abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39839512
Muslim-only day at Britain's biggest fun park

Unlike the Muslims' Day at Six Flags, this one really is for Muslims only. "Muslim-only Alton Towers," from The Sun (which cluelessly bills this as a "race row"), with thanks to all who sent this in:

BRITAIN’S biggest fun park has sparked a race row — with a MUSLIMS-ONLY day.
Up to 28,000 are expected at Alton Towers on September 17 when there will be no music, booze or gambling.

Instead there will be prayer areas, Muslim stalls and all food served will be HALAL.

Organisers Islamic Leisure have billed it the First National Muslim Fun Day and tickets can only be bought through their website.

Non-Muslims phoning the Staffordshire park have been refused tickets.

One, George Hughes, 19, who rang up for 15 tickets for a pal’s birthday, said: “I couldn’t believe it.

“It’s the only day we can go, yet I can’t because I’m not Muslim. Can you imagine all the fuss if there was a Christians-only day?”

George, of Crayford, Kent, added: “My Muslim friends think it’s outrageous.

“What’s the world coming to when people are being banned from flying the St George’s flag yet this sort of day is allowed? If it must be held, then why not on a weekday rather than a busy weekend?”

The event is widely promoted on the internet and the Muslim Public Affairs Committee declared it “exclusively for our brothers and sisters”.

But some Muslims have condemned the idea. One university student on a Muslim website forum said: “It’s hardly encouraging integration.”

Another said: “What next . . . an all Muslims shopping day out in the Trafford Centre in Manchester?”

Abid Hussan of Islamic Leisure insisted the day was open to all faiths, although Islamic laws would apply.

Dhimmis welcome. Just don't dare openly display wine or pork.

He added: “There will be no smoking, no alcohol and halal food only.
“We’re trying to get Muslims to go to this day because they wouldn’t normally go somewhere like Alton Towers. We’re trying to integrate Muslims into the wider community. People can come down and see the way we live. It will be a peaceful family environment.”

Except people can't come down and see the way they live, because they won't be able to get in.

Bron: http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/archives/012079.php

Korte vertaling voor de mensen die niet de middelbare school hebben afgemaakt:

alleen-moslims dag in Engelands grootste pretpark

op 17 september hebben een islamitische organisatie het grootste pretpark van Engeland genaamd het Staffordshire pretpark afgehuurd, op die dag is het hele pretpark verboden voor niet-moslims, roken is verboden, alcohol is verboden, muziek is verboden en er is alleen halal voedsel, en de islamitische wet is van kracht, jaja je leest het goed, ze maken die dag hun eigen wetten...
pi_39839531
Jaja, je leest het goed, hier is al een topic over .
ijs_beer fan!
pi_39839585
Gaan we weer
pi_39839596
plaats de url van het eerste topic aub, dan ga ik daar heen
pi_39839622
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:06 schreef dodegod het volgende:
plaats de url van het eerste topic aub, dan ga ik daar heen
Zoeken.fok.nl, doe je best mien jong .
ijs_beer fan!
pi_39839660
http://www.jihadwatch.org

Deze site is echt populair hier op Fok
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39839875
Als mensen de bron maar niks vinden omdat het niet ''poltiek correct'' is heb ik hier de originele bron:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006300314,00.html
pi_39840315
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:16 schreef dodegod het volgende:
Als mensen de bron maar niks vinden omdat het niet ''poltiek correct'' is heb ik hier de originele bron:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006300314,00.html
Mooi toch, marktwerking in actie. Als jij morgen Alton Towers afhuurt en alleen mensen met groen haar wilt toe laten dan mag en kan dat ook. Big deal.
pi_39840384
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mooi toch, marktwerking in actie. Als jij morgen Alton Towers afhuurt en alleen mensen met groen haar wilt toe laten dan mag en kan dat ook. Big deal.
haha denk je nou echt dat dat wel ineens mag ? het is altijd zo dat moslims meer rechten kunnen opeisen dan wie dan ook door die politiek correcte idioten, moet je eens een all-white-day proberen, krijg je gelijk de hele wereld op je nek.
  Donald Duck held zaterdag 15 juli 2006 @ 01:38:31 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_39840478
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:04 schreef NanKing het volgende:
Jaja, je leest het goed, hier is al een topic over .
is al vol
Britse moslims huren Britse pretpark af
of er moet een vervolg zijn, maar die zie ik niet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_39840493
ach dan maken we van deze een deel 2
  Donald Duck held zaterdag 15 juli 2006 @ 01:39:22 #12
46149 __Saviour__
pi_39840497
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:35 schreef dodegod het volgende:

[..]

haha denk je nou echt dat dat wel ineens mag ? het is altijd zo dat moslims meer rechten kunnen opeisen dan wie dan ook door die politiek correcte idioten, moet je eens een all-white-day proberen, krijg je gelijk de hele wereld op je nek.
Ja, dat kan. Je kunt een pretpark huren en alleen de mensen die je wilt binnen laten. Veel grote bedrijven doen dat wel eens.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_39840510
Ik eis dan maar een alleen-Westers dag in pretparken in islamitische landen (als ze die daar hebben)

ohnee wacht, ik moet respect hebben voor hun landen en dus me gedragen en aanpassen, hun hoeven dat natuurlijk niet want bij hun is het maar een weg...
pi_39840535
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:39 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Je kunt een pretpark huren en alleen de mensen die je wilt binnen laten. Veel grote bedrijven doen dat wel eens.
Maar iedereen mag nog steeds komen, kijk maar naar die christelijke dagen in die pretparken, iedereen is nog steeds welkom
pi_39840537
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:35 schreef dodegod het volgende:

Ja, ik weet wel zeker dat als ik een amusements park afhuur ik ook mag bepalen wie er die dag binnenmag.
pi_39840559
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:40 schreef dodegod het volgende:

Maar iedereen mag nog steeds komen, kijk maar naar die christelijke dagen in die pretparken, iedereen is nog steeds welkom
Dat is hun keuze, degene die Alton Towers heeft afgehuurd heeft voor een andere insteek gekozen. Alweer dus, big deal.
  Donald Duck held zaterdag 15 juli 2006 @ 01:43:10 #17
46149 __Saviour__
pi_39840585
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:40 schreef dodegod het volgende:
Niet altijd. Het pretpark kan opengesteld zijn voor een speciale groep. Geloof lijkt al een raar onderscheid, maar wat dacht je van wat je internetprovider is? De nederlandse provider @home heeft eens sixflags afgehuurd en alleen opgesteld voor abonnee's
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_39840629
Oh btw, volgende keer ook het ontbrekende deel posten he?
quote:
Abid Hussan of Islamic Leisure insisted the day was open to all faiths, although Islamic laws would apply.

“We’re trying to get Muslims to go to this day because they wouldn’t normally go somewhere like Alton Towers. We’re trying to integrate Muslims into the wider community. People can come down and see the way we live. It will be a peaceful family environment.”

Alton Towers said any organisation could hire the park for a day.

A spokeswoman said “We make no distinction regarding sexuality, religious, ethnic or lifestyle choices.”

She confirmed tickets for the day were now available only through Islamic Leisure. And Alton Towers would promote the fact that the day had been booked.

She added: “As a general rule, there will be no admission on the day to guests who have not booked through the organisation in advance.”
Niet-moslims mogen dus wel degelijk komen echter loopt de kaartverkoop via de organisatie die het park heeft afgehuurd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2006 01:46:05 ]
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:59:18 #19
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39840905
Ik heb het in het vorige/andere topic ook al gemeld, dat ik vind dat dit een goede zaak is. Er ontbreekt, mijn inziens, binnen de moslimgemeenschap een collectieve gezelligheid, ontspanning waar daarentegen het kraken van ingewikkelde theologische vraagstukken een grotere hobby lijkt.
Een beetje meer lol is beter voor de beeldvorming, dunkt mij.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_39840929
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:39 schreef dodegod het volgende:
Ik eis dan maar een alleen-Westers dag in pretparken in islamitische landen (als ze die daar hebben)

ohnee wacht, ik moet respect hebben voor hun landen en dus me gedragen en aanpassen, hun hoeven dat natuurlijk niet want bij hun is het maar een weg...
hmz .. ik denk dat je met eisen niet ver komt ..
doe het net als hun, betaal ervoor en kijk wat er gebeurd
pleased to meet you
pi_39843443
Fantastisch he? En maar zeuren dat ze gediscrimineerd worden maar ze doen zelf keihard hun best zich te onderscheiden.

Ik vind het prachtig, hoe meer van dit soort shit gebeurt, hoe meer ze hun eigen graf graven.
pi_39843447
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, ik weet wel zeker dat als ik een amusements park afhuur ik ook mag bepalen wie er die dag binnenmag.
Ik weet zeker dat je heeeeel wat over je heen krijgt als je er een niet-moslimdag van maakt.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:01:52 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39843569
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:35 schreef -IksRee- het volgende:
Fantastisch he? En maar zeuren dat ze gediscrimineerd worden maar ze doen zelf keihard hun best zich te onderscheiden.

Ik vind het prachtig, hoe meer van dit soort shit gebeurt, hoe meer ze hun eigen graf graven.
Blijkbaar is je engels slecht. Iedereen is welkom alleen mag er niet gerookt en gedronken worden. En broodjes donner zijn echt lekker kan ik je zeggen. Als ik een zaal afhuur of een pretpark gelden mijn wetten en regels en bepaal ik wie er wel en niet komen. Ik vindt wat ze doen een prima idee. Het geeft mensen van verschillende culturen weer een kans elkaar te onmoeten. Ik snap niet wat de TS met het topic wil bereiken. En zou het zelfs goed vinden als de moslim gemeenschap hier het zelfde deed. Maar dan ben jij met je lonsdale kleding en dergelijke te bekrompen voor om dat te snappen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_39843578
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:01 schreef Megumi het volgende:

[..]

Blijkbaar is je engels slecht. Iedereen is welkom alleen mag er niet gerookt en gedronken worden.
Blijkbaar beter als jouw kennis ervan:
quote:
Unlike the Muslims' Day at Six Flags, this one really is for Muslims only. "Muslim-only Alton Towers," from The Sun (which cluelessly bills this as a "race row"), with thanks to all who sent this in:

BRITAIN’S biggest fun park has sparked a race row — with a MUSLIMS-ONLY day.

Non-Muslims phoning the Staffordshire park have been refused tickets.
quote:
Als ik een zaal afhuur of een pretpark gelden mijn wetten en regels en bepaal ik wie er wel en niet komen. Ik vindt wat ze doen een prima idee. Het geeft mensen van verschillende culturen weer een kans elkaar te onmoeten. Ik snap niet wat de TS met het topic wil bereiken. En zou het zelfs goed vinden als de moslim gemeenschap hier het zelfde deed. Maar dan ben jij met je lonsdale kleding en dergelijke te bekrompen voor.
Aha, verschillende culturen ontmoeten elkaar als niet-moslims niet binnen mogen?
WIe is er hier nu bekrompen en wie draagt er Lonsdale?
Ga jij nu maar anime en manga bekijken, laat me raden, vooral de kleine meisjes vind je lekker zeker?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:08:29 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39843592
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:04 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Blijkbaar beter als jouw kennis ervan:
[..]

[..]

Aha, verschillende culturen ontmoeten elkaar als niet-moslims niet binnen mogen?
Ga jij nu maar anime en manga bekijken, laat me raden, vooral de kleine meisjes vind je lekker zeker?
Nee maar uit je uitspraak blijkt blijkbaar dat jij dus wel wat ervaring hebt met pedofilie. Maar het is vroeg. En heb geen zin in een discussie met racisten zoals jij.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_39843598
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:01 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als ik een zaal afhuur of een pretpark gelden mijn wetten en regels en bepaal ik wie er wel en niet komen
quote:
. Ik vindt wat ze doen een prima idee. Het geeft mensen van verschillende culturen weer een kans elkaar te onmoeten
.

Alleen jammer dat het weer (onbedoelt) negatief in de media komt
quote:
Ik snap niet wat de TS met het topic wil bereiken..
Dat wat iedereen wil die een topic opent ?
Een reaktie vragen (positief of negatief)
quote:
En zou het zelfs goed vinden als de moslim gemeenschap hier het zelfde deed. Maar dan ben jij met je lonsdale kleding en dergelijke te bekrompen voor om dat te snappen
Ik ben bang dat de reakties hier hetzelfde zouden zijn
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:17:37 #27
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39843643
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:09 schreef Limburger_noord het volgende:

Ik ben bang dat de reakties hier hetzelfde zouden zijn
Ik ook. Grappig is wel vaak dat de meeste mensen die dit soort kritiek hebben niet op een plek wonen zoals Amsterdam waar de problemen spelen. Ik heb eigenlijk zelf geen slechte ervaringen met moslims. Zal een voorbeeld geven de Marokaanse groenteman daar kan ik ook al is hij bezig al om zeven uur binnen lopen en een boodschap doen. Zelfde geld voor de Turkse slager. Mensen werken dus hard en doen hun best. Denk dat mensen als Verdonk en Geert Wilders dat niet kennen. I
pi_39843982
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nee maar uit je uitspraak blijkt blijkbaar dat jij dus wel wat ervaring hebt met pedofilie. Maar het is vroeg. En heb geen zin in een discussie met racisten zoals jij.
Ja je hebt gelijk.

Dat er letterijk staat dat het ALLEEN voor moslims is en niet-moslims geweigerd worden betekent natuurlijk niet dat er alleen moslims mogen komen.
Gelukkig is jouw Engels blijkbaar zo goed dat je niet opgeschreven tekst kan lezen!
pi_39844000
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik ook. Grappig is wel vaak dat de meeste mensen die dit soort kritiek hebben niet op een plek wonen zoals Amsterdam waar de problemen spelen.
Midden in Den Haag. Lekker tussen de Murken
Gelukkig ben ik bijna weg: ik laat m'n dochter niet tussen Mohammed en Rachid opgroeien.

En laat mijn afkeer van die religie nou in deze wijk (Laak) tot extreme hoogtes gegroeid zijn vanuit ervaring.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:02:52 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39844052
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:57 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk.

Dat er letterijk staat dat het ALLEEN voor moslims is en niet-moslims geweigerd worden betekent natuurlijk niet dat er alleen moslims mogen komen.
Gelukkig is jouw Engels blijkbaar zo goed dat je niet opgeschreven tekst kan lezen!

Alton Towers said any organisation could hire the park for a day.

A spokeswoman said “We make no distinction regarding sexuality, religious, ethnic or lifestyle choices.”

She confirmed tickets for the day were now available only through Islamic Leisure. And Alton Towers would promote the fact that the day had been booked.

She added: “As a general rule, there will be no admission on the day to guests who have not booked through the organisation in advance.”

Iedereen is dus welkom. Mits ze de kaartjes via de organisator kopen. Idd lezen kan je dus niet. Hier trouwens een handige site waar je eens moet gaan kijken. Klik
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:05:17 #31
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39844075
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:58 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Midden in Den Haag. Lekker tussen de Murken
Gelukkig ben ik bijna weg: ik laat m'n dochter niet tussen Mohammed en Rachid opgroeien.

En laat mijn afkeer van die religie nou in deze wijk (Laak) tot extreme hoogtes gegroeid zijn vanuit ervaring.
Maar Den Haag is ook gewoon de kutste stad van Nederland. Waar ook de kutste mensen wonen. Wat jij maar eens weer bewijst.
pi_39844101
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:05 schreef Megumi het volgende:

[..]

Maar Den Haag is ook gewoon de kutste stad van Nederland. Waar ook de kutste mensen wonen. Wat jij maar eens weer bewijst.
En jij noemt anderen 'bevooroordeeld '
pi_39844107
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:05 schreef Megumi het volgende:

[..]

Maar ik ben tenminste niet dik en lelijk. Dat is toch ook weer wat waard.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:08:08 #34
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_39844120
foutje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:09:02 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39844133
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:07 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Maar ik ben tenminste niet dik en lelijk. Dat is toch ook weer wat waard.
Ik ook niet.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:10:56 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39844165
Maar wat ik al zij het is vroeg. En aangezien je dus ervaring hebt met pedofilie -IksRee- zal je het straks weer druk hebben met je dochter denk ik zo
pi_39844168
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:02 schreef Megumi het volgende:

Het zou dus de integratie bevorderen. Omdat moslims normaal niet naar zulke parken gaan ? Waarom doen ze dat niet dan ? Waarom gaan ze alleen naar dat park als er alleen moslims naar toe gaan en niet ook andere 'soorten mensen'.

Dat lijkt mij juist nog beter voor de integratie. Wie zegt dat zij de volgende keer wél naar het park gaan want de volgende keer lopen er ook 'onreine' mensen daar. En dat kan niet.
pi_39844398
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Het zou dus de integratie bevorderen. Omdat moslims normaal niet naar zulke parken gaan ? Waarom doen ze dat niet dan ? Waarom gaan ze alleen naar dat park als er alleen moslims naar toe gaan en niet ook andere 'soorten mensen'.

Dat lijkt mij juist nog beter voor de integratie. Wie zegt dat zij de volgende keer wél naar het park gaan want de volgende keer lopen er ook 'onreine' mensen daar. En dat kan niet.
Maar ze hebben een goede PR want ze kunnen altijd verwijzen naar de tekst 'ook niet Moslims zijn welkom ' hoewel je weet dat je daar in de praktijk als niet-moslim niet binnenkomt
En als je twijfelt ,probeer het en vertel ons van je dagje uit ...ben erg benieuwd
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:49:27 #39
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39844858
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:24 schreef Limburger_noord het volgende:
dat je daar in de praktijk als niet-moslim niet binnenkomt
Hoe zie je aan de buitenkant of iemand niet-moslim is?
pi_39844954
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:49 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Hoe zie je aan de buitenkant of iemand niet-moslim is?
Aan de buitenkant niet (hoewel sommige kledingvoorschriften wel een hint zijn ) maar dat is ook niet nodig want zonder kaartje kom je er niet in
En waar koop je die kaartjes?
Via de website en daar zitten vast wel mensen die dat kunnen controlen of je Moslim bent of denk je van niet?
pi_39844990
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:04 schreef -IksRee- het volgende:

Psst? Volgende keer mischien ook de rest van het artikel lezen en niet alleen het deel wat je goed uitkomt?
quote:

zaterdag 15 juli 2006 @ 10:57:59 #42
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39845051
Gelukkig zien vele moslims in, dat dit niet de weg is om te bewandelen, dat figuren hier op Fok nog goed praten onder de noemer marktwerking en andere totaal irrelevante zaken, is natuurlijk lachwekkend, maar typisch Fok.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_39845077
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:45 schreef Tijger_m het volgende:
Oh btw, volgende keer ook het ontbrekende deel posten he?
[..]

Niet-moslims mogen dus wel degelijk komen echter loopt de kaartverkoop via de organisatie die het park heeft afgehuurd.
De twee stukjes die jij vetdrukt vertellen volgens mij alleen maar dat andere bevolkingsgroepen op een andere dag ook best een keer het hele park mogen "innemen".

D'r staat dan later wel "She confirmed tickets for the day were now available only through Islamic Leisure.", maar volgens jou accepteren die dus reserveringen van niet-moslims?

[edit] Ah, die quote van Tijger_m is nuttiger.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:03:00 #44
92279 N.icka
Windforce 11
pi_39845154
Leuk als zo'n rollercoster over de kop gaat , zakken al die burkas naar benee
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:06:19 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39845229
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:57 schreef Pracissor het volgende:
Gelukkig zien vele moslims in, dat dit niet de weg is om te bewandelen, dat figuren hier op Fok nog goed praten onder de noemer marktwerking en andere totaal irrelevante zaken, is natuurlijk lachwekkend, maar typisch Fok.
Ze huren een park af. Wat is daar mis mee. Dit is zo een opgeblazen verhaal. Als een kerk hetzelfde zou doen en dat doen ze weet ik was er geen ophef.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:07:09 #46
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39845253
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:06 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ze huren een park af. Wat is daar mis mee. Dit is zo een opgeblazen verhaal. Als een kerk hetzelfde zou doen en dat doen ze weet ik was er geen ophef.
Over christenen-only day zou geen ophef zijn geweest? Dan was het land te klein geweest.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:07:14 #47
92279 N.icka
Windforce 11
pi_39845258
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:06 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou?
pi_39845270
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:57 schreef Pracissor het volgende:
Ach man, lul niet, Christelijke dagen in pretparken bestaan al jaren in de VS en UK. Maar oh wee als moslims een pretpark afhuren, dan is het gehuil niet van de lucht.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:12:51 #49
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39845378
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach man, lul niet, Christelijke dagen in pretparken bestaan al jaren in de VS en UK. Maar oh wee als moslims een pretpark afhuren, dan is het gehuil niet van de lucht.
Dagen, dat de kaarten alleen in kerken worden verkocht, harde 'onchristelijke' muziek, niet welkom is, evenals als drank en andere 'onchristelijke' zaken? Bron?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:21:32 #50
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39845565
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:53 schreef Limburger_noord het volgende:
Aan de buitenkant niet (hoewel sommige kledingvoorschriften wel een hint zijn ) maar dat is ook niet nodig want zonder kaartje kom je er niet in
En waar koop je die kaartjes?
Via de website en daar zitten vast wel mensen die dat kunnen controlen of je Moslim bent of denk je van niet?
Hoe wil je dat controleren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')