Wat verwacht je dan ... ze zitten met 3, ze moeten wat en Boogerd is hoe je het ook went of keert de knecht van de andere twee ....quote:
Och, Cauberg of de Portillon, wat is het verschil.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef Sheepcidus het volgende:
Net als op de Cauberg Boogerd op kop.
denk het niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef Frutsel het volgende:
straks lost Menchov... als ze door trappen...
Dat denk ik ookquote:
Velen, naar wie ben je geinteresseerd?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Wie zijn er vanaf?
Bijna iedereen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Wie zijn er vanaf?
Behalve de echt groten, die zitten er allemaal nog.quote:
Och, jawel. Die zakt gewoon af om de concurrentie even te bekijken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Jasza het volgende:
Kloden vind ik er niet heel fris uitzien eerlijk gezegd.
Team van Peter Post was de laatste Nederlandse ploeg die dat kon denk ik. Maar dat is voor mijn tijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Flem het volgende:
Is Rabobank ooit de sterkste ploeg in een zware bergrit geweest?
Totschnig kan ook helpen, en Landis profiteert en pakt het geelquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Jasza het volgende:
Boogerd zal op het vlakke alles moeten doen met misschien Rogers als die erbij blijft.
+ Arroyoquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Azevedo (DSC)
Sastre & Schleck (CSC)
Rogers and Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Boogerd and Rasmussen (RAB)
Totschnig, Leipheimer and Fothen (GST)
Evans (DVL)
Landis (PHO)
Zubeldia (EUS)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
Menchovquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Azevedo (DSC)
Sastre & Schleck (CSC)
Rogers and Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Boogerd and Rasmussen (RAB)
Totschnig, Leipheimer and Fothen (GST)
Evans (DVL)
Landis (PHO)
Zubeldia (EUS)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
Hij hoopte dat Joop Moerenhout hem op 100 meter van de top af kon zetten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
Landis heeft geen ploeg, dat is wel duidelijk.
Go Rondemaster Go !quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Eerste groep:
Sastre (CSC)
Kloden (TMO)
Moreau (A2R)
Rasmussen (RAB)
Parra (COF)
Simoni (SDV)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |