Je had daar eerder een mooie uitdrukking voor Erik. Iets met ignorance...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me niet zo druk maken over dat een forel een biokweekvis is, eerlijk gezegd. Dan kan je met vrijwel alles wel iets bedenken dat het "jammer" is geweest.
Je 'e' achter 'echt' moest daar niet. Zo heeft iedereen wat, nietwaar?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:57 schreef k_man het volgende:
Je accentje op rot moet trouwens andersom.
Dat was een vriend van me.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
hier ome elmo
In tegenstelling tot veel fokkers met lange tenen vind ik het helemaal niet erg om gecorrigeerd te wordenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:57 schreef broer het volgende:
Je 'e' achter 'echt' moest daar niet. Zo heeft iedereen wat, nietwaar?
Ik verlies zo midden in de nacht nog wel eens mijn genuanceerdheid.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:05 schreef k_man het volgende:
Het is toch niet zo erg mensen daar af en toe eens op te wijzen?
Dat was om te laten zien dat ik leerbaar benquote:
Een accentje moet alleen andersom als er klankverschil kan optreden, zoals bij hé en hè. Of je écht of ècht schrijft, maakt voor de uitspraak niet uit, dus moet je er écht van maken.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind ècht eigenlijk meer nadruk lijken te hebben dan écht, maar het schijnt dus grammaticaal fout te zijn.
Moet er dan na "Hè" eigenlijk geen komma?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Hé wat een lekker ding, hè? Zoiets?
Heb je nu wéér in mijn fotoboek zitten gluren?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Hé wat een lekker ding, hè? Zoiets?
Excuses geaccepteerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Dat was om te laten zien dat ik leerbaar ben![]()
Je hebt helemaal geen fotoboekquote:Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef broer het volgende:
Heb je nu wéér in mijn fotoboek zitten gluren?
Zolang je het maar naar je zin hebtquote:Op zondag 16 juli 2006 11:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hey Erik!
Drukdrukdrugs, weinig tijd blablabla.
De zon schijnt, Venetian Snares schalt hard uit mijn speakers... dan heb ik het optimaal naar mijn zin.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang je het maar naar je zin hebt.
Prima. Ik mag Zomerfeesten vieren, dus ik vermaak me de hele komende week uitstekend.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Alles goe?
Zomerfeesten, is dat iets festivalsachtig?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:36 schreef broer het volgende:
[..]
Prima. Ik mag Zomerfeesten vieren, dus ik vermaak me de hele komende week uitstekend.
Met jou ook?
Ik probeer al meer dan een jaar op regelmatige tijden een torrent te vinden van 'Rossz etc.'. Maar helaas.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
Venetian Snares
Yep. Zeven dagen muziek in de stad. Erg leuk!quote:Op zondag 16 juli 2006 11:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zomerfeesten, is dat iets festivalsachtig?
Zo te horen was het de prijs wel waard.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb een grote fout gemaaktIk ben altijd al zo'n kritische eter in restaurants en niet snel echt tevreden...dat kan nu alleen nog maar erger worden
Arme disgenoten.
En ik wil volgend jaar weerquote:Op zondag 16 juli 2006 11:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zo te horen was het de prijs wel waard.
Dat is het enige album wat ik in de afgelopen jaren nog gekocht heb... hij blijft geniaal.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:40 schreef broer het volgende:
[..]
Ik probeer al meer dan een jaar op regelmatige tijden een torrent te vinden van 'Rossz etc.'. Maar helaas.
(Ik moet het gewoon maar eens kopen, denk ik...)
Eén keer per jaar, dan is het nog net om te doen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik wil volgend jaar weeren het jaar daarop en ik wil er trouwen en...en...*zucht*
Dit is leuker dan een weekendje weg en nog goedkoper ook
Deal.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie meeElke week 1 bak B&J's minder en je hebt het geld volgend jaar ook bij elkaar
Volgens mij is dat aan zo'n schrale eter als moi niet echt besteed.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie meeElke week 1 bak B&J's minder en je hebt het geld volgend jaar ook bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |