quote:
alleen knooppunten neem ik aan
quote:
doe niet zo hypocriet en denk wat verder na.
hoe ben ik nu weer hypocriet????
denk zelf liever is wat verder na, Israel geeft zelf al aan dat ze alles wegschieten om te voorkomen dat de gevangen genomen militairen het gebied uit gevoerd worden, denk je nu echt dat ze dan openingen vrijlaten waar de burgers door kunnen ontsnappen???
Hezbollah gaat daar geen gebruik van maken natuurlijk, die gaan om de bevolking te sparen gewoon zelf bruggen bouwen over de bruggen die wel gebombardeerd zijn leggen en gebombardeerde kruispunten gaan ze eerst met de met de bulldozer en asfalteer machine overheen zodat het allemaal weer werkt en ze weer verder kunnen zeker??
natuurlijk niet, die gaan gewoon over de beschikbare wegen ... het zou wel erg stom zijn van Israelische kant als ze niet alle belangrijke bruggen en verkeersknooppunten wegschieten daarom worden die vliegvelden ook gebombardeerd.
die mensen in het Zuiden (Beiroet kun je misschien nog uit) zitten als ratten in de val, dan kun je pamfletten gaan droppen maar echt veel zin heeft het niet .. menslievende legers bestaan niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.