ik zal er nog een nachtje over slapenquote:op zondag 23 juli 2006 00:28 schreef maeghan het volgende:
je mag zelf kiezen bij bmi tussen 25 en 27. eerst was het bij ons veel gezelliger maar nu is het hier ook wel gezelligen jullie zijn nog wakker in ieder geval.
tja, bij mij hoeven er 'maar' 6 af, da's niets in vergelijking bij alle mensen in het andere topic.quote:op zondag 23 juli 2006 00:38 schreef maeghan het volgende:
ja ach, de scheiding stelt toch niet veel voor. ik sta hier niet in het lijstje maar kom iedereen hier toch regelmatig vervelen.
maar goed, ik ga slapen. morgen weer pump + balance doen en lekker m'n magnum van daarnet verbranden.
het is in allebei de topics wel gezellig. toch is er wel een groot verschil, hier gaat het echt om een paar kilo en merk ik dat er soms best hardhandig gedaan wordt. van twee dropjes ga je niet dood en kom je echt geen kilo's aan. dat is in het dieetclub topic wat minderquote:
en dan ga je uit van je ochtend- of avondgewicht?quote:op zondag 23 juli 2006 10:04 schreef greatwhitesilence het volgende:
ik heb twee streefgewichten: 61 kilo, het gewicht wat ik altijd heb als ik braaf op gewicht blijf en 57 kilo, aan de hand van het bmi. dat gewicht is dus bij een bmi van 20.
dat is een behoorlijk verschil, heb je flink liggen zweten vannacht?quote:op zondag 23 juli 2006 09:56 schreef d.rose het volgende:
hoe bepaal je eigenlijk je streefgewicht?
ik zie trouwens net dat ik nu 2,5 kilo minder weeg dan gisteravond
ja, ik heb net als de meeste nederlanders liggen zweten vannachtquote:op zondag 23 juli 2006 10:24 schreef pinball het volgende:
[..]
dat is een behoorlijk verschil, heb je flink liggen zweten vannacht?
als ik zou was zou ik mezelf een een paar keer op dezelfde tijd ('s ochtends, meteen als je uit bed komt bv) wegen en daar een beetje een gemiddelde uit halen.
en mijn streefgewicht is alles waarbij ik een bmi tussen de 20-23 heb.
ik ga uit van mijn ochtendgewicht.quote:op zondag 23 juli 2006 10:07 schreef d.rose het volgende:
[..]
en dan ga je uit van je ochtend- of avondgewicht?
ik woog gisteren 91 en daarop basseerde ik de 85 die ik ilde wegen
nu weeg ik 88,5 en is die 85 niet genoeg
ik ga uit van mijn avondgewicht, da's eerlijker vind ikquote:op zondag 23 juli 2006 10:53 schreef greatwhitesilence het volgende:
[..]
ik ga uit van mijn ochtendgewicht.
als je toevallig 2 glazen water meer op hebt die avond, dan weeg je ook meteen 400 gram zwaarder . vandaar beter 's ochtends wegenquote:op zondag 23 juli 2006 22:11 schreef d.rose het volgende:
[..]
ik ga uit van mijn avondgewicht, da's eerlijker vind ik
als ik die glazen s'morgens op heb ben ik ook 400gr zwaarderquote:op zondag 23 juli 2006 22:27 schreef bloodyserious het volgende:
[..]
als je toevallig 2 glazen water meer op hebt die avond, dan weeg je ook meteen 400 gram zwaarder . vandaar beter 's ochtends wegen![]()
's ochtends is het 7 of 8 uur later dan diezelfde avond(hoe lang je slaapt) en heeft je lichaam dat al lang verwerkt.quote:op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef d.rose het volgende:
[..]
als ik die glazen s'morgens op heb ben ik ook 400gr zwaarder
ik drink de glazen s'morgens, dus net voor het wegen, dan zijn ze dus nog niet verwerktquote:op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef bloodyserious het volgende:
[..]
's ochtends is het 7 of 8 uur later dan diezelfde avond(hoe lang je slaapt) en heeft je lichaam dat al lang verwerkt.
ik wilde het gemiddelde per dag, en het verloop gedurende de dag wetenquote:op zondag 23 juli 2006 23:13 schreef bloodyserious het volgende:
ik zou ook niet teveel op de weegschaal staan als ik jou was, aan de info dat je 2 uur later een kilo zwaarder bent heb je niet veel namelijk.
als ik niets eet en drink hoef ik ook niet naar het toiletquote:op maandag 24 juli 2006 00:25 schreef sylvana het volgende:
ik weeg me altijd 's ochtends, na het toiletbezoek en voor ik wat gegeten of gedronken heb.
vrouwen zijn vaak wat smaller gebouwd, dus een wat lagere bmi lijkt me dan wel op z'n plaatst. andersom geldt dat ook. om arnie (schwarzenegger) als voorbeeld te nemen, die had een bmi van 33 en noem je ook niet bepaald vet. mijn streven is nu 24, maar zodra het er af is mag het er in spiermassa wel weer aan hoor.quote:op maandag 24 juli 2006 00:10 schreef #ANONIEM het volgende:
uh... een bmi tussen de 20 en 25 is toch gezond... waarom willen jullie dan afvallen?
en mensen van 1.72 willen 55 kilo gaan wegen? dat is toch veelte licht? ook voor meiden lijkt me.. ik ben 1.78 en weeg 70 kilo, dat is al licht genoeg vind ik.
wauw je bent al een behoorlijk eind afgevallen! je bent echt een mooie meid, je moet inderdaad niet te veel meer afvallen dat zou alleen maar afbreuk doen aan hoe je er nu uitziet.quote:op maandag 24 juli 2006 09:46 schreef maeghan het volgende:
bmi zegt idd geen flikker. ik heb nu een bmi van bijna 30, maar ben erg breed gebouwd. 30 is wel te hoog voor me, maar ik moet er niet aan denken dat ik een zogenaamd gezond bmi van 20 zou hebben. ik bedoel, tjek m'n fotoboek en haal dertig kilo van af, dat wordt een beetje té gek zou ik denken.
daar was ik al bang voor, maar 5 kilo is al zo dichtbij en ik heb het er liever gister af dan morgen.. slecht, ik weet het, maar ja.quote:op maandag 24 juli 2006 10:35 schreef teigan het volgende:
je eet als je zo weinig eet gewoon te weinig... je lichaam springt in de spaarstand, en zal daardoor niets afvallen..
als je ervoor zorgt dat je dus meer calorieen eet, dan zal je lichaam het wel best vinden, en afvallen...
wat je daar hebt staan als dieetdagen, is volgens mij nog niet eens 1000 kcal, en je zal toch minstens op 1200-1500 per dag moeten zitten wil je lichaam niet in spaarstand schieten..
dus ik zou gewoon meer eten, en niet overdrijven... dan maar wat langzamer afvallen toch? als je er uiteindelijk maar komt!
mijn bmi is prima geloof ik, maar toch rolt er van alles over m'n buik heen.quote:op maandag 24 juli 2006 09:46 schreef maeghan het volgende:
bmi zegt idd geen flikker. ik heb nu een bmi van bijna 30, maar ben erg breed gebouwd. 30 is wel te hoog voor me, maar ik moet er niet aan denken dat ik een zogenaamd gezond bmi van 20 zou hebben. ik bedoel, tjek m'n fotoboek en haal dertig kilo van af, dat wordt een beetje té gek zou ik denken.
ik heb geen idee, ik doe precies hetzelfdequote:op maandag 24 juli 2006 10:38 schreef bubblegumbarbie het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor, maar 5 kilo is al zo dichtbij en ik heb het er liever gister af dan morgen.. slecht, ik weet het, maar ja.
iemand tips om mijn dieet aan te passen tot een normaal aantal calorieen?
quote:op maandag 24 juli 2006 10:35 schreef teigan het volgende:
....toch minstens op 1200-1500 per dag moeten zitten wil je lichaam niet in spaarstand schieten..
dank je, maar ik ben allergisch voor registreren, dus heb liever iets was 'openbaar' isquote:op maandag 24 juli 2006 13:01 schreef teigan het volgende:
kijk eens op www.overgewicht.nl
daar kun je je registreren voor de eet en beweegwijzer..
daar zit een best goede calorieentabel achter
geluktquote:op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef teigan het volgende:
gewoon ff google gebruiken, dan vind je het vast wel..
ik raad je toch echt aan om daarvoor te gaan registreren, want hij berekend automatisch je calorieen, en anders moet je met pen papier en een rekenmachine aan de slag zodra je iets hebt gegeten.quote:op maandag 24 juli 2006 12:58 schreef d.rose het volgende:
[..]
dat geldt voor iedereen?
ik hoopte dat minder eten ook zou helpen
iemand een goede cal.-tabel?
nou vooruit, dan denk ik er nog ff over naquote:op maandag 24 juli 2006 13:13 schreef bubblegumbarbie het volgende:
[..]
ik raad je toch echt aan om daarvoor te gaan registreren, want hij berekend automatisch je calorieen, en anders moet je met pen papier en een rekenmachine aan de slag zodra je iets hebt gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |