Laten ze eens ophouden over Mayo. Kanshebber my ass.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:30 schreef Frutsel het volgende:
mayo is dus niet afgestapt
Helemaal niet denk ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:32 schreef maril het volgende:
Wanneer kruipt Menchov uit zijn schulp?
Past niemand naast hem op de weg......quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:32 schreef Bendeleider het volgende:
Ik denk dat Mart Smeets wel een goeie kans maakt.
In een strakke fietsbroek.. niemand die hem inhaalt.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:31 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
"Ik deed maar wat", aldus Voeckler.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Spuit elf Dijkstra is ook achter de opgave van Mayo
Toch gaan nog 10 man het hier melden, terwijl het een half uur geleden hier al werd gemeld.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Spuit elf Dijkstra is ook achter de opgave van Mayo
Heeft Herbert nog niet gemeld dat Zabel de chauffeur van de bus isquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Normaal gezien doen ze onnozel in de bus, nu in het peloton. Maar het gaat echt snel hoor.
Als je zo'n opmerking maakt, doe het dan goed: McEwen is de chauffeur, Zabel rijdt er dik voor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Heeft Herbert nog niet gemeld dat Zabel de chauffeur van de bus is![]()
Ze zitten gwn met de restquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef PyTh het volgende:
Is Boogerd nou weg met Rasmussen of hangt de rest er nog steeds aan?
hij is (was) gelost uit het peltonquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef BigBadPete het volgende:
Popovitsj staat 1 in mn pool.![]()
Hoe koerst ie vandaag?
Erg goed, hij zal zo wel weer afhaken uit het peleton. Hele DSC zit er goed bij.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef BigBadPete het volgende:
Hoe koerst ie vandaag?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef BigBadPete het volgende:
Hoe koerst ie vandaag?
Ik d8 dat dát Zabel wasquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je zo'n opmerking maakt, doe het dan goed: McEwen is de chauffeur, Zabel rijdt er dik voor.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef BigBadPete het volgende:
Hoe koerst ie vandaag?
Kun je nagaan als ze geel hadden gehadquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef Ericr het volgende:
4 Rabo's in het peleton.
Tegenwoordig laten ze zowat de hele rit live zien terwoijl het laatste uur het meesst interessante isquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef 456 het volgende:
Ik verveel me
www.nos.nlquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef Reya het volgende:
Heeft iemand een online stream? Mijn televisie weigert dienst![]()
Hincepie zit er nogquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef Jasza het volgende:
Moerenhout enzo allemaal eraf, Hincapie weg.
Azevedo denk ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef JelleS het volgende:
Wie is dat van Discovery?
Hincapie of Azevedoquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef JelleS het volgende:
Azevedo?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef JelleS het volgende:
Leipheimer ook zo te zien.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is Cunego dan de enige die zich weet te herstellen na gister?
ja ik had Adzevedo gekozen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Hincapie er af, goed voor Rondemaster
Alsof die ooit kon klimmen zonder 20 minuten voorsprong.quote:
Bedanktquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef 456 het volgende:
[..]
www.nos.nl
anders mms://ares.radiozilvervos.com:9001
Maar dat wisten we al.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:48 schreef flyckje het volgende:
kloden, landis, menchov, evans. Dat zijn zowat de kanshebbers nu zeker.
Zo af en toe wel. Je kan altijd hopen natuurlijk. Gelukkig bakt Gonchar er ook niks vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alsof die ooit kon klimmen zonder 20 minuten voorsprong.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
Nog geen 20 renners, drie man van Rabo.
Zeg dat nou niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef JelleS het volgende:
Zo af en toe wel. Je kan altijd hopen natuurlijk. Gelukkig bakt Gonchar er ook niks van![]()
Die volgt altijd alleen maar tot er niemand over is om te volgen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:51 schreef kollie het volgende:
[..]
ben alleen benieuwd of Menchov verstoppertje aan het spelen is, of dat hij geen goede benen heeft.
Simoni is er ook al af.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rasmussen / Boogerd / Mensjov
Sinkewitz / Kloden / Kessler / Rogers
Evans
Cunego
Leipheimer
Azevedo
Landis
Zubeldia
Arroyo
Parra
Schleck / Sastre
Simoni
Dit is het peloton per team zo'n beetje
thnxquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rasmussen / Boogerd / Mensjov
Sinkewitz / Kloden / Kessler / Rogers
Evans
Cunego
Leipheimer
Azevedo
Landis
Zubeldia
Arroyo
Parra
Schleck / Sastre
Simoni
Dit is het peloton per team zo'n beetje
en Leipoquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
Fothen en Totschnig nog voor Gerolsteiner erbij.
Groupe maillot jaune.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Leeft Caucchioli nog ?
Vlak Menchov en Landis niet uit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:53 schreef HassieBassie het volgende:
Ik denk dat Klöden deze Tour gaat winnen
Neuh, zit achterin, maar niet aan 't elastiek.quote:
Na Landis.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef Art_Core het volgende:
Klöden - Menchov tekent zich af als de strijd.
en fothen toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Boogerd
Leipheimer heeft trouwens Totschnig nog bij zich
Wat verwacht je dan ... ze zitten met 3, ze moeten wat en Boogerd is hoe je het ook went of keert de knecht van de andere twee ....quote:
Och, Cauberg of de Portillon, wat is het verschil.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef Sheepcidus het volgende:
Net als op de Cauberg Boogerd op kop.
denk het niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef Frutsel het volgende:
straks lost Menchov... als ze door trappen...
Dat denk ik ookquote:
Velen, naar wie ben je geinteresseerd?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Wie zijn er vanaf?
Bijna iedereen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Wie zijn er vanaf?
Behalve de echt groten, die zitten er allemaal nog.quote:
Och, jawel. Die zakt gewoon af om de concurrentie even te bekijken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Jasza het volgende:
Kloden vind ik er niet heel fris uitzien eerlijk gezegd.
Team van Peter Post was de laatste Nederlandse ploeg die dat kon denk ik. Maar dat is voor mijn tijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Flem het volgende:
Is Rabobank ooit de sterkste ploeg in een zware bergrit geweest?
Totschnig kan ook helpen, en Landis profiteert en pakt het geelquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Jasza het volgende:
Boogerd zal op het vlakke alles moeten doen met misschien Rogers als die erbij blijft.
+ Arroyoquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Azevedo (DSC)
Sastre & Schleck (CSC)
Rogers and Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Boogerd and Rasmussen (RAB)
Totschnig, Leipheimer and Fothen (GST)
Evans (DVL)
Landis (PHO)
Zubeldia (EUS)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
Menchovquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Azevedo (DSC)
Sastre & Schleck (CSC)
Rogers and Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Evans (DVL)
Landis (PHO)
Zubeldia (EUS)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
Hij hoopte dat Joop Moerenhout hem op 100 meter van de top af kon zetten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
Landis heeft geen ploeg, dat is wel duidelijk.
Go Rondemaster Go !quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Sastre (CSC)
Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Rasmussen (RAB)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
Zoetemelk...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:01 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hij hoopte dat Joop Moerenhout hem op 100 meter van de top af kon zetten.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Azevedo (DSC)
Sastre & Schleck (CSC)
Rogers and Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Boogerd and Rasmussen en Menchov (RAB)
Evans (DVL)
Landis (PHO)
Zubeldia (EUS)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
De kampioenstrui doet wonderen. in 1998 droeg ie die ook.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Venga het volgende:
Boogerd hoort gewoon tot de beste 15 bergop, vind ik al mooi om te zien, Tour van '98 komt weer naar boven!
Menchov zit er ook nog bij.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Azevedo (DSC)
Sastre & Schleck (CSC)
Rogers and Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Evans (DVL)
Landis (PHO)
Zubeldia (EUS)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
Ja, ik zag 't. Had 't al weer weggehaald.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Jawel, laatste wiel.
Laatste col vliegen ze er allemaal overheen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op een halfdode De La Fuente nemen ze maar erg sporadisch tijd terug.
Zeggen ze ook net op TV.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Arcee het volgende:
Bruyneel had wel gelijk dat Azevedo zijn beste man is.
Eensch, die komt op een paar minuten binnen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laatste col vliegen ze er allemaal overheen.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:05 schreef Intxaurraga het volgende:
Wuyts: toch straf van Tom Boogerd
Enlighten me! ik zit met spanning dit en letour.fr te lezen maar die sappige details mis ik zonder mijn tv!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Klote motor!!!
Het is toch Michael Boonenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:05 schreef Intxaurraga het volgende:
Wuyts: toch straf van Tom Boogerd
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik zocht een koosnaampje voor hem.
Koosnaampje.
Radio Tour de Francequote:Op donderdag 13 juli 2006 16:05 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Enlighten me! ik zit met spanning dit en letour.fr te lezen maar die sappige details mis ik zonder mijn tv!
Ja moeilijk te zeggen. Hij zit consequent bij de laatste tien van de groep, maar dat zat hij ook al toen het nog zestig man was.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vet man! Boogerd! Rabo! Vraag me toch af hoe menchov is, zit mij te ver naar achteren..
Boogerd die als een valk naar beneden daalt, maar dan wordt opgehouden door een Franse motor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:05 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Enlighten me! ik zit met spanning dit en letour.fr te lezen maar die sappige details mis ik zonder mijn tv!
Tuurlijk, as usualquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk valt er op die slotklim iemand aan i.p.v. gewoon tempo maken.
Moreau?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef Bismarck het volgende:
Wie van de kopgroep heeft de beste sprinterspapieren voor een finish bergop?
Bergop gaat het totaal niet om een sprint. Ja, een sprint van minstens 7 kilometerquote:
De laatste twee kilometer zijn niet bergop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bergop gaat het totaal niet om een sprint. Ja, een sprint van minstens 7 kilometer
Het is na de afdaling amper vlak. Ze zullen het merendeel in de afdaling (terug) moeten winnen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef Jasza het volgende:
Die andere komen nog wel terug als ze niet samen gaan rijden.
Lees even terugquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef Bendeleider het volgende:
Wat was er nou met boogerd en die motor..?
Reed te dicht voor boogerd, terwijl boogerd aan het dalen was. dus boogerd riep tot 2x toe HEY met een wegwerpgebaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef Bendeleider het volgende:
Wat was er nou met boogerd en die motor..?
Arroyo. Subtopper. Meegenomen als knecht voor Valverde, Pereiro en Karpetsquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
wie is die Arojjo?
Alle Australiers zijn toch ex-mountainbikers?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme, Herbert, Evans de ex-mountainbiker.
thnxquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Arroyo. Subtopper. Meegenomen als knecht voor Valverde, Pereiro en Karpets![]()
Nee, baanwielrennersquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Alle Australiers zijn toch ex-mountainbikers?
De hufter!Vast een Portugees..quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef 456 het volgende:
[..]
Reed te dicht voor boogerd, terwijl boogerd aan het dalen was. dus boogerd riep tot 2x toe HEY met een wegwerpgebaar
Ja.. en alle spanjaarden "berggijten"...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Alle Australiers zijn toch ex-mountainbikers?
Oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:11 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja.. en alle spanjaarden "berggijten"...
Hij spuugde ook naar die motor maar dat had niet veel zin als je met 70 naar beneden gaatquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef 456 het volgende:
[..]
Reed te dicht voor boogerd, terwijl boogerd aan het dalen was. dus boogerd riep tot 2x toe HEY met een wegwerpgebaar
Bram de Groot.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie van de Rabo's gaat zich moeten opofferen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |