) mensen betalen ofzo.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik krijg er ook een beetje een zure smaak van. Het wachten is op het moment waarbij een bevolkingsgroep iets afhuurt voor een jaar, of twee, of tien.
Tuurlijk is het niet reeel, maar je mag best een beetje polariseren door dit soort non-nieuws aan te grijpen en het weer in het belachelijke door te trekken imhoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jij vind dat zelf reel? Een jaartje Alton Towers afhuren, dat kan je dus écht niet met 25000 (normale) mensen betalen ofzo.
Het probleem is MOSLIMS !quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee moeten zij weten, als ze maar dokken toch?
Zie het probleem niet.
Ik heb het dan ook niet specifiek over een pretpark. Maar het is goed mogelijk om iets voor de vorm 'af te huren' terwijl dit in feite niet zo is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jij vind dat zelf reel? Een jaartje Alton Towers afhuren, dat kan je dus écht niet met 25000 (normale) mensen betalen ofzo.
Allicht, maar hoe valt dat in godsnaam te vergelijken met dit bericht???quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet specifiek over een pretpark. Maar het is goed mogelijk om iets voor de vorm 'af te huren' terwijl dit in feite niet zo is.
Concrete voorbeelden? En misschien is het handig om erover na te denken of die plek wel zo belangrijk is voor andere mensne.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb het dan ook niet specifiek over een pretpark. Maar het is goed mogelijk om iets voor de vorm 'af te huren' terwijl dit in feite niet zo is.
Bijvoorbeeld een discotheek. Het is altijd 'besloten feest' voor een bepaalde bevolkingsgroep. Ik kan mij voorstellen dat dit niet wenselijk is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Concrete voorbeelden? En misschien is het handig om erover na te denken of die plek wel zo belangrijk is voor andere mensne.
Denk je er ook aan dat je niet zo maar het vondelpark af kan huren ofzo?
quote:
Mee eens, maar nogmaals: wat heeft dit te maken met dit bericht? Ik vind het weer een beetje stigmatisering eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een discotheek. Het is altijd 'besloten feest' voor een bepaalde bevolkingsgroep. Ik kan mij voorstellen dat dit niet wenselijk is.
liever een communist dan een moslim.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Je mag ook al niet meer met geloofsgenoten of gelijkdenkenden wat organiseren ? Rare communist ben je dan.
Zo kon ik via @home een keer voor 1 euro naar Six Flagsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Gebeurt wel eens vaker hoor, dat een pretpark afgehuurd wordt door een grote organisatie of bedrijf.
Ook weer zo'n non-argument. Niet alle allochtonen zijn moslims, en niet alle moslims zijn allochtoon. Dus dit heeft niets te maken met integratie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |