Maar 1 tegenstander. Ik vind dat een beetje loze stelling. Je kan eerder zeggen dat die user de enige is in dat topic die het er niet mee eens is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:12 schreef Paul_NL het volgende:
Deel 1 ging over immigranten en dat het asociaal is voor de Nederlanders om immigranten binnen te laten die niks toevoegen.
Er is eigenlijk maar een tegenstander dat is Vhiper die vindt dat er alleen rechten zijn maar geen plichten
God wat een cliché. Dat is wel erg kort door de Wilders-bocht, nietwaar? Kun je het wat duidelijker specificeren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:44 schreef Paul_NL het volgende:
De staat of wel de belastingbetaler geld kosten.
quote:En ik vind dat de buitenlander die hier op een verblijfsvergunning is de zelfde rechten heeft en dat de huwelijkmigrant de zelfde rechten heeft als de reguliere immigrant, dus dat wil zeggen dat ook die pas na 5 jaar een baan gehad te hebben mag nationaliseren
Als mensen om wat voor reden dan ook geen baan meer hebben en nog geen Nederlander zijn moeten ze terug naar het thuislandquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
God wat een cliché. Dat is wel erg kort door de Wilders-bocht, nietwaar? Kun je het wat duidelijker specificeren?
Wat als mensen ziek zijn, of bijvoorbeeld politiek vluchteling zijn?
Er waren wel meer tegenstanders, dacht ik zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:12 schreef Paul_NL het volgende:
Deel 1 ging over immigranten en dat het asociaal is voor de Nederlanders om immigranten binnen te laten die niks toevoegen.
Er is eigenlijk maar een tegenstander dat is Vhiper die vindt dat er alleen rechten zijn maar geen plichten
Ja, da's echt een luxe leven in Nederlandquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:49 schreef Paul_NL het volgende:
Het gaat er ook om dat 3 jaar en een paar maanden getrouwd zijn voldoende is om heel je leven op de kosten van de belastingbetaler te leven
even afgezien van het feit dat het het zoveelste dure project is dat weinig oplevert behalve werk voor de opleiders etc (al jaren een floreerende tak van de economie)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:54 schreef Paul_NL het volgende:
knip
idd .. maar dat hebben een boel mensen gemist blijkbaar ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:17 schreef damian5700 het volgende:
Er worden toch voorwaarden gesteld, zoals een inkomenseis, aan immigratie?En bovendien zijn onlangs toch wettelijke bepalingen, zoals een minimum leeftijd, toegevoegd aan huwlijksmigratie?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:12 schreef Paul_NL het volgende:
Ik heb je die goede reden al meermalen gegeven: Het mensenrecht op een gezinslevenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:50 schreef Paul_NL het volgende:
Waar ik me vaak over werwonder zijn discussies over emi- en immigratie in het Westen en Nederland in het bijzonder.
Vaak gaat het dan uiteraard over de problemen die deze met zich meebrengen en een ieder gooit de schuld daarvoor bij een ander.
Maarr........ waar iedereen aan voorbij gaat is eigenlijk een heel simpele vraag:
Waarom zou je als land uberhaupt mensen toelaten die niets toe toe voegen hebben?
Waarom zouden wij een ook maar 1 onopgeleide griet van 21 uit de Rif die geen woord Nederlands kan, niet kan lezen en schrijven en nooit ook maar 1 positieve bijdrage aan dit land zou kunnen leveren, uberhaupt toelaten? Ook al is ze 'uit liefde getrouwd' met een 'Nederlander' van buitenlandse afkomst?
Mensen zeuren over 'ja maar dat kan je niet maken'.
Waarom dan niet? Geef mij eens een goede reden waarom je als land kansloze losers toe zou laten
Dit is de OP van deel 1
een land mag toch zeker als voorwaarde stellen dat ze in ruil voor die geborgenheid wat terug krijgen. dit in de vorm van iets terug doen voor de maatschappij. werken dus. al kunnen die mensen er ook niet altijd wat aan doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:24 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ik heb je die goede reden al meermalen gegeven: Het mensenrecht op een gezinsleven![]()
Heb je ooit gehoord van het woord PLICHTEN?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:24 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ik heb je die goede reden al meermalen gegeven: Het mensenrecht op een gezinsleven![]()
en heb jij enig idee aan wat voor verplichtingen er moet worden voldaan voor je je bruidje mag importeren .. blijkbaar niet, anders zou je weten dat die er al zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:16 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord van het woord PLICHTEN?
Ja, de uitkeringen zijn ook zodanig hoog dat je, wanneer je er 25% vanaf haalt, gewoon de broekriem een beetje aanhaalt en alsnog door kunt...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
een land mag toch zeker als voorwaarde stellen dat ze in ruil voor die geborgenheid wat terug krijgen. dit in de vorm van iets terug doen voor de maatschappij. werken dus. al kunnen die mensen er ook niet altijd wat aan doen.
ik ben en blijf van mening dat iemand die niets mankeert (wie het dan ook maar is) en geen werk heeft maar in de groenvoorziening gaat. elke dag zie ik rotzooi liggen op straat, of liggen er hopen stront op de stoep.
laat ze dat maar gaan schoonmaken. dan doen ze iig iets voor de samenleving.
is dat geen optie, dan mogen ze wat mij betreft alle uitkering laten staan op een gemeentelijke bank en die mensen bonnen geven voor boodschappen e.d.
langer dan een jaar in een uitkering en niet willen werken? prima, 10% korting het eerste jaar. 2e jaar 25% korting en het derde jaar heb je niets meer te willen.
Er moeten dan ook ANDERE verplichtingen komenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef moussie het volgende:
[..]
en heb jij enig idee aan wat voor verplichtingen er moet worden voldaan voor je je bruidje mag importeren .. blijkbaar niet, anders zou je weten dat die er al zijn
Geen ideequote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:07 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Hoe zit het dan met Nederlanders die niets toevoegen?
Of met Nederlanders die niets toevoegen en zwanger worden, moeten we die vrucht maar aborteren?
En hoe verhoudt zich dit beleid met de noodzaak meer werknemers aan te trekken van buiten Nederland, zeker in de toekomst, met het oog op de vergrijzing?
Zorg eerst maar eens voor een goede OP met duidelijke uitleg, doorgelekte tenalady.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Lekker nuttige vragen stel je overigen![]()
Je geeft zelf aan wat er zou gebeuren en daarmee is ook meteen duidelijk dat het werktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:11 schreef Corporate_Intestines het volgende:
[..]
Ja, de uitkeringen zijn ook zodanig hoog dat je, wanneer je er 25% vanaf haalt, gewoon de broekriem een beetje aanhaalt en alsnog door kunt....
750 - 200 = 550
Huur, 250, water, gas, licht 100, zorgverzekering 100, voedsel 100?
En dat met die bonnen is natuurlijk ook BS, of je nu bonnen geeft om te huren, G/W/L, verzekering en voedsel te kopen of geld, dat maakt geen zak uit.
Het zijn vragen die je aan het denken zouden kunnen zetten,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Lekker nuttige vragen stel je overigen![]()
nou wil ik wel weten of jij uberhaupt bekend bent met de huidige eisen .. dus laat maar zien ..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:21 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Er moeten dan ook ANDERE verplichtingen komen
gezien de insteek van de oorspronkelijke OP .. importbruidjes uit met name Marokko, daar gaar het overquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:40 schreef Corporate_Intestines het volgende:
OH ja, hoe zat dat eigenlijk met vluchtelingen? Gaat dit topic nu over vluchtelingen of over 'gelukszoekers'?
Want, eh, het kan natuurlijk zijn dat ik de afgelopen 26 heb liggen slapen onder een steen (JA IK STEM LINKS JA Hhaahaha ROZENLULLER ha zeikstal haha!!!1113einsdreivier) maar volgens mij, indien geen vluchteling, als je niets hebt, niets toevoegt en niets kan kom je het hele Fort Europa niet zomaar binnen (en derhalve Nederland). Als je goed kan lullen natuurlijk wel maar dan kan je ook auto's gaan verkopen. Of kinderfietsen.
www.ind.nlquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:36 schreef moussie het volgende:
[..]
nou wil ik wel weten of jij uberhaupt bekend bent met de huidige eisen .. dus laat maar zien ..
quote:
ik weet dat de begeleiders altijd erg om jou moeten lachen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:49 schreef Paul_NL het volgende:
Gelukkig vind jij het grappig. Toch maar mooi weer een mens blij gemaakt. Normaal moet ik ervoor naar een opvanghuis voor kinderen met Down
Oh, nou mooi, dan kan het topic dicht. Die voegen namelijk weldegelijk iets toe aan het leven van betreffende importeur.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:44 schreef moussie het volgende:
[..]
gezien de insteek van de oorspronkelijke OP .. importbruidjes uit met name Marokko, daar gaar het over
Niet aan dat van de Nederlandersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:52 schreef Corporate_Intestines het volgende:
[..]
Oh, nou mooi, dan kan het topic dicht. Die voegen namelijk weldegelijk iets toe aan het leven van betreffende importeur.
Ja, en nu mag je het nog eens proberen, maar dan met een échte onderbouwing. Want ik ben bij lange na niet overtuigd van je argumenten. Verder geen persoonlijke aanval ofzo, maar je overtuigd me nog niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Als mensen om wat voor reden dan ook geen baan meer hebben en nog geen Nederlander zijn moeten ze terug naar het thuisland
Vluchtelingen zijn geen immigranten
quote:
Ja, dat eerste deel ging letterlijk nergens over, borrelpraat heeft nog een hoger niveau, of niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:01 schreef Paul_NL het volgende:
Toch maar deel 1 lezen dan en als je dan nog niet overtuigd bent kan je het beste een pilsje gaan drinken, dat is nuttiger dan gaan Fokken
Die wel ja hopelijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van mij is toch heel blij met z'n tsjechische vriendinnetje.
Denk dat ik dat maar ga doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:01 schreef Paul_NL het volgende:
Toch maar deel 1 lezen dan en als je dan nog niet overtuigd bent kan je het beste een pilsje gaan drinken, dat is nuttiger dan gaan Fokken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |