2e graadsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:47 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Nee, die spreken wel NederlandsAlhoewel ik de vader af en toe niet kan verstaan, whehe.
Maar gewoon, voor later. Hier is het nou eenmaal handig als je wat Duits kan.
Wel? -> Klikkie doen
Vast goedkoper eh?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omsmelten? Neh man, gewoon weer laten vermaken
En goud bij jonge meiden vind ik ook geen porem![]()
Ik heb ook een gouden horloge van m'n opa gehad, prachtig, maar nu nog niet
dat zou je graag willen he?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik zit nu met heel rare gedachten over fistfucken enzo
Weet ik het of dat goedkoper is, ik heb meer zoiets van als je band lek is plak je hem ook i.p.v. een nieuwe fiets te kopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Vast goedkoper eh?
Ja, vandaar dat ik hem nog niet op maat heb laten maken. Ik wil hem stiekem ook nog niet om.
Jij leest te langzaam.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie lullen te vlug
Nouuuuu....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet ik het of dat goedkoper is, ik heb meer zoiets van als je band lek is plak je hem ook i.p.v. een nieuwe fiets te kopen.
geen idee. met 80% zijn mijn smaakpuppilen zo erg verkracht dat ik niets meer proefquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat smaakt allicht beter dan Hollandia
zei m'n ex ook weleensquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie lullen te vlug
En ik rookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:55 schreef vlad het volgende:
[..]
geen idee. met 80% zijn mijn smaakpuppilen zo erg verkracht dat ik niets meer proef![]()
quote:
en bier om het af te sluitenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
bier, zon, bier, water, bier, varen, bier, vrouwen, bier
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat je lul te vroeg begon te spugen?
"sgat nu niet ik heb hoofdpijn"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:59 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dat ik haar steeds als een beest besprong wanneer ze de kamer binnenkwam![]()
BEN JE NOU GODVERDOMME STUDENT OF NIET????!!!!quote:
Wat een ongekend puike samenvatting van mijn weekend zegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
bier, zon, bier, water, bier, varen, bier, vrouwen, bier
![]()
![]()
Welke loser houdt het bij 4 jaar studeren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:00 schreef vlad het volgende:
[..]
BEN JE NOU GODVERDOMME STUDENT OF NIET????!!!!![]()
"om het af te sluiten"in mijn tijd sloten we niets af met bier. Bier ging gewoon 4 jaar lang door
![]()
studenten van tegenwoordig![]()
![]()
weuw niet te snel jijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:00 schreef vlad het volgende:
[..]
BEN JE NOU GODVERDOMME STUDENT OF NIET????!!!!![]()
"om het af te sluiten"in mijn tijd sloten we niets af met bier. Bier ging gewoon 4 jaar lang door
![]()
studenten van tegenwoordig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |