quote:Op maandag 10 juli 2006 19:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dat is de wagen van je pa ?
Nou weet je ook wat hij uitvreet als hij weer eens een "meeting" heeft
Nee!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:00 schreef PumpingsoaB het volgende:
Gast maak je niet zo druk, wil je aandacht van mannen ofzo...
Het gaat er niet zo zeer om dat die auto je van A naar B brengt, maaer om het feit dat mensen die in zo'n auto rijden vaak redelijk wat poen hebben. Maar nogmaals ik ben maar een arme student.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:03 schreef VeerMans het volgende:
Waarom denk je dat iedereen een dure bak wil?
En cheapo brengt je ook van A naar B
jij rijdt met de auto de kroeg in?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik weet precies wat je meemaakt maar dan in de horeca
Wat voor een Mercedes is het nou TS?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het gaat er niet zo zeer om dat die auto je van A naar B brengt, maaer om het feit dat mensen die in zo'n auto rijden vaak redelijk wat poen hebben. Maar nogmaals ik ben maar een arme student.![]()
Wat voorspelbaarquote:
ja dames die met de borstenpartij over de bar heen hangen en dat allemaal voor een gratis drankjequote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik weet precies wat je meemaakt maar dan in de horeca
Echt heel erg triest, dan ga je pas doorhebben hoe geraffineerd vrouwen zijn, echte alchohol-sletten zijn het dan, maar zodra je een move hun kant op doet en ze merken dat er niks te halen valt dan moet je opzoutenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:12 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja dames die met de borstenpartij over de bar heen hangen en dat allemaal voor een gratis drankje
Mercedes CL 63 AMG. Als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:09 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat voor een Mercedes is het nou TS?![]()
Hele dikke bak idd.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:14 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mercedes CL 63 AMG. Als ik mij niet vergis.
ja daarom ook dequote:Op maandag 10 juli 2006 20:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat voorspelbaar![]()
Nee ik heb in Skihut Rotterdam gewerkt en als ik daar als bezoeker kwam dan had je minimaal sjans maar zodra je in je werkkleding achter de bar staat of door de zaal loopt, word je gek van het betasten en aanhalen en foonnummers ontvangen....daar word je echt gek van op een gegeven moment.
Ben wel eens met blauwe ballen thuis gekomen of krabbels op me arm..... leg dat maar eens uit aan je vriendin![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |