Ah. Drink n biertje/wijntje/whatever is your thing, kijk een film, ga douchen. Je moet iig je 'gedachte' dat je niet kunt slapen opzij zetten op de 1 of andere manier en dat kan alleen als je iets anders doet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ben moe intens moe maar kan gewoon de nachten niet slapen, lig maar te woelen te draaien, te keren, naar de klokte kijken maar slapen ho maar
![]()
Jaaa tegen een uurtje of 5 soms 6,vraag me af hoe lang ik dit nog volhoud want ik ben moe
![]()
dittoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:44 schreef FreakerS het volgende:
Behoorlijk vaag........
Whehehe, wij snappen elkaar... ik heb net m'n eigen laatste 1/2ie weggetikt, maar daar kan er nog wel één bijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:53 schreef FreakerS het volgende:
[..]
FreakerS breekt zijn laatste schijf in 2 en gooit een helft naar Slappertje.
We hebben hier het probleem dat we om 10:00uur nog ff de supermarkt in moeten om een nieuw pakkie zware te halen. Zullen me die kassamiepen eventjes raar gaan kijken straks.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:55 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Whehehe, wij snappen elkaar... ik heb net m'n eigen laatste 1/2ie weggetikt, maar daar kan er nog wel één bij![]()
420quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
HVJJN #419
kan iemand er deel 120 bij zetten svp
Schijt aan hebben, moet je toch de humor van inzien. Ik heb het een keer met een pep-tweedaagse gehad. Ging ik met m'n brakke hoofd ff peuken halen. Denk ik 'ik doe handig, meteen ff lege flessen inleveren'. Eén keer raden: Ik douw die fles erin en dat apparaat gaat zwaar piepend door het lint. Kon ik met m'n wazige hoofd gaan uitleggen dat ik toch echt m'n flessen kwijt wildequote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:02 schreef FreakerS het volgende:
[..]
We hebben hier het probleem dat we om 10:00uur nog ff de supermarkt in moeten om een nieuw pakkie zware te halen. Zullen me die kassamiepen eventjes raar gaan kijken straks.Heb verdomme geen zonnebril hier......
![]()
Maakt helemaal niet uit hoor. Kan 'beuren toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:06 schreef Anitra het volgende:
sorry copycat ik heb 4x de hele lijst door gekeken en kon hem dus niet vinden![]()
![]()
Je moeder telt niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:21 schreef Tarot het volgende:
geil ... en lyrisch dat ik binnenkort weer sex ga hebben met een mooie vrouw
Wel! Zij is ook een vrouw!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:10 schreef PDOA het volgende:
Je moeder telt niet.
Join the club . . .quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:34 schreef DuchessX het volgende:
Moe & leeg & Moe
Ik join 'm ook, volgens mij heb ik m'n negatieve spiraal gevonden nu. Zo maar es ver weg in de kast stoppenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:34 schreef DuchessX het volgende:
Moe & leeg & Moe
Hoedat zo ??quote:
Weet je hoe ik me voel . . .quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik haat het als oude woede van oude wonden weer boven komt zetten.![]()
ik heb hem pas 3 x gezien die nieuwequote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:14 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zit heerlijk te grinniken bij een oude cabaretshow van Klaas van Eerden die ik op had genomen. Misschien toch nog maar even kijken of er in de buurt nog kaartjes zijn voor zijn laatste show
Zet dan ook je phone uit . . .quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:33 schreef melismay het volgende:
Mijn beste vriendin moet echt leren dat ik uit wil slapen in t weekend![]()
![]()
Werken op zaterdag & met dit weer ??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:11 schreef francoise het volgende:
K*T, ik kan op mijn werk niet veel anders dan posten op Fok! of werken, maar hey,.
Nou ja zie de Active Topics voor mijn probleem.
Een schizofreen is nooit alleenquote:
Amputatie een oplossing ??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:43 schreef Anitra het volgende:
in het koppie alles oke, maar met de pootjes niet![]()
Niet echt grappig of zo.quote:
ik nu ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef PDOA het volgende:
Ik heb honger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |