Ze zijn duur.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:56 schreef petre86 het volgende:
Flash, dat wapperhandje
ga je nu ook in [HOMO] posten?
Is er trouwens al iets bekend over de prijzen van de fotowedstrijd?
lopende en komende, of is de PR daar nog mee bezig?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze zijn duur.
kun je iets nauwkeuriger zijn? De lopende, of de vorige, of alle aankomende wedstrijden?
Het laatste.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
lopende en komende, of is de PR daar nog mee bezig?
Praten jullie wel eens samen? Zonder beeldscherm ertussen, bedoel ik?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:31 schreef PKfotografie het volgende:
slotjes zetten is erg leuk. maar het kan soms wel erg overdreven zijn.
oefening in studio .. meet
duw eens op dat andere knopje.
dankje wel
yup maar niet over fok.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Praten jullie wel eens samen? Zonder beeldscherm ertussen, bedoel ik?
Nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
yup maar niet over fok.
dus doe eens het slotje weg halen
quote:
ff notes verzamelen !!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Praten jullie wel eens samen? Zonder beeldscherm ertussen, bedoel ik?
ach en dat net toen we voorzichtig aan weer wat gingen communiceren....tsja zo zie je maar weer...quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
ff notes verzamelen !!
Heet jij puckzzz? (die heeft er schijnbaar ook problemen mee dat wij tegen elkaar converseren op de sc)
BB en ik praten heus wel tegen elkaar hoor wees gerust. Maar als wij tegen elkaar lullen en niet via fok dan snapt geen HOND waar wij het over hebben,
Ik heb jou gewoon gevraagd (ja via msn want anders vervuil ik het topic) waarom dat topic van mij dicht moet blijven tot morgen (4 minuten dan nog)
is dat een crime?
Vlieg, ook een setje >>>quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:46 schreef Vliegvrager het volgende:
pixelbreedte, persoonlijk hakken. Good ol' times are here to stay
Wel om dat een of ander, maar ik zie 3 x een knol op een foto.. Je moet je chache effe legen van je IExplorer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:28 schreef Ynske het volgende:
niet dat ik wat tegen showcases heb... maareh is t niet handig om deze dicht te doen aangezien de foto's t niet/nietmeer doen?
[showcase] Rosanne
Ehm.. hier doen ze 't gewoonquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:28 schreef Ynske het volgende:
niet dat ik wat tegen showcases heb... maareh is t niet handig om deze dicht te doen aangezien de foto's t niet/nietmeer doen?
[showcase] Rosanne
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wel om dat een of ander, maar ik zie 3 x een knol op een foto.. Je moet je chache effe legen van je IExplorer.![]()
Ook op CTRL+F5 gedrukt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef Ynske het volgende:tja euhm, dat heb ik al 3 keer gedaan
enneh ook al op 2 andere machines geprobert....
en alleen maar kruiskes
maar goed t zal wel hier aan mij liggen
sowwy
wat gebeurt er dan?quote:
zeg ik ben niet blonTquote:
word je cache geleegdquote:
Ik dus wel want ik weet niet wat dat doetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ik ben niet blonT
yepz ook dat heb ik gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |