Dat is waar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ho! Ik heb nergens gezegd dat ik niet van toetjes houd, he.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb nergens gezegd dat ik jou wantrouw.
Nou,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
Wij deden thuis niet aan toetjes.
Helaas is het minder mooi. Ik kan me gewoon niet beheersenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef broer het volgende:
Dat klinkt bijna als een filosofie.
Het leven moet mooi zijn als je taart eet wanneer je dat wilt.
Hoi.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
Bupvla!
Oh, met mijn echte naam kan genoeg. Ga je niet meer vlapen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:31 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Ja, met jouw naam kan ik dus niks aanvlangen, hè!
Vast niet. Maar ik leef in de overtuiging dat het wél helpt. Dat maakt het bestaan een stuk aangenamer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
En bier helpt tegen het uitdrogen?
Wat is je echte naam dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, met mijn echte naam kan genoeg. Ga je niet meer vlapen?
Dat ga ik hier niet zeggenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:34 schreef Bupatih het volgende:
Wat is je echte naam dan?
Vlasmin?
Vlastrid?
Natasvla?
Wat een feest .quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Zonnige dag
En eten klaarmaken is nu bewezen een kunst, ik stel dan ook voor om CUL en TTK samen te voegenHet was ongeëvenaard bij De Librije. Drie sterren? Van mij mogen het er wel 10 zijn!
ontheven van!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Help.
Het werkwoord ontheffen. In voltooide tijd ontheven, maar hoe past zoiets in een zin?
Ik word ontheven uit mijn werk?
Of:
Ik word ontheven van mijn werk?
.
Ah, fijn, hoest met het herstel?quote:
Ik heb nu tubigrip, dus een rekverband, om mijn arm, zodat ik er wel lichtelijk iets mee kan doen. Ik houd de bezigheden echter beperkt.quote:
Ah, fijn, en goed zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu tubigrip, dus een rekverband, om mijn arm, zodat ik er wel lichtelijk iets mee kan doen. Ik houd de bezigheden echter beperkt.
Je was niet alleen daarin.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:57 schreef dwerg het volgende:
Ik las tubgirl.
Ik heb liever een rekverband om mijn arm dan zo'n walvis die bruin water spuit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:57 schreef dwerg het volgende:
Ik las tubgirl.
Ik ook. Forel vanavondquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:36 schreef DaMart het volgende:
Ik weet trouwens niet wat Erik vanavond doet, maar ik ga barbecueën!![]()
Ik denk eigenlijk ook niet dat je het wil weten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:58 schreef Augustina het volgende:
Ik denk dat ik de enige op Fok! ben die niet weet wie of wat tubgirl is.![]()
Ook leuk als je er voorbij scrollt en er kijkt net even iemand meequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Absoluut.
Het probleem met mod zijn is dat ik het plaatje wel 100 keer ben tegengekomen
Sommige mods vergeten de [img] tags te verwijderen in de notes en dan word je er zo lekker voor de zoveelste keer mee geconfronteerd.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Is Elmo niet blauw in Nederland...of verwar ik Elmo nou met iemand anders. Koekiemonster of zo.
Oh, ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Je vergeet de neus.
Voor 160 Euro mag je ook met mij op de foto.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Dan vraag je je stilletjes af of ze al die spontaniteit menen of dat het bij de gastvrijheid hoort...
Klaar, forel in alluminiumfolie op de BBQquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:04 schreef wyccie het volgende:
Dat zou wel handig zijn, maar ik denk niet dat ze dat doen.
Zou Erik aan het BBQ'en zijn? Of DaMart?
Ik denk dat je het echt leuk moet vinden om gasten een fantastische avond te bezorgen. Als je dat avond aan avond moet spelen gaat het een keer mis en moord je de hele zaak uit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Zelfs toen Bluezz aan Therese vroeg of we met haar en Jonnie op de foto mochten riep ze direct: "Oh ja, wat leuk!!" en zij Jon ophalen en die zei: "Zullen we de foto in de keuken maken?"
Dan vraag je je stilletjes af of ze al die spontaniteit menen of dat het bij de gastvrijheid hoort...
Misschien onder een chique naam.quote:
Je had daar eerder een mooie uitdrukking voor Erik. Iets met ignorance...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me niet zo druk maken over dat een forel een biokweekvis is, eerlijk gezegd. Dan kan je met vrijwel alles wel iets bedenken dat het "jammer" is geweest.
Je 'e' achter 'echt' moest daar niet. Zo heeft iedereen wat, nietwaar?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:57 schreef k_man het volgende:
Je accentje op rot moet trouwens andersom.
Dat was een vriend van me.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
hier ome elmo
In tegenstelling tot veel fokkers met lange tenen vind ik het helemaal niet erg om gecorrigeerd te wordenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:57 schreef broer het volgende:
Je 'e' achter 'echt' moest daar niet. Zo heeft iedereen wat, nietwaar?
Ik verlies zo midden in de nacht nog wel eens mijn genuanceerdheid.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:05 schreef k_man het volgende:
Het is toch niet zo erg mensen daar af en toe eens op te wijzen?
Dat was om te laten zien dat ik leerbaar benquote:
Een accentje moet alleen andersom als er klankverschil kan optreden, zoals bij hé en hè. Of je écht of ècht schrijft, maakt voor de uitspraak niet uit, dus moet je er écht van maken.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind ècht eigenlijk meer nadruk lijken te hebben dan écht, maar het schijnt dus grammaticaal fout te zijn.
Moet er dan na "Hè" eigenlijk geen komma?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Hé wat een lekker ding, hè? Zoiets?
Heb je nu wéér in mijn fotoboek zitten gluren?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Hé wat een lekker ding, hè? Zoiets?
Excuses geaccepteerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Dat was om te laten zien dat ik leerbaar ben![]()
Je hebt helemaal geen fotoboekquote:Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef broer het volgende:
Heb je nu wéér in mijn fotoboek zitten gluren?
Zolang je het maar naar je zin hebtquote:Op zondag 16 juli 2006 11:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hey Erik!
Drukdrukdrugs, weinig tijd blablabla.
De zon schijnt, Venetian Snares schalt hard uit mijn speakers... dan heb ik het optimaal naar mijn zin.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang je het maar naar je zin hebt.
Prima. Ik mag Zomerfeesten vieren, dus ik vermaak me de hele komende week uitstekend.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Alles goe?
Zomerfeesten, is dat iets festivalsachtig?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:36 schreef broer het volgende:
[..]
Prima. Ik mag Zomerfeesten vieren, dus ik vermaak me de hele komende week uitstekend.
Met jou ook?
Ik probeer al meer dan een jaar op regelmatige tijden een torrent te vinden van 'Rossz etc.'. Maar helaas.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
Venetian Snares
Yep. Zeven dagen muziek in de stad. Erg leuk!quote:Op zondag 16 juli 2006 11:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zomerfeesten, is dat iets festivalsachtig?
Zo te horen was het de prijs wel waard.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb een grote fout gemaaktIk ben altijd al zo'n kritische eter in restaurants en niet snel echt tevreden...dat kan nu alleen nog maar erger worden
Arme disgenoten.
En ik wil volgend jaar weerquote:Op zondag 16 juli 2006 11:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zo te horen was het de prijs wel waard.
Dat is het enige album wat ik in de afgelopen jaren nog gekocht heb... hij blijft geniaal.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:40 schreef broer het volgende:
[..]
Ik probeer al meer dan een jaar op regelmatige tijden een torrent te vinden van 'Rossz etc.'. Maar helaas.
(Ik moet het gewoon maar eens kopen, denk ik...)
Eén keer per jaar, dan is het nog net om te doen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik wil volgend jaar weeren het jaar daarop en ik wil er trouwen en...en...*zucht*
Dit is leuker dan een weekendje weg en nog goedkoper ook
Deal.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie meeElke week 1 bak B&J's minder en je hebt het geld volgend jaar ook bij elkaar
Volgens mij is dat aan zo'n schrale eter als moi niet echt besteed.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie meeElke week 1 bak B&J's minder en je hebt het geld volgend jaar ook bij elkaar
Diezelfde ja.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Aphex als in Aphex twins?
Ik krijg altijd rillingen van een bepaalde clip. Ben de titel kwijt.
Je hebt de borden toch wel gezienquote:Op zondag 16 juli 2006 11:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
Volgens mij is dat aan zo'n schrale eter als moi niet echt besteed.
Het is ook een bijzondere ervaring die je koopt, net als een midweek naar Parijs. Zoiets doe je niet elke maand.quote:
Nou...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is ook een bijzondere ervaring die je koopt, net als een midweek naar Parijs. Zoiets doe je niet elke maand.
Niet als je een gemiddelde sterveling bent. Mensen met een gewone baan kunnen niet eens elke maand een midweek vrij maken.quote:
Ik tank nooitquote:Op zondag 16 juli 2006 12:21 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat ben je ook kwijt als je drie keer tankt.
Zie, en dáár heb ik het dus weer niet voor over.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:21 schreef dwerg het volgende:
Dat ben je ook kwijt als je drie keer tankt.
Je perceptie van geld uitgeven verandert als er ook geld binnenkomt.quote:
Geen midweek, wel een lang weekend. Zeker met gunstig vallende feestdagen.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet als je een gemiddelde sterveling bent. Mensen met een gewone baan kunnen niet eens elke maand een midweek vrij maken.![]()
Nouja, zoals een oude man in het Librije topic al zei: de discussie over geld leidt alleen maar af. Het gaat om de ervaring van eten in de Librije.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken mensen die hebben voor meer dan 500 euro aan verkeersboetes per jaar.
De discussie is ook wel terecht, alleen zou ik zo'n discussie niet beginnen in een topic waar een aantal mensen net heeft gepost dat ze nog nooit zo lekker hebben gegeten. Ik denk ook niet dat ik 200 Euro over zou hebben voor een avond uit eten, hoe lekker het ook is. Maar ik ben dan ook een chagrijn en een zeikerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef Claudia_x het volgende:
De discussie over geld lijkt me niet geheel onterecht. 2000 euro zou ik er toch niet voor over hebben. Alles heeft een prijs.
Je twijfelt he? Als Isa vraagt 'ga je de volgende keer mee?' dan zou je gewoon ja zeggen. Geef het maar toe.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:48 schreef dwerg het volgende:
Ik denk ook niet dat ik 200 Euro over zou hebben voor een avond uit eten
Oh jee.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben er weer. Ik ben een ander mens.
Je bent bij dokter Schumacher geweest?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben er weer. Ik ben een ander mens.
Ja, maar de dames die ik zag vanochtend, lagen hun waren tentoon te stellen toen ze lagen, maar gedroegen zich ineens heel preuts toen ze opstonden, alsof ze het erg vonden dat iemand hun borsten kon zien. En dat terwijl die al zichtbaar waren toen ze lagen te zonnen! Ik vind dat best opmerkelijk, paradoxaal zelfs.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:04 schreef Lienekien het volgende:
Topless zonnen is nog wat anders dan ongegeneerd half bloot lopen.
Denk ik.
Het een leidt tot het ander. Door bruin te worden, gaven ze zichzelf bloot. En topless zonnen is mijns inziens niet preuts. Vanwaar dan ineens heel preuts half-paniekerig de boel bedekken als je stopt met zonnen? Het is niet alsof niemand iets heeft kunnen zien!quote:Op zondag 16 juli 2006 17:18 schreef Lienekien het volgende:
Ze lagen bruin te worden, niet hun waren ten toon te stellen.
Dat ook ja!quote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart, je wilt gewoon langer van de voorgevels genieten.
Ik heb zojuist ook bbq gehad, voor lunchquote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en Lienekien, je mag dan een ander mens zijn, ik ga gewoon nog steeds BBQ'en, ook vanavond weer.
valt mee half elfquote:Op maandag 17 juli 2006 04:29 schreef wyccie het volgende:
Hee, het is al laat in New York!
Is dat die waar ik het plaatje van heb staan ? Ik vond hem namelijk verschrikkelijk duur!quote:Op maandag 17 juli 2006 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Je moet absoluut naar Bodyworks gaan als het in je buurt is. De komende vele jaren komt die expositie sowieso niet meer in Europa, dus als je ergens bent waar het wel is moet je gewoon gaan. De expositie trektmomenteel door Amerika en Canada. Volgens mij ging het hierna richting Oost-Azië.
Dat is dus wel een andere dan die in new yorkquote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Het is trouwens Bodyworlds(of Korperwelten)
http://www.bodyworlds.com/en/pages/home.asp
?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah.
Oh het zijn dus neppersquote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Ah, het origineel is van Gunther von Hagens. Deze expositie heeft gewoon dat idee gejat en overgenomen. Ze zijn allebei serieus inl. 'rare houdingen' Bosbeetle
Het is een horrorachtige film over een groep studenten die anatomie gaan studeren, en dan verdwijnen er steeds studenten, die worden opgezet en dan zodat je de spieren enzo ziet, een beetje zoals de tentoonstellingen waar het over ging.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Is dat een vieze film, Erik?
Dat is een mening.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Lekker weertje, hè?
quote:And all over the world
Strangers
Talk only about the weather.
All over the world
It's the same
It's the same
It's the same.
Strange Weather - Tom Waits
Heerlijk weer, maar ik heb allemaal buikkrampjesquote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Isabeau. Leuk je weer eens te zien.Lekker weertje, hè?
En dat maakt jou dus wycvlacyquote:Op maandag 17 juli 2006 18:58 schreef wyccie het volgende:
Ivlabeau en Buvlatih!
Lienekien heeft ook al zo'n lastige nickname.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |