abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43348928
Hier een interview met Yvette Fielding waarin ze duidelijk antwoord geeft op de vraag "So, why did Derek really leave Most Haunted": 60 SECONDS: Yvette Fielding
En wat blijft het toch een gemeen wijf
Ben het dan ook eens met veel van de commentaren waaronder dat Derek onder druk moest presteren en dat ie ook onder druk aan de ouija meedeed. Want in een Most Haunted Extra, volgens mij van seizoen 3, was een stukje overleg te zien waarin hij zei geen ouija te willen doen en het het team afraadde.
Dus hoe hebben ze 'm zover gekregen dat ie zo tegen z'n principes in gaat? En dan zullen ze 'm dus ook wel onder druk gezet hebben om 'meer' te geven, denk ik

En toch nog kijken hè?
pi_43394111
Ga ze thuis meteen bekijken
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_43404222
Jeetje Dimmie... dit had ik echt niet van haar verwacht :S Ben benieuwd wat ze dan over Richard zegt! heb wel gehoord dat er iets met Derek Faker was maar niet tot welke extent..... oi oi oi...:(
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_44122576
En zoals verwacht, nieuwe uitgaven van de boxsets van seizoen 1 en 2:

Zo te zien ook 5-disc versies. En bij play.com zijn ze £11.99 per stuk (= ¤17.79) maar worden dus wel verstuurd in zwakke enveloppen.

En de Live DVD's krijgen ook een nieuw jasje:

En op 12 december is er op ITV2 het programma "Ghost Hunting with Girls Aloud" waarin Yvette samen met popgroep Girls Aloud op spokenjacht gaat en wordt bijgestaan door de Most Haunted crew.

Voor meer info zie: http://www.bbc.co.uk/wale(...)ages/plas_teg2.shtml en http://www.unrealitytv.co(...)-girls-aloud-on-itv/
pi_44122641
Toch maar eens een creditcard regelen.
pi_44388004
Ja!!! 2 januari gaan ze weer verder!!! Ohhh I can't wait!!
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_44396540
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Dat balletje is al wel eens opgegooid

Op zich een leuk plan, en if ever, count me in! [afbeelding]

Alleen hoe makkelijk kom je als 'een willekeurig groepje fokkers' aan toestemming om een nacht lang ergens op een haunted locatie vrij te mogen bivakkeren? just curious
dat ligt aan de locatie natuurlijk he in bossen en dergelijke, is dat het probleem niet zo zeer.

ik heb er trouwens ook een topic over gemaakt, die zal ik dalijk weer eens ff omhoog schoppen.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_44401116
Nou we hebben het dus over een reis naar engeland om daar eens te kijken of we met een van die ghostwalks mee mogen doen of iets dergelijks
pi_44403648
die in york en edinburgh vond ik erg tof .
Tap tap tap
pi_44636252
Begin Most Haunted toch wel echt te missen dus heb een beetje zitten surfen en kwam dit tegen! Het gerucht gaat dat ze de volgende locaties gaan bezoeken! Thank god for Wikipedia! Fijne kerstdagen nog toegewenst

Series 9

Beginnning January 2, 2007.[1]

Episode 1 *South Stack Lighthouse, Anglesey, North Wales

RUMOURED LOCATIONS:

* Penrhyn Old Hall, North Wales
* Miskin Manor, Cardiff
* The Viaduct Tavern, London
* South Stack Lighthouse, Anglesey, North Wales
* Brougham Hall, Cumbria
* Dartford Public Library, Dartford, Kent
* The Dog Inn, Water Orton, Warwickshire

Note: out of UK Locations will be visited

http://en.wikipedia.org/wiki/Most_Haunted
pi_44638067
En de 26ste december nog een verlate aflevering van seizoen 8
pi_44640231
out of UK locations .
Tap tap tap
pi_44753976
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:47 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Ja hoor, van mij mag Derek wel een eigen topic En die nieuwe afleveringen van Ghost Hunters zijn moeilijk te vinden ja. Er was dit seizoen maar één persoon die ze opnam voor anderen in een nieuwsgroep. Voor de rest was het nergens te vinden.
Ik ben zelf nog niet evrder dan de helft van het vorige seizoen maar ik zal binnenkort al die nieuwe eens bij elkaar gaan zoeken en dan laat ik het je wel weten als ik ze heb
In welke nieuwsgroep kan je dat programma dan vinden?
pi_48556357
zo...zijn er nog Most Haunted fans op FOK of zijn ze allemaal weg gevlogen?
pi_48556452
Leven in het topic .
pi_48556493
Ja..dacht... ik doe maar een poging! Series 9 is al voorbij en vroeg me af wat mensen er van vonden. Welke waren echt de ups en welke waren de downs?
pi_48556554
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:27 schreef lunamoon het volgende:
Ja..dacht... ik doe maar een poging! Series 9 is al voorbij en vroeg me af wat mensen er van vonden. Welke waren echt de ups en welke waren de downs?
Ik moet nog van halverwege seizoen 8 verder gaan kijken . Zaten er voor jou nog opmerkelijke en goeie momenten in s8 of s9?
pi_48560130
Ik heb er vorige weekw eer een paar 'gekocht' maar het kan me de laatste tijd niet zoveel meer boeien, het is steeds hetzelfde.
Tap tap tap
pi_51640013
Dus uhm, heeft er iemand al een mening over de spin-off?

Ahja, en van Ghost Hunting with Yvette Fielding komt er een reeks met daarin o.a. de Osbournes en de overgebleven leden van The A-Team die o.a. contact proberen te leggen met George Peppard aka Hannibal. Als het goed is.

En de Live in Eastern State Penitentiary was goed te doen

*topic nieuw leven in blaas*
pi_51795628
De geloofwaardigheid van de hele mosthaunted reeks is voor mij persoonlijk behoorlijk kapot.
http://www.youtube.com/watch?v=cSYyX6LLHmc

Hier zie je duiderlijk dat fielding aan die tafel zit te sjorren.
Erg jammer, want het hele gebeuren kwam redelijk geloofwaardig over.
(iig totdat Derek iedere 5 minuten werd overgenomen)

Ben blij dat ik er nog niets van heb gekocht.
(vind het eigenlijk zoiezo al een beetje dood sinds derek weg is )
pi_52117355
Eastern State Penitentiary kwam ook aardig actief over in Ghost Hunters (amerikaanse variant van most haunted)
pi_52123262
Sjonge, heb ik nog steeds niet meer dan 1 aflevering van Midsummer Murders gezien. Wel een Sci Fi docufilm genaamd "Ghost Adventures", was er ipv Ghost Hunters (moet ik ook nog inhalen!). Teaser trailer: klikklik.
En ach ja, die filmpjes... het valt me altijd op dat ze voornamelijk bij Bad Psychics vandaan komen en dat ze daar élke Live en gewone uitzending grondig doorzoeken naar tegenstrijdigheden en uistpraken en acties die geïnterpreteerd zouden kunnen als fake, wanneer er maar gezegd wordt "als je nou op deze manier naar dit stukje kijkt, dan..."
Waarmee ik het programma niet wil verdedigen, want het kan niet anders dan er hier en daar iets aangedikt wordt door de makers om het interessant te maken.
Het is gewoon een entertainment programma waarbij mogelijk toch wel paranormale verschijnselen gebeuren. Ik neem toch aan dat ze niet aan zelfverminking doen die permanente littekens achterlaat. Zoals gebeurde toen in die grotten in een Live. Ik heb de persoon die daar de lelijkste wond opliep, geluidsman John, ook verder niet meer gezien.
En Derek, wat men ook van 'm mag denken, was wel enorm entertaining. Met invalmediums en David is het, ondanks dat hij op me overkomt als een zeer prettig persoon, vrij suf geworden.
Ben benieuwd of ie nog terugkomt met Ghosttowns. De nieuwe opzet vond ik geslaagd maar ik zie nu dat Myleene Klass nu een programma heeft op CNN, dus die komt dan neem ik aan niet meer terug.
pi_52123334
Ik moet nog de helft van S9 kijken, en Midsummer Murders ligt ook nog op me te wachten

Maar aan de rust in dit topic heb ik niet het idee dat er nog interessante dingen voorbij komen..
pi_52123355
ik kijk al een tijdje niet meer, de afleveringen waren gewoon niet spannend en het was telkens hetzelfde .
Tap tap tap
pi_52123446
maar ghost adventures staat 'in bestelling' .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')