Waarom geloof je alles puur omdat het aansluit bij jouw mening? Ooit bij stilgestaan dat internet evenals tv een bron van propaganda voor alle kanten is?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:58 schreef BaajGuardian het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7828123714384920696&q=propaganda+israel
Deze Documantaire belicht hoe Israel en Het westen alles wat er aan de hand is totaal verdraaien in het nieuws
wat elk westerse simpele op zijn hersenspoelbak aka televisie bekijkt om als waarheid aan te nemen wat hem/haar gezegd word. *to be made and to believe*
Een goede documantaire die erg duidelijk is en je niet met vragen laat zitten.
Die ontvoeringen vonden plaats in Israel, niet in de Bezette gebieden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zeg grapjas, israel is niet de reacting force het is de opressor.
het is het palestijnse volk dat reageert.
Dat ben ik niet met je eens. De resolutie beschuldigt aan de ene kant Israël van disproportioneel geweldsmisbruik en aan de andere kant doet het een oproep aan de Palestijnse militanten om de Israëlische soldaat vrij te laten en met de raketbeschietingen te stoppen. En dat laatste was ook nog eens de toevoeging van de resolutie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:25 schreef schatje het volgende:
Staat dat in de bewuste resolutie? Netjes. Zo hoort het ook. Dan is een veto niet terecht.
En hoeveel hamas en hezbollah leden zijn wel niet door israel ontvoerd en daar in de gevangenis gegooid. Of nog schandaliger vermeende leiders van deze organisaties in de gaza opgeblazen door israel. Maar dat mag dan weer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:52 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Die ontvoeringen vonden plaats in Israel, niet in de Bezette gebieden.
en ik maak geen grapjes
Die palestijnen raakten hun land anders kwijt aan deze "vreemden"... De joden waren allang verdreven uit dat gebied, survival of the fittest. En ik weet bijna zeker dat als Israel niet had bestaan het gebied van Libanon en Palestina nu behoorlijk welvarend zou zijn. En in ieder geval veel vrediger!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:44 schreef deedeetee het volgende:
En dan nog een punt van overweging, toen destijds de staat Israël werd gevestigd zijn er veel joden die de oorlog op de een of andere manier hadden overleefd naar toe gebracht. Die werden daar dus meteen geconfronteerd met wéér moord en doodslag. Dat kwam voor hen extra hard aan getraumatiseerd als ze al waren. Die mensen en de kinderen daarvan zijn hard van zich aan gaan bijten, héél hard.
De palestijnen hadden al die tijd daar lekker op hun gemakje gezapig rond gehangen en werden opeens geconfronteerd met met licht geraakte joden die het land opeens geweldig gingen opbouwen.Wiens boomgaarden het dus veel beter deden als die van de onontwikkelde palestijnen.
Kortom de palestijnse * eer * werd geweld aan gedaan, en wat doet zo'n palestijn dan ? Dat lijkt me algemeen bekend. Hij grijpt naar de wapens. Dat konden de joden inmiddels óók.........
Daar zien we nu het resultaat van.
Al hadden Libanon en Palestina nie bestaan wast ook een stuk rustiger..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik weet bijna zeker dat als Israel niet had bestaan het gebied van Libanon en Palestina nu behoorlijk welvarend zou zijn. En in ieder geval veel vrediger!
Bron (niet gekleurd) voor deze bewering?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:53 schreef remlof het volgende:
[..]
De joden waren allang verdreven uit dat gebied, survival of the fittest.
quote:Hezbollah bestookt Israël opnieuw
Hezbollah heeft vanuit het zuiden van Libanon weer raketten afgevuurd op het noorden van Israël. Volgens het leger zitten daar nu zeker 200.000 mensen in schuilkelders. In twee dagen tijd zijn er 150 Katoesja-raketten neergekomen.
Bij de aanvallen van Hezbollah zijn tot nu toe twee doden en zeker 50 gewonden gevallen. Gisteren bestookte de radicale sjiitische groepering de Israëlische stad Haifa. Daarbij vielen geen doden.
Hezbollah had aangekondigd Haifa aan te vallen als Israël het centrum of één van de buitenwijken van Beiroet aan zou vallen. Israël bombardeerde onder meer het vliegveld in de Libanese hoofdstad
Jha dat heeft iedereen gezien!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:10 schreef Meki het volgende:
iedereen in de wereld heeft gezien hoe een beest Israel is
ze maken de naam Israel er geliefd mee
wie heeft de burgers vermoord ???quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:16 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Jha dat heeft iedereen gezien!
Wat ik zie is een terechte vergelding op de druppels van ontvoering. En als het dan escaleerd is dat niet de schuld van israel. Al die groeperingen halen het bloed onder de nagels van israel.
Wie stuurt er dan kinderen op straat om stenen te gaan gooien! Wat als al die groeperingen de mogelijkheden haden die israel nu heeft? Nou dan was het inmiddels 1 grote woestijn daar!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:17 schreef Meki het volgende:
[..]
wie heeft de burgers vermoord ???
wie voert op deze wijze oorlog ??
http://video.google.com/videoplay?docid=8093081816015615679 ??
\quote:zijn 55 burgers soms 1 Israelier waard ?
Je Nederlands is bijna net zo goed als dat van Cruyffquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:10 schreef Meki het volgende:
iedereen in de wereld heeft gezien hoe een beest Israel is
ze maken de naam Israel er geliefd mee
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:19 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Wie stuurt er dan kinderen op straat om stenen te gaan gooien! Wat als al die groeperingen de mogelijkheden haden die israel nu heeft? Nou dan was het inmiddels 1 grote woestijn daar!
[..]
\
Vreemde ruilhandel
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik weet bijna zeker dat als Israel niet had bestaan het gebied van Libanon en Palestina nu behoorlijk welvarend zou zijn. En in ieder geval veel vrediger!
Israel laakt altijd VN resolutiesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:20 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Je Nederlands is bijna net zo goed als dat van Cruyff![]()
Ik snap trouwens niet waarom pro libanon en pro palestijnen hier zich zo druk maakt over het veto over die VN-resolutie. Sinds wanneer maken Libanon en de Palestijnen zich druk om VN resoluties?![]()
Die VN resolutie waarin de Libanese regering de Hezbollah dient te ontwapenen lapt de Libanese regering toch ook aan zijn laars?
Ach die Arabische Hypocrisie.![]()
dat zeg ik!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat als Palestijnen ook een leger had ??
Is het ontvoeren van mensen dan wel goed te keuren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel laakt altijd VN resoluties
ze luisteren nooit naar de VN.
Ik ben niet pro Libanon ofzo maar het gaat hier om de doden die mensen hier bijna goed keuren
Sorry.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:19 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Wie stuurt er dan kinderen op straat om stenen te gaan gooien! Wat als al die groeperingen de mogelijkheden haden die israel nu heeft? Nou dan was het inmiddels 1 grote woestijn daar!
[..]
\
Vreemde ruilhandel
Jezus! 't doet gewoon zeer aan mijn ogen dit!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat als Palestijnen ook een leger had ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |