Ja, bijna werken dus.quote:
ik hoef de opmerking niet eens te makenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik fulltime
ZEIK GODDOMME NIET HERMAN, JE DOET HET ZELF![]()
![]()
ohwwwwkeeeeeej....
ontslag gekregen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
tis a bijna 20 dagen lang weekend voor mij man..
sterker nog, 3.5 jaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welke loser houdt het bij 4 jaar studeren?
alsof ik mezelf hoor pratenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik fulltime
ZEIK GODDOMME NIET HERMAN, JE DOET HET ZELF![]()
![]()
ohwwwwkeeeeeej....
Wij niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zit in meer topics dan alleen deze
MBO gedaan ervoor of niet? Stage-vrijstelling?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:04 schreef vlad het volgende:
[..]
sterker nog, 3.5 jaar![]()
maar daarna goed m'n best gedaan in Canada![]()
ik niet neequote:
jepsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
MBO gedaan ervoor of niet? Stage-vrijstelling?
Snel en goed.quote:
quote:
ik moest ook lachen maar niemand die er erg in hadquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moetst heel hard lachen en dat werd niet gewaardeerd![]()
dat taat erquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef peacetaker het volgende:
[..]
hoe heb je die vrijstelling voor elkaar gekregen?![]()
WIL IK OOK!![]()
Volgens mij ben jij een kloon en volgens mij weet ik van wie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ik moest ook lachen maar niemand die er erg in had![]()
godsamme wat zit k weer alleen![]()
Sorryquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moetst heel hard lachen en dat werd niet gewaardeerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |