Dat is waar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ho! Ik heb nergens gezegd dat ik niet van toetjes houd, he.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb nergens gezegd dat ik jou wantrouw.
Nou,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
Wij deden thuis niet aan toetjes.
Helaas is het minder mooi. Ik kan me gewoon niet beheersenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef broer het volgende:
Dat klinkt bijna als een filosofie.
Het leven moet mooi zijn als je taart eet wanneer je dat wilt.
Hoi.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
Bupvla!
Oh, met mijn echte naam kan genoeg. Ga je niet meer vlapen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:31 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Ja, met jouw naam kan ik dus niks aanvlangen, hè!
Vast niet. Maar ik leef in de overtuiging dat het wél helpt. Dat maakt het bestaan een stuk aangenamer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
En bier helpt tegen het uitdrogen?
Wat is je echte naam dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, met mijn echte naam kan genoeg. Ga je niet meer vlapen?
Dat ga ik hier niet zeggenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:34 schreef Bupatih het volgende:
Wat is je echte naam dan?
Vlasmin?
Vlastrid?
Natasvla?
Wat een feest .quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Zonnige dag
En eten klaarmaken is nu bewezen een kunst, ik stel dan ook voor om CUL en TTK samen te voegenHet was ongeëvenaard bij De Librije. Drie sterren? Van mij mogen het er wel 10 zijn!
ontheven van!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Help.
Het werkwoord ontheffen. In voltooide tijd ontheven, maar hoe past zoiets in een zin?
Ik word ontheven uit mijn werk?
Of:
Ik word ontheven van mijn werk?
.
Ah, fijn, hoest met het herstel?quote:
Ik heb nu tubigrip, dus een rekverband, om mijn arm, zodat ik er wel lichtelijk iets mee kan doen. Ik houd de bezigheden echter beperkt.quote:
Ah, fijn, en goed zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu tubigrip, dus een rekverband, om mijn arm, zodat ik er wel lichtelijk iets mee kan doen. Ik houd de bezigheden echter beperkt.
Je was niet alleen daarin.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:57 schreef dwerg het volgende:
Ik las tubgirl.
Ik heb liever een rekverband om mijn arm dan zo'n walvis die bruin water spuit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:57 schreef dwerg het volgende:
Ik las tubgirl.
Ik ook. Forel vanavondquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:36 schreef DaMart het volgende:
Ik weet trouwens niet wat Erik vanavond doet, maar ik ga barbecueën!![]()
Ik denk eigenlijk ook niet dat je het wil weten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:58 schreef Augustina het volgende:
Ik denk dat ik de enige op Fok! ben die niet weet wie of wat tubgirl is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |