abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 september 2006 @ 17:46:07 #201
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_41589673
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:49 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dan zit er nog 327 man
Dan zit er nog zo`n 8.000 als het er al niet meer zijn.
Ado is the pride of Holland!
pi_41592080
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Is dit serieus?
Als dat serieus is ga ik er dus echt niet heen. Sorry.... Ado mag best mijn adresgegevens hebben en camera's gebruiken voor beveiliging maar dit gaat mij echt iets te ver.

Sorry maar dan ga ik echt niet meer naar wedstrijden van Ado als er zelfs gelaatscans worden gemaakt en er chips in je SCC zitten.... Goddamn lijkt wel op BigBrother zo.
pi_41594088
Je hebt toch neits te verbergen man
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_41594615
Ik heb niets te verbergen... maar ze hoeven ook niets van mij te weten. Als ik ergens in dat stadion zit te scheiten dan hoeft Ado dat niet te weten. Dat ik vorige week een baard had en deze week niet hoeft Ado ook niet te weten. Dadelijk word je nog voor het woord "kanker" uit het stadion gegooid. Ik zie dit totaal niet zitten.
pi_41595012
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:42 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb niets te verbergen... maar ze hoeven ook niets van mij te weten. Als ik ergens in dat stadion zit te scheiten dan hoeft Ado dat niet te weten. Dat ik vorige week een baard had en deze week niet hoeft Ado ook niet te weten. Dadelijk word je nog voor het woord "kanker" uit het stadion gegooid. Ik zie dit totaal niet zitten.
Dan weet ik zeker dat ik na de 1e wedstrijd mijn scc kan inleveren.....gaan we massaal naar omniworld
pi_41596211
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:42 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb niets te verbergen... maar ze hoeven ook niets van mij te weten. Als ik ergens in dat stadion zit te scheiten dan hoeft Ado dat niet te weten. Dat ik vorige week een baard had en deze week niet hoeft Ado ook niet te weten. Dadelijk word je nog voor het woord "kanker" uit het stadion gegooid. Ik zie dit totaal niet zitten.
Ga je morgen nog; jij zit toch ook op zuid als ik het goed heb ?
pi_41596526
Ja tuurlijk ga ik morgen. Moet maar goed gaan genieten van mijn laatste jaar Ado in het stadion.
pi_41597123
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:30 schreef Ludacriss het volgende:
Ja tuurlijk ga ik morgen. Moet maar goed gaan genieten van mijn laatste jaar Ado in het stadion.
Zit vak B. Had je vorig jaar gemaild om mee te rijden maar Alkmaar; kwam mijn werk tussen helaas. Mail effe je nr. of mail ...trakteer ik morgen alsnog op een biertje voor je aanbod

[ Bericht 1% gewijzigd door Hork op 08-09-2006 09:01:35 ]
pi_41600435
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Je hebt toch neits te verbergen man
Wat een kutargument.
pi_41601740
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wat een kutargument.
Het is gedaan om de veiligheid in eht stadion te garanderen. Dat de complot theorien nu alweer gaan dat je de hele dag gevolgd wordt dat doe je zelf. Maar zolang jij je gedraagd, de boel niet sloopt en nette spreekkoren zingt is ertoch niets aan de hand?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_41602060
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Het is gedaan om de veiligheid in eht stadion te garanderen. Dat de complot theorien nu alweer gaan dat je de hele dag gevolgd wordt dat doe je zelf. Maar zolang jij je gedraagd, de boel niet sloopt en nette spreekkoren zingt is ertoch niets aan de hand?
Dit soort dure systemen zijn toch helemaal niet nodig joh. Elke club weet wie zijn probleemsupporters zijn. Het ontbreekt gewoon aan wettelijke middelen om die groep aan te pakken. Verder gebeurt er in de stadions hoegenaamd niks. De problemen spelen zich voor 90% in het centrum of buiten het stadion af. Dat wil echter maar niet tot de politiek doordringen. Waarschijnlijk omdat ze dan geen populistische tektsen uit kunnen kramen.
pi_41602131
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Het is gedaan om de veiligheid in eht stadion te garanderen.
Want nu is het echt levensgevaarlijk om je 6jarige zoontje mee te nemen naar een voetbalwedstrijd
quote:
Dat de complot theorien nu alweer gaan dat je de hele dag gevolgd wordt dat doe je zelf. Maar zolang jij je gedraagd, de boel niet sloopt en nette spreekkoren zingt is ertoch niets aan de hand?
Stadionverboden voor wildplassen enzo.
pi_41602224
Wat jij wil, ben zelf ook een ADO-Fan en tuurlijk is het niet fijn om de heel tijd in de gaten gehouden te worden. Maarja blijkbaar is dit nodig.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_41602296
Nee, dat is dus NIET nodig. Dat probeer ik net uit te leggen.
pi_41602497
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat jij wil, ben zelf ook een ADO-Fan en tuurlijk is het niet fijn om de heel tijd in de gaten gehouden te worden. Maarja blijkbaar is dit nodig.
Wat een onzin zeg. Waarom is dit blijkbaar nodig? Ik heb de laatste tijd totaal niets fouts zien gebeuren in het Zuiderpark, dan een onzinnige "Oeh Ah Hondelul". Dat je het niet eens erg vind zegt al iets over dat je de Big Brother cultuur in onze club nu al meer begint te accepteren. Ik wil voetbal zien en niet een SCC hebben waarmee ze mij tot de plee kunnen volgen terwijl ik niks heb gedaan. Ze brengen het alsof het iets fantastisch is voor de supporters terwijl het juist de tegenovergestelde is.

Het is maar goed dat ik volgend jaar voor studie naar Londen verhuis. Kan ik mooi Tottenham volgen. Dan maar Ado via de schotel volgen.
pi_41602591
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:44 schreef Hork het volgende:

[..]

Zit vak B. Had je vorig jaar gemaild om mee te rijden maar Alkmaar; kwam mijn werk tussen helaas. Mail effe je nr. of mail ...trakteer ik morgen alsnog op een biertje voor je aanbod ....... alihc.at.yahoo.com
Ik zit morgen op midden Noord met een aantal sjakies van mijn studie. De volgende wedstrijd zit ik weer op m'n stekkie op Zuid. Dan mag je me op een colaatje trakteren.... ben namelijk altijd met de auto
pi_41604365
een FC Utrecht reunie nij Ado op het moment 5 maarliefst , ik dacht dat jullie die lui ook niet mochten

hele artikel op de site vam het ad
pi_41611172
Dat Diba uit de selectie geknikkerd is is wel gunstig; toch een van de beste spelers van ze.
Denk dat vanavond de eerste drie punten behaald moeten kunnen worden.
Dit zal de opstelling worden denk ik:
Postma

Vreven-Saavedra-Bodde-Bakkati

Delorge -Knopper-Tininho-Bosschaart

Kolk-Mols

[ Bericht 33% gewijzigd door Hork op 08-09-2006 11:56:41 ]
pi_41612842
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Is dit serieus?
Echt fucking idioterie, loop je daar met een (S)CC met chip waarmee ze je overal kunnen volgen, tot en met hoe lang je staat te pissen aan toe.

Mij zullen ze zo nooit meer zien, als dit in een stadion wordt toegepast.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_41616350
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:10 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Echt fucking idioterie, loop je daar met een (S)CC met chip waarmee ze je overal kunnen volgen, tot en met hoe lang je staat te pissen aan toe.

Mij zullen ze zo nooit meer zien, als dit in een stadion wordt toegepast.
'

Wat is er dan idd allemaal bruikbaar qua gesprekken als ze dat"opvangen",dat ga ik voortaan wel naar de competitie van het ver-spug.
pi_41633399
Gaat Adelaar nog is weg
pi_41633637
GVD GVD GVD GVD GVD !!!!

Wat een verk*nk*rde bagger wedstrijd was dat zeg. Snel optieften met die Adelaar ( sorry mods voor mijn taalgebruik ). Ik heb ze voor het laatst zo slecht zien spelen in de eerste divisie!!

-----> Het Frans Adelaar moet ontslagen worden topic #1
pi_41633675
Bosschaart man of the match?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41634039
trouwens.... Knopper Fantastische aanwinst. De rest krijgt van mij een dikke 1 !!!!!
pi_41634068
Heeft hij nog kansen voor open goal gemist?
pi_41634102
Hoe doet die Elia het trouwens? Dat is toch weel talentje?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41634162
Tja elia heeft 7 min gespeelt.... terwijl we al 0-2 achterstonden en met 10 man speelden. Dan heb je ook niks aan hem maar het is zeker een goede speler.
pi_41634270
Ik hoorde een interview met pascal op radio 1....die vondt het geen slechte wedstrijd,ik weet niet welke wedstrijd hij dan heeft gezien.
Ik knip nog liever nu mijn scc door dan dat ik nog 1 x naar zo'n wedstrijd moet kijken.
pi_41643545
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 09:31 schreef Chen het volgende:

[..]

Ik zoek ze ook , bij NAC krijgen we het pas te weten
Bosschaart 20 dus. Wat had Knopper?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41643845
Knopper had 17.

Gvd weg met Adelaar! Vandaag nog aub!
pi_41643897
Dank je Luda. Bunjevcevic nog niet in actie gekomen zeker?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41644014
Nee die zat grieperig thuis. Zal er volgende week wel bij zijn.
pi_41687142
Kutzooi. Ik ga RKC uit, nog meer mensen? Autocombi, maar 13 euro
[14.gif]
pi_41719366
Las het laatste woord van loek venker op ADO-fans als reaktie op alle steunbetuigingen die hij ontvangen had....de drang naar "vernieuwen om te vernieuwen" is ook bij radio west aanwezig.
pi_41774698
volgende week woensdag Turkiyemspor - ADO in de...Arena
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_41774983
Is dat al zeker dan? Kan me niet voorstellen dat Cohen het goed zou keuren.
  woensdag 13 september 2006 @ 17:18:15 #237
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41774997
verplichte treincombi haha
pi_41827931
Wat gaat ADO doen tegen RKC bloedloos 0-0?
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_41828740
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Thetallguy het volgende:
volgende week woensdag Turkiyemspor - ADO in de...Arena
Toen had je nog hoop
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41828831
quote:
Fans ADO niet welkom in ArenA
AMSTERDAM Supporters van ADO Den Haag zijn niet welkom in de Amsterdam ArenA tijdens het KNVB-bekerduel met de Amsterdamse hoofdklasser Türkiyemspor.
De ADO-fans moeten thuisblijven omdat er geen combiregeling van de grond is gekomen. Burgemeester Cohen van Amsterdam vond het goed als aanhangers van ADO de wedstrijd zouden bijwonen, mits er een combiregeling zou komen waarbij de Haagse fans onder politiebegeleiding naar het stadion worden vervoerd.
De NS had hiervoor een offerte naar ADO gestuurd, maar daar is volgens een zegsman nooit een reactie op gekomen.
14 september 2006
volgende wedstrijden:
pi_41837305
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:24 schreef Atrimar het volgende:
Wat gaat ADO doen tegen RKC bloedloos 0-0?
bloedeloze 0-1 zou ook wel mooi zijn
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_41837744
quote:
ADO eist reglementaire zege op Türkiyemspor

15/9/2006 15:33

ADO Den Haag heeft er bij de KNVB schriftelijk op aangedrongen om de bekerwedstrijd tegen Türkiyemspor om te zetten in een reglementaire 1-0 overwinning voor de eredivisionist.

ADO reageerde hiermee op de beslissing geen supporters van de Haagse club toe te laten tot de Amsterdam Arena, waar komende woensdag de wedstrijd tegen de zondagsamateurs in de tweede ronde van de KNVB beker gepland staat.

Volgens ADO treft de Haagse club geen blaam in het onvermogen om ADO-supporters bij het duel in de Arena te krijgen. Omdat de accommodatie van Türkiyemspor niet over de vereiste lichtinstallatie beschikt, moesten de amateurs sowieso al uitwijken.

Vervolgens viel na overleg met de gemeente Amsterdam het Olympisch Stadion af als locatie. Enkele dagen later haalde de burgemeester van Den Haag een streep door het plan van beide clubs én de politie Haaglanden om op het terrein van de amateurs van VV Wilhelmus te voetballen.

Als vierde keus kwam de Arena uit de koker. Maar burgemeester Cohen eiste dat alle Haagse supporters gebruik maken van de zogenoemde combiregeling. Dit leverde zowel organisatorische als financiële problemen op. Zo zouden de combikaartjes tussen 75 en 150 euro gaan kosten. Het gevolg van het mislukken van het organiseren van deze treincombi is, dat het voor supporters van ADO niet toegestaan is de wedstrijd bij te wonen.

ADO vindt dat de club al het mogelijke gedaan heeft om de treincombi te organiseren. De club wijst naar het KNVB-bekerreglement en eist volgens die regels een 0-1 uitslag.
Kan me inderdaad wel herinneren dat er vorig jaar oid besloten is om als de burgemeester van de thuisspelende club de wedstrijd verbiedt de overwinning aan de uitspelende club toe te wijzen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_41839049
quote:
KNVB wijst Artikel 22 verzoek ADO af

De KNVB heeft laten weten dat het verzoek om ADO Den Haag op basis van artikel 22 van het KNVB beker reglement tot winnaar van de KNVB beker-duel Türkiyemspor - ADO Den Haag uit te roepen wordt afgewezen.

De reden die de KNVB opgeeft is dat de wedstrijd niet verboden is geworden en artikel 22 dus niet van toepassing is
Dan maar met 0-1 winnen woensdag
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_41843706
Gewoon spelen man, een leuke pot juist. Kleurrijk team!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:37:36 #245
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41850154
Crisis
pi_41850850
Inderdaad crisis in Den Haag!
quote:
De vierde nederlaag op rij van ADO Den Haag is bij de Haagse aanhang zo slecht gevallen, dat een groot aantal van hen na afloop richting Zuiderparkstadion is getrokken om daar de terugkeer van de spelersbus uit Waalwijk af te wachten.

In het RKC-stadion voerden Haagse officials koortsachtig overleg of het verstandig was om trainer Frans Adelaar - volgens Haagse fans de grote boosdoener - met de bus mee terug te laten reizen. Uiteindelijk werd besloten dat Adelaar toch met de spelersbus mee naar Den Haag zou gaan, vooral omdat de trainer zich op het standpunt stelt, dat hij als oefenmeester bij zijn ploeg behoort te zijn.

Als bescherming reisde een aantal Haagse stewards mee met de spelersbus, terwijl andere stewards de bus met prive-auto's begeidden.

In het Haagse stadion moeten andere stewards, alsmede de politie, ervoor zorgen dat de situatie niet uit de hand loopt. De Haagse spelers Mols en Verhoek (twee publiekslievelingen) hebben het voornemen bij aankomst de fans toe te spreken.

Wordt vervolgd...
bron: www.elfvoetbal.nl
100% achter Ado!
pi_41853599


Proost!
Houd van een lijntje.
pi_41853667
Balen trouwens, Adelaar weg straks.
Dan kunnen die ex-utrechters in de selectie niet meer gezellig herinneringen met hem ophalen, dan gaan ze het hele seizoen weer in de pers zeiken over hoe geweldig het wel niet bij Utrecht was, juist die spirit en dat geloof missen ze dan dit seizoen, mark my words
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 september 2006 @ 02:02:38 #249
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_41853675
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:02 schreef DeVinger het volgende:
Balen trouwens, Adelaar weg straks.
Dan kunnen die ex-utrechters in de selectie niet meer gezellig herinneringen met hem ophalen, dan gaan ze het hele seizoen weer in de pers zeiken over hoe geweldig het wel niet bij Utrecht was, juist die spirit en dat geloof missen ze dan dit seizoen, mark my words
Goed doen onze oude Utrechters het he
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_41862517
Ik zou niet weten wat die maffe stewards uit willen richten met der verkeershesjes......opzouten adelaar met je kakspielers instelling.
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:50:30 #251
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41873408
Kut programma hebben jullie

23-09-06 ADO Den Haag - PSV

n.v.t.
01-10-06 AZ - ADO Den Haag

n.v.t.
13-10-06 ADO Den Haag - FC Twente

n.v.t.
22-10-06 FC Utrecht - ADO Den Haag

n.v.t.
25-10-06 Ajax - ADO Den Haag

n.v.t.
pi_41892436
En eerst ook nog Türkiyemspor uit natuurlijk!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41900731
PSV en AZ, dat is dus 0 uit 6
[14.gif]
  zondag 17 september 2006 @ 21:00:38 #254
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_41900861
HET SPEL VAN ADELAAR ALS REFLECTIE OP HET EIGEN BESTAAN, ADO DEN HAAG, EEN VRIJ GEDICHT DOOR JAM.

KANKERKANKERKANKERKANKERKANKERKANKERKANKERKANKERKANKERLEVEN
AAH! WAT HEB IK TOCH OOK EEN KANKERLEVEN ZEG.
KANKERKANKERKANKER.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 17 september 2006 @ 21:02:52 #255
67174 Dos37
Come on Twente
pi_41900956
Twente heeft het altijd moeilijk in Den Haag.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_41904156
Jam,je verwoord wat ik voel met die baggah trainer van een adelaar......is die lamlul nog niet opgezout??
pi_41904363
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef JAM het volgende:
HET SPEL VAN ADELAAR ALS REFLECTIE OP HET EIGEN BESTAAN, ADO DEN HAAG, EEN VRIJ GEDICHT DOOR JAM.

KANKERKANKERKANKERKANKERKANKERKANKERKANKERKANKERKANKERLEVEN
AAH! WAT HEB IK TOCH OOK EEN KANKERLEVEN ZEG.
KANKERKANKERKANKER.
Neem een jupiler!
Houd van een lijntje.
  zondag 17 september 2006 @ 22:37:27 #258
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41904416
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:36 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Neem een jupiler!
oh wat fout volgend jaar
pi_41904860
Logisch waarom Adelaar niet wordt ontslagen, hij wordt pas ontslagen als er een nieuwe club voor hem gevonden is. Rob Jansen, de zakenwaarnemer van Adelaar zit ook in het bestuur van ADO. Door zijn contacten en clienten kan hij nog wat betekenen voor ADO als ze ooit is een goede speler op het oog hebben die net een client blijkt te zijn van Jansen. Als Adelaar wordt ontslagen is Jansen ook niet blij, dus komt er mot tussen Den Haag en Jansen, maak de rest maar af
[14.gif]
pi_41908163
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:49 schreef Chen het volgende:
Logisch waarom Adelaar niet wordt ontslagen, hij wordt pas ontslagen als er een nieuwe club voor hem gevonden is. Rob Jansen, de zakenwaarnemer van Adelaar zit ook in het bestuur van ADO. Door zijn contacten en clienten kan hij nog wat betekenen voor ADO als ze ooit is een goede speler op het oog hebben die net een client blijkt te zijn van Jansen. Als Adelaar wordt ontslagen is Jansen ook niet blij, dus komt er mot tussen Den Haag en Jansen, maak de rest maar af
Dan heb je het over de logica,maar voetbal en mijn/onze club is waar het om gaat en dat is pure emotie..ik kijk maar naar 1 ding uit a.s zaterdag....en dat zijn de spreek-koren richting die angsthaas.
pi_41971360
quote:
Vreven kritisch op aankopen ADO
20 september 2006, 00:30
Door: Jelmer Geerds

Stijn Vreven weigert voorlopig een blad voor de mond te nemen. De Belgische verdediger van ADO Den Haag laat zich in VI nieuw verleiden tot scherpe uitspraken: "De nieuwe aankopen vallen niet mee op dit moment."
ADO mag gerust het etiketje sportieve crisis opgeplakt krijgen. Toch weigeren spelers en bestuur de schuld in de schoenen van trainer Frans Adelaar te schuiven. Zo ook Vreven: "Ik heb al eens gezegd: naast Jan Boskamp is Frans Adelaar de trainer van wie ik de hoogste pet op heb. Hij is de juiste persoon om ADO weer aan het voetballen te krijgen".

"Maar hij kan niet drie doelpunten maken en hij laat ook de tegengoals niet door, dus wat kan hij doen aan onze slechte prestaties? Nee, de mensen die kritiek hebben, kunnen zich beter richten op de nieuwe aankopen. Die vallen niet mee op dit moment", besluit de Indiaan zijn galspuwsel. Het is niet onwaarschijnlijk dat de clubleiding, net zoals men dat eerder bij Vitesse deed, maatregelen neemt naar aanleiding van de kritische uitspraken.

Voetbalprimeur
pi_41971745
Iemand een Honderd jaar haags voetbal speldje kopen?
  woensdag 20 september 2006 @ 16:06:07 #263
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41985955
Gaan er nog wat los vandaag naar de arena
pi_41986815
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaan er nog wat los vandaag naar de arena
Ik denk dat het verbale van de bank zelf komt.
pi_42000393
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand een Honderd jaar haags voetbal speldje kopen?
Prijs? Foto?
[14.gif]
pi_42000916
1-6 netjes
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_42001960
Netjes Elia.
[14.gif]
pi_42002334
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef Chen het volgende:

[..]

Prijs? Foto?


Wat de gek ervoor geeft
pi_42035178
Ajax - ado voor de beker.

Veel plezier ermee.
Houd van een lijntje.
pi_42035190
2x in 2 weken tegen jullie
pi_42035293
we kunnen in de arena winnen is gister bewezen dus ach
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_42035531
Leuk.... mogen we toch nog naar de Arena dit jaar. Dit had Cohen niet verwacht
pi_42035901
Kaartje word 150 euro dan toch ofzo
pi_42074869
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:37 schreef Jasza het volgende:
Kaartje word 150 euro dan toch ofzo
Inclusief diner en overnachting??
Voetbalsupporter zijn is niet meer voor de "gewone"man.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:51:20 #275
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42082708
hehe mooi man

kluivert mag je uitfluiten

spijt ?
nee

bij ado slaat het nergens op als je een spreekkoor zingt, je makkelijk een sv kan krijgen
  zondag 24 september 2006 @ 03:01:51 #276
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42085931
Hoezo de KNVB heeft het niet op ADO?

Diep triest wat er in Den Haag zaterdagavond mogelijk was en gebeurde! De 0-1
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 24 september 2006 @ 05:09:23 #277
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_42086861


Fucking hell, het leed houdt dus ook nooit op he

Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  zondag 24 september 2006 @ 06:34:13 #278
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42087094
quote:
Op zondag 24 september 2006 05:09 schreef stukovich het volgende:


Fucking hell, het leed houdt dus ook nooit op he

Dit is geen leed, dit is diep triest! En de scheids laat zien dat hij volkomen incapabel is voor zijn werk door daar te laten verder spelen en die goal toe te kennen!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42087385
En dat ene jongentje word nog wel geschorst.
pi_42087803
quote:
Op zondag 24 september 2006 03:01 schreef DarkShine het volgende:
Hoezo de KNVB heeft het niet op ADO?

Diep triest wat er in Den Haag zaterdagavond mogelijk was en gebeurde! De 0-1
Sorry, maar na het zien van die wedstrijd weet ik het zeker: Ado hoort niet in de Eredivisie met dit soort gevaarlijke gekken. Komt natuurlijk ook door het ophitsende publiek en voorzitter, die jongens worden onder druk gezet. Ik zou ook door draaien en pogingen ondernemen om iemand voor het leven te blesseren denk ik. Nee, degradeer maar. Scheelt ook een hoop politiekosten.
  zondag 24 september 2006 @ 09:56:21 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42087957
Ik heb een klote-hekel aan ADO, maar hoe jullie gisteren zijn genaaid door zowel de lampen als de scheidsrechter is bijna niet in woorden uit te drukken. Schandalig komt het dichtst in de buurt.
pi_42087980
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:56 schreef twi het volgende:
Ik heb een klote-hekel aan ADO, maar hoe jullie gisteren zijn genaaid door zowel de lampen als de scheidsrechter is bijna niet in woorden uit te drukken. Schandalig komt het dichtst in de buurt.
Je vergeet de overtredingen daarna van ADO voor het gemak even
pi_42088024
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:56 schreef twi het volgende:
Ik heb een klote-hekel aan ADO, maar hoe jullie gisteren zijn genaaid door zowel de lampen als de scheidsrechter is bijna niet in woorden uit te drukken. Schandalig komt het dichtst in de buurt.
Hadden ze dan moeten winnen? Als PSV iets zorgvuldiger was geweest dan was het 0-5 geworden of zo.
  zondag 24 september 2006 @ 10:02:05 #284
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42088025
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:57 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je vergeet de overtredingen daarna van ADO voor het gemak even
Ja, nadat die schandalige goal valt. De eerste overtreding die tegen rood aan zat (en 't eigenlijk gewoon was) kwam overigens van Diego Tardelli in de 1e helft die fijn met 2 benen in komt gegleden op Bosschaart.

Als PSV zo aan een goal komt, ik m'n keeper met een zwabberend been op de grond zie liggen, dan zou ik ook zo door het lint gaan dat ik iemand anders z'n poten onder het lijf zou wegschoppen. Actie - Reactie. Niet professioneel, maar ik kan me er van alles bij indenken.
  zondag 24 september 2006 @ 10:05:12 #285
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42088063
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Hadden ze dan moeten winnen? Als PSV iets zorgvuldiger was geweest dan was het 0-5 geworden of zo.
Tot aan de 0-1 ging het meer dan gelijk op. Dat het daarna geen grotere uitslag is geworden boeit totaal niet. Een gelijkspel was het minste wat ADO verdiende. De kans die o.a. Verhoek kreeg, bal van Mols op de paal, geklungel van Gomes op een schot van Knopper en nog wat acties van Gomes in de slotfase op poeiers van Bodde. ADO zat gewoon beter in de wedstrijd dan PSV, wat moest counteren naar de overwinning. Niet dat dat veel zegt, dat doen ze namelijk al jaren zo in Eindhoven.
pi_42088085
Pffff nog steeds onderaan
pi_42088099
Die eerste goal valt PSV toch niet te verwijten. De scheids had moeten fluiten. Nou en zo gaat dat in het voetbal. Dat ADO dan het hoofd niet meer er bij kan houden zegt meer dan genoeg over die ploeg.
pi_42088125
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:02 schreef twi het volgende:

[..]

overigens van Diego Tardelli in de 1e helft die fijn met 2 benen in komt gegleden op Bosschaart.
Ja dat was echt een superovertreding. Daar had ie trouwens ook een gele kaart voor gekregen. Feit is dat ADO zich weer laat kennen. Ik hoop en denk dat ze volgend jaar gewoon weer spelen waar ze horen.
pi_42088175
Plus de personen die bij het doelpunt betrokken waren, konden het toch niet zien dat het been gebroken was.
pi_42088180
Die overtreding van bakkati was trouwens wel een gouden
  zondag 24 september 2006 @ 10:43:38 #291
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42088448
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:15 schreef Poepoog het volgende:
Plus de personen die bij het doelpunt betrokken waren, konden het toch niet zien dat het been gebroken was.
Nee, als die eerste bal van Kone er in had gegaan, had er weinig aan de hand geweest. De bal werd daarna echter nog zo'n halve minuut in het spel te houden, en in die tijd wees een heel stadion hen op een keeper die niet meer terug kwam in het doel. En als je als speler na 3 pogingen nog steeds geen keeper terug ziet komen en alsnog door gaat, dan moet er toch een lampje ( ) gaan branden?

En dan nog, is het uiterst onsportief, maar wees dan een vent en zeg na afloop dat het onsportief was, het niet zo had mogen lopen en bied je excuses aan aan de tegenstander. Maar nee, Koeman meldde alleen dat de spelers in kwestie niet in de positie waren om iets te zien. En dan het ergste:

"En ja het was toch de 0-1" of iets in die zin. Bah.
  zondag 24 september 2006 @ 10:45:17 #292
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42088466
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:15 schreef Poepoog het volgende:
Die overtreding van bakkati was trouwens wel een gouden
Die twee krijgen echt nog wel schorsingen. Het stond beiden prima op de band, ze werden beiden niet bestraft, dus de schorsing zal wel volgen.
  zondag 24 september 2006 @ 11:10:19 #293
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42088719
kluivert met zn middelvinger naar midden noord
pi_42090887
Wat een diep trieste flikker actie wat er gister is gebeurt. Tering KNVB en PSV!
pi_42091948
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:43 schreef twi het volgende:
Koeman meldde alleen dat de spelers in kwestie niet in de positie waren om iets te zien.
Ook hier kun je nog grote vraagtekens bij zetten, daar Postma geblesseerd raakt in het duel met Kone, die hem raakt. Dat doet Kone absoluut niet bewust, maar Kone weet wel dat ie hem flink raakt, punt.

Kone geeft even later de beslissende voorzet, waarbij ie weet dat er nog steeds geen keeper in de goal staat en heel het stadion op z'n kop staat en ook diverse ADO spelers duidelijk maken dat er iet serieus aan de hand is.

Dan kun je wel claimen dat de spelers in kwestie de doelman niet hebben kunnen zien, maar me dunkt dat Kone had kunnen (en dus moeten) weten dat er iets goed mis was. Denk dat je alleen Tardelli kunt vrijpleiten, hij kon niet weten of en hoe het contact tussen Postma en Kone was, maar Kone zelf zit hier heel erg fout.

Over de 2e uitspraak van Koeman heb ik het maar ff niet, dan zou ik er een Haags scheldwoordenboek op loslaten.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_42092563
Je moet trouwens nooit daar vanuit gaan. Voetballers hebben pas de neiging om te stoppen met voetballen als ze een fluit horen. Denk je werkelijk dat je je afvraagt of een keeper wel of niet in de goal staat (hij kan theater maken) als je een grote mogelijkheid krijgt tot een doelpunt te maken. Een hele belangrijke zelfs. Ado zou ook in die situatie doorgevoetbald hebben, niet omdat het Ado is, maar omdat het voetballers met een doel zijn.
pi_42096197
Ik heb die overtreding op Bosschaart en die middelvinger gemist.
  zondag 24 september 2006 @ 18:53:02 #298
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42096528
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:18 schreef Erasmusch het volgende:
Ik heb die overtreding op Bosschaart en die middelvinger gemist.
was na de samenvatting zag je stukje kluivert zag je camera achter doel dat die middelvinger opstak
  maandag 25 september 2006 @ 02:32:19 #299
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42105070
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:57 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je vergeet de overtredingen daarna van ADO voor het gemak even
PSV praat het even makkelijk goed. PSV speelt zelf allesbehalve sportief maar verwacht dat dan wel van ADO?

Come on, get a life!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42108644
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:45 schreef twi het volgende:

[..]

Die twee krijgen echt nog wel schorsingen. Het stond beiden prima op de band, ze werden beiden niet bestraft, dus de schorsing zal wel volgen.
KJH stond ook prima op de band. Niks meer van gehoord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')