abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39799908
Sinds een aantal weken zijn we in het bezit van een Friese stamboek merrie genaamd Rosanne.
Hieronder een drietal foto's die ik graag met jullie wilde delen:

pi_39799973
Die eerste foto , begrijp ik niet helemaal waarom je die gemaakt hebt.

#2 heeft een mooie uitdrukking van treurigheid over zich, vooral omdat het ook zwart wit is. ja die vind ik wel erg moi.

#3 jammer dat je precies een stukje lamp naast het oog hebt, dat geeft een beetje een vertekening, maar het is wel een strak plaatje
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:22:57 #3
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_39800703
Ik vind 1 echt een heel mooi beeld. Goed gezien.
Bij nr. 2 zou ik proberen zo te belichten dat de binnenkant van de stal donker wegvalt, dat leidt nu af.
Bij #3 hetzelfde, je achtergrond is te druk.
Life is what you make it.
pi_39800784
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:56 schreef weststar het volgende:
Sinds een aantal weken zijn we in het bezit van een Friese stamboek merrie
Ach, wel aardige foto's op zich. Alleen ik krijg van die jeukende slaverij-associaties bij de tekst. En het is me ook niet duidelijk waarom ieder oor etc. apart iingepakt moet worden. Maar goed, fotografisch gezien offtopic natuurlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_39802988
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ach, wel aardige foto's op zich. Alleen ik krijg van die jeukende slaverij-associaties bij de tekst. En het is me ook niet duidelijk waarom ieder oor etc. apart iingepakt moet worden. Maar goed, fotografisch gezien offtopic natuurlijk.
Ach een paard is toch een heel bezit
Het deken dat ze omheeft is om zomerexceem tegen te gaan

Bedankt zover voor de kritieken, ben nog niet zo heel lang met fotografie bezig, dus ik zie alles als een leermoment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')