Azevedo?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef JelleS het volgende:
Wie is dat van Discovery?
Leipheimer ook zo te zien.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is Cunego dan de enige die zich weet te herstellen na gister?
ja ik had Adzevedo gekozen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Hincapie er af, goed voor Rondemaster
Alsof die ooit kon klimmen zonder 20 minuten voorsprong.quote:
Bedanktquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef 456 het volgende:
[..]
www.nos.nl
anders mms://ares.radiozilvervos.com:9001
Maar dat wisten we al.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:48 schreef flyckje het volgende:
kloden, landis, menchov, evans. Dat zijn zowat de kanshebbers nu zeker.
Zo af en toe wel. Je kan altijd hopen natuurlijk. Gelukkig bakt Gonchar er ook niks vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alsof die ooit kon klimmen zonder 20 minuten voorsprong.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
Nog geen 20 renners, drie man van Rabo.
Zeg dat nou niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef JelleS het volgende:
Zo af en toe wel. Je kan altijd hopen natuurlijk. Gelukkig bakt Gonchar er ook niks van![]()
Die volgt altijd alleen maar tot er niemand over is om te volgen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:51 schreef kollie het volgende:
[..]
ben alleen benieuwd of Menchov verstoppertje aan het spelen is, of dat hij geen goede benen heeft.
Simoni is er ook al af.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rasmussen / Boogerd / Mensjov
Sinkewitz / Kloden / Kessler / Rogers
Evans
Cunego
Leipheimer
Azevedo
Landis
Zubeldia
Arroyo
Parra
Schleck / Sastre
Simoni
Dit is het peloton per team zo'n beetje
thnxquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rasmussen / Boogerd / Mensjov
Sinkewitz / Kloden / Kessler / Rogers
Evans
Cunego
Leipheimer
Azevedo
Landis
Zubeldia
Arroyo
Parra
Schleck / Sastre
Simoni
Dit is het peloton per team zo'n beetje
en Leipoquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
Fothen en Totschnig nog voor Gerolsteiner erbij.
Groupe maillot jaune.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Leeft Caucchioli nog ?
Vlak Menchov en Landis niet uit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:53 schreef HassieBassie het volgende:
Ik denk dat Klöden deze Tour gaat winnen
Neuh, zit achterin, maar niet aan 't elastiek.quote:
Na Landis.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef Art_Core het volgende:
Klöden - Menchov tekent zich af als de strijd.
en fothen toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Boogerd
Leipheimer heeft trouwens Totschnig nog bij zich
Wat verwacht je dan ... ze zitten met 3, ze moeten wat en Boogerd is hoe je het ook went of keert de knecht van de andere twee ....quote:
Och, Cauberg of de Portillon, wat is het verschil.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef Sheepcidus het volgende:
Net als op de Cauberg Boogerd op kop.
denk het niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef Frutsel het volgende:
straks lost Menchov... als ze door trappen...
Dat denk ik ookquote:
Velen, naar wie ben je geinteresseerd?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Wie zijn er vanaf?
Bijna iedereen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Wie zijn er vanaf?
Behalve de echt groten, die zitten er allemaal nog.quote:
Och, jawel. Die zakt gewoon af om de concurrentie even te bekijken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Jasza het volgende:
Kloden vind ik er niet heel fris uitzien eerlijk gezegd.
Team van Peter Post was de laatste Nederlandse ploeg die dat kon denk ik. Maar dat is voor mijn tijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Flem het volgende:
Is Rabobank ooit de sterkste ploeg in een zware bergrit geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |