abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:43:48 #176
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41364656
den ouden naar willem II
pi_41368505
Hoop dat die nu begint te voetballen, bij Feyenoord was die slecht en bij Utrecht redelijk .
[14.gif]
pi_41373240
Voor ADO lijkt het me een prima speler inderdaad. Zeker als hij door rancune gedreven boven zichzelf kan uitstijgen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41375587
Hoppa, nog één erbij!

**Richard Knopper gaat van Vitesse naar
ADO Den Haag.De middenvelder speelt de
komende vier seizoenen in Den Haag.De
29-jarige Knopper komt de rest van het
huidige seizoen op huurbasis voor ADO
uit,daarna wordt hij eigendom van de
Haagse club.
In moments of madness, returns that softly sighing lament...
pi_41375588
quote:
Richard Knopper naar ADO Den Haag

Richard Knopper speelt de komende vier seizoenen voor ADO Den Haag. De 29-jarige middenvelder, die voor het seizoen 2006/2007 wordt gehuurd van Vitesse, bereikte een akkoord over een contract dat hem met ingang van het seizoen 2007/2008 voor drie seizoenen aan de residentieclub bindt.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_41375832
Wat meer info:

Richard Knopper over zijn overstap: “ADO Den Haag heeft al lange tijd – ook vorig seizoen al – interesse in mij getoond. Ik hou van uitdagingen en bij Vitesse zat ik op een dood spoor. De ambitieuze doelstellingen van de club spreken mij bijzonder aan. Met behulp van het nieuwe stadion wil ADO zich permanent nestelen in de subtop van de Eredivisie en daar wil ik als geboren Hagenaar graag mijn steentje aan bijdragen.”

Richard Knopper begon zijn loopbaan in 1997 bij Ajax. Gedurende vijf seizoenen in Amsterdamse dienst speelde hij in totaal 66 competitiewedstrijden, waarin hij 19 maal wist te scoren. Na in het seizoen 2002/2003 te zijn uitgekomen voor het Griekse Aris Saloniki (21 competitiewedstrijden; 1 doelpunt), was hij in het seizoen 2003/2004 in het shirt van sc Heerenveen weer actief in het Nederlandse betaald voetbal (32 competitiewedstrijden; 9 doelpunten). De afgelopen seizoenen kwam hij uit voor Vitesse. Voor de Arnhemmers scoorde hij in 47 competitiewedstrijden 8 maal.

Knopper speelde (incl. het seizoen 2006/2007) in totaal 166 competitiewedstrijden in het betaalde voetbal (37 doelpunten). Daarnaast doorliep hij tot aan Jong Oranje alle nationale vertegenwoordigende elftallen.
In moments of madness, returns that softly sighing lament...
pi_41375939
lange contracten trouwens voor beiden...4 jaar
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_41376103
Goede aankoop ook, staat nu een aardig middenveld
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:19:31 #184
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_41378330
Mooie dag op de val reep nog: Pascal Bosschaart en Richard Knopper erbij voor allebei een 4 jarige verbintenis met Ado Den Haag.
Ado is the pride of Holland!
pi_41379892
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:19 schreef bergkampf het volgende:
Mooie dag op de val reep nog: Pascal Bosschaart en Richard Knopper erbij voor allebei een 4 jarige verbintenis met Ado Den Haag.
Is idd wel mooi wat langere contracten,en het zijn jongens met ervaring,nu de punten nog.
pi_41382665
Knopper wens ik wat minder succes toe
pi_41403086
Iemand die al rugnummers weet van Bunjevcevic, Bosschaart en Knopper??
www.thuisuiteten.nl
pi_41409896
Ik ben wel blij met de aankopen, gedurende de zomer begon ik me toch af te vragen of er nog wel ergens een versterking zou komen.

Bosschaart en Knopper zijn zeker aanvullingen
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_41417230
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Iemand die al rugnummers weet van Bunjevcevic, Bosschaart en Knopper??
Ik zoek ze ook , bij NAC krijgen we het pas te weten
[14.gif]
pi_41418155
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
Knopper wens ik wat minder succes toe
waarom dat ?
pi_41418363
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:53 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

waarom dat ?
Ik denk omdat hij in de jeugd van Feyenoord naar Ajax is overgestapt
pi_41419537
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 09:31 schreef Chen het volgende:

[..]

Ik zoek ze ook , bij NAC krijgen we het pas te weten
Okee, dan wachten we maar af. Zal Bosschaart linksback gaan spelen?
www.thuisuiteten.nl
pi_41426170
tvp
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 2 september 2006 @ 18:24:35 #194
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_41428933
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee, dan wachten we maar af. Zal Bosschaart linksback gaan spelen?
In een of ander interview zei hij dat hij zich vooral op het middenveld zal gaan richten.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_41546515
Nieuwe aanwinst voor Den Haag.
quote:
Algemeen directeur Piet van der Pol zal in de loop van oktober afscheid nemen van StormvogelsTelstar om bij NV ADO Den Haag eveneens als algemeen directeur aan de slag te gaan. Van der Pol is sinds januari 2003 als directeur aan StormvogelsTelstar verbonden geweest.

In de afgelopen jaren heeft Van der Pol zich in onder meer bezig gehouden met de verdere professionalisering van de club en de accommodatieproblematiek. Vooral voor dat laatste hoopt Van der Pol nog voor zijn vertrek nog een aantal concrete zaken te kunnen realiseren: “In de loop van de komende weken is het de bedoeling om overeenstemming te bereiken met een aantal partijen over de definitieve uitwerking van onze plannen. Ik zou erg blij zijn als we er binnen enkele weken in slagen om tot ondertekening van de overeenkomsten over te gaan. Op die manier is start van de bouw nog gedurende dit seizoen zeker haalbaar.”

Alhoewel Van der Pol van origine supporter van de Witte Leeuwen is, ziet hij ook een prachtige uitdaging bij zijn nieuwe werkgever: “ADO Den Haag zal bij oplevering van het nieuwe stadion begin volgend seizoen in staat zijn om de grote potentie in de regio Haaglanden volledig te gaan benutten. Ik ben er dan ook trots op om deel te mogen uitmaken van die ontwikkelingsfase. Ik zal echter uiteraard StormvogelsTelstar met meer dan gemiddelde belangstelling blijven volgen. Voor mij was het ook erg lastig om te kiezen tussen het begeleiden van StormvogelsTelstar bij de feitelijke realisatie van de nieuwbouw en de verdere toekomstige ontwikkelingen, maar bij mijn aanstelling had ik afgesproken met het bestuur dat ik deze functie 3 tot 4 jaar zou vervullen. De kans om bij ADO Den Haag aan de slag te gaan na ruim 3,5 jaar kwam dan ook eigenlijk op een goed moment en was te mooi om te laten lopen.”

Voorzitter Chris B. van der Zwan betreurt het vertrek van Van der Pol, maar vindt de carrièrestap logisch: “Opnieuw verlaat een transfervrij talent ons, om in voetbaltermen te blijven. StormvogelsTelstar is natuurlijk altijd al een opleidende club geweest en Piet heeft zich onder begeleiding van een aantal ervaren voetbalbestuurders prima ontwikkeld in de voetballerij.” StormvogelsTelstar beraadt zich nog op de invulling van de vacature die door het vertrek van Van der Pol ontstaat
volgende wedstrijden:
pi_41584089
quote:
Stadion ADO Den Haag wordt laboratorium
Van onze verslaggever Michael Persson

DEN HAAG - Biometrische toegangspoorten, automatische gezichtsherkenning, RFID-chips en geluidsdetectie: als het aan de techniek ligt, wordt het nieuwe stadion van ADO Den Haag de veiligste plek van Nederland. Gisteren gaf de provincie Zuid-Holland de voetbalclub een cheque van 466.700 euro voor een zogeheten Crowd Control Systeem, dat supporters in de gaten gaat houden.

Onderzoeksinstituut TNO heeft het stadion uitverkoren als zogeheten Field Lab, om te experimenteren met nieuwe veiligheidstechnieken. De supporters zijn daarbij de proefkonijnen.

Bij de ingang van het stadion in de Haagse nieuwbouwwijk Ypenburg komen camera’s te hangen die de toeschouwers zullen identificeren aan de hand van een gelaatsscan. Op de clubcard komt een RFID-chip, die via een ingebouwde antenne laat weten waar de drager zich bevindt.

Hoge-resolutiecamera’s maken continu opnamen van de tribunes om gezichten van herrieschoppers te identificeren. Het systeem kost 2,5 miljoen euro en wordt, met het nieuwe stadion, volgend seizoen in gebruik genomen.
Is dit serieus?
pi_41584263
En aan het eind van het seizoen 5000 stadionverboden.
pi_41584325
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:47 schreef MaxPower het volgende:
En aan het eind van het seizoen 5000 stadionverboden.
Dan zit er nog 327 man
pi_41584517
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Voor ADO lijkt het me een prima speler inderdaad. Zeker als hij door rancune gedreven boven zichzelf kan uitstijgen.
Pascal Bosschaart moet helemaal nergens op drijven en gewoon eens fatsoenlijk gaan voetballen, zoals in zijn Utrecht-periode. Bij Feyenoord had hij het ook op basis van 'clubliefde' moeten maken en dat verhaal kennen we allemaal. Een Bosschaart op rancune is waarschijnlijk net zo'n onbeholpen lomperik als de Feyenoord-Bosschaart.
Woo-loo-loo!
pi_41585301
Bosschaart moet gewoon op 't middenveld om rendabel te zijn.

Hooguit eens als de nood hoog is op linksback, maar normaal gesproken zou ik 'm toch als controlerende middenvelder/stofzuiger opstellen, zo heeft ie bij ons hele goeie wedstrijden gespeeld.

Wel leuk voor Ado trouwens die 2 versterkingen, ik hoop voor jullie dat de Jupiler-league voorlopig iig niet meer in jullie nek hijgt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')