Hahahaha.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:09 schreef GoodNews het volgende:
Haha zo grappig...
Loop ik vandaag door de stad. Zie ik zo een onervaren sukkeltje in één of andere mercedes rijden. Niks ergs aan helemaal niet (rijd zelf q7).
Maar wat ik verschrikkelijk vind is dat die mensen denken dat ze helemaal tof zijn en bijzonder. IPV voor je uit te staren, kijken naar van die breezer hoertjes hahahaha en aandacht vragen....
Geweldig...
Durf te wedden dat die in de auto van ze pappie reed![]()
Dan denken ze allemaal. Misschien ook wel over jou.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:09 schreef GoodNews het volgende:
Q7? Die Audiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:09 schreef GoodNews het volgende:
Haha zo grappig...
Loop ik vandaag door de stad. Zie ik zo een onervaren sukkeltje in één of andere mercedes rijden. Niks ergs aan helemaal niet (rijd zelf q7).
Maar wat ik verschrikkelijk vind is dat die mensen denken dat ze helemaal tof zijn en bijzonder. IPV voor je uit te staren, kijken naar van die breezer hoertjes met van die nep kleding etc hahahaha en aandacht vragen....
Geweldig...
HAHAHA. Een auto kan wel eens afslaan ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahaha.
En dan gaan toeteren wanneer een tegenligger linksaf slaat en op de rem gaan. Vervolgens, wanneer de tegenligger overgestoken heeft, slaat de mercedes af![]()
![]()
Vast als ik 33 ben en me vader 80 + die taxi rijdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:11 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Dan denken ze allemaal. Misschien ook wel over jou.
Misschien is de TS wel een vrouw:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
mercedesechte mannen rijden in een BMW of een Audi
quote:Geslacht: Niet ingevuld
Oh, je bent gewoon jaloers dat zij wel aandacht krijgen van de breezersletjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Vast als ik 33 ben en me vader 80 + die taxi rijd![]()
33 en je storen aan patsers en letten op breezah hoertjes van 14quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef GoodNews het volgende:
[..]
dat kan wel, hij zij staart alleen maar voor zich uit bij het rijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Misschien is de TS wel een vrouw:
[..]
Dat is verdraait vervelend inderdaadquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
HAHAHA. Een auto kan wel eens afslaan ja.
Als die het níet kan, dat is pas vervelend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is verdraait vervelend inderdaad
haha,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:14 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
33 en je storen aan patsers en letten op breezah hoertjes van 14
Pedofiel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef GoodNews het volgende:
[..]
haha,
agh als je eenmaal getrouwd bent, kijk je nog wel eens om je heen voor de lol.
Mijn Bentley kan wel afslaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef Niwa het volgende:
Daar heb ik nooit last van als ik in mijn Ferrari zit.
De vriendin van de oom van de tante van de neef van de vader van mijn vriend heeft deze:quote:
Whehehequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
Pas stond er ook zo'n Josti in een Mondeo met Halfords tuning langs mij bij het stoplicht, flink veel toeren te maken, dusja, ik maak ook even wat extra toeren om kei stoer te doen enzo,
Wordt het groen, wil hij wegrijden, laat hij de auto afslaan.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
De vriendin van de oom van de tante van de neef van de vader van mijn vriend heeft deze:
[afbeelding]
Ik rook ook al een lemmingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef Mojave het volgende:
Vrouwen die je Eye-Fucken als je in een dure auto rijdt.
Misschien maakte hij wel juist veel toeren omdat hij problemen had met zijn motor, en wilde voorkomen dat hij afsloeg. Je weet het niet, he, maar het is natuurlijk het makkelijkst om te denken dat zo iemand patsering wil doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
Pas stond er ook zo'n Josti in een Mondeo met Halfords tuning langs mij bij het stoplicht, flink veel toeren te maken, dusja, ik maak ook even wat extra toeren om kei stoer te doen enzo,
Wordt het groen, wil hij wegrijden, laat hij de auto afslaan.
in heen via frisia "gekochten" ex taxi zekkerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
Nee, van jou denken we allemaal dat het een "wagen van de zaak" is. Een ordinaire leasebakquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat vind ik ook zo verschrikkelijk. Jij bent zoveel beter!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:09 schreef GoodNews het volgende:
Maar wat ik verschrikkelijk vind is dat die mensen denken dat ze helemaal tof zijn en bijzonder. IPV voor je uit te staren, kijken naar van die breezer hoertjes met van die nep kleding etc hahahaha en aandacht vragen....
Ook al met een Duits nummerbord.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
De vriendin van de oom van de tante van de neef van de vader van mijn vriend heeft deze:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef Mojave het volgende:
Vrouwen die je Eye-Fucken als je in een dure auto rijdt.
doe ze dat buiten de bebouwde kom ook maar eens na op je fietsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:13 schreef raptorix het volgende:
Och autos, ik woon in oud-west, en fiets dan terug van me werk vanaf Begin oost naar huis, vaak erg dure wagens naast me (hummers, bentleys, ferrari's), en gedurende 3 kilometer komen ze net zo hard vooruit als mij, met dien verstande dat ik lekker relax in het zonnetje rij, en hun in hun blik zitten, vet hoor
idd.. ik zit liever relaxed in een leren stoel als op een of ander rammelend stuk ijzerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:13 schreef raptorix het volgende:
Och autos, ik woon in oud-west, en fiets dan terug van me werk vanaf Begin oost naar huis, vaak erg dure wagens naast me (hummers, bentleys, ferrari's), en gedurende 3 kilometer komen ze net zo hard vooruit als mij, met dien verstande dat ik lekker relax in het zonnetje rij, en hun in hun blik zitten, vet hoor
Sluit ik me bij aan, taxi'squote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:14 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
33 en je storen aan patsers en letten op breezah hoertjes van 14
BMWquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
Ik ben benieuwd wat jij dan een klasse auto vind?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BMW![]()
Audi
Mja okee, mercedessen zijn dan ook wel echte trailerpark bakken.
Ja jij rijd een q7 ook van papie zeker!! Lekker hier wat klagen over andere en jij lekker opscheppen over je q7 volgens mij wil jij gewoon ook aand8t hebben man lig toch niet zo te zeiken!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:09 schreef GoodNews het volgende:
Haha zo grappig...
Geweldig...
Eigenlijk geen een. Een auto is gewoon iets om je van a naar b te brengen, en niet om status in af te dwingen.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:39 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij dan een klasse auto vind?
onzinquote:Op zondag 16 juli 2006 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk geen een. Een auto is gewoon iets om je van a naar b te brengen, en niet om status in af te dwingen.
En hoezo is dat onzin? Als jij een BMW mooi mag vinden, mag ik dit vinden. Status is iets wat je zelf verdient en niet wat je kan verkappen dmv een dure auto. Okee, Balkenende in een Suzuki is geen gezicht, maar toch, een BMW of Audi vind ik gewoon niet mooi, punt uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |