Als iedereen liev en eerlijk was, dan was dit conflict er nooit geweest!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:11 schreef TheShadow het volgende:
En maar roepen dat het allemaal niet eerlijk is! Bah
het zijn natuurlijk niet alleen die ontvoeringen . . . een bekende druppel en dan ook nog gevolgd door gerichte raketten op burgers in israel!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:07 schreef gronk het volgende:
D'r is ook zoiets als 'gepast geweld'. Net zoals een rechter 't ook niet helemaal OK vindt als je 'n bedrijf in de fik zet omdat ze je 't verkeerde product hebben geleverd.
'Maar meneer de rechter! Het is nu al de derde keer dat de mediamarkt me met rotzooi naar huis stuurt'!'quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:19 schreef TheShadow het volgende:
het zijn natuurlijk niet alleen die ontvoeringen . . . een bekende druppel en dan ook nog gevolgd door gerichte raketten op burgers in israel!
MediaMarkt: kleine aanvulling meneer de rechter: We hebben ook een lid van zijn gezin ontvoerd en die zit ergens in een distributiecentrum verplicht de hele dag te luisteren naar de klaagliederen van Frans Bauwer. En we hoopten met het expres meegeven van het kapotte artikel de gehele wijk waarin de beklaagde woont te vernietigen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:25 schreef gronk het volgende:
[..]
'Maar meneer de rechter! Het is nu al de derde keer dat de mediamarkt me met rotzooi naar huis stuurt'!'
Volgens mij mis ik een slotjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:10 schreef _The_General_ het volgende:
Israel en Libanon at war # 6
Hier verder,
Waarom een slotje? TG is geen mod!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |