Hahahaha.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:09 schreef GoodNews het volgende:
Haha zo grappig...
Loop ik vandaag door de stad. Zie ik zo een onervaren sukkeltje in één of andere mercedes rijden. Niks ergs aan helemaal niet (rijd zelf q7).
Maar wat ik verschrikkelijk vind is dat die mensen denken dat ze helemaal tof zijn en bijzonder. IPV voor je uit te staren, kijken naar van die breezer hoertjes hahahaha en aandacht vragen....
Geweldig...
Durf te wedden dat die in de auto van ze pappie reed![]()
Dan denken ze allemaal. Misschien ook wel over jou.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:09 schreef GoodNews het volgende:
Q7? Die Audiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:09 schreef GoodNews het volgende:
Haha zo grappig...
Loop ik vandaag door de stad. Zie ik zo een onervaren sukkeltje in één of andere mercedes rijden. Niks ergs aan helemaal niet (rijd zelf q7).
Maar wat ik verschrikkelijk vind is dat die mensen denken dat ze helemaal tof zijn en bijzonder. IPV voor je uit te staren, kijken naar van die breezer hoertjes met van die nep kleding etc hahahaha en aandacht vragen....
Geweldig...
HAHAHA. Een auto kan wel eens afslaan ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahaha.
En dan gaan toeteren wanneer een tegenligger linksaf slaat en op de rem gaan. Vervolgens, wanneer de tegenligger overgestoken heeft, slaat de mercedes af![]()
![]()
Vast als ik 33 ben en me vader 80 + die taxi rijdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:11 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Dan denken ze allemaal. Misschien ook wel over jou.
Misschien is de TS wel een vrouw:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
mercedesechte mannen rijden in een BMW of een Audi
quote:Geslacht: Niet ingevuld
Oh, je bent gewoon jaloers dat zij wel aandacht krijgen van de breezersletjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Vast als ik 33 ben en me vader 80 + die taxi rijd![]()
33 en je storen aan patsers en letten op breezah hoertjes van 14quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Vast als ik 33 ben en me vader 80 + die taxi rijd![]()
dat kan wel, hij zij staart alleen maar voor zich uit bij het rijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Misschien is de TS wel een vrouw:
[..]
Dat is verdraait vervelend inderdaadquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
HAHAHA. Een auto kan wel eens afslaan ja.
Als die het níet kan, dat is pas vervelend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is verdraait vervelend inderdaad
haha,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:14 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
33 en je storen aan patsers en letten op breezah hoertjes van 14
Pedofiel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef GoodNews het volgende:
[..]
haha,
agh als je eenmaal getrouwd bent, kijk je nog wel eens om je heen voor de lol.
Mijn Bentley kan wel afslaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef Niwa het volgende:
Daar heb ik nooit last van als ik in mijn Ferrari zit.
De vriendin van de oom van de tante van de neef van de vader van mijn vriend heeft deze:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |