quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:36 schreef Pracissor het volgende:
We zullen het er niet over eens worden, maar wanneer de staat Israel werkelijk bedreigd wordt, sta ik klaar om te helpen verdedigen en met mij velen.
een gulle financiële bijdrage helpt direkt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jongens, bel Tel Aviv! Zeg dat ze zich geen zorgen meer hoeven maken, Pracissor komt eraan!
![]()
![]()
Ik ben ook meer pro Israel... alleen doen ze soms domme dingen, waarbij ik soms denk: Kun je dit nou niet anders doen...quote:
Het Israelische leger is een zeer menslievend leger. Voordat ze gaan bombarderen worden eerst de bewoners uit het desbetreffende gebied gewaarschuwd om te vertrekken om zo veel mogelijk burgerslachtoffers te voorkomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik wens terroristen, hezbollah strijders een kist in, niet zomaar mensen. Ik betreur dan ook de 'gewone' doden die vallen in Libanon, ik hoop dat Israel voorzichtig en terughouden opereert om burgerdoden te minimaliseren. Ook zet ik mij vragen bij de bombardering van bepaalde infrastructuur.
Of de mensen in Libanon snappen dat niet of Israel doet dat nu dus niet bij Libanon.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:13 schreef Frances het volgende:
[..]
Het Israelische leger is een zeer menslievend leger. Voordat ze gaan bombarderen worden eerst de bewoners uit het desbetreffende gebied gewaarschuwd om te vertrekken om zo veel mogelijk burgerslachtoffers te voorkomen.
Israel heeft deze week allemaal folders uitgedeeld in Beiroet en mensen verzocht om het gebied te verlaten voor zover mogelijk. Alleen hebben mensen vaak geen vervoer of plek om naartoe te gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:14 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Of de mensen in Libanon snappen dat niet of Israel doet dat nu dus niet bij Libanon.
Ja, of je kan geld overmaken voor een snoeppakklet voor de Israelische soldaten zodat ze na een dag hard werken wat te snoepen hebben in hun airconditioned tv verblijven. Ik heb al 2 paketten gefinancieerd en ze zijn er erg blij mee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
een gulle financiële bijdrage helpt direkt.
Alsof alle wegen en burggen zijn gebombardeerd... doe niet zo hypocriet en denk wat verder na.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:16 schreef sp3c het volgende:
ja behalve dat ze eerst de wegen en bruggen wegschieten
Er is wel degelijk uit de gebieden te komen. Ze hoeven alleen maar bepaalde wijken (tijdelijk) uit. Ze hoeven het land niet uit dus weggaan is geen probleem en wordt ook door velen gedaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:16 schreef sp3c het volgende:
ja behalve dat ze eerst de wegen en bruggen wegschieten
Wat een onzin!quote:
Dozen condomen gezien de vele lekkere moordwijven in de Tsahal en ze voor lange tijd zoet gaan zijn met Hizbullah en die snoepjes, babies huilen te hard.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:17 schreef Frances het volgende:
[..]
Ja, of je kan geld overmaken voor een snoeppakklet voor de Israelische soldaten zodat ze na een dag hard werken wat te snoepen hebben in hun airconditioned tv verblijven. Ik heb al 2 paketten gefinancieerd en ze zijn er erg blij mee.![]()
Ik hoop maar dat het onzin is, wel hebben de Christenen een benaming daar, maronieten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat een onzin!![]()
Is er een speciale christenlijke taal ofzo?
Of staat er op de flyer dat alleen christenen de flyer mogen lezen.
![]()
Gistermiddag is dat nog door het IDF gedaan. Dat sommigen toch, tegen beter weten in, in hun huis bleven is niet de schuld van Israel. Of verwacht je dat Israel ook nog touringcars gaat sturen ofzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:14 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Of de mensen in Libanon snappen dat niet of Israel doet dat nu dus niet bij Libanon.
De oligarchen zullen vast blij zijjn met je donatiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
een gulle financiële bijdrage helpt direkt.
Russen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De oligarchen zullen vast blij zijjn met je donatie
Na de hezbollah komen de palestijnse ratten van hamas aan de beurt. (hoop hoop).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De oligarchen zullen vast blij zijjn met je donatie
Wel netjes dat ze het aankondigen, misschien kunnen ze in de toekomst ook nog net voor de aanslag fleyers droppen, zou ze sieren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:36 schreef dancemacabre het volgende:
Hizbullah-leger heeft een schip geraakt nadat het eerst werd aan gekondigd op Hizbullah-tv.
Lef te koop, of het kan ze niet verdomme wat er met het land gebeurt.
Leuk he, moord en doodslag..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:32 schreef Incomplete het volgende:
Alleen al het idee dat er misschien van mijn euro een kogel gekocht is die in
een hamas/hezbollah lichaam terechtkomt geeft me een goed gevoel.
![]()
De aanval op Haïfa was ook netjes aangekondigd, beide partijen hebben stijl in deze slachting in wording.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:47 schreef Alulu het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze het aankondigen, misschien kunnen ze in de toekomst ook nog net voor de aanslag fleyers droppen, zou ze sieren.
Hoe kan je nou beide kanten vergelijken met elkaar? Daarvoor zou de Hezbollah nog eens 70 man moeten doden, een electriciteitscentrale en bruggen opblazen, een vliegveld bombarderen, een hele stad isoleren van de buitenwereld, een zeeblokkade instellen op heel Israel. Was dat alles ongeveer?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:50 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
De aanval op Haïfa was ook netjes aangekondigd, beide partijen hebben stijl in deze slachting in wording.
Dat is volgens mij de enige oplossing, ergens anders een Israel creerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:55 schreef PLAE@ het volgende:
Het is echt tijd om een stukje woestijn in Australie te reserveren voor Israeliers die graag in een stukje woestijn willen wonen wat ze dan hun beloofde land kunnen noemen.
Nee, een compleet volk onderdrukken, water opslagtanks vernietigen, electriciteitscentrales platgooien, mooie Muur bouwen..... enz enz.quote:
Da's lekker voor de Aboriginals.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:55 schreef PLAE@ het volgende:
Het is echt tijd om een stukje woestijn in Australie te reserveren voor Israeliers die graag in een stukje woestijn willen wonen wat ze dan hun beloofde land kunnen noemen.
quote:Maar goed wie ben ik.
Hizbullah valt na Hamas Israël aan en opent een tweede front, het derde front is de Westbank, Israël is omsingeld en doorbreekt die blokkade van terrorisme, die doen waar de officiële machthebbers van de gastlanden in 't verleden faalden maar heden luidop van dromen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hoe kan je nou beide kanten vergelijken met elkaar? Daarvoor zou de Hezbollah nog eens 70 man moeten doden, een electriciteitscentrale en bruggen opblazen, een vliegveld bombarderen, een hele stad isoleren van de buitenwereld, een zeeblokkade instellen op heel Israel. Was dat alles ongeveer?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:36 schreef Pracissor het volgende:
We zullen het er niet over eens worden, maar wanneer de staat Israel werkelijk bedreigd wordt, sta ik klaar om te helpen verdedigen en met mij velen.
mwah niet bepaald. Je houdt nog miljoenen Arabieren over in omliggende landen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:06 schreef Incomplete het volgende:
Israel moet maar lekker blijven waar ze zijn. Dat de "palestijnen" maar bij de
Aboriginals gaan zitten. Probleem opgelost.
Chirac bibbert in zijn paleis, bang voor toestanden in de republiek duwt ie de Libanezen in de slachtofferrol na ZZ zijn kopper goedgekeurd te hebben anders bestond Marseille niet langer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je moet je vrienden waarderen.
quote:Al ruim zestig dode burgers in Libanon
BEIROET (ANP) - Het Israëlische offensief in Libanon heeft sinds woensdag 62 burgers het leven gekost. Onder de doden zijn 59 Libanezen en drie buitenlanders, meldde de Libanese politie vrijdag. Nog eens 170 anderen raakten gewond.
De meeste slachtoffers vielen woensdag en donderdag. Vrijdag kwamen vijf burgers om, onder wie drie bij een Israëlische luchtaanval op een zuidelijke wijk van Beiroet. Naast de 62 burgerdoden zijn ook twee Hezbollah-strijders om het leven gekomen
jammer dat je de 60 dode burgers bent vergetenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:26 schreef Ulx het volgende:
Israel heeft groot gelijk dat ze zo hun tanden laten zien. Die Hizbullah is een relikwie uit de Libanese burgeroorlog, en blijft een gewapende militie met een ministerspost in plaats van een politieke partij. Het valt te betwijfelen of de andere Libanese partijen dat toch in den eeuwigheid goed blijven vinden. En dus is Hizbullah een behalve een gevaar voor Israel ook een gevaar voor de stabiliteit van Libanon.
Israel doet het eigenlijk behoorlijk netjes: Zeeblokkade. Paar bruggen, wegen en het vliegveld in puin zodat die soldaten niet gemakkelijk naar Syrie of Iran gesmokkeld kunnnen worden. En verder de druk er op houden door bekende posities kapot te schieten.
Ik hoop dat de Libanese regering nu ook eieren voor z'n geld kiest en Hizbullah duidelijk maakt dat:
1. Die soldaten terug gaan naar Israel
2. Hizbullah zich ontwapent
3. De Libanese overheid het voor het zeggen heeft in Libanon, en niet een of andere militie.
En ik hoop dat Israel zo slim is om de niet-shi'itien in Libanon niet tegen zich in het harnas te jagen.
Die situatie zal niet lang bestaan. Nadat de 3 dagen durende nacht neergedaald zal zijn over Europa zal de ochtendglorie van de Westerse toekomst aanbreken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:18 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Chirac bibbert in zijn paleis, bang voor toestanden in de republiek duwt ie de Libanezen in de slachtofferrol na ZZ zijn kopper goedgekeurd te hebben anders bestond Marseille niet langer.
dat is dus al het tweede schip dat geraakt is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:29 schreef RZero het volgende:
23:20 Explosives-laden drone seriously damages Israel Navy ship off Beirut (Haaretz)
http://www.haaretz.com/
Net zo min als jij die doden in Israel bent vergeten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
jammer dat je de 60 dode burgers bent vergeten
helaas maar dat hebben we al kunnen zienquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:32 schreef _The_General_ het volgende:
Hezbollah ready for 'open war'
Het gaat mis. .. .. .
Jammer dat jij de Israelische (burger) doden vergeet te vermelden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
jammer dat je de 60 dode burgers bent vergeten
Nee dat ben ik nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Net zo min als jij die doden in Israel bent vergeten.
Neequote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:34 schreef _The_General_ het volgende:
Meki, we gaan nu toch niet voor de tweede avond in rondjes lullen dat 60 slachtoffers aan Libanese zijde erger zijn ofwel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |