Die premies ga ik dus echt niet betalen. Ze schaffen dat hele pensioen maar af, ik regel het zelf wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:57 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Oh, jij wilt nu wel hogere premies betalen zeg maar, dat maakt jou niets uit ..
ja ja
of werk je niet of zo ?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Die premies ga ik dus echt niet betalen. Ze schaffen dat hele pensioen maar af, ik regel het zelf wel.
Niet waar inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij, als de VS al bijna falliet is, moet Japan wel op de rand van de afgrond leven, niet waar?![]()
Ik zou het jammer vinden voor minimaal de halve wereldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:17 schreef Yildiz het volgende:
Als het écht gebeurt, zou ik het oprecht jammer vinden voor al die inwoners in dat land...
Echter, met de huidige Bush Administration, zie ik nog wel dat ze in staat zijn het voor elkaar te krijgen. Maargoed dat ze niet nog 4 jaar door kunnen gaan.
Maakt weinig kans in Congress (bekijkt investeringen, en net nieuwe wetgeving mbt die onzin) en in een echte crises accepteren ze de verkopers die dollars waarschijnlijk niet meer maar willen goud ofzo zien.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:17 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee hoor, China koopt dan gewoon de VS![]()
Congress wordt aardig onderschat imo kwa uitgaven, die lui doen zwaar mee en zijn op aardig wat punten erger dan Bush.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:17 schreef Yildiz het volgende:
Als het écht gebeurt, zou ik het oprecht jammer vinden voor al die inwoners in dat land...
Echter, met de huidige Bush Administration, zie ik nog wel dat ze in staat zijn het voor elkaar te krijgen. Maargoed dat ze niet nog 4 jaar door kunnen gaan.
De VS zal zich dan aflsuiten van de wereld en daarnaast zal zulk gedrag zeker niet gewaardeerd worden door andere landen. Zo makkelijk gaat dat dus niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:39 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Maakt weinig kans in Congress (bekijkt investeringen, en net nieuwe wetgeving mbt die onzin) en in een echte crises accepteren ze de verkopers die dollars waarschijnlijk niet meer maar willen goud ofzo zien.
Linkse mensen (quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Opvallend trouwens dat vooral mensen met Linkse sympatieen zo negatief zijn over de schuld van de VS, dezelfde die zo lopen huilen als er in NL bezuinigt wordt op een politiek correct troetelkindje om te zorgen dat de NL staatsschuld omlaag gaat.
Dit heb ik je vaker horen zeggen. Ik denk dat we meer vertrouwen hebben in onze leiders dan die horken die nu de VS regeren. Zij kunnen het voor ons ook verzieken terwijl als we het voor ons zelf verzieken het onze eigen schuld is, hadden we maar niet op die en die moeten stemmen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Opvallend trouwens dat vooral mensen met Linkse sympatieen zo negatief zijn over de schuld van de VS, dezelfde die zo lopen huilen als er in NL bezuinigt wordt op een politiek correct troetelkindje om te zorgen dat de NL staatsschuld omlaag gaat.
Hypocrisie is een betere aanduiding..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Linkse mensen () zijn gewoon erg begaan met het lot van de VS, zo blijkt maar weer.
Afsluiten? Dat kan militair en op andere manieren, maar dat eerste zal iig niet gebeuren om de crises niet nog veel groter te maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
De VS zal zich dan aflsuiten van de wereld en daarnaast zal zulk gedrag zeker niet gewaardeerd worden door andere landen. Zo makkelijk gaat dat dus niet.
Die conclusie had je van tevoren al gemaakt volgens mij. Je moest alleen nog even een debiele gedachtengang verzinnen ter bevestiging.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hypocrisie is een betere aanduiding..
Economische afsluitenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:50 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Afsluiten? Dat kan militair en op andere manieren, maar dat eerste zal iig niet gebeuren om de crises niet nog veel groter te maken.
De wereld gaat het niet leuk vinden idd, aangezien de grootste klappen eerst vallen in de gebieden met de meeste risico's, en de landen die er het fundamenteel gezien het beste bijliggen relatief minder worden gepakt door de crises.
Ik heb helemaal niemand gekozen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dit heb ik je vaker horen zeggen. Ik denk dat we meer vertrouwen hebben in onze leiders dan die horken die nu de VS regeren. Zij kunnen het voor ons ook verzieken terwijl als we het voor ons zelf verzieken het onze eigen schuld is, hadden we maar niet op die en die moeten stemmen.
Het past dus als de vuist op het oog, je pissig worden laat zien dat mijn opmerking goed raak was.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:51 schreef knowall het volgende:
[..]
Die conclusie had je van te voren al gemaakt volgens mij. Je moest alleen nog even een debiele gedachtengang verzinnen ter bevestiging.
Ben ik pissig dan? Ik speel gewoon even met je mee ter vermaeck ende vrolickheyt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het past dus als de vuist op het oog, je pissig worden laat zien dat mijn opmerking goed raak was.
Hahah, stuur Zalm daarheen danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:05 schreef Knarf het volgende:
Je kunt natuurlijk ook overdrijven het is 'maar' 8,4 biljoen.
http://www.brillig.com/debt_clock/
De eerste alinea was eigelijk alleen mbt militair. Die hazen van Congress zie ik er nog wel voor aan iig om wat economisch af te sluiten, Bush in mindere mate maar ook wel. Een gelukje is iig dat ze Paulson hebben, hij kent China aardig en is een goede baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |