abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40171450
quote:
op dinsdag 25 juli 2006 16:45 schreef quinazoline het volgende:

[..]

ja, klopt, hoezo?
ik vroeg me af of alles nog gelukt is met inrichten e.d. en of je al nieuwe foto's had

maarja de werkdag is voorbij, ik zie het morgen wel.
pi_40171775
quote:
op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef bubblegumbarbie het volgende:

[..]

ik vroeg me af of alles nog gelukt is met inrichten e.d. en of je al nieuwe foto's had

maarja de werkdag is voorbij, ik zie het morgen wel.
ik kan inderdaad wel eens nieuwe foto's plaatsen.. maar dan moet ik eerst even opruimen, tis nu voor het eerst sinds ik er woon een rotzooitje (overal was en vakantiespullen ed). ergens deze week zal ik wel proberen wat te posten. ik kan wel zeggen dat erg goed bevalt om alles voor jezelf te hebben en dus niks te hoeven delen. mijn 'kasteel' is echt
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:58:03 #278
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40171814
ik begin te merken dat ik wat meer kracht krijg in mijn armen. eerst kon ik mijzelf niet beheerst naar beneden laten zakken vanuit push-up positie als ik mijn voeten gebruikte in plaats van mijn knieën.

net wilde ik aan mijn vriend laten zien wat ik nu niet kon doen, en dan doe ik dat zomaar ineens...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40171841
quote:
op dinsdag 25 juli 2006 14:03 schreef heaven7 het volgende:

[..]

steppen? stepapparaatje? verbrand je daar zoveel mee??

* heaven7 haalt dat ding ook maar tevoorschijn dan

er moet weer 5 kilo af
ik moet mezelf aanleren het iedere dag te doen en niet eens per week
gewoon een dvd'tje kijken of lekker muziekje luisteren doet wonderen
toen we nog een hometrainer hadden, heb ik alle seizoenen van sex & the city bekeken op de hometrainer niet in één keer natuurlijk, gewoon steeds elke dag 1 aflevering. maar ik heb vanochtend gemerkt dat je beter een lekker muziekje met een fijn ritme erin kunt opzetten. ik heb vrijwel de hele nieuwe cd van muse geluisterd vanochtend op de stepper, behalve de ballads dan, anders kom je niet vooruit
Tap tap tap
pi_40171898
quote:
op dinsdag 25 juli 2006 15:23 schreef greatwhitesilence het volgende:
geen steppen voor mij, ik ben bezig de ramen schoon te maken. met glasex, dus ik moet goed mijn best doen om alle strepen weg te krijgen. ik verbrand calorieën en ik ben nog nuttig bezig ook...
oja, nu je het zegt, ik heb weer eigerkak op m'n velux-raam maar dat is maar 1 raam, ik ben langer bezig met de tv enzo versjouwen dan met het schoonmaken zelf.
Tap tap tap
pi_40184428
wat je met sport verbrandt zijn dus ook gewoon kilocalorieeen hoor...
Klussen deel 1 en 2
pi_40186199
Sanity is (not) statistical
pi_40186437
quote:
op woensdag 26 juli 2006 00:25 schreef maeghan het volgende:
[afbeelding]
  woensdag 26 juli 2006 @ 06:27:30 #284
242 Pinball
Electric Monk
pi_40191083
quote:
op woensdag 26 juli 2006 00:25 schreef maeghan het volgende:
[afbeelding]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 26 juli 2006 @ 07:21:30 #285
12913 GreatWhiteSilence
pi_40191221
het zal wel stom toeval zijn, maar nadat ik maandag heb besloten niet meer op mijn eten te letten en me meer in de sportschool te vertonen gaf de weegschaal vanmorgen opeens 63.4 aan, in plaats van de standaard 63.7 t/m 64. eindelijk.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:11:14 #286
18653 crew  D.
pi_40191542
op aangepast, die eerste kilo is een feit
pi_40191685
quote:
op woensdag 26 juli 2006 08:11 schreef d.rose het volgende:
op aangepast, die eerste kilo is een feit
gefeliciteerd!

en hoe meer kilo's je kwijtraakt hoe beter je jezelf gaat voelen, vol zelfvertrouwen, dat had ik tenminste

@ quin: foto's jeeejj!! waar was je naartoe op vakantie geweest?
pi_40191700
vanavond gaan mijn buren met elkaar bbq'en. omdat ik hier nog maar net woon is dit natuurlijk een perfecte manier om iedereen eens te leren kennen en te spreken, maar ik ga dus wel vanavond bbq'en. ik ben benieuwd wat ze geregeld hebben en of het me lukt om niet te veel te eten, maar ik ga gewoon mijn best doen. vanmorgen natuurlijk nog steeds 65 kilo .
pi_40191701
quote:
op woensdag 26 juli 2006 07:21 schreef greatwhitesilence het volgende:
het zal wel stom toeval zijn, maar nadat ik maandag heb besloten niet meer op mijn eten te letten en me meer in de sportschool te vertonen gaf de weegschaal vanmorgen opeens 63.4 aan, in plaats van de standaard 63.7 t/m 64. eindelijk.
word je niet gestoord van de .nogwats bij je kilo's? ik reken per kilo, en pas als er daadwerkelijk een kilo af is pas ik mijn regeltje aan. maar dat zal wel aan mijn gebrek van een nieuw soort weegschaal liggen
pi_40191713
quote:
op woensdag 26 juli 2006 08:28 schreef bubblegumbarbie het volgende:

[..]

gefeliciteerd!

en hoe meer kilo's je kwijtraakt hoe beter je jezelf gaat voelen, vol zelfvertrouwen, dat had ik tenminste

@ quin: foto's jeeejj!! waar was je naartoe op vakantie geweest?
ik ben een paar dagen naar de camping geweest waar de ouders van mijn vriend ook stonden, in duitsland. eind augustus ga ik nog een week naar zweden, mijn vriend gaat daar stagelopen, en ik ga hem wegbrengen. ik hoef alleen mijn verslag af te maken en dan heb ik vakantie, maar het schrijven gaat echt moeizaam.

ik doe het trouwens ook per kilo/soms halve kilo. mijn weegschaal is toch niet nauwkeuriger, en dat is misschien wel goed ook, want zo weet ik wel dat ik niet aan kom maar heb ik niet zo'n idee dat ik heel erg schommel.
pi_40191788
quote:
op woensdag 26 juli 2006 08:30 schreef quinazoline het volgende:

[..]

ik ben een paar dagen naar de camping geweest waar de ouders van mijn vriend ook stonden, in duitsland. eind augustus ga ik nog een week naar zweden, mijn vriend gaat daar stagelopen, en ik ga hem wegbrengen. ik hoef alleen mijn verslag af te maken en dan heb ik vakantie, maar het schrijven gaat echt moeizaam.

ik doe het trouwens ook per kilo/soms halve kilo. mijn weegschaal is toch niet nauwkeuriger, en dat is misschien wel goed ook, want zo weet ik wel dat ik niet aan kom maar heb ik niet zo'n idee dat ik heel erg schommel.
zweden is volgens mij een onwijs mooi land, wat doet je vriend voor school dan? en hoelang moet je hem missen?

ik irriteer me echt matenloos aan mijn bovenarmen, het blijven 2 hangende hoopjes vet terwijl de rest van mijn lichaam nu wel aan te zien is, en ik wil ze dus ook niet trainen aangezien ik als de dood ben dat het nog dikkere hoopjes worden.. iemand tips voor het slanker maken van mijn bovenarmen (ik weet dat je niet plaatselijk kan afvallen )
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:39:45 #292
18653 crew  D.
pi_40191826
quote:
op woensdag 26 juli 2006 08:28 schreef bubblegumbarbie het volgende:

[..]

gefeliciteerd!
dank je

en dat terwijl we gisteren gewoon naar de mac geweest zijn
  woensdag 26 juli 2006 @ 08:53:03 #293
12913 GreatWhiteSilence
pi_40192020
quote:
op woensdag 26 juli 2006 08:29 schreef bubblegumbarbie het volgende:

[..]

word je niet gestoord van de .nogwats bij je kilo's? ik reken per kilo, en pas als er daadwerkelijk een kilo af is pas ik mijn regeltje aan. maar dat zal wel aan mijn gebrek van een nieuw soort weegschaal liggen
ik word juist gestoord van onnauwkeurigheid. anders lijkt er helemaal niets te gebeuren.
  woensdag 26 juli 2006 @ 08:55:14 #294
12913 GreatWhiteSilence
pi_40192057
quote:
op woensdag 26 juli 2006 08:36 schreef bubblegumbarbie het volgende:ik irriteer me echt matenloos aan mijn bovenarmen, het blijven 2 hangende hoopjes vet terwijl de rest van mijn lichaam nu wel aan te zien is, en ik wil ze dus ook niet trainen aangezien ik als de dood ben dat het nog dikkere hoopjes worden.. iemand tips voor het slanker maken van mijn bovenarmen (ik weet dat je niet plaatselijk kan afvallen )
tocn maar krachttraining voor de bovenarmen. ze zullen echt niet nog dikker worden, want vrouwen hebben daar toch niet genoeg testosteron voor...
pi_40192385
quote:
op woensdag 26 juli 2006 08:55 schreef greatwhitesilence het volgende:

[..]

tocn maar krachttraining voor de bovenarmen. ze zullen echt niet nog dikker worden, want vrouwen hebben daar toch niet genoeg testosteron voor...
en wat heeft het dan voor nut om krachttraining te gaan doen, aangezien je niet plaatselijk vet weg kan trainen..?
pi_40192407
quote:
op woensdag 26 juli 2006 08:39 schreef d.rose het volgende:

[..]

dank je

en dat terwijl we gisteren gewoon naar de mac geweest zijn
eten helpt met afvallen, dat is bij mij het geval tenminste. hoe minder ik eet hoe minder eraf gaat..
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:45:12 #297
12913 GreatWhiteSilence
pi_40192998
quote:
op woensdag 26 juli 2006 09:14 schreef bubblegumbarbie het volgende:

[..]

en wat heeft het dan voor nut om krachttraining te gaan doen, aangezien je niet plaatselijk vet weg kan trainen..?
je spieren worden lokaal wel steviger en strakker, dus dan ziet het er als het goed is beter uit.
door mijn buikspieren te trainen ziet mijn buik er al een stuk beter uit, maar veel vet is er nog niet af...
pi_40193914
quote:
op woensdag 26 juli 2006 09:14 schreef bubblegumbarbie het volgende:

[..]

krachttraining heeft verschillende voordelen. het zorgt ervoor (hoewel spieren wat zwaarder zijn dan vet) dat je een stuk strakker in je vel komt te zitten. weg met de wiebeldelen aan je armen en benen.

bovendien vraagt spiermassa voortdurend energie. het is net een continue brandend oventje. waar je bij cardio vrijwel meteen stopt met verbranden als je van een apparaat afstapt, blijft spiermassa de hele dag energie vragen. dus hoe meer spieren, hoe gemakkelijker ook het afvallen gaat. in jip en janneke taal.

nou hoef je echt niet gelijk enorme hopen ijzer te gaan heffen in een eng krachthonkgedeelte van je sportschool. er zijn toegankelijker varianten zoals bijvoorbeeld bodypump. of gewoon de toestellen in je sportschool.

hier kan je wat meer lezen over krachttraining voor vrouwen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40193964
quote:
op woensdag 26 juli 2006 08:36 schreef bubblegumbarbie het volgende:

[..]

zweden is volgens mij een onwijs mooi land, wat doet je vriend voor school dan? en hoelang moet je hem missen?

ik irriteer me echt matenloos aan mijn bovenarmen, het blijven 2 hangende hoopjes vet terwijl de rest van mijn lichaam nu wel aan te zien is, en ik wil ze dus ook niet trainen aangezien ik als de dood ben dat het nog dikkere hoopjes worden.. iemand tips voor het slanker maken van mijn bovenarmen (ik weet dat je niet plaatselijk kan afvallen )
zweden is inderdaad een heel mooi land. vorig jaar ben ik er met mijn vriend naar toe geweest in de zomervakantie en sindsdien willen we terug. hij gaat gelukkig maar 3,5 maand, maar ik ga hem zeker (een paar keer) opzoeken. hij studeert electrotechniek en gaat in zweden op de universiteit aan een project werken.

ik heb de prijsvraag op de fp gewonnen!
pi_40194057
quote:
op woensdag 26 juli 2006 08:55 schreef greatwhitesilence het volgende:

[..]

ik heb toch lokaal wel last van testosteron geloof ik, er zit al twee cm bij op m'n bovenbenen namelijk
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')