Totschnig kan ook helpen, en Landis profiteert en pakt het geelquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Jasza het volgende:
Boogerd zal op het vlakke alles moeten doen met misschien Rogers als die erbij blijft.
+ Arroyoquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Azevedo (DSC)
Sastre & Schleck (CSC)
Rogers and Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Boogerd and Rasmussen (RAB)
Totschnig, Leipheimer and Fothen (GST)
Evans (DVL)
Landis (PHO)
Zubeldia (EUS)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
Menchovquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Azevedo (DSC)
Sastre & Schleck (CSC)
Rogers and Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Evans (DVL)
Landis (PHO)
Zubeldia (EUS)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
Hij hoopte dat Joop Moerenhout hem op 100 meter van de top af kon zetten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
Landis heeft geen ploeg, dat is wel duidelijk.
Go Rondemaster Go !quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Sastre (CSC)
Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Rasmussen (RAB)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
Zoetemelk...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:01 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hij hoopte dat Joop Moerenhout hem op 100 meter van de top af kon zetten.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Azevedo (DSC)
Sastre & Schleck (CSC)
Rogers and Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Boogerd and Rasmussen en Menchov (RAB)
Evans (DVL)
Landis (PHO)
Zubeldia (EUS)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
De kampioenstrui doet wonderen. in 1998 droeg ie die ook.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Venga het volgende:
Boogerd hoort gewoon tot de beste 15 bergop, vind ik al mooi om te zien, Tour van '98 komt weer naar boven!
Menchov zit er ook nog bij.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Azevedo (DSC)
Sastre & Schleck (CSC)
Rogers and Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Evans (DVL)
Landis (PHO)
Zubeldia (EUS)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
Ja, ik zag 't. Had 't al weer weggehaald.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Jawel, laatste wiel.
Laatste col vliegen ze er allemaal overheen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op een halfdode De La Fuente nemen ze maar erg sporadisch tijd terug.
Zeggen ze ook net op TV.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Arcee het volgende:
Bruyneel had wel gelijk dat Azevedo zijn beste man is.
Eensch, die komt op een paar minuten binnen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laatste col vliegen ze er allemaal overheen.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:05 schreef Intxaurraga het volgende:
Wuyts: toch straf van Tom Boogerd
Enlighten me! ik zit met spanning dit en letour.fr te lezen maar die sappige details mis ik zonder mijn tv!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Klote motor!!!
Het is toch Michael Boonenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:05 schreef Intxaurraga het volgende:
Wuyts: toch straf van Tom Boogerd
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik zocht een koosnaampje voor hem.
Koosnaampje.
Radio Tour de Francequote:Op donderdag 13 juli 2006 16:05 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Enlighten me! ik zit met spanning dit en letour.fr te lezen maar die sappige details mis ik zonder mijn tv!
Ja moeilijk te zeggen. Hij zit consequent bij de laatste tien van de groep, maar dat zat hij ook al toen het nog zestig man was.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vet man! Boogerd! Rabo! Vraag me toch af hoe menchov is, zit mij te ver naar achteren..
Boogerd die als een valk naar beneden daalt, maar dan wordt opgehouden door een Franse motor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:05 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Enlighten me! ik zit met spanning dit en letour.fr te lezen maar die sappige details mis ik zonder mijn tv!
Tuurlijk, as usualquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk valt er op die slotklim iemand aan i.p.v. gewoon tempo maken.
Moreau?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef Bismarck het volgende:
Wie van de kopgroep heeft de beste sprinterspapieren voor een finish bergop?
Bergop gaat het totaal niet om een sprint. Ja, een sprint van minstens 7 kilometerquote:
De laatste twee kilometer zijn niet bergop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bergop gaat het totaal niet om een sprint. Ja, een sprint van minstens 7 kilometer
Het is na de afdaling amper vlak. Ze zullen het merendeel in de afdaling (terug) moeten winnen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef Jasza het volgende:
Die andere komen nog wel terug als ze niet samen gaan rijden.
Lees even terugquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef Bendeleider het volgende:
Wat was er nou met boogerd en die motor..?
Reed te dicht voor boogerd, terwijl boogerd aan het dalen was. dus boogerd riep tot 2x toe HEY met een wegwerpgebaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef Bendeleider het volgende:
Wat was er nou met boogerd en die motor..?
Arroyo. Subtopper. Meegenomen als knecht voor Valverde, Pereiro en Karpetsquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
wie is die Arojjo?
Alle Australiers zijn toch ex-mountainbikers?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme, Herbert, Evans de ex-mountainbiker.
thnxquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Arroyo. Subtopper. Meegenomen als knecht voor Valverde, Pereiro en Karpets![]()
Nee, baanwielrennersquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Alle Australiers zijn toch ex-mountainbikers?
De hufter!Vast een Portugees..quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef 456 het volgende:
[..]
Reed te dicht voor boogerd, terwijl boogerd aan het dalen was. dus boogerd riep tot 2x toe HEY met een wegwerpgebaar
Ja.. en alle spanjaarden "berggijten"...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Alle Australiers zijn toch ex-mountainbikers?
Oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:11 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja.. en alle spanjaarden "berggijten"...
Hij spuugde ook naar die motor maar dat had niet veel zin als je met 70 naar beneden gaatquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef 456 het volgende:
[..]
Reed te dicht voor boogerd, terwijl boogerd aan het dalen was. dus boogerd riep tot 2x toe HEY met een wegwerpgebaar
Bram de Groot.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie van de Rabo's gaat zich moeten opofferen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |