als je niet aankomt is het geen ramp tochquote:op maandag 24 juli 2006 13:22 schreef ymme het volgende:
heiedereen is ook hier wel te vinden van het dieettopic
met mij gaat het lijnen niet zo goed, maar ik kom ook niets aan. en dit dankzij de shakes van herbalife![]()
oh, dus je betaalt nu ¤ 100,- per week om op gewicht te blijven.quote:op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef ymme het volgende:
nou herbalife is niet goedkoop. maar ja dat ik niet afval is mijn eigen schuld. ik heb vakantie, dus er willen nog wel eens terrasje gepakt worden. en een lekker likeurtje gedronken worden. ijsje eten. patatje eten. maar hé ik heb dan ook niet voor niets vakantie
als dat iemands manier van gewichtscontrole is, dan moet hij/zij dat toch helemaal zelf weten?quote:op maandag 24 juli 2006 14:50 schreef pinball het volgende:
[..]
oh, dus je betaalt nu ¤ 100,- per week om op gewicht te blijven.
eigenlijk misbruik je een dieetprodukt (wat op zich al een noodgreep is) om ongestoord te kunnen eten en drinken zonder aan te komen.
jij komt er wel.
ja.quote:op maandag 24 juli 2006 14:58 schreef bubblegumbarbie het volgende:
als dat iemands manier van gewichtscontrole is, dan moet hij/zij dat toch helemaal zelf weten?
uh, wat moet je met mayo? mayo hoort alleen bij patat, en patat moet je niet eten als je af wilt vallen. probleem opgelost.quote:op maandag 24 juli 2006 20:39 schreef cherrylips het volgende:
whoops, beetje veel mayo op m'n bord gekwakt vanavond
en we beginnen weer opnieuw
nouja, fritessaus dan, en het zat bij de aardappelschijfjesquote:op maandag 24 juli 2006 22:34 schreef maeghan het volgende:
[..]
uh, wat moet je met mayo? mayo hoort alleen bij patat, en patat moet je niet eten als je af wilt vallen. probleem opgelost.![]()
ik eet wel eens aardappelschijfjes zónder fritessaus.quote:op maandag 24 juli 2006 22:43 schreef cherrylips het volgende:
nouja, fritessaus dan, en het zat bij de aardappelschijfjes
patat hebben we vrijdag gegeten
waar wacht je op?quote:ik moet echt het huis uit om fatsoenlijk te kunnen eten hoor.
geld.quote:op maandag 24 juli 2006 22:53 schreef pinball het volgende:
[..]
ik eet wel eens aardappelschijfjes zónder fritessaus.
ik weet het.
iedereen verklaart me voor gek.
[..]
waar wacht je op?
serieus. wacht je op een bepaald moment, diploma, leeftijd, oid?
gecondoleerdquote:op maandag 24 juli 2006 23:04 schreef maeghan het volgende:
nou, bij mij is het halfdood stadium al ingetreden. morgen de dokter bellen en een afspraak maken en bodycombat kan ik wel vergeten. mijn hypermobiele enkeltje lijkt de geest gegeven te hebben. zelfs tien minuten auto rijden was een pijnlijke ervaring.
ah, nou dat geld komt vanzelf wel een keer aanvliegen.quote:
dat wel jaquote:op dinsdag 25 juli 2006 09:31 schreef greatwhitesilence het volgende:
drink maar een liter water, d.rose, dan zit het er weer aan ook...
dat betekent dus dat je na meer dan een uur op de hometrainer maar een halve kcal hebt verbrandtquote:op dinsdag 25 juli 2006 11:13 schreef greatwhitesilence het volgende:
volgens mij wel ja. een kilometer is immers ook duizend meter.
de laatste loodjes zijn het zwaarst, zegt menquote:op dinsdag 25 juli 2006 11:23 schreef cherrylips het volgende:
[..]
als het zo makkelijk ging was ik in een week klaar
ik weet het, het valt een beetje tegen...quote:op dinsdag 25 juli 2006 11:15 schreef d.rose het volgende:
[..]
dat betekent dus dat je na meer dan een uur op de hometrainer maar een halve kcal hebt verbrandt
je kan het voor jezelf wel zienquote:op zaterdag 22 juli 2006 23:49 schreef d.rose het volgende:
ik zie trouwens dat er niet bij staat hoelang men al bezig is?
tegen die tijd dat die mogelijkheden er zijn ben ik vast allang klaarquote:op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef troel het volgende:
[..]
je kan het voor jezelf wel zien
we zijn bezig de mogelijkheden aan het uitbreiden, ik zal eens overleggen of er een mogelijkheid komt om dit ook te vermelden (ieders eigen keuze uiteraard)
de eerste vind ik al zwaar, ik wil niet weten hoe zwaar de laatste zijnquote:op dinsdag 25 juli 2006 11:25 schreef d.rose het volgende:
[..]
de laatste loodjes zijn het zwaarst, zegt men
ik hoop het eigenlijk nietquote:op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef d.rose het volgende:
[..]
tegen die tijd dat die mogelijkheden er zijn ben ik vast allang klaar
nou, die eerste viel me meequote:op dinsdag 25 juli 2006 11:28 schreef cherrylips het volgende:
[..]
de eerste vind ik al zwaar, ik wil niet weten hoe zwaar de laatste zijn
quote:op dinsdag 25 juli 2006 11:15 schreef d.rose het volgende:
[..]
dat betekent dus dat je na meer dan een uur op de hometrainer maar een halve kcal hebt verbrandt
nou, ik viel de eerste week ook gelijk een kilo af. kwam twee aan, viel weer een kilo af. en dat in nog geen drie weken tijd. en nu zit ik nog steeds op m'n startgewichtquote:op dinsdag 25 juli 2006 11:39 schreef d.rose het volgende:
[..]
nou, die eerste viel me mee
misschien heb ik er aanleg voor
ohw, ik kan beter blijven steppen dan gaan zwemmen zie ikquote:op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef greatwhitesilence het volgende:
[..]
integendeelwel een mooie site trouwens.
dan kan ik net zo goed ophouden met die hometrainerquote:op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef greatwhitesilence het volgende:
[..]
integendeelwel een mooie site trouwens.
misschien heb je ook aanleg om aan te komenquote:op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef cherrylips het volgende:
[..]
nou, ik viel de eerste week ook gelijk een kilo af. kwam twee aan, viel weer een kilo af. en dat in nog geen drie weken tijd. en nu zit ik nog steeds op m'n startgewicht
quote:op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef d.rose het volgende:
[..]
dan kan ik net zo goed ophouden met die hometrainer
dan moet ik 500 uur fietsen om 1 hamburger kwijt te raken
nou ja, als je het nergens mee vervangt kun je maar beter doorgaan...quote:op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef d.rose het volgende:
[..]
dan kan ik net zo goed ophouden met die hometrainer
dan moet ik 500 uur fietsen om 1 hamburger kwijt te raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |